Šta je novo?

Debris demo!

180kB.

Nego, extra je odradjeno... Ali kako stane u tako mali fajl...
Super izgleda, skinite pogledajte, ali ne vidim poentu pravljenja toga....?
 
pa demo scene, ono, pokazivanje znanja i umeca, uzivanje itd. Ko da nikad nisi gledao demoe :) Kad napravis nesto dobro mozda te neko angazuje za neko dobro radno mesto koje se placa fino i tako te sitnice :p

@colt:

pa jesam, kao i mnogi koji ce tek sad videti :)
 
Ajde neko ko se razume da mi objasni šta je ovo? Ja sam zapanjen!
Hoću profesionalno mišljenje pa makar ne razumeo uopšte.

http://www.theprodukkt.com/
 
Poslednja izmena:
Shta god bilo, odlichno je, slatko i malo:p
 
oK, GX, ALI MI NIJE jasno kako ga sabishe na 200kb
 
pa evo link sto je Cat dao, ima cela igrica , 64kb :) Nemam pojma kako, ni ne pokusavam da razumem te likove i to kodiranje.
 
farbrausch je kralj !!!
povucite sve sa tog sajta - imam odavno sve njegove (i od ostale ekipe) demoe, ono je fantastika.
predlazem da svi koji se "loze" na naj-naj grafiku odigraju kkrieger demo (steta sto je godinama vec btw ne zavrse - stalno je demo.... XD) i i vide sta sve moze samo sa setom grafickih instrukcija. full DX9 igra na 96kb. mislim da je min h/w tada bio 9800pro. toliko o novim naslovima koji su sada vec ~10Gb.... sedi i placi
 
Momci jako mnogo rade na svakom Demou, mnogo rada. SUstina je da se sve pakuje to besvesti, algoritam se pravi za sve specijalno, maximalno prilagodjen. Imam jako mnogo njihovih demo-a. Treba li napomenuti da neki od njih zahtevaju celih 512MB memorije, a imaju samo 64bk. Kompresija je nekada i po 1:100.000 :zgran:
Pored svega toga odlicno barataju asemblerom, optimizacijama, ma cudo jedno. :zgran:
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Demoscene

Likovi koriste nenormalne vrste kompresije. Npr. sve texture su generisane, objekti su uglavnom proceduralni, pa cak i cela 3d scena je proceduralna.
 
Znaci, samo grafika i CPU rade posao. Transformacije/funkcije/sve sto se desava se procesira/radi/stvara realtime?
 
Neke stvari (texture, semplovi, pa cak i delovi geometrije) se prekalikulisu u fazi startovanja demoa (dok se puni progres bar). Sve ostao je realtime.
 
farbrausch je kralj !!!
povucite sve sa tog sajta - imam odavno sve njegove (i od ostale ekipe) demoe, ono je fantastika.
predlazem da svi koji se "loze" na naj-naj grafiku odigraju kkrieger demo (steta sto je godinama vec btw ne zavrse - stalno je demo.... XD) i i vide sta sve moze samo sa setom grafickih instrukcija. full DX9 igra na 96kb. mislim da je min h/w tada bio 9800pro. toliko o novim naslovima koji su sada vec ~10Gb.... sedi i placi

mislis: farbrauch su kraljevi :) chaos, ryg i ostali... ;)

inace bilo je pisanja ovde na forumu o proceduralnim texturama - neko je najavio kako ce se koristiti u igrama i kao primer su dali scenu kupatila - nesto sto su farbrauch uradili pre 6 godina... ali opet nista novo se ne desava u poslednje vreme na demo sceni, nista "revolucionarno" ..... farbrauch izbacio konstruktor (sve sa generatorom proceduralnih tekstura...) pa sad svaka shusha sklapa demo... :d
 
^Koliko se secam, ta scena sa kupatilom, to bese marketinska zvaka za PS3 i njihov "revolucionarni" 4D gejming.
 
pa demo scene, ono, pokazivanje znanja i umeca, uzivanje itd. Ko da nikad nisi gledao demoe :) Kad napravis nesto dobro mozda te neko angazuje za neko dobro radno mesto koje se placa fino i tako te sitnice :p

sad se odusevljavas a kad ja kazem kako atari koderi rade na vodecim pozicijama u firmama koje prave igre za PlayStation onda ja "nemam pojam sta pricam" i kazes kako su oni .... "ostali u proslosti" ili kako si se vec nalupeta0... u stvari odo da pogledam...
 
^Koliko se secam, ta scena sa kupatilom, to bese marketinska zvaka za PS3 i njihov "revolucionarni" 4D gejming.

grasis!! :d

evo sad trazim i ne mogu da pronadjem taj snimak - imam ga na hardu ali ne mogu da nadjem sajt; secam se da sam citao i interview u kome se i spominje FR TheProdukt! ...

evo, mislim da sam nasao: Procedural Textures: Gaming's Future

"The Interview
bit-tech: The first thing most people said upon reading the original story was 'I saw this with .kkreiger a few years ago.' What is the difference between that game and your procedural texturing technology? "
 
Poslednja izmena:
sad se odusevljavas a kad ja kazem kako atari koderi rade na vodecim pozicijama u firmama koje prave igre za PlayStation onda ja "nemam pojam sta pricam" i kazes kako su oni .... "ostali u proslosti" ili kako si se vec nalupeta0... u stvari odo da pogledam...

Nisam rekao da lupas (edit: da nemas pojma), nikada to ne bih rekao zato sto si ti pametan covek/momak (kako god), samo previse velicas neke stvari i to u pogresnim kontekstima, a ja eto, nemam dlake na jeziku ;) Drugo, nisam ekspert ali i sam si rekao da proceduralne teksture jos niko ne primenjuje, (ne kao ono kupatilo) kao sto se ni ATARI nigde ne primenjuje. (ne znaci da je loshe, sta znaci - ne znam).

Na kraju krajeva, kakve veze ovi PC demoi imaju veza sa ATARI-jem ? Mozda su nekad kodirali na atariju jer nije bilo nista bolje,ali eto vidish, danas je to za PC. Uopste nije bitno ko je u pravu, ti ili ja, bitno je cinjenicno stanje. Mislim da su isti ti ljudi podjenako kodirali i za Amigu i za ostale platforme, nije atari tu nista posebno...Kad mi kazes jednog dana: gx-x, evo ti, igra koju su pravili ATARI koderi je hit, ima pun qrac novis tehnologija u njoj, nikad vidjenih, izvinicu ti se posteno i poslati gajbu piva, ili jos bolje, doci cu za BG (edit: Staru Pazovu :) Taman da obidjem i neke stare drugare) i licno cu da ti se izvinim za svoja lupetanja i idemo na cugu. Posteno ? :)

:wave:

PS. Ima i boljih demoa od drugih grupa, znas i sam. (mozda su i oni bivsi atari koderi, ne znam)
 
Poslednja izmena:
Sad ću možda da lupim - al' nema veze. Ionako nije moj fah. Ali me zanima sledeće :
Koliko sam ja razumeo - ovo nije nova, već u svojoj suštini prastara tehnologija.
Neka me ispravi neki programer - al' zar ovakvo programiranje nije bilo aktuelno u vreme ZX Spectruma i C-64 ?
 
evo nek ti kovac odgovori da ne ispadne da ga ja opet nesto pod**bavam :) (a nije mi namera). Hint: u pravu si ali nije bas tako matoro
 
ajd da pokusam jos jednom:

neko je rekao: Cell je ******, sve ce to intel da oduva. Ja kazem nije ******, slican CPU i intel sprema (Larrabee). Ono na sta sam hteo da ukazem je da su Sony programeri "u prednosti" jer vec danas ima ono sto ce tek sutra stici na PC - progremeri za PS3 vec danas moraju da se "muce" i uce programiranje Cell-a (vise in-order procesora sa ogranicenom lokalnom memorijom, ring-busom...)

a kao primer cele situacije sam naveo Atari programere koji su 1993 radili sa Falconom i DSP chipom (za koji kazu da je slican za programiranje kao i PlayStation) i naveo sam Tim Moss-a (aka Manikin/TheLostBoys) koji je "lead programer" God of War II - igre koja je dobila najvise ocene i sve same pohvale na PlayStation-u 2.
inace Manikin je i na Atariju pravio vrhunske stvari kao i sad na PS2; isto kao sto je i Chaos/farbrauch na Amigi pravio fantasticne demoe (tad je bio u Sanity-ju) a danas na PC-ju u farbrauchu.
Samo se divim ovim ljudima koji su zaista posebni i talentovani - nekada davno sam gledao njihove demo-e i pitao se "Wow! kako su ovo izveli?!" i ultra mi je drago da vidim da ti isti ljudi, nekad klinci za tastaturom ZX/C64/Amige/Atarija, :) danas prave vrhunske stvari na aktuelnom hardware-u.

sto se demoa tice i ljudi koji stoje iza Crytek-a su poceli sa "tehnickim" demo-om; koliko sam citao nije im bila namera da naprave igru vec da pokazu sta je sve moguce izvesti - da pomere granice - sto je nekada u sustini i bila poenta kompjuterskih Demo-a. napraviti nesto bolje od konkurencije - pomeriti granice sto su ljudi iz Crytek-a definitivno uspeli!
 
ajd da pokusam jos jednom:

neko je rekao: Cell je ******, sve ce to intel da oduva. Ja kazem nije ******, slican CPU i intel sprema (Larrabee). Ono na sta sam hteo da ukazem je da su Sony programeri "u prednosti" jer vec danas ima ono sto ce tek sutra stici na PC - progremeri za PS3 vec danas moraju da se "muce" i uce programiranje Cell-a (vise in-order procesora sa ogranicenom lokalnom memorijom, ring-busom...)

a kao primer cele situacije sam naveo Atari programere koji su 1993 radili sa Falconom i DSP chipom (za koji kazu da je slican za programiranje kao i PlayStation) i naveo sam Tim Moss-a (aka Manikin/TheLostBoys) koji je "lead programer" God of War II - igre koja je dobila najvise ocene i sve same pohvale na PlayStation-u 2.
inace Manikin je i na Atariju pravio vrhunske stvari kao i sad na PS2; isto kao sto je i Chaos/farbrauch na Amigi pravio fantasticne demoe (tad je bio u Sanity-ju) a danas na PC-ju u farbrauchu.
Samo se divim ovim ljudima koji su zaista posebni i talentovani - nekada davno sam gledao njihove demo-e i pitao se "Wow! kako su ovo izveli?!" i ultra mi je drago da vidim da ti isti ljudi, nekad klinci za tastaturom ZX/C64/Amige/Atarija, :) danas prave vrhunske stvari na aktuelnom hardware-u.

sto se demoa tice i ljudi koji stoje iza Crytek-a su poceli sa "tehnickim" demo-om; koliko sam citao nije im bila namera da naprave igru vec da pokazu sta je sve moguce izvesti - da pomere granice - sto je nekada u sustini i bila poenta kompjuterskih Demo-a. napraviti nesto bolje od konkurencije - pomeriti granice sto su ljudi iz Crytek-a definitivno uspeli!

ajde da ja tebe kvotujem onda redom pa da ti lepo napises ko covek TACNO na cega mislis, moze ? :)


neko je rekao: Cell je ******, sve ce to intel da oduva. Ja kazem nije ******, slican CPU i intel sprema (Larrabee). Ono na sta sam hteo da ukazem je da su Sony programeri "u prednosti" jer vec danas ima ono sto ce tek sutra stici na PC

Sta je to konkretno ? Kolko ja znam, ono sto PS3 danas ima je stiglo SA PC-a. Ispravi me MOLIM TE ! :)

a kao primer cele situacije sam naveo Atari programere koji su 1993 radili sa Falconom i DSP chipom (za koji kazu da je slican za programiranje kao i PlayStation)

ovo je veoma lepo, medjutim, atari je propao kao hardwer, a propada (na moju veliku zalost) i kao softwerska kuca. Ne kazem da je vezano jedno za drugo , samo spominjem, mozda nekom nesto to i znaci. Da me ne shvatis pogresno, i 3dfx je nazalost propao, ja to tako nekako poredim, pojela konkurencija i ti fazoni...(a 3dfx i amigu sam jako voleo i bio fanatik)

Tim Moss-a[/URL] (aka Manikin/TheLostBoys) koji je "lead programer" God of War II - igre koja je dobila najvise ocene i sve same pohvale na PlayStation-u 2.

to cool igra, ali tu nista revolucinarno u tehnoloskom smislu nema. Sta vise, to su repovi starih tehnologija. O samoj igri nceu da diskutujem. Igra jeste dobila najvece ocene negde, ali inajnize negde drugde, za to je koncept kriv. Kao sto rekoh, mislio sam da pricamo o implementaciji noviteta od tehnologija, a ne o game deign-u koji programeri atarija sigurno nisu osmislili posto to nije njihov posao. Ja kao dizajner koji radim na konceptima ti to iz iskustva kazem, programer radi ono sto mu se kaze, on ne osmislja nista vise od onoga sto se od njega trazi.

isto kao sto je i Chaos/farbrauch na Amigi pravio fantasticne demoe (tad je bio u Sanity-ju)

dakle u pravu sam kad sam rekao da njihovo umece i kreativnost nije vezana za ATARI vec globalno posto predpostavljam da sve rade na masincu pa onda prevode i kompresuju za platforme ponaosob. Tvoj voljeni ATARI nema nista sa time. To su univerzalni momci. Da ATARI nije postojao njima ne bi falio, imali su amigu jel tako ? Zato sam te i isprozivao gde god sam stigao kad si hvalio "ATARI momke" posto znam da to nisu ATARI momci vec univerzalni masinci

...i sad da preskocim ostatak posto kapiras vec sigurno moj poentu, preci cu odma na ovo:

sto se demoa tice i ljudi koji stoje iza Crytek-a su poceli sa "tehnickim" demo-om; koliko sam citao nije im bila namera da naprave igru vec da pokazu sta je sve moguce izvesti - da pomere granice

apsolutno tacno. Medjutim, to su tamo neke svabe koji nisu visile u doba tog tvog atarija jer sada imaju 28god i cisto sumnjam da su kodirali sa 8-9god...Verovatno znaju i imaju podlogu ali ih ne dotice previse jer se vremena menjaju. PS3 ce biti iza PC-a za godinu dana. TACKA. . (tacka) ne kazem da ce biti nedovoljan i sve to ali to je konzola. Od dobrog uvek moze bolje, a to bolje ce PC da izgura, a konzole da prate. A ti tvoji toliko hvaljeni programeri (bez ljutnje molim te) i dalje vise na jednom te istom (god of war ?! WTF ? pa to je matoro !!! ) dok su svabe napravile engine koji tera ona ultra hi-res lica i sve moguce mapinge u real time i to radi cak i na najgorim kartama, (lose radi ali radi), a sta su oni uradili ?

opet ti kazem, kad ti atarijevi (bivsi ociglendo) programeri naprave igru sa novim tehnologijama koje mozemo da vidimo po demo kontestima (gameplay nije bitan) ja dolazim za staru pazovu i idemo u neki restoran da jedemo i pijemo celu noc, ako imas zenu i ona je pozvana, sve ja placam ;) i bice mi drago ! (ne salim se)

edit: izvini druze ali cak i starac koga tovarim (dobronamerno i na saljiv fazon, NHF starac please) za stalkera kji se 7 godina pravio, pazi, oni su 2004-te imali deffered lightning u igri ! God of War koji si pomenuo nema ni "N" od "novih tehnologija" iz 2004-te. Ja licno misli da je to tako zbog limitacija konzole, ali da sam na tvom mestu ne bih insistirao na tome posto je daleko od reprezentativnog, a to sto je igra dobra nije zasluga programera vec dizajnera i gamedevelopera koji su radili na prici i ostalome. dakle, opet, ne kazem da je nesto lose sa programerske strane, samo kazem da je to sve vec vidjeno na PC-u i da je matoro (tehnologija koriscena u izradi)

edit2: znam da sam izmestao slova i pravio pravopisne greske, ali ovo samnapisao za manje od 2 minuta pa vi vidite :p
 
Poslednja izmena:
necu se vracati na ceo tvoj dvo-minutni post vec samo na poentu:

Cell je danas ono sto ce tek sutra biti na PC-ju.

ono sto se danas znao o Larrabee jako podseca na Cell, i sve ono sto se prica kako je Cell komplikovan za programiranje; i PC ce sutra biti "komplikovan" za programiranje...

i u Staru Pozovu mi neces doci :p (ne salim se) i procitaj review GoW i videces koliko su iscedili PS2 hardware! ako izbunarim naci cu bar jos deset codera koji prave igra za PlayStation danas (niko ne pravi igra za DirectX jer se nisu pronasli u tome, to je Carmackov fah ;) - sad slobodno reci: nema ni N od novih tehnologija - NEMA; jer ih boli patka za DirectX (to je ipak za neki drugi tip programera))
btw jel neko zna gde Chaos radi (?) danas? coveka se secam jos iz 1993. kada sam video njegov fullscreen 60fps root-o zoom-er na Falconu :D
sa Gizmo-om sam razmenio par emailova, radi reklame danas a radio je (na) spot(u) za U2! :)

EDIT:
i jos nekoliko stvari za gx-x:
"kad ti atarijevi (bivsi ociglendo) programeri naprave igru" - niko od njih nikada nije bio zaposlen u Atariju, oni su demo coderi!

"Medjutim, to su tamo neke svabe (Crytek) koji nisu visile u doba tog tvog atarija jer sada imaju 28god i cisto sumnjam da su kodirali sa 8-9god..." - pod jedan: nisu svabe vec turci, samo im je sediste firme u nemackoj (verujem da ih je sada mnogo vise). Zato im sada i trebaju PS3 coderi, objavili su oglas pre godinu dana, da bi portovali Crytek na PS3, sto najverovatnije ne znaju da urade jer oni programiraju u DirectX vec im za taj posao trebaju hardcore, lowlevel programeri za PS3 tipa Manakin i Chaos ;) ...

"njihovo umece i kreativnost nije vezana za ATARI vec globalno posto predpostavljam da sve rade na masincu pa onda prevode i kompresuju za platforme ponaosob." - naravno da nije vezana za Atari vec za "lowlevel" programiranje; ono sto danas ne rade programeri. zato i jesu "na ceni" oni koji su radili demoe na Atariju, Amigi (i kao dodatak naveo sam DSP na Atariju)... i zato ne programiraju u DirectX vec im je izbor PS. (nesto kao "na masincu pa onda prevode i kompresuju za platforme ponaosob" - ovo bash i nema smisla al ajde, tako nesto... :) )

i za kraj (poenta): koliko vidim, problem je sto jedino "branis" PC i odatle proizilazi svo ovo tvoje pisanje... zar ne?

--------------------------------------------------

i za sve ostale (koje pre svega ne interesuje ovo sto tupimo gx-x i ja) - verujem da cete biti impresionirani (naravno ako vec niste videli ;)):

http://pouet.net/prod.php?which=3397 - 256bajta Tube!!!

Kod:
b0 13 cd 10 68 00 a0 07  8c c8 80 c4 10 8e e0 31 
c9 ba c8 03 89 c8 ee 42  d0 f8 78 07 ee f6 e0 c1 
e8 06 ee b0 00 ee 79 08  28 c8 d0 e8 ee d0 e8 ee 
89 cb 64 88 1f e2 da 89  cb 01 c8 d3 c0 88 c6 c0 
fe 05 10 f2 64 12 97 ff  00 d0 ea 64 88 17 f6 d7 
64 88 17 e2 e2 db e3 d9  ee 80 c7 08 bf 04 02 d8 
45 f4 57 ba b0 ff bd 60  ff be fc 01 df 44 d6 89 
2c df 04 89 14 df 04 b1  02 d9 c3 d9 fb d9 c2 d8 
c9 d9 c4 d8 cb de e9 d9  cb de ca de cb de c2 d9 
ca e2 e6 d9 c1 dc c8 d9  c1 dc c8 de c1 d9 fa de 
fb d9 f3 de 4c fc df 1c  de 4c fc df 5c 01 8b 34 
8d 00 00 e0 24 40 b0 fb  74 0f c1 e6 02 8d 00 28 
e0 b0 f0 79 04 d1 e6 b0  d0 64 02 00 00 05 47 45 
81 fd a0 00 75 93 42 83  fa 50 75 8a 5e bf 00 19 
b5 64 f3 a5 b5 c8 4e c0  3c 02 e2 fa e4 60 98 48 
0f 85 65 ff b0 03 cd 10  29 00 c3 3c 62 61 7a 65
 
Poslednja izmena:
i za kraj (poenta): koliko vidim, problem je sto jedino "branis" PC i odatle proizilazi svo ovo tvoje pisanje... zar ne?

Kako mislis "branim PC" ? Od cega ga branim ? :trust: PC=Personal Computer. Ako mislis na to da branim M$ i DX, onda je druga prica. M$ ne branim niti ga volim. DX takodje. Voleo bi da OpenGL zauzme njegovo mesto i da onda instaliram hakintosh i zaboravim na M$. Tako da ti poenta nije dobra.

Poenta je ono sto sam vec napisao u prethodna dva posta. Nemam nikakve "skrivene motive" i ne vidim kakve veze Cell ima sa celom pricom ovde ? Niti ga je ATARI napravio, niti se ovi demoi vrte na doticnom. A prica oko Larabee vs Cell je za neko drugo mesto. Ja licno nisam nesto uzbudjen oko Larabee koncepta.

procitaj review GoW i videces koliko su iscedili PS2 hardware!

svaka im cast. I sta sa time ?

(niko ne pravi igra za DirectX jer se nisu pronasli u tome, to je Carmackov fah - sad slobodno reci: nema ni N od novih tehnologija - NEMA; jer ih boli patka za DirectX (to je ipak za neki drugi tip programera))

1. Caramack radi sa OGL kolko znam.
2. Boli ih patka za DX ? Pa ovi demoi ne rade BEZ DX, kako to objasnjavas ? Ne rade ni bez PC-a, kako to objasnjavas ? Govoris kako su ovi ljudi sjajni (sa cime se u potpunosti slazem) i kako oni ne programiraju za DX bla bla, a evo, demo scena se vrti na PC-u i za gledanje demoa moras da imas DX, i kolko vidim 90% ih je iskljucivo za PC i za Windows platformu. (i nemoj sada da mi ubacujes babe i zabe u pricu, reko sam vec da ne branim ni windows ni PC. Ajde da se drzimo price o demoima i zasto je tako kako je, a ne da li windows valja ili ne. Please ! :) )

:wave:

PS. Da si ti meni ziv i zdrav, u Staroj Pazovi sam bio vec ihahaj puta :D
 
branis PC od konzola (?) ...sto je inace ucestala pojava ovde na forumu - da se izabere jedna strana u "konzole vs PC".

i rekao sam neces ti *meni* doci u pazovu ;) - ne trebash mi da me i uzivo spamujes... :wave: :d

*kod mene doci, da pijemo ili sta vec; ...mozda samo sa nekom ekipom :D
 
Nisam kapirao da PC-u treba neka posebna odbrana od konzola, kontao sam da je dovoljno to sto na PC-u mogu da radim i pravim pare i da se igram posle toga. Taj "rat stavova" postoji samo u video igrama, a ovde pricamo o programiranju i demoima :)
 
Nazad
Vrh Dno