farbrausch je kralj !!!
povucite sve sa tog sajta - imam odavno sve njegove (i od ostale ekipe) demoe, ono je fantastika.
predlazem da svi koji se "loze" na naj-naj grafiku odigraju kkrieger demo (steta sto je godinama vec btw ne zavrse - stalno je demo.... XD) i i vide sta sve moze samo sa setom grafickih instrukcija. full DX9 igra na 96kb. mislim da je min h/w tada bio 9800pro. toliko o novim naslovima koji su sada vec ~10Gb.... sedi i placi
pa demo scene, ono, pokazivanje znanja i umeca, uzivanje itd. Ko da nikad nisi gledao demoeKad napravis nesto dobro mozda te neko angazuje za neko dobro radno mesto koje se placa fino i tako te sitnice
![]()
^Koliko se secam, ta scena sa kupatilom, to bese marketinska zvaka za PS3 i njihov "revolucionarni" 4D gejming.
sad se odusevljavas a kad ja kazem kako atari koderi rade na vodecim pozicijama u firmama koje prave igre za PlayStation onda ja "nemam pojam sta pricam" i kazes kako su oni .... "ostali u proslosti" ili kako si se vec nalupeta0... u stvari odo da pogledam...
ajd da pokusam jos jednom:
neko je rekao: Cell je ******, sve ce to intel da oduva. Ja kazem nije ******, slican CPU i intel sprema (Larrabee). Ono na sta sam hteo da ukazem je da su Sony programeri "u prednosti" jer vec danas ima ono sto ce tek sutra stici na PC - progremeri za PS3 vec danas moraju da se "muce" i uce programiranje Cell-a (vise in-order procesora sa ogranicenom lokalnom memorijom, ring-busom...)
a kao primer cele situacije sam naveo Atari programere koji su 1993 radili sa Falconom i DSP chipom (za koji kazu da je slican za programiranje kao i PlayStation) i naveo sam Tim Moss-a (aka Manikin/TheLostBoys) koji je "lead programer" God of War II - igre koja je dobila najvise ocene i sve same pohvale na PlayStation-u 2.
inace Manikin je i na Atariju pravio vrhunske stvari kao i sad na PS2; isto kao sto je i Chaos/farbrauch na Amigi pravio fantasticne demoe (tad je bio u Sanity-ju) a danas na PC-ju u farbrauchu.
Samo se divim ovim ljudima koji su zaista posebni i talentovani - nekada davno sam gledao njihove demo-e i pitao se "Wow! kako su ovo izveli?!" i ultra mi je drago da vidim da ti isti ljudi, nekad klinci za tastaturom ZX/C64/Amige/Atarija,danas prave vrhunske stvari na aktuelnom hardware-u.
sto se demoa tice i ljudi koji stoje iza Crytek-a su poceli sa "tehnickim" demo-om; koliko sam citao nije im bila namera da naprave igru vec da pokazu sta je sve moguce izvesti - da pomere granice - sto je nekada u sustini i bila poenta kompjuterskih Demo-a. napraviti nesto bolje od konkurencije - pomeriti granice sto su ljudi iz Crytek-a definitivno uspeli!
neko je rekao: Cell je ******, sve ce to intel da oduva. Ja kazem nije ******, slican CPU i intel sprema (Larrabee). Ono na sta sam hteo da ukazem je da su Sony programeri "u prednosti" jer vec danas ima ono sto ce tek sutra stici na PC
a kao primer cele situacije sam naveo Atari programere koji su 1993 radili sa Falconom i DSP chipom (za koji kazu da je slican za programiranje kao i PlayStation)
Tim Moss-a[/URL] (aka Manikin/TheLostBoys) koji je "lead programer" God of War II - igre koja je dobila najvise ocene i sve same pohvale na PlayStation-u 2.
isto kao sto je i Chaos/farbrauch na Amigi pravio fantasticne demoe (tad je bio u Sanity-ju)
sto se demoa tice i ljudi koji stoje iza Crytek-a su poceli sa "tehnickim" demo-om; koliko sam citao nije im bila namera da naprave igru vec da pokazu sta je sve moguce izvesti - da pomere granice
b0 13 cd 10 68 00 a0 07 8c c8 80 c4 10 8e e0 31
c9 ba c8 03 89 c8 ee 42 d0 f8 78 07 ee f6 e0 c1
e8 06 ee b0 00 ee 79 08 28 c8 d0 e8 ee d0 e8 ee
89 cb 64 88 1f e2 da 89 cb 01 c8 d3 c0 88 c6 c0
fe 05 10 f2 64 12 97 ff 00 d0 ea 64 88 17 f6 d7
64 88 17 e2 e2 db e3 d9 ee 80 c7 08 bf 04 02 d8
45 f4 57 ba b0 ff bd 60 ff be fc 01 df 44 d6 89
2c df 04 89 14 df 04 b1 02 d9 c3 d9 fb d9 c2 d8
c9 d9 c4 d8 cb de e9 d9 cb de ca de cb de c2 d9
ca e2 e6 d9 c1 dc c8 d9 c1 dc c8 de c1 d9 fa de
fb d9 f3 de 4c fc df 1c de 4c fc df 5c 01 8b 34
8d 00 00 e0 24 40 b0 fb 74 0f c1 e6 02 8d 00 28
e0 b0 f0 79 04 d1 e6 b0 d0 64 02 00 00 05 47 45
81 fd a0 00 75 93 42 83 fa 50 75 8a 5e bf 00 19
b5 64 f3 a5 b5 c8 4e c0 3c 02 e2 fa e4 60 98 48
0f 85 65 ff b0 03 cd 10 29 00 c3 3c 62 61 7a 65
i za kraj (poenta): koliko vidim, problem je sto jedino "branis" PC i odatle proizilazi svo ovo tvoje pisanje... zar ne?
procitaj review GoW i videces koliko su iscedili PS2 hardware!
(niko ne pravi igra za DirectX jer se nisu pronasli u tome, to je Carmackov fah - sad slobodno reci: nema ni N od novih tehnologija - NEMA; jer ih boli patka za DirectX (to je ipak za neki drugi tip programera))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari