Šta je novo?

da li se uvažava garancija zbog "raw read error rate"?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 30833

Guest
pozdrav,

jednom članu foruma sam prodao eksterni hard disk. potom se javio drugi član koji kaže da bi on kupio taj disk (dok je još bio aktuelan) ali da ga je zabrinuo raw read error rate.

ja sam se sa kupcem dogovorio da par dana testira i da može iz bilo kog razloga da vrati disk a ja ću njemu novac (tipa ako mu se ne sviđaju brzine tj. sporo kopira, ako brzina opada pri kopiranju ili bilo šta treće). meni je taj disk služio da skinem remux serije i kada sam pogledao i prezadovoljio se, sada pravim pauzu od par meseci a disk je otišao u prodaju.

e sada, ako raw read error rate nije 0 i ja preuzmem od kupca disk i pošaljem u domaći servis, da li će garanciju zbog toga uvažiti ako su svi ostali pokazatelji u redu?

ne bih da oštetim kupca pa sam u nedoumici. on svakako ima domaću garanciju još godinu i deset meseci ali da bi sve bilo fer i korektno šta je najbolje rešenje u ovom slučaju?

https://postimage.org/index.php?lang=italian

da li možete da proverite kod vas da li je raw read error rate 0?
 
Osmotonac - 6/114/99 OK
2TB dva komada - 51/200/200 OK (znatno razlicito vreme rada)

Sve ti je zeleno i ok, tako da nema tu ni potrebe ni osnova za reklamacijom...

Objasnjenje znacenja smart parametara: https://en.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T. Crvena polja su kriticna!
 

Prilozi

  • 8tb.JPG
    8tb.JPG
    175.8 KB · Pregleda: 40
  • 2tb.JPG
    2tb.JPG
    138.2 KB · Pregleda: 46
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno