Markosmi
Čuven
- Učlanjen(a)
- 01.02.2004
- Poruke
- 2,033
- Poena
- 705
Trajaće drastično duže, što je i logično, jer bez uparivanja radi samo IC, a sa uparivanjem radi BTNeću da uparujem, možda će tako duže trajati baterije.
Trajaće drastično duže, što je i logično, jer bez uparivanja radi samo IC, a sa uparivanjem radi BTNeću da uparujem, možda će tako duže trajati baterije.
Ma daj, nemojte da nas zamajavate sa ovim. Prijavio sam 10x box za azuriranje, a azuriran mi je drugi (neprijavljeni) box.Na linku se možete prijaviti za grupu ažuriranja Operativnog sistema STB uređaja. Hvala vam na svim ukazanim sugestijama, ekipa podrške vam stoji na raspolaganju.
Vaš Yettel!
Eto nešto korisno i za moj račun. I to bi bilo to.
Nema ništa od unapređenja premotavanja, da može da se ubrza ili makar da može preći u prethodnu vremensku liniju (traku). Nema ništa od sortiranja kanala u vidu liste.
Ono čega ima su greške - 1,2,4,6,7000+ koliko voliš. EPG pobljavi pa mora da se resetuje.
I evo 5 meseci posle, baterije merene skoro 1,7v pale na 1,12v. Na akumulator da ga prikopčam ne bi potrajalo duže od godinu dana. A kad u opcijama za daljinac izaberem firmware da pogledam, box se resetuje.
Jedino me zanima sada hoće li u skorijoj budućnosti biti opcije za CAM, odnosno TV karticu? Za potrebe premotavanja ću radije sam nabaviti neki box ali bar da mogu sortirati kanale (treba mom starom).
I da, probleme da upotpunim... Preko web-a mi ne baš retko puca veza - "Proverite vašu internet konekciju" ili nešto slično. Da li je malver, kablovi, nešto s Yettel strane, trebaće vremena da proverim.
Ni godinu dana nisam spojio a problema koliko hoćeš. Računao da mi optika ne može biti gora od bakra, kod mene sve može.![]()
Mislim da je maksimalno 5-6 ( ili 3-4 ) STB BOX uređaja, prvi je besplatan, drugi i svaki naredni se naplaćuje 351,00 dinara.Koliko dodatnih uredjaja je moguće uzeti?
Pitanje je gde se nalazi "centar odlučivanja" - ovde u Beogradu ili u Pragu (naravno da je u Pragu) i kako funkcioniše taj tako glomazni sistem, koliko čuju nas odavde koji stavljamo razne primedbe, predloge, ideje, kritike. I koliko sve to tamo razumeju i kojom brzinom odlučuju da se nešto od toga realizuje ili odbaci. Imao sam prilike da tamo kratko boravim i koliko sam mogao da vidim i tamo je ista situacija ko i ovde kod nas, sa istim problemima, što me iskreno iznenadilo jer sam očekivao da su oni tamo u EU ozbiljniji i rigorozniji sa tim nekim standardima i propisima, da tamo ne trpe svo ono što je nama ovde svakodnevica (razne probleme). Ali me i nije previše začudilo jer je sve to (i ovde kod nas i tamo kod njih) ista platforma i deo istog sistema. Ali ujedno uliva nadu da će sve to u konačnici biti bolje (doduše sporo napreduje) u skladu sa njihovim standardima jer je tamo konkurencija veća i oštrija a klijentela razmaženija nego mi ovde.Zanimljiva stvar je kad sam npr. bio na PoštaNET internet i kablovskoj i išao do Pohorske na šalter da se razjašnjavam o problemima, nisam mogao da im dočaram a i kako bih kad zaposleni koriste usluge SBB-a. Slično i sa Supernovom.
Kakva je ovde situacija, koriste li oni svoje usluge privatno ili su pametniji od toga? Svoje proizvode nek ponesu kući i nek ih koriste pa sami da popunjavaju upitnike o izazovima.
Ti se ovde, svaka čast, sav polomi da im detaljno pojasniš nedostatke i moguće ispravke i poboljšanja. I koliko se odmaklo? Kao da nisu svesni da zaostaju sa konkurencijom ali ne i po cenama.
Jedini razlog što sam izabrao TV uslugu je što je MTS/SN dao samo 50% manje na prvi račun a druge opcije nisu imale Arene u ponudi. Ali nisam pristao ni na kakve eksperimente kad sam potpisivao, nikakva unapređenja zbog kojih mi box brlja. Prva verzija koja je bila pri postavljanju boxa je bila jedina stabilna.
Nema veze, istrpiću nekako do kraja UO. Čujem, hoće A1 da se uglavi u zgradu kod nas. Taman da preuzmu fenjer
Ukoliko i dalje imaš takve smetnje, pozivamo te da nam putem privatne poruke proslediš podatke o samom ugovoru.Ne znam da li se ovo samo meni dešava. Pre nekog vremena ažuriran je jedan box na android 12. Tamo nema problema, jer nešto i ne koristim taj tv.
Drugi se ažurirao pre nekoliko dana, i pojavio se problem.
Kada ugasim box i tv. Kada upalim ponovo, pojavi se samo crni ekran sa onim standardnim koja emisija se gleda, i radi zvuk u pozadini, dok daljinski ne reaguje. Nakon fitičkog restarta, box radi normalno.
Zna li neko o čemu se radi?
Sve zavisi od tipa ugovorne obaveze koju imaš, kao i od tehničkih mogućnosti 🙂Koliko dodatnih uredjaja je moguće uzeti?
Generano, trebamo da dobijemo samo verziju koju su oni rigorozno testirali i na kome su sertifikovali da će njihov video sistem optimalno da radi jer ti korišćenje takvog sistema naplaćuju i za njega su odgovorni.Bilo bi pošteno s njihove strane da omoguće da sami biramo verziju softvera za box, koja nam je najstabilnija pre svega.
Uspeo sam iz 88 puta.Odeš u podešavanja Androida, i tamo obrišeš/raspariš daljinski.
Pozdrav
Yettel TV ( aplikacija na ios / android ), Yettel d.o.o. Beograd.Gde si to video?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari