Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Je l postoji neki nacin da uradim update aplikacije? Koja je trenutna verzija? Meni je 2.41.2.
To što imaš jeste zadnja najnovija verzija box aplikacije.

Čitajući probleme koje imaš vratio si me u 2022. kada sam i ja imao skoro sve to isto kao ti sada, a koje, da ne ureknem, nemam skoro dve godine. Znalo je povremeno nešto od toga da se desi 2023., tipa da se sam od sebe resetuje ili da javi da nema konekciju a zapravo je ima, itd., ali daleko od toga da je to bilo redovno i svakodnevno.

Ne znam da li si probao da ne gasiš box, tj. da ga stalno non-stop držiš upaljenim (gasiš samo TV)? Ili da proveriš da li ti je WiFi na 5GHz ili radi samo na 2.4GHz? Da pomeriš ruter sa postojećeg mesta radi boljeg signala ili da proveriš da li između njega i box-a ima nešto što mu ometa signal (bežični telefon, mikrotalasna, komšijin ruter s druge strane zida,...)? Da li si merio jačinu wifi signala kod boxa (to možeš i preko telefona kada staneš kod boxa a možeš i na samom boxu da instaliraš takvu aplikaciju i da sa njom meriš brzinu neta i vidiš opterečenost kanala). Ili da probaš preko etherneta tj. kabla? Da li imaš opciju da koristiš aplikaciju za TV na pametnom TV-u pa da preko nje gledaš televiziju, možda ti tada svi navedeni problemi nestanu?
 
Ja sam lično zadovoljan yettel-om, tv radi, internet bez greške. Trebao sam davno da batalim supernovu. Po mom ukusu možda da se doda 10 kanala plafon i milina. Video klub i ne treba jer su uglavnom filmovi koje smo već svi odavno odgledali.
 
Nema šta bataljujem sve MTS usluge i idem kod Yettela.
Da budem pošten Supernova me je služila skroz dobro i ako sam na koaksijalcu imao sam samo "globalne" smetnje, ali posle ucenjivanja aktiviramo vam MAX ako produžite ugovor ni u jednom scenariju ne uzimam.
Čekam ih da zovu, jer sam podneo zahtev za raskid ugovora tako da će se realizovati 3 dana posle isteka ugovore obaveze na 2 priključka od po 4800 dinara mesečno, čisto da se šegarčim malo sa njima i tražim nerealne pogodnosti.
 
Daj neki savet koji najmanje ima problema da taj izričito tražim. Na dve lokacije uvodim Yettel.
Kod mene je model sa telenor logotipom, operativni sistem android tv 10. Osim boksa i daljinac je takodje telenor logotip, i nije mi se desavalo da se raspari bluetooth, da ne reaguje na komande i tome slicno sto se ljudima cesto desava na novijem modelu.
 
Je l postoji neki nacin da uradim update aplikacije? Koja je trenutna verzija? Meni je 2.41.2.
Osim nadogradnje softwera samog boxa imaš i update za daljinac. Imaš ga u Podešavanjima, dole pod Nadogradnja RCU. Pa tu ažuriraj daljinac ako to več nisi uradio.
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Odradio sam to, ali isto je. Hteo sam da izbegnem skroz da zovem Yettel i cupam kabl, nadao sam se da to moze nekako da se resi sa force update, ali po vasim sugestijama izgleda da ne moze.
Zvacu ih danas, mozda je do samog Box uredjaja, jer kada su ljudi kukali da je 5x gore pre jedno 6 meseci, meni je tada skroz dobro radilo :D U poslednjih mesec dana je jezivo I maltene ne moze da se koristi.


@LionacBG Box drzim upaljen stalno, gasim samo tv. Preko kabla je konektovan Box.
Nisam dugo koristio opciju da gledam tv preko tv aplikacije ali probacu i to. Mada to mi deluje kao neki workaround, Box je radio skroz solidno na pocetku.
 
I meni je bilo najbolje pre svih ažuriranja, onako kako je box radio čim je izvađen iz kutije i prikopčan.
I dalje nestaje brza lista kanala, ne po pravilu kao ranije ali nasumično.

Ali premotavanje postaje noćna mora.
Pomerim strelicom levo za par sekundi ili mnogo više (nema pravila) i kad pritisnem OK da premota box se resetuje. I to se zbiva skoro svakodnevno.

Mnogo češća situacija je da moram sâm da ga resetujem zbog premotavanja. Prikazuje pogrešan sadržaj ili izbacuje grešku (ili bar pokušava da izbaci grešku ali vrti kružić unedogled).
Npr. gledam za OI džudo i hoću da premotam 10-15s nazad. Nađem poziciju prema slici koja stoji iznad i stisnem OK. Prebaci me 3-4 sata ranije na veslanje.
Ili hoću neki film da premotam na početak pa izbaci grešku. Posle reseta se vidi da taj film ili nije na tom kanalu ili jeste ali je bio koji dan ranije.
Pobrljavi mu EPG i jedino reset pomaže.
 
Ne znam za vas ali meni je jos gore nego sto je bilo sa TV. Od poslednjih update-a kada se kanali prebacuju mora jedan po jedan, jer ako kliknes tri puta brzo na plus da recimo predjes sa kanala br 2 na kanal broj 5, box se zaglupi i prebaci na 3 pa 5 pa vrati na 4. Bas je uzasno. Paljenje ujutru tjst kada prelazi iz sleep moda u aktivni traje i traje, ne daj boze da se proba prebacivanje. Tipa ostao mi na Rts 1 a hocu na Prvu da prebacim. Onda se sama aplikacija cesto zaglupi i resetuje ( yettel logo ). Probao sam da cupam iz struje par puta preventivno a par puta jer je zabolo skroz i idalje je isto. Arena sport cesto gubi kvalitet za vreme gledanje utakmice, vidi se pad rezolucije, pa se samo vrati posle par sekundi.
Ova agonija ce trajati jos sigurno 2 godine jer su me ubedili da potpisem na 2 ipo god.

@Yettel Srbija Ajte molim vas zaposlite krstenog developera da resi ove probleme. Sramota je sta vi nazivate televizijom.
Molimo te da nam privatnom porukom pošalješ serijski broj tvog STB uređaja, kako bismo sve proverili na konkretnom slučaju. Hvala!
 
Dragi Benchmarkovci,

Obaveštavamo vas da smo počeli sa ažuriranjem operativnog sistema STB uređaja, sa verzije Android 10 na operativni sistem Android 12. Očekuju vas sledeća unapređenja:

  • Bolje povezivanje daljinskog upravljača sa uređajem, čime se sprečava rasparivanje uređaja
  • Unapređenje funkcije Cast, uz ispravku povremenih izazova sa ovom opcijom
  • Preostali branding elementi Yettel TV platforme
  • Implementacija neophodnih bezbednosnih protokola kompanije Google
Ukoliko želite da budete uvršteni u prvu grupu korisnika kojima ćemo ažurirati operativni sistem, možete se prijaviti putem sledećeg linka: ovde.

Hvala što nas pratite!
 
Nema šta bataljujem sve MTS usluge i idem kod Yettela.
Da budem pošten Supernova me je služila skroz dobro i ako sam na koaksijalcu imao sam samo "globalne" smetnje, ali posle ucenjivanja aktiviramo vam MAX ako produžite ugovor ni u jednom scenariju ne uzimam.
Čekam ih da zovu, jer sam podneo zahtev za raskid ugovora tako da će se realizovati 3 dana posle isteka ugovore obaveze na 2 priključka od po 4800 dinara mesečno, čisto da se šegarčim malo sa njima i tražim nerealne pogodnosti.
Nije isto MTS i Supernova. MTS je bolji od Yettela. Supernova na optici je bolja od Supernove na koaksijalnom kablu. I Yettel ne radi na optici Supernove, samo na optici MTS-a.

Ja ne bih samo zbog MAX-a menjao Supernovu za Yettel. Ako ti je bitan TV i ceniš svoje živce, uzmi MTS optiku.
Imam i Yettel i Supernovu (na optici), pa mogu da uporedim.
 
Dragi Benchmarkovci,

Obaveštavamo vas da smo počeli sa ažuriranjem operativnog sistema STB uređaja, sa verzije Android 10 na operativni sistem Android 12. Očekuju vas sledeća unapređenja:

  • Bolje povezivanje daljinskog upravljača sa uređajem, čime se sprečava rasparivanje uređaja
  • Unapređenje funkcije Cast, uz ispravku povremenih izazova sa ovom opcijom
  • Preostali branding elementi Yettel TV platforme
  • Implementacija neophodnih bezbednosnih protokola kompanije Google
Ukoliko želite da budete uvršteni u prvu grupu korisnika kojima ćemo ažurirati operativni sistem, možete se prijaviti putem sledećeg linka: ovde.

Hvala što nas pratite!
Kada će se ažurirati aplikacija za mobilne telefone, stvarno bi bio red da nju malo doterate, jer stvarno treba biti hudini da bi gledao neke emisije unazad, primeri... Sve što sam zaokružio voleo bih da znam na koji način vratiti unazad i gledati, kakve prstiće to moramo imati.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240917-161930.png
    Screenshot_20240917-161930.png
    146.3 KB · Pregleda: 87
  • Screenshot_20240917-162003.png
    Screenshot_20240917-162003.png
    145.4 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20240917-162024.png
    Screenshot_20240917-162024.png
    134.6 KB · Pregleda: 19
  • Screenshot_20240917-162048.png
    Screenshot_20240917-162048.png
    144.8 KB · Pregleda: 17
  • Screenshot_20240917-162135.png
    Screenshot_20240917-162135.png
    151.9 KB · Pregleda: 16
  • Screenshot_20240917-162207.png
    Screenshot_20240917-162207.png
    153.1 KB · Pregleda: 16
  • Screenshot_20240917-162240.png
    Screenshot_20240917-162240.png
    141.5 KB · Pregleda: 49
Nema šta bataljujem sve MTS usluge i idem kod Yettela.
Da budem pošten Supernova me je služila skroz dobro i ako sam na koaksijalcu imao sam samo "globalne" smetnje, ali posle ucenjivanja aktiviramo vam MAX ako produžite ugovor ni u jednom scenariju ne uzimam.
Čekam ih da zovu, jer sam podneo zahtev za raskid ugovora tako da će se realizovati 3 dana posle isteka ugovore obaveze na 2 priključka od po 4800 dinara mesečno, čisto da se šegarčim malo sa njima i tražim nerealne pogodnosti.
Jel ri imaš Suoernovu ili MTS? Iz tvoj posta nije baš jasno. Ako imaš supernovu ne možeš da pređeš na yettel.
Mts i supernova su posebne usluge. Jesu ista firma ali i porše i seat su ista firma ali neće krilo od seata da pasuje na porše
 
Imam Supernovu Coax varijantu, ali imam uslove za optiku MTS, Yettel, Yunet samo što se nikada nisam prebacivao na optiku jer je radila odlično.
Sve znam šta pričaš, ali vidiš kod Majstor Grge će pasuje krilo od čega oćeš na BMW-a. 😉
 
Jel zbog toga update sad ne radi usluga na desktopu, kao ni na EON Boxu? Evo primera za desktop, a na eonu samo stoji logo TV Yettel. i ništa se ne dešava.
 

Prilozi

  • image_2024-09-19_052446913.png
    image_2024-09-19_052446913.png
    22.3 KB · Pregleda: 64
Dragi Benchmarkovci,

Ukoliko ste imali poteškoća u radu TV servisa, pozivamo vas da ih prijavite putem sledećeg upitnika OVDE, kako bismo vaš konkretan slučaj analizirali i rešili izazov sa kojim ste se susreli.

Molimo da analizirate rad servisa u prethodnih 5 dana, kao i da što je moguće detaljnije opišete način na koji se izazov ispoljava, kao i scenario koji je prethodio.

Hvala!
 
Je l mozete da odgovorite na poruku koju sam vam poslao pre tri dana u inbox?
 
Da li se nekad nekome ovo pojavilo?Pogledajte prilog 459261
Meni se ovo dešava u poslednje vreme i došao sam ovde baš da bih video da li se dešava još nekome? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Zvao samo korisničku podršku i rekli su mi da uradim factory reset uređaja i to je nakratko rešilo problem. Evo 7d kasnije opet mi se dešava, a iskr. ne radi mi se opet factory reset jer ko će prolaziti kroz podešavanje naloga i app opet 🥴

Meni se to dešava kada sam u glavnom meniju i strelicama krenem da se spuštam nadole u pravcu sekcija filmovi, serije itd... Kako dođem do polja filmovi pojavi mi se ovaj prozor.
😤

I sada kada pogledam vreme u koje si ti okačio scrsht otprilike u isto to vreme se i meni dešavalo (sinoć oko 22h). Zanimljivo i prošli put se dešavalo u nedelju uveče. :rolleyes:
 
Poslednja izmena:
Dragi Benchmarkovci,



Obaveštavamo da smo lansirali novu verziju aplikacije za Samsung Smart TV uređaje, koja je već dostupna na app store-u.

Za dalje unapređenje, vaša podrška i feedback i dalje će nam biti važni. Nastavite da nam dajete komentare, sugestije i povratne informacije.

Još jednom, hvala vam na vašem strpljenju i podršci. Radujemo se vašim utiscima i sugestijama, jer nam je Benchmark zajednica neizmerno važna! 😊
 
Mesecima nisam pokrenuo Yettel TV na njihovom boxu. Instalirao sam custom home screen i koristio samo EON i Stremio. EON mi mnogo laksi za koriscenje.

Nego, pokrenem Yettel TV danas.
Gde nestade tematsko grupisanje kanala (filmski, muzicki, radio, vesti itd)? Gde su nestali favorites, pravljenje custom liste itd?

Jesam ja to sanjao ili je to zaista postojalo ranije?
Ako ima jos uvek nije mi jasno kako tome pristupiti. Ako nema... nemam reci.
 
Uradio sam sve moguće. Rasparivao, reinstalirao baterije, restartovao i ruter i box, vadio box iz struje i poništio sva ažuriranja izvršena na njemu (što čak meni ne izgleda loše, bolji pregled u brzoj listi kanala koja nestaje za 5 sekundi ako si neaktivan ali ne nestaje ako "skroluješ" u kontinuitetu; nakon ponovnog paljenja idućeg dana sva ažuriranja se vratila automatski kao i problem sa nestankom brze liste nakon 43s).
Onda sam uradio ono što mi je maltene prvo trebalo pasti na pamet. Uzeo sam Varta baterije iz TV daljinca i zamenio mesta sa ovim iz box daljinca. TV daljinac nije hteo da radi odmah, ovaj drugi bez problema.
I eto rešenja za problem zvan Tianqiu - original baterije koje sam dobio kad je postavljen box i predat daljinski na korišćenje.
Jedino mi id***ski ispade što se baterija nisam odmah setio. Izmerio na multimetru 1,13v na obe, nije ni čudo što nije htelo da radi. Ali ko još odmah sumnja na baterije kad dobije novo na korišćenje?
Otkrio sam šta je u pitanju sa daljinskim, nema više nagađanja.
Imao sam baterije AAA skoro 7-8 godina koje su radile u daljinskom od starog TV-a. U daljinskom od ovog TV-a što sad radi su iste već nekoliko godina.
Supernovin MOVE box, tačnije baterije iz tog daljinskog, izdržao 2 godine bez potrebe za zamenom.
Ovaj prokleti vrag mi ždere baterije. Originalne (a kineske) je oslabio nakon 3-4 meseca a već 5-og su za kantu. Varta baterije (prebačene iz TV daljinskog) je isisao za mesec ili malo više a nove Varta je posle 3 meseca, mereći multimetrom, više nego prepolovio.
Koliko vidim, nijedne baterije ne mogu izdržati duže od 6 meseci. Da mu stavim onu od 12v, da izgura 2 godine?:cautious:
 
Jedino ako može nekako da se ugasi automatsko osvetljenje na daljinskom.
 
Upali se povremeno, neki put kad ga koristim, neki put kad ga samo pomerim. Ne svaki put, kako kad.
A i nisam u opcijama našao ništa što bi uključilo štednju baterija. Ima prikaz stanja baterija, 20% na prethodnim i 53% na ovim sada (68% kad sam ih "provrtio"?!, baš pouzdano).
Da bude gore, njihov daljinski se ređe koristi. Moji malo više, ja nikako. Koristim daljinski od TV-a preko HDMI-CEC opcije i samo ga uzmem za reset (držanjem ON/OFF dugmeta pa opciju ponovnog pokretanja) kad zaglupi.
 
Otkrio sam šta je u pitanju sa daljinskim, nema više nagađanja.
Imao sam baterije AAA skoro 7-8 godina koje su radile u daljinskom od starog TV-a. U daljinskom od ovog TV-a što sad radi su iste već nekoliko godina.
Supernovin MOVE box, tačnije baterije iz tog daljinskog, izdržao 2 godine bez potrebe za zamenom.
Ovaj prokleti vrag mi ždere baterije. Originalne (a kineske) je oslabio nakon 3-4 meseca a već 5-og su za kantu. Varta baterije (prebačene iz TV daljinskog) je isisao za mesec ili malo više a nove Varta je posle 3 meseca, mereći multimetrom, više nego prepolovio.
Koliko vidim, nijedne baterije ne mogu izdržati duže od 6 meseci. Da mu stavim onu od 12v, da izgura 2 godine?:cautious:
Da li je i supernovin daljinac BT? Ili samo ima IC?
 
Nije bio kad sam bio njihov korisnik.
Jasno mi je, samo neočekivano jer nisam se do sad sretao sa ovakvim pa nisam obratio pažnju na potrošnju a samim tim nisam obezbedio rezervne na vreme.
Ne volim iznenađenja, uglavnom su neprijatna.
 
Od petka korisnika na dve lokacije.
U stanu koristim svoj ruter jer koristim samo internet i televiziju (kredencijale korisnički dao bez problema). Kod roditelja koristim njihov sa isključenim wirelessom pa iza moj, prebacujem fiksni broj iz Supernove i samo zbog fiksnog moram da imam taj jedan više hop u LAN-u ali tako je bilo i dok je Supernova bila.
Tv boxevi ZTE doneli ih glanc nove, pri prvom uključivanju restartovali se par puta povlačili ažuriranja od tada ništa ni jedno "zakucavanje" o kojima sam čitao. Premotavao nazad, koristio YouTube i Max... Za sada da kucnem u drvo ništa.
Vidno mi je slika čistija i lepša nego što sam imao na Supernovi koaksijalcu, čak je i to moja majka rekla koja je bila izričit protivnik da se u kući uvede još jedan dodatni kabal. 😅
Monteri na obe lokacije različiti, ali jako pedantni i brzi. U stanu im je trebalo 45 minuta, u kući malo jače od 2 sata.
Iz iskustva @Der Schnitter obezbeđene odmah rezervne Kodak alkalne baterije za daljince.
Mana koju sam za sada našao je kada se pusti MAX aplikacija njihov daljinski ne reaguje na volumen.
 
Nazad
Vrh Dno