Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Svakako da smo tu, stalo nam je do mišljenja naših korisnika, tako nešto smo i dokazali samim unapređenjima na koja su nam naši korisnici skrenuli pažnju. Uvek smo tu ukoliko ti je potrebna pomoć ili informacija ;)

Takva opcija još uvek nije dostupna, ali sjajna sugestija koju ćemo preneti na pravu adresu 🙂

Vaš Yettel!
Takođe predlog za Netflix na boxu da ima mogucnost :)
 
Svakako da smo tu, stalo nam je do mišljenja naših korisnika, tako nešto smo i dokazali samim unapređenjima na koja su nam naši korisnici skrenuli pažnju. Uvek smo tu ukoliko ti je potrebna pomoć ili informacija ;)

Takva opcija još uvek nije dostupna, ali sjajna sugestija koju ćemo preneti na pravu adresu 🙂

Vaš Yettel!
Kako da se prijavim za testera, android 12 deluje kao veliko poboljsanje stv uredjaja
 
Ovo nakon najnovijeg ažuriranja na Android 12 ili...??
Ovo je preko app na TV, a sad sam video da spominjete ažuriranje stb-a i probao, međutim, nakon Yettel Logo-a i Android TV boot-a, samo crni ekran evo već 20min... Naravno isključivanje iz struje i sve ostalo, ne pomaže...
 
Ovo je preko app na TV, a sad sam video da spominjete ažuriranje stb-a i probao, međutim, nakon Yettel Logo-a i Android TV boot-a, samo crni ekran evo već 20min... Naravno isključivanje iz struje i sve ostalo, ne pomaže...
Ažuriranje STB-a ide postepeno, u serijama, ne svim korisnicima od jednom. Neka dobije ažuriranje nedelju dana pre nekog drugog. Ja ga i dalje recimo nisam ažurirao.
Što se tiče trokiranja - meni tako nije trokirao i seckao ni na SP u Qataru ili na utakmica LŠ a kamoli danas.

Ako se box ciglirao i mrtav je pola sata onda prijavi problem na nadaleko čuveni 9000
 
Pogledaj da li trokira na drugim tv kanalima, mozda je do mreze nesto, testiraj brzinu. Ne znam sta bi jos napisao jer kod mene nije bilo problema danas, boks i tv aplikacije.
 
Pa kod mene onda talas nikako da dodje, jer sam na verziji 10..




@e6111
Dešava se često u zadnje vreme, brzina je ok,sve radi ok, ali kanali trzaju. Smirili se i ovo za 15-20min, samo nije normalno da bude tako...
 
Jel' se još nekom pojavila neka usluga Voyo, u podešavanjima TV aplikacije, u delu sa pretplatama?
Pozdrav
 
Meni se pojavilo.
 
Jel' se još nekom pojavila neka usluga Voyo, u podešavanjima TV aplikacije, u delu sa pretplatama?
Pozdr
I meni se pojavio Voyo, nisam siguran sta je u pitanju. A u subotu sam zapazio novi kanal DIVA, ne znam da li se pojavio jos neki novi kanal, nisam stigao sve da pregledam?
 
Voyo je OTT servis koji je dostupan širom Evrope, ima ga i u Hrvatskoj, tako da se možda radi o novom VOD servisu u okviru Yettel platforme :) nešto je na foru Apollona


Evo, da vidite kakva je ponuda kod Hrvata...
 
Ja sam imao instaliran Flauncher kao default.

Sada od kada sam dobio uograde na A12, Yettel aplikacija je default launcher i ne mogu je promeniti.

Neko zna kako mogi 3d party launcher postaviti kao default?
 
Dragi Benchmarkovci,



Obaveštavamo da smo lansirali novu verziju aplikacije za Android i iOS mobilne uređaje, koja će tokom dana biti dostupna na App store-u.

Nova verzija donosi brzi programski vodič koji omogućava lakšu promenu kanala.

Na Android uređajima će biti dostupne sličice prilikom premotavanja sadržaja, kao što već postoje na Yettel TV Box i Smart TV uređajima.

Takođe smo otklonili primećene bagove, i sada će aplikacija raditi dosta stabilnije.

Za dalje unapređenje, vaša podrška i feedback i dalje će nam biti važni. Nastavite da nam dajete komentare, sugestije i povratne informacije.

Još jednom, hvala vam na vašem strpljenju i podršci.



Vaš, Yettel TV tim!
 
Dragi Benchmarkovci,



Obaveštavamo da smo lansirali novu verziju aplikacije za Android i iOS mobilne uređaje, koja će tokom dana biti dostupna na App store-u.

Nova verzija donosi brzi programski vodič koji omogućava lakšu promenu kanala.

Na Android uređajima će biti dostupne sličice prilikom premotavanja sadržaja, kao što već postoje na Yettel TV Box i Smart TV uređajima.

Takođe smo otklonili primećene bagove, i sada će aplikacija raditi dosta stabilnije.

Za dalje unapređenje, vaša podrška i feedback i dalje će nam biti važni. Nastavite da nam dajete komentare, sugestije i povratne informacije.

Još jednom, hvala vam na vašem strpljenju i podršci.



Vaš, Yettel TV tim!
Juče sam ažurirao aplikaciju na telefonu i taman sam hteo da pohvalim... Kada od jutros stanje je ovakvo:
 

Prilozi

  • Screenshot_20241102_100222.jpg
    Screenshot_20241102_100222.jpg
    160.6 KB · Pregleda: 28
Pojavljuje se i na boksu RangeError :)
 
Kod mene je jedan boks na verziji android 10, a drugi android 12, ovaj što je na android 12 radi perfektno, bolje, brže, stabilnije.
 
Šta je ovo? Iz ponude nestali MTV '00 i MTV '90


Kako sam zbog toga koristio njihove usluge, da li mogu da raskinem ugovor?
 
Kod mene je jedan boks na verziji android 10, a drugi android 12, ovaj što je na android 12 radi perfektno, bolje, brže, stabilnije.
I kod mene je od prošle srede na jednom boxu Android 12 a na drugom je i dalje Android 10. Nisam uočio neke naročite razlike i unapređenja, najviše je vizuelnih - tipa oštrijih ivica ikonica i sličica kanala, u EPG-u je sada gore zelenom bojom obojen dan u kome pregledamo kanale, mada Android 10 jeste malko tromiji od 12, ali ulazak u Menu bi i dalje mogao (i morao) da bude brži i na A12. Sivi kvadrat u gornjem levom uglu je i dalje iste boje i veličine sa ne preterano preglednim-vidljivim sitnim crnim brojevima kanala koje gledamo.
Dragi Benchmarkovci,

Obaveštavamo vas da smo počeli sa ažuriranjem operativnog sistema STB uređaja, sa verzije Android 10 na operativni sistem Android 12. Očekuju vas sledeća unapređenja:

  • Bolje povezivanje daljinskog upravljača sa uređajem, čime se sprečava rasparivanje uređaja
  • Unapređenje funkcije Cast, uz ispravku povremenih izazova sa ovom opcijom
  • Preostali branding elementi Yettel TV platforme
  • Implementacija neophodnih bezbednosnih protokola kompanije Google
Ukoliko želite da budete uvršteni u prvu grupu korisnika kojima ćemo ažurirati operativni sistem, možete se prijaviti putem sledećeg linka: ovde.

Hvala što nas pratite!
@Yettel Može li kakvo pojašnjenje i dodatna informacija šta podrazumeva i na šta se tačno misli pod "Preostali branding elementi" i na kakva se unapređenja funkcije Cast misli, šta konkretno time dobijamo?
 
Poslednja izmena:
@Yettel Srbija RTL2, na broju 38, ne radi na WebOS aplikaciji, dok na ostalim uređajima radi normalno.
Sredite to
 
Jel vama radi yettel? Internet i tv?
 
Nazad
Vrh Dno