Šta je novo?

Da li moze ovakva RAID postavnka?

Bokaco

Čuven
Učlanjen(a)
31.10.2003
Poena
649
Naime, imam jedan HHD, cuveni WD 640gb, i uzeo bih jos jedan. Ploca je kao iz potpisa, biostar tf560 a2+
Ima li neka varijanta raida gde bih zbirno dobio u kapacitetu 1.2gb ( duplo), a da dobijem na performansama. Ne bih isao na neki mirror rezim, jer mi je bitan kapacitet. Stvarno sam najcrnji laik kada su raid konfiguracije u pitanju, tako da se izvinjavam ako sam gore lupio neku glupst.
pozdrav

Tebi treba Stripe mod iliti RAID 0.
Samo znaj da ukoliko ti jedan od diskova crkne gubishe svih 1.2TB podataka.

Zahvaljujem. Za ovo drugo sam vec znao! Da li ce na mom nforcu to sljakati bez problema? Da li diskovi moraju biti identicni, ili istog kapaciteta?

HDDovi moraju biti isti. Hm, ako stavi dva harda od 640 Gb u RAID 0 modu, zar nece imati 640Gb, a ne 1.2Gb?

Ne moraju da budu isti, ali će performanse zavisiti od onog sporijeg, a kapacitet će biti 2x manji disk.
Da, u RAID 0 modu imaće 1.2GB.

Ako ti je bitan kapacitet sa takva 2 diska imaces ionako 1.2 TB
U raidu 0 samo ti se povecava verovatnoca da izgubis sve podatke...

Poslednja izmena:
Ko jos pametan drzi sve bitne podatke na HDD.Kada sam prvi put zbog gluposti izgubio 30 gb podataka 2002 god. sve bitne stvari su narezane duplo ...

Tacno, svi bitni podaci su ionako narezani. Filmovi i muzika mi pojedose prostor dosta bas!
Mnoge stvari prosto ne zelim da rezem, tako da iako umre hard nista strasno....
REcite mi koliko bih dobio na brzini u stripe rezimu u odnosu na ovaj moj jedan hdd?

Надам се да проверавате те ваше дискове повремено, пошто двд није претерано трајан...

REcite mi koliko bih dobio na brzini u stripe rezimu u odnosu na ovaj moj jedan hdd?