Šta je novo?

Da li ovo podleze pod garanciju?

dule0911

Slavan
Učlanjen(a)
26.01.2009
Poruke
1,160
Poena
350
U pitanju je Acer Extensa 5620G, star malo jace od 2 godine, sa produzenom garancijom na 3 godine.

Problem je sledeci, kada se zatvori laptop ne gasi se osvetljenje na ekranu. Kad ga zatvorim i pritisnem rukom ugao u kome se nalazi prekidac (prva slika), samim tim priblizim poklopac donjem delu, osvetljenje na ekranu se ugasi.

Da napomenem da mi laptop nikad nije pao - znaci nije fizicko ostecenje te vrste vec je verovatno nekvalitetna plastika koja se deformisala usled otvaranja/zatvaranja. Prve dve slike su ivice laptopa na kojima je plastika naprsla iz verovatno istog razloga i cetvrta pomenuti prekidac, koji se ne spusti dovoljno duboko kad je laptop zatvoren.

Mene zanima da li ovo podleze pod garanciju i jel moguce popraviti/zameniti u nekom razumnom roku? Laptop je sem ovoga skroz ispravan i koristi se svaki dan, trebao bi poklopac i nesto u mehanizmu za otvaranje da se zameni, ako su ti delovi uopste dostupni... Da ne stoji kod servisera 45 dana cekajuci delove, a realno moze svo to vreme da se koristi :) .
 

Prilozi

  • IMG_6402.jpg
    IMG_6402.jpg
    201.6 KB · Pregleda: 87
  • IMG_6403.jpg
    IMG_6403.jpg
    252.7 KB · Pregleda: 101
  • IMG_6405.jpg
    IMG_6405.jpg
    188.1 KB · Pregleda: 89
  • IMG_6407.jpg
    IMG_6407.jpg
    162.7 KB · Pregleda: 105
sumanjm da mzoe iko da ti kaze koliko ce popravka trajati, ali kvar jeste sigurno koji podleze garanciji, obzirom da laptop ne funckionise kako bi trebalo. tebi on ne ode u standby ili hibernate kada ga zatvoris, samim tim radi "radi u fulu" i trosi bateriju, pa nije suvise zgodan za nositi (i hdd je upaljen verovatno).
 
Upravo tako. Sve radi kao da nije zatvoren.
Nista onda cu ga odneti da pogledaju prvo sta im treba od delova, pa kad im stigne da ga odnesem i ostavim na popravci, tako je najbolje ja mislim.
 
Upravo tako. Sve radi kao da nije zatvoren.
Nista onda cu ga odneti da pogledaju prvo sta im treba od delova, pa kad im stigne da ga odnesem i ostavim na popravci, tako je najbolje ja mislim.
pitaj koliko ce im trebati za popravku, i napomeni da ga koristis svakodnevno za rad...

javi sta si uradio, nekome ce sigurno kasnije pomoci kad bude koristio search (ako ga koriste :D )
 
Bas i mene interesuje sta ce ti reci pri reklamaciji. Poklopac se skoro raspao i pojavio se ovaj problem sa gasenjem i ti ga sad reklamiras. Kako da se isti okarakterise kao "ispravan" i da dalje bude "pod garancijom" ako ne zamene komplet poklopac? Nikad nisam koristio Acer-ov laptop i ne znam koliko su korisnici i prodavci istih "popustljivi" na ovakve stvari, ali po meni trebalo ga je vratiti po prvom znaku ostecenja pri normalnom koriscenju, iz prostog razloga sto ne ispunjava tehnicke propise o kvalitetu (da se ne izrazim drugacije) :zgran: Laptop ne bi trebalo da je zatvoren dok radi zbog grejanja displeja, pogotovo u ovom slucaju.
Srecno :wave:
 
Ma on nikad i ne radi zatvoren, a da sam trebao ranije da ga reklamiram - verovatno.
No dobro sta je tu je, ici cu ovih dana da reklamiram pa javljam sta sam uradio. Hvala na podrsci :)
 
podleze garanciji sigurno, samo moras da budes izricit ! naravno da ce oni da vrte svoje fore, te mozda je pao, mozda nije, ali ti samo budi dosledan. krajnja uslovno recena "pretnja" je inspekcija ! zalosno ali je tako !
 
Juce sam ostavio laptop u System One ovlascenom Acer servisu, procenjeno vreme popravke ako delovi stignu na vreme: oko 2 nedelje. Ne postoji mogucnost da dijagnostifikuju kvar pa mi daju laptop na koriscenje dok cekaju na delove - losa iskustva imaju sa time.

Sto se samih kvarova tice, serviser je bio ok i zagledao ga, ali kaze mi da je slaba vajda (tj nemoguce) da ce Acer prihvatiti napukao poklopac. Kaze mi da sam prvi (ili jedan od retkih) koji je doneo laptop sa takvom ispucalom plastikom, a Acer kao zna da je stavljao dobru plastiku na te modele i zato ne prihvataju zamenu u okviru garancije. On isto predpostavlja da je zbog naprsle plastike ceo poklopac izgubio na cvrstini (sto se i vidi, sa jedne strane se odvojim oko 1-1.5mm od rama displeja, tj plastike sa druge strane poklopca), sto uzrokuje i nefunkcionisanje prekidaca za gasenje osvetljenja na displeju. Rekao je da ce svakako otvoriti i pogledati da li je sarka u redu i ako nije to ce zameniti, dok plastiku verovatno nece i da kosta oko 5k din nova.

Ne znam nisam pametan, ali ako ne zamene pod garancijom tu plastiku verovatno cu morati da platim, para za novi laptop nemam a ovaj me dobro sluzi.
Kao razlog pucanja plastike kaze da je moguce da sam se neki put naslonio na poklopac malo vise nego sto je trebalo, pa je napukao na tim mestima veoma malo, sto se vremenom prosirilo na pukotine koje se vide na slikama. Deluje logicno ali sam obracao paznju da se ne naslanjam, no dobro desava se.

Javljam dalji tok dogadjaja, okacicu kad se sve zavrsi i ovde . :)
 
Juce sam ostavio laptop u System One ovlascenom Acer servisu, procenjeno vreme popravke ako delovi stignu na vreme: oko 2 nedelje. Ne postoji mogucnost da dijagnostifikuju kvar pa mi daju laptop na koriscenje dok cekaju na delove - losa iskustva imaju sa time.

Sto se samih kvarova tice, serviser je bio ok i zagledao ga, ali kaze mi da je slaba vajda (tj nemoguce) da ce Acer prihvatiti napukao poklopac. Kaze mi da sam prvi (ili jedan od retkih) koji je doneo laptop sa takvom ispucalom plastikom, a Acer kao zna da je stavljao dobru plastiku na te modele i zato ne prihvataju zamenu u okviru garancije. On isto predpostavlja da je zbog naprsle plastike ceo poklopac izgubio na cvrstini (sto se i vidi, sa jedne strane se odvojim oko 1-1.5mm od rama displeja, tj plastike sa druge strane poklopca), sto uzrokuje i nefunkcionisanje prekidaca za gasenje osvetljenja na displeju. Rekao je da ce svakako otvoriti i pogledati da li je sarka u redu i ako nije to ce zameniti, dok plastiku verovatno nece i da kosta oko 5k din nova.

Ne znam nisam pametan, ali ako ne zamene pod garancijom tu plastiku verovatno cu morati da platim, para za novi laptop nemam a ovaj me dobro sluzi.
Kao razlog pucanja plastike kaze da je moguce da sam se neki put naslonio na poklopac malo vise nego sto je trebalo, pa je napukao na tim mestima veoma malo, sto se vremenom prosirilo na pukotine koje se vide na slikama. Deluje logicno ali sam obracao paznju da se ne naslanjam, no dobro desava se.

Javljam dalji tok dogadjaja, okacicu kad se sve zavrsi i ovde . :)
On će bolje od tebe da kaže šta si ti radio sa svojim laptopom :d

Ne interesuje te šta on kaže već šta je fakat. Njegov je (kratkoročni) interes da te zavuče, pa još i da možda zaradi na zameni te plastike. Samo uporno i obavezno pominjanje inspekcije ako nastavi isto. Nije samo stvar u tome da li ćeš platiti i koliko već i u građenju potrošačkog društva, jačanju svesti potrošača o svojim pravima i o suzbijanju divljanja i obmanjivanja od strane prodavaca.
 
hmm proveri u oglasima ima li delova za taj model. skoro je neko ovde valjao neki lap tako. Mozes da das oglas ovde u mali oglasi/kupujem, pa mozda se tu nesto snadjes.. Ne znam koliko je ljudi koristilo taj lap i sta mu se sve izdesavalo za 2 god, ali opet mi je cudno da plastika tako naprsne. I ne verujem da ce ista oni priznati od garancije, jer "Acer kao zna da je stavljao dobru plastiku na te modele" (HiT!), niti da neko navlacenje sa njima moze da urodi plodom.. uvek mozes da prikljucis drugi monitor i ugasis njegov :D
 
U tome i jeste stvar, ajd da ne znam kod koga je bio svo vreme, ali je bio kod mene i povremeno ga sestra upali za net to je to. Ja jesam konj ali bas toliko nemaran nisam da ga samovoljno tako unakazim :D
Za oglase mislim da nemam post count, provericu za "kupujem" ako dodje do toga, a izgleda da hoce, jer...

Dobio sam jutros sms i mail da je servis gotov, s obzirom da je proslo samo 2 dana sumnjam da su ista odradili :(
Idem posle do njih pa cemo videti vec sta ce biti.
 
Nastavak:
Preuzeo laptop, zategli sarke sad se zatvara normalno i gasi se pozadinsko osvetljenje (u malom nizem polozaju nego dok je sve bilo ispravno, ali se gasi). Za naprsline na poklopcu serviser kaze da do sada nisu imali nijedan slucaj sa Acerom, na moje pitanje da li mogu da posalju mail Aceru i provere kaze da sigurno nece prihvatiti reklamaciju ali da im ja posaljem pa proverim. Malo me nervira takav odnos, valjda ce njima kao ovlascenom servisu vise da veruju i bolje ce znati da objasne problem od mene :trust:
Nista, saljem veceras mail aceru sa slikom poklopca pa cemo videti. Posle ove njihove intervencije oko sarki, malcice se i plastika skupila tu gde je naprsla (manje su pukotine), i sve mi smrdi da se to u zadnjih par meseci zbog nezategnute sarke i desilo.
Zamena poklopca je 5500din za deo plus 1500din zamena, sa mogucnoscu da im uplatim avans pa oni naruce poklopac i zamene kad stigne (da bih koristio komp u medjuvremenu).
Ako mi Acer odgovori da ne priznaju garanciju, onda najverovatnije nista necu ni da menjam, vec kad istekne skroz garancija nadjem negde jeftinije poklopac i sam ga zamenim.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno