LionacBG
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 19.03.2023
- Poruke
- 235
- Poena
- 75
Moja oprema
- Monitor
- Dell
- Miš & tastatura
- Logitech
- Laptop
- HP ZBook 6R5MA0B
- Mobilni telefon
- Huawei P40 Pro Plus
- Pametni uređaji
- Utičnice, Prekidaće, Vaga, Sijalice, Pametna lampa, Čistač vazduha, Pametan DEC fiksni telefon, Pametne kamere, Pametan IR senzor, Daljinski upravljač Logitech, Termometar, STB, ...
- Pristup internetu
- Optički internet
To što imaš jeste zadnja najnovija verzija box aplikacije.Je l postoji neki nacin da uradim update aplikacije? Koja je trenutna verzija? Meni je 2.41.2.
Čitajući probleme koje imaš vratio si me u 2022. kada sam i ja imao skoro sve to isto kao ti sada, a koje, da ne ureknem, nemam skoro dve godine. Znalo je povremeno nešto od toga da se desi 2023., tipa da se sam od sebe resetuje ili da javi da nema konekciju a zapravo je ima, itd., ali daleko od toga da je to bilo redovno i svakodnevno.
Ne znam da li si probao da ne gasiš box, tj. da ga stalno non-stop držiš upaljenim (gasiš samo TV)? Ili da proveriš da li ti je WiFi na 5GHz ili radi samo na 2.4GHz? Da pomeriš ruter sa postojećeg mesta radi boljeg signala ili da proveriš da li između njega i box-a ima nešto što mu ometa signal (bežični telefon, mikrotalasna, komšijin ruter s druge strane zida,...)? Da li si merio jačinu wifi signala kod boxa (to možeš i preko telefona kada staneš kod boxa a možeš i na samom boxu da instaliraš takvu aplikaciju i da sa njom meriš brzinu neta i vidiš opterečenost kanala). Ili da probaš preko etherneta tj. kabla? Da li imaš opciju da koristiš aplikaciju za TV na pametnom TV-u pa da preko nje gledaš televiziju, možda ti tada svi navedeni problemi nestanu?