Šta je novo?

Demontiran ADSL - jel neko imao ovakav problem?

Cat

Čuven
Učlanjen(a)
15.03.2004
Poruke
2,203
Poena
680
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 5 3600 & Xigmatec HDT-S1284
Matična ploča
MSI MAG B550 TOMAHAWK
RAM
2X16GB G.Skill RipJaws DDR4@3600
GPU
GTX 1650
Storage
Samsung M.2 980pro & SATA 850 EVO
PSU
CHIEFTEC GDP-650C
Pre malo manje od mesec dana sam potpisao ugovor sa jednim internet provajderom
(ADSL je u pitanju) i ADSL je radio sasvim OK do pre dva dana - kada mi se izgubio
signal - u tehnickoj podrsci su mi rekli da su proverili kod telekoma i da je moj
port (parica ili kakovecsezove?) demontiran je se vrsi neko premestanje na mojoj
centrali. Zvao sam telekom da vidim sta se desava - naravno, rekli su mi da nemaju
nista s tim (i kao nista ne rade na mojoj centrali) i da se obratim svom provajderu.
I tako vec tri dana telefoniram i niko ne zna sta se desava (jedino sto znaju da mi
je iskljucen ADSL). Za to vreme meni je ADSL mrtav a provajder ocekuje da budem
strpljiv i platim narednu pretplatu - jer ce mi iskljuciti vezu krajem meseca. Kazem
im : nema sanse, da placam pretplatu a nemam inernet (a niko ne zna kad cu ga ponovo
imati - mozda za nekoliko dana/nedelja/meseci). Jedino sto mi pada na pamet da se
strpim do kraja meseca, ako ne proradi - vracam im modem i ne zelim da imam posla
ponovo sa njima.
Ima li neko slicno iskustvo i savet - sta da radim?
 
Poslednja izmena:
Juce sam u nekim novinama procitao da ce Telekom izvesnom manjem broju korisnika ADSL-a odredjeno vreme ukinuti ADSL (imace telefon) jer ce na njihovim centralama raditi digitalizaciju, razdvajanje dvojnika i sl. Radi se o centru Beograda, pominjana je Balkanska ulica i jos nekoliko lokacija. Dali su i neki broj na koji korisnici moraju da prijave prekid ADSL-a da bi im bio umanjen racun, ali, kao sto vidis, nemam pojma o kojim se lokacijama radi i koji je telefon za prijavljivanje. Mozda je to u pitanju kod tebe, a ne bih se iznenadio da jedna Telekomova sluzba nema pojma sta radi druga i sl. Okreni ti za svaki slucaj i 977 i 9813 pa pitaj da li rade nesto na tvojoj centrali ili isturenom stepenu.
 
Jedino sto sam ja u Mirijevu a ne u centru - tako da niko ne zna da mi kaze sta se desava.
Centrala je na 343... - pa nek se javi neki komsija!
 
Proveri ti svejedno na 977 i 9813, ili, jos bolje, idi do korisnickog servisa Telekoma, reci im da je tvoj provajder rekao da je problem do Telekoma. U krajnjoj liniji, ako tvoj provajder ne bude zainteresovan da se informise kod Telekoma zasto nemas ADSL i kada ces ga dobiti, a prekid ADSL-a potraje, raskini ugovor i predji kod Telekoma.
 
Poslednja izmena:
U Žarkovu su iskopali silne "kanale". Ovde će takođe raditi na digitalizaciji. Možda i mi ostanemo bez ADSL-a.
 
Proveri ti svejedno na 977 i 9813, ili, jos bolje, idi do korisnickog servisa Telekoma, reci im da je tvoj provajder rekao da je problem do Telekoma. U krajnjoj liniji, ako tvoj provajder ne bude zainteresovan da se informise kod Telekoma zasto nemas ADSL i kada ces ga dobiti, a prekid ADSL-a potraje, raskini ugovor i predji kod Telekoma.

Kazem - telefoniram vec dva dana bez efekta - na kraju cu da uradim ko sto sam rekao - cekacu jos deset dana - onda im vracam opremu i raskidam ugovor - valjda oni treba da jure umesto mene a ne ja sam da resavam probleme!
 
Poslednja izmena:
Upravo tako! Nisi ti lelekomu dao pare nego provajderu pa nek on vadi oci.
 
Interesantno je da je moj provajder prilicno nezainteresovan da resi problem - kao nemocni su jer je problem do telekoma. Telekom sa druge strane, iskreno boli danekazemsta za moj problem - jednostavno me stalno upucuju na provajdera i kazu mi da to moram da resim s njima, jer su oni zaduzeni za adsl. Razgovor sa operaterom na 977 ili 9813 (ne secam se):
"Od provajdera sam dobio obavestenje da se vrse radovi u Mirijevskoj centrali"
"U vasoj centrali se ne vrse nikakvi radovi"
"ADSL mi je demontiran"
"Da li imate signal u telefonskom aparatu?"
"Imam - ali mi je adsl demontiran u centrali."
"za ADSL prikljucak je zaduzen tajitaj provajder, obratite se njima."

i sve u krug - igra gluvih telefona

Inace - moj provajder uopste nema predvidjen scenario za ovakvu situaciju. Upravo sam im napisao molbu da mi razjasne koja je moja pozicija sto se tice placanja pretplate i da li ce odbiti od racuna sve ove dane (prosle i buduce) bez adsl.
 
Ne mogu da verujem da "demontiraju ADSL", a da prethodno je posalju neko obavesetenje... Svasta.
 
@CAT Jel ti se skroz izgubio signal ili ne moze modem da ga zadrzi?
Meni se desilo krajem proslog meseca nesto slicno... Pricao sam sa podrskom, dobio gomilu glupih saveta... Uglavnom, posumnjali smo na modem. Zamenim ga ali bila je ista prica. Lik mi u podrsci opet kaze par nebuloznih stvari da probam iako sam mu rekao da je to cist *****izam ali aj kao sto da ne probam ako ce da proradi. Uglavnom, on ostavi prijavu Telekomu da imam potencijalni kvar na liniji i sutra popodne kad sam ustao ADSL je radio uredno.

Nadam se da nisi jedan od onih malera kome je Telekom ukrao port da bi dao svojim korisnicima ako si vec kod nekog drugog provajdera. A desava se ;) Ti pljujes svog provajdera, oni su nemocni a Telekom boli uvo bas za sve
 
Ovo samo ima u zemlji u Srbiji. Preko bi ih mogao tuziti i uzeti debele pare !
 
Poslednja izmena:
@[SAJ]ber Kurajber - u tehnickoj podrsci su mi rekli da imaju informaciju iz prve ruke da mi je adsl demontiran i da se vrsi neka reorganizacija na centrali. Ne pljujem bas svog provajdera ( jer kao sto vidis nisam nijednom naveo o kom se provajderu radi - inace bih to uradio da ih ocrnim ), razumem ih, verovatno se godinama bore protiv vetrenjaca (telekoma), pa su jednostavno digli ruke kad znaju skim (opet) imaju posla.

@shina1: da, jako je slican ako ne i isti problem. Mada mi to nije neka uteha. Ovde gledaju da zavrnu koga stignu - i bas tesko bude kad licno padnes pod valjak.

Ja inace nemam nameru da dalje placam pretplatu: tako da cim mi istekne rok u kom ce i provajder da mi ugasi adsl - vracam im opremu. Odobrovoljio bih se kad bi mi makar javili sta se desava i kad ce ponovo biti uspostavljen adsl. U svakom slucaju, cekam do 30.04. - ako mi trouglic ne pozeleni ili ne dobijem neko obavestenje....
 
Poslednja izmena:
Ja sumnjam da se pre nekoliko meseci i meni dogodilo nešto slično. Nemam dokaze, navodno je bio kvar, ali moj je utisak da je nekom budžovanu trebao ADSL a nije bilo slobodnih portova na centrali, pa... Naime, otklanjanje tog "kvara" se bez ikakvog smisla stalno produžavalo (ne u smislu "ne možemo da otkrijemo kvar, nemamo deo..." i sl, nego u Telekomu niko ništa nije ni radio da otkloni problem) i bilo je isto tako s dede na babu, s babe na dedu.

Moj provajder je SezamPro i ja nisam imao nikakvih problema sa pretplatom, dobio sam dial-up flat besplatno dok nije radio ADSL, sve vreme kad nije radio su obračunali i to nisam platio, nisam plaćao pretplatu dok nije radio (u međuvremenu bila istekla, uključujući "veresiju") a kad je proradilo produžili su mi bez plaćanja (platio kasnije) itd.

@MCRadisha

Niko u Telekomu (prijave kvarova, smetnje itd) ne želi da čuje ni A od ADSL-a, čim spomeneš ADSL kažu "obratite se provajderu, sve probleme rešavate isključivo s provajderom".
 
Poslednja izmena:
@shina1 : vidim da si u NS - tako da je izgleda slucajnost da nam se desi ista stvar. Zanima me jel ti provajder ponudio odbijanje od racuna to vreme za koje ti ne radi adsl? Ja sam to sam predlozio svom provajderu - ali su bili zbunjeni mojim predlogom - kao, to im se nikada ranije nije desilo i sl. - pa ce videti sta ce uraditi povodom toga.
 
Poslednja izmena:
Mozda bi neko od ostecenih napokon trebao da pokusa sa tuzbom i trazi materijalnu odstetu. Tuzis provajdera, a oni ako su u pravu nek se "grizu" sa telekomom.

P.S. Interesuje me da li postoji sudski vestak koji bi otisao kod ostecenog i utvrdio cinjenicno stanje, tj. da net neradi ne zbog lose podesenog sistema/kucnih instalacija nego zbog toga sto je iskljucen u centrali.
 
Poslednja izmena:
@Cat provajder je beotel a u teh. podrsci ne znaju sta je i kazu da se obratim posti!..
@alokiN to sa tuzbom bi bilo dobro kad bi znali i cimali se oko toga mi svi ojadjeni... tad verovatno ne bi bilo vise takvih slucajeva i ljubili bi te u dupe kad ih nazoves za pomoc :)
I ja kao i Cat cekam da mi prodje pretplata i onda im vracam opremu .. i nema te sile da me vrate .. iz principa :|
 
Zahvaljujuci pomoci jednog clana ovog foruma (ne znam da li bi se ljutio da
ga javno spomenem i pohvalim, nek se sam javi - hvala mu ko bratu!),
razjasnjena je moja situacija: prilicno dugacka igra gluvih telefona izmedju
dva provajdera, telekoma i mene kao korisnika.
Beotel (moj trenutni provajder) je pustio adsl na Sezamovom portu (Sezam nije
bio zvanicno moj provajder, ali sam i njima uputio zahtev za adsl).
Uglavnom, 23.03.2007. dobio sam (ovo bukvalno) u istom trenutku kad sam
proveravao mail obavestenje od Sezama i Beotela da mogu da dodjem po opremu i
potpisem ugovor. Sezamu sam otkazao, a otisao u Beotel (tada sam se zeznuo -
ali nisam imao pojma da Sezam instalira port i pre potpisivanja ugovora,
inace bih uradio suprotno). Beotel mi aktivira nalog (ajd da verujem da nisu
ni znali da su na Sezamovom portu - tako kazu) i ja koristim adsl pune tri
nedelje bez problema. 18.03. Telekom konacno po zahtevu Sezama demontira moj
port, a ja ostajem u cudu (i moj trenutni provajder - ajd da im verujem).
Beotelov zahtev kod Telekoma za instalaciju adsl-a nije ni realizovan, jer
je na mom broju vec bio instaliran adsl drugog provajdera. Sve ovo saznam
ovog jutra preko jednog clana Bench-a (jos jednom hvala mu!) koji je to
proverio u Telekomu. Odmah nazovem Beotel i kazem im o cemu se radi (nije mi
jasno kako to oni nisu saznali) - oni odmah upute novi zahtev Telekomu za
adsl i stave me na stand by (nista placanje - samo cekam da mi adsl ponovo
krene - pa ce mi posle obracunati)

Interesantno je da sam ja ovog jutra pokrenuo stvari sa mrtve tacke - inace
bi se cela situacija prolongirala uz obostrano cudjenje (mene i provajdera)
- zasto mi je adsl demontiran.

Sve sam ovo napisao da bih pomogao ljudima kao sto je shina1 - jer su mozda u
istoj situaciji pa nek provere jos jednom.

Ko je kriv - pa niko! Ili svi (ukljucujici i mene!)? Interesantno je da u ovo
vreme informacionih i telekomunikacionih tehnologija moze da nastane takva
zbrka. Sad vise nisam siguran ni da li je zbrka - ali necu da budem
zlonameran. Evo - nek ispadne da sam ja licno sve zamesio
iz ciste zlobe i obesti! Samo nek se ovo konacno razresi!
 
Poslednja izmena:
Zahvaljujuci pomoci jednog clana ovog foruma (ne znam da li bi se ljutio da
ga javno spomenem i pohvalim, nek se sam javi - hvala mu ko bratu!),
razjasnjena je moja situacija: prilicno dugacka igra gluvih telefona izmedju
dva provajdera, telekoma i mene kao korisnika.
Beotel (moj trenutni provajder) je pustio adsl na Sezamovom portu (Sezam nije
bio zvanicno moj provajder, ali sam i njima uputio zahtev za adsl).
Uglavnom, 23.03.2007. dobio sam (ovo bukvalno) u istom trenutku kad sam
proveravao mail obavestenje od Sezama i Beotela da mogu da dodjem po opremu i
potpisem ugovor. Sezamu sam otkazao, a otisao u Beotel (tada sam se zeznuo -
ali nisam imao pojma da Sezam instalira port i pre potpisivanja ugovora,
inace bih uradio suprotno). Beotel mi aktivira nalog (ajd da verujem da nisu
ni znali da su na Sezamovom portu - tako kazu) i ja koristim adsl pune tri
nedelje bez problema. 18.03. Telekom konacno po zahtevu Sezama demontira moj
port, a ja ostajem u cudu (i moj trenutni provajder - ajd da im verujem).
Beotelov zahtev kod Telekoma za instalaciju adsl-a nije ni realizovan, jer
je na mom broju vec bio instaliran adsl drugog provajdera. Sve ovo saznam
ovog jutra preko jednog clana Bench-a (jos jednom hvala mu!) koji je to
proverio u Telekomu. Odmah nazovem Beotel i kazem im o cemu se radi (nije mi
jasno kako to oni nisu saznali) - oni odmah upute novi zahtev Telekomu za
adsl i stave me na stand by (nista placanje - samo cekam da mi adsl ponovo
krene - pa ce mi posle obracunati)

Interesantno je da sam ja ovog jutra pokrenuo stvari sa mrtve tacke - inace
bi se cela situacija prolongirala uz obostrano cudjenje (mene i provajdera)
- zasto mi je adsl demontiran.

Sve sam ovo napisao da bih pomogao ljudima kao sto je shina1 - jer su mozda u
istoj situaciji pa nek provere jos jednom.

Ko je kriv - pa niko! Ili svi (ukljucujici i mene!)? Interesantno je da u ovo
vreme informacionih i telekomunikacionih tehnologija moze da nastane takva
zbrka. Sad vise nisam siguran ni da li je zbrka - ali necu da budem
zlonameran. Evo - nek ispadne da sam ja licno sve zamesio
iz ciste zlobe i obesti! Samo nek se ovo konacno razresi!

Ne veruj ljudima iz Beotela jer nije istina da oni ne znaju za ovakve akcije sa Sezamom
i Telekomom - meni se desilo gotovo isto jos prosle godine u Junu kada sam dobio ADSL.

Isto kao i ti, prijavio sam se za ADSL i kod Sezama, Beotela, BitsYU...gde god sam stigao.
I isto, stize obavestenje i od Sezama i Beotela da dodjem da uzmem opremu - ja odem u
Beotel, sve super, zavrsimo za 10 min papirologiju i ja sa modemom i spliterom sav srecan
vec kroz nekoliko dana izlazim na net. Ta euforija traje i nekih 25 dana, kada dobijam
poziv od Sezama i pitaju me sto ne dolazim da uzmem opremu jer je sve spremno vec
odavno. Ja ih obavestim da sam potpisao sa Beotelom i da nisam vise zainteresovan za
njihovu uslugu, na sta mi jedna gospodjica otcvrkuce da ce oni onda dati nalog Telekomu
da oslobodi moj port u centrali jer su oni sklopili ugovor sa Telekomom za mene i unapred
rezervisali port - ali u krajnjem imperativu!

Pozovem lepo Beotel i ispricam im za ovu epizodu, i pitam moze li Sezam stvarno da rezervise
taj port unapred ali i da da nalog za njegovu demontazu - na sta mi ljudi iz Beotela kazu da oni
to mogu! Tada mi rekose da ce oni sve pokusati da preuzmu taj port od Sezama ali da ce to ici
jako tesko i da postoji mogucnost da ostanem bez ADSL-a! I to je bio signal za mene da automatski
istog dana odem u Sezam, potpisem ugovor sa njima i raskinem ugovor sa Beotelom (iskreno fucka
mi se da li ce moj ADSL provajder biti Beotel, Sezam ili neko treci, samo da radi).

Hocu da kazem da ADSL provajderi znaju da Sezam unapred sklapa ugovor sa Telekomom i rezervise
portove za svoje buduce korisnike, i takodje daje nalog za njihovu demontazu (po principu "Ako neces
kod nas - onda neces nigde") - cak su mi tada ljudi iz Beotela prokomentarisali ovakav nacin rada Sezama
jako negativno sto je trebalo da znaci da Beotel tako ne radi. Da li jos neko od ADSL provajdera unapred
rezervise portove, ne znam. Ali trebali bi, pre nego potpisete ugovor sa njima, da se raspitaju da li ste
slucajno paralelno zatrazili usluge od Sezama ne bi li se izbegle ovakve komplikacije koje bi nekoga
ko je jedva docekao da se ratosilja ubogog dialup-a uskoro vratile na isti :S:

Inace, o Sezamu nista lose, oni rade tako kako rade a ostali treba da se prilagode tome, i na dalje sve
najbolje. Njihov ADSL mi sljaka evo vec skoro godinu dana bez greske, neka tako i ostane.
 
Poslednja izmena:
E, pa - ko sto se vidi iz prilozenog - ja sam vec ostao bez adsl-a. S obzirom na trenutno stanje (Beotelova oprema je kod mene) ne preostaje mi nista drugo nego da cekam. Ionako su vec uputili ponovo zahtev za instalaciju adsl-a. Tako da ne vredi da dodatno komplikujem.
Posto su mi poslali mail iz Sezama, zvali su me par dana kasnije da me podsete - ja sam im tada otkazao. U medjuvremenu su me zvali jos jednom - ja sam im rekao da smo se vec culi pre par nedelja i da sam im otkazao. Mada - nista mi nisu zapretili - a i nisam imao pojma da sam njihovom portu. Da sam znao da je to uobicajna praksa - ne bi mi se ovo desilo. Niti volim nesto narocito Beotel niti imam nesto protiv Sezama, sto ti kazes - bilo mi je svejedno.
 
Poslednja izmena:
Kako to Sezam moze unapred da rezervise portove?Bez potpisanog ugovora sa korisnikom???Pa to je cist banditizam!!!Sta koga zabole gde sam se ja prijavio i kojeg cu provajdera izabrati???Zamislite kad bi svi tako rezervisali portove,pa gde bi bio kraj.Eunet npr. to ne radi, a ovi iz Sezama ucenjuju ljude kao ako otkazete kod nas cekacete mesec dana da se oslobodi port pa i onda pitanje da li cete dobiti adsl.To je bre ucena...Odakle im pravo,bre.Radi se o ljudima koji su se istovremeno prijavili i kod Sezama i kod Euneta.
E svasta cu jos cuti u ovoj zemlji Srbiji.
Zanimljiv je primer jednog mog prijatelja koji je isto tako bio prijavljen kod Sezama,znaci i njemu su "rezervisali" port, ali posto nije mogao vise da ceka a istovremeno se prijavio i kod Lelekoma,cim su ga nazvali otisao je u Telekom uzeo modem i gotovo.Sto sad njemu ne iskljuce adsl zbog rezervisanog porta.Ma to je sve neka bedna igra izmedju Sezama i Telekoma.
 
Kako to Sezam moze unapred da rezervise portove?Bez potpisanog ugovora sa korisnikom???Pa to je cist banditizam!!!Sta koga zabole gde sam se ja prijavio i kojeg cu provajdera izabrati???Zamislite kad bi svi tako rezervisali portove,pa gde bi bio kraj.Eunet npr. to ne radi, a ovi iz Sezama ucenjuju ljude kao ako otkazete kod nas cekacete mesec dana da se oslobodi port pa i onda pitanje da li cete dobiti adsl.To je bre ucena...Odakle im pravo,bre.Radi se o ljudima koji su se istovremeno prijavili i kod Sezama i kod Euneta.
E svasta cu jos cuti u ovoj zemlji Srbiji.
Zanimljiv je primer jednog mog prijatelja koji je isto tako bio prijavljen kod Sezama,znaci i njemu su "rezervisali" port, ali posto nije mogao vise da ceka a istovremeno se prijavio i kod Lelekoma,cim su ga nazvali otisao je u Telekom uzeo modem i gotovo.Sto sad njemu ne iskljuce adsl zbog rezervisanog porta.Ma to je sve neka bedna igra izmedju Sezama i Telekoma.

Kako to Sezam sme da radi i zasto to radi, treba pitati Telekom koji im je to i dozvolio.
Cinjenica je da oni tako posluju, i malo sta mi tu mozemo da uradimo osim da polemisemo
u beskraj. Ali, mozda mozemo da pomognemo nekom da ne bi uleteo u iste ovakve probleme,
recimo (ugnjetene mase su se digle, talas slobode siri se Jevropom :d ). Zasto tvome prijatelju
ne iskljuce port, pa :D valjda je ocigledno.

@Cat
Ne bih da te plasim ili bilo sta slicno, ali slobodni portovi su jako deficitarna roba i najpre
ce biti da je tvoj port vec odleteo nekom drugom. Bilo bi lepo kada bi na tvojoj centrali
bilo jos slobodnih portova pa da se tvoj problem razresi brzo. Ako ih nema, moraces da sacekas
prosirenje. :(
 
Poslednja izmena:
Kako to Sezam sme da radi i zasto to radi, treba pitati Telekom koji im je to i dozvolio.
Cinjenica je da oni tako posluju, i malo sta mi tu mozemo da uradimo osim da polemisemo
u beskraj. Ali, mozda mozemo da pomognemo nekom da ne bi uleteo u iste ovakve probleme,
recimo (ugnjetene mase su se digle, talas slobode siri se Jevropom :d ). Zasto tvome prijatelju
ne iskljuce port, pa :D valjda je ocigledno. :(

Da imas 1500 portova i da ti dodje neki NN provajder i kaze meni daj 900 odma, dal bi ih dao ili bi cekao da dolaze ljudi jedan po jedan pa da im dajes.Sezam verovatno uzme xy portova i placa fiksnu mesecnu naknadu za to a dalje sta ce raditi sa njima to je njihova stvar.Ne?E sad pitanje deficita portova ulazi u politiku neke druge price i firme sto nije na nama da odlucujemo a i nemozemo uticati na to.Kada je Cat zatrazio od sezama adsl oni su mu i pustili port,beotel je video da koristi sezamov i buc,odlucili da mu netreba verovatno.
 
.Kada je Cat zatrazio od sezama adsl oni su mu i pustili port,beotel je video da koristi sezamov i buc,odlucili da mu netreba verovatno.
Nije on zatrazio od Sezama adsl,nije nista potpisao,uputio je zahtev za proveru tehnickih mogucnosti.Odakle im pravo da mu aktiviraju port bez potpisanog ugovora,bez obzira na to koliko su portova zakupili od Telekoma.
 
Hvala Cat. Pisao sam im pa sta bude. Javljam sta je bilo dalje ..
 
Ja stvarno nemam nista protiv Sezama - ali mi cak mi ni oni nisu razjasnili situaciju. Jednostavno sve ide po nekoj automatici. Ti se prijavis - oni rezervisu port i instaliraju ga cim su u mogucnosti. Ti onda kazes da neces - a oni: u redu, kako ti kazes. Eto - Maulu su pretili da ce mu deinstalirati pa se on brze bolje prebacio kod njih. Meni nisu cak ni zapretili.
Ja sam im samo rekao necu da uzmem kod njih, ona cura sa druge strane tel linije : "OK, hvala." i posle mesec dana - nema vise porta. Da sam znao za ovo Maulovo iskustvo ne bih promenio provajdera ni po cenu zivota. U Beotelu su ocigledno bili svesni da su pustili signal na Sezamovom portu - ali i to spada u uobicajnu praksu provajdera ( da ulecu u tudje dvoriste ). Tu Telekom ispadne skroz neduzan (neverovatno ali istinito).
 
U Beotelu su ocigledno bili svesni da su pustili signal na Sezamovom portu - ali i to spada u uobicajnu praksu provajdera ( da ulecu u tudje dvoriste ). Tu Telekom ispadne skroz neduzan (neverovatno ali istinito).

O tome se bas i radi, stoga sam ti i rekao da ne verujes mnogo Beotelovom prenemaganju i ponasanju kao da su pali sa Marsa (mada verovao, ne verovao - nista im ne mozes). Kao, nismo znali da je to Sezamov port, nego je jedan visio tamo u centrali onako bez veze pa im je jako zgodno bilo da ga iskoriste za tebe. Think again.
 
Mislim...

da uopste niste u pravu, svi provajderi se izuzetno trude za svoje korisnike. Vec vidim prenemaganje i prevrtanje ocima ali verujte tako je. Kao sto znamo Serezam odmah realizuje port po pretplatnickom broju iako ne bi smeo ali to je dogovor izmedju Lelekoma i Serezama. E sad o cemu se zapravo radi i ko tu u stvari pravi probleme!!! Prvo i osnovno ne razumem zasto bi bilo koji provajder odgovorio drugacije na tehnicke mogucnosti za pretplatnicki broj svim aje u interesu da ako moze na tom broju ADSL da ce pozitivno odgovoriti. Ako neko zeli da kod jednog provajdera ima tu uslugu zasto se prijavljuje na sve njih???? Ne vidim razlog, sta ako brze bolje i lepse izgleda obavestenje kod toga ce potpisati ugovor!!! Dakle da se vratim problemu koji ovde vise ljudi ima, ne bitno je gde se nalaze u kom gradu gde god ima teh. mogucnosti isto ce se raditi, a radi se sledece...Prilikom prijave doticni provajder posalje zahtev za realizaciju po tom broju, a korisnik sa druge strane posalje i na jos neke prijave na druge provajdere i na njegovu zalost opredeli se za drugi provajder a ne na ovaj koji ga je realizovao. I posle potpisivanja ugovora i preuzimanja opreme, dodje kuci i pazi cuda!!!! Nije proslo par dana a vec se pojavio ADSL signal, a pri potpisivanju rekose do dve nedelje. I on sav happy zove da mu se pusti pretplata ne bi li koristio sto pre jel brate koristiti fon i surfovati je jezivo dobra stvar ako to jos nsii iskusio. Ali sta je sada problem??? Problem je sto provajder ne zna po kom provajderu je pusten ADSL a to ne zna ni korisnik jer on je potpisao ugovor sa jednim provajderom a ne vise njih i samim tim veruje da je od njih (mada ne mislim ni da mu tako nesto pada na pamet) i sav happy ga koristi neko vreme...Dok provajder koji ga je realizovao a ne bi trebalo izvali da taj neko nece kod njega jer vec ima ADSL kod drugog, posalje zahtev za demontazu na tom broju posle nekog vremena. I kad ga skinu korisnik sav usplahiren zove i zali se da nema signala i posle provere izvali se da je ispocetka bio realizovan po drugom provajderu a ne po onom kod koga je potpisan ugovor. Kad se demontira ADSL na broju potrebno je neko vreme da to prodje papirologiju jer kod Lelekoma je to do moj*ga brzo, kad se to zavrsi onda napokon kao sto je i ispocetka trebalo salje se zahtev sa strane pravog provajdera i to dok prodje papirologiju pa dok se isprogramira port odredi pozicija u centrali fizicki poveze (joj majko moja ti razdelnici =citaj centrale= su potpuno ne organizovani) i tek onda korisnik radi kako bi trebalo. ETO TO JE PROBLEM!!! Verujte mi da je ovo provereno tacno i iz prve ruke. Resenje: kao prvo nemojte slati na vise provajdera broj za proveru to je pod stvakom jedan, pod stavkom dva ako vam se to desi resite problem tako sto cete skratiti muke i sebi i provajderima. Ili odmah predjite kod njih ili ZAHTEVAJTE SA PUNIM PRAVOM DA VAM ODMAH DEMONTIRAJU BROJ I TRAZITE IM BROJ ZAHTEVA!!! Kako bi se stvar ubrzala sto je moguce vise. To prebacivanje sa provajdera na provajder moze da se ceka do dve nedelje zbog ne azurnosti Lelekoma. I jos jedna bitna stvar a to je Lelekom uvek ima portova za vazne ljude nemojte misliti da nisu imali to na umu i niti jedan posrt visi sa strane svi su unapred zauzeti i niko vam ne moze uduzeti port!!!
Toliko od mene nadam se su sad stvari malo jasnije.

Pozdrav
 
Iz cele diskusije i mog ličnog iskustva je očigledno da se vrši rezervacija portova i pre nego što se isti instaliraju. Ja koristim usluge Sezama, pa sam pratio njihove promotivne akcije poslednjih godinu, dve. Pogotovo one vezane za ADSL. Poenta svake akcije je da se korisnik prijavi kao Sezamov korisnik mesecima pre nego što će u njegovoj centrali biti ostvarene "tehničke mogućnosti" + da na ime te prijave uplati neku sumu novca (što bi trebalo da pomogne u izbegavanju situacije koju je imao Cat- zahtev je jedan email i ne košta ništa, ali ako se uplate parice onda je druga priča), u mom slučaju 899din. Na ovaj način Sezam može da proceni koliki broj portova mu treba na datoj centrali i izvrši rezervaciju/sklapanje ugovora sa Telekomom i , pretpostavljam, dobije popust na količinu.
Cela zbrka je nastala jer su ljudi razumljivo nestrpljivi, da ne kažem očajni da se konačno oslobode dialup-a. I ja sam poslao dva zahteva za proveru tehničkih mogućnosi: Sezamu i BeoCity-ju. U međuvremenu sam uplatio pomenuti novac kod Sezama i tako se obavezao da koristim njihove usluge (i za to sam dobio popust, slična akcija je i sada u toku). Verovatno baš zbog pomenute poslovne politike Sezama, poslali su mi obaveštenje da postoje teh. mogućnosti nekih nedelju dana pre BeoCity-ja.
 
Ja koristim adsl vec vise od godinu dana i sad su mi demontirali/whatever a i jos nesto ... skoro mi je stigao mail od euneta (sa kasnjenjem od godinu i kusur dana) u kome kazu da nemam teh uslove za adsl?LOL? To mi nije bilo jasno.. a daaavno bese kad sam im slao zahtev i nisu mi bili odgovorili tada.
malo off : @zzarE "Ako neko zeli da kod jednog provajdera ima tu uslugu zasto se prijavljuje na sve njih????" Obicno sam slao zbog skepticizma da jedan od tih provajdera nece proveriti moju liniju .. a mnogi mi nisu nikad odgovorili! Ubedjen sam da je bar 60% nas slalo zahtev za adsl kod 2 ili vise provajdera..
Razumem ja da provajderi imaju problema sa lelekomom al brate ne cimaju se ni malo oko korisnika.. znaci ono prepuste ga slucaju bez saveta/pomoci/whatever!
 
Vrh Dno