Šta je novo?

Da li je GPU sada pokvaren? (Detalji unutra)

Prvo, smirela, vase prepucavanje nikom ne koristi.
Drugo, lepo sto se javio neko iz bilo kog servisa/radnje, treba nam vise takvih ovde i mozemo da ucinimo transparentnije/lakse/lepse iskustvo kupca.
Trece, nista nisu pogresili jer sam licno isti posao radio i 99% bih istu "gresku" napravio. Kupac se zalio na nesto, skoncentrises se na to, neces raditi kompletnu forenziku, to niko ne radi osim proizvodjaca jer nemas sve alate i data sheet za koja sekcija/blok/komponenta treba koje vrednosti da daje.
Cetvrto, lecenje vase kivnosti/nezadovoljstva drzavom/sistemom prangijanjem po ljudima koji su se makar udostojili da se jave nista pozitivno ne donosi osim samo vama tj lecenje frustracija.

Da su hteli da " zavrnu" nekog, vratili bi u drugoj turi karticu sa "pa baca sliku, sha oces".
Posto to nije slucaj, makar malo postovanja/normalne komunikacije/razumevanja nije na odmet.
Terate i ovo malo normalnih sto ucestvuju na forumu umesto da radimo zajedno na boljim resenjima.
 
Prvo, smirela, vase prepucavanje nikom ne koristi.
Naravno.

Drugo, lepo sto se javio neko iz bilo kog servisa/radnje, treba nam vise takvih ovde i mozemo da ucinimo transparentnije/lakse/lepse iskustvo kupca.
I to je lepo.

Trece, nista nisu pogresili jer sam licno isti posao radio i 99% bih istu "gresku" napravio
Kako ovo da razumemo.Nisu napravili grešku jer bi većina napravila grešku?Do koga je?
Ako je ovo odgovor onda super.

Kupac se zalio na nesto, skoncentrises se na to, neces raditi kompletnu forenziku, to niko ne radi osim proizvodjaca jer nemas sve alate i data sheet za koja sekcija/blok/komponenta treba koje vrednosti da daje.
Ok,naravno kocentrišeš se na opis reklamacije.Oni su verovatno u opisu pri vracanju napisali da je grafika testirana i ispravna,što nije slučaj.
Osnovni test pre vracanja uvozniku ili proizvodjaču kome god...nisu uradili kako treba.
A nije da je to neka nuklearna fizika za osnovi test kad na svakom ćošku imaš programe gde sve lepo piše.
U koje brojeve gledate kad puštate te sintetike?
Temperatura i to je to vrv...


Cetvrto, lecenje vase kivnosti/nezadovoljstva drzavom/sistemom prangijanjem po ljudima koji su se makar udostojili da se jave nista pozitivno ne donosi osim samo vama tj lecenje frustracija.
Ne lečimo se,mi smo naviknuti na sistem,takav je kakav.Ali to ne znači da treba ćutati na nepravdu,kojeg ne manjka.
Više me čudi stav ljudi i pored toga koje su sve nepravde videli ovde kao kupac.
Da su hteli da " zavrnu" nekog, vratili bi u drugoj turi karticu sa "pa baca sliku, sha oces".
Da im nije nacrtao problem i izigravao servisera to bi i uradili.
Terate i ovo malo normalnih sto ucestvuju na forumu umesto da radimo zajedno na boljim resenjima.
Ne teramo nikog,ovo je bitna polemika,i ne treba niko da se smatra uvredjenim,kao ni serviser koji se javio ne treba lično da shvati ovo,jer nije njemu upuceno lično već servisu..ali verujem da on to zna.

Neće niko da me ubedi da je ovde krivac kupac,ne možeš da napišeš da je proizvod servisiran i nije pronadjen nikakav problem,a ko ima iskustva na prvu je mogao da vidi isti.
 
proizvod servisiran i nije pronadjen nikakav problem,a ko ima iskustva na prvu je mogao da vidi isti.
Iskreno, ovo samo neko ko se nikad bavio servisom može da napiše. Nevezano za servis pc komponenti i važi za sve uređaje od igle do lokomotive. Toliko varijabli postoji, da i čak najiskusniji serviser ne može uvek i svaki put sve da pohvata.

Ovim doduše završavam sa svojim izlaganjima, neću da širim dalje diskusiju jer nismo na istim talasnim dužinama.
 
Iz prostog razloga što od momenta kad je radila u servisu i spakovana, do momenta kada je probana na drugom računaru i videlo se da vuče samo oko 220W nije vađena iz kutije.

Edit: Takođe kontra pitanje: pošto nije ustanovljeno da li je i na koliko struje radila kartica kod vas u servisu, niko se time nije bavio, odkuda ja mogu da znam da joj jedan 8 pin konektor nije spržen posle rudarenja?

Kao što rekoh, neću da ulazim u rudarenje tuđim karticama. Spomenuo sam iz prostog razloga što si me vukao za jezik, pardnom, prste, svojim prvim postom ovde. Čisto da sve karte budu na stolu.

Na temu ispravnosti karte od početka njenog rada kod mene sam već pisao. BF V 143 fps na 1440p i sve grafičke opcije na maksimumu. A sad ne može ni da dosegne 3070 performanse u novom Metro benchmarku.

Isto tako nije, od tebe do nas, vadjenja iz kutije pa je kod nas normalno davala sliku i prosla ostale testove a kod tebe je gubila sliku posle 30s? Kako? Opet spakovana vracena kod tebe i nema vise taj problem. Ko zna sta se tu desava mozda postepeno otkazuje... Ali to stvarno nema nikakve veze niti se moze tacno utvrditi sta se tu desilo. Najjednostavnije je kad uopste ne daje sliku ni kod kupca ni u servisu...

Sad opet krecemo u teorije zavere, ispada da si ti doneo ispravnu karticu koje je spzena kod nas u servisu kopanjem? Pa cekaj ti si kartu odneo od nas ugradio u svoj racunar, nosio kod drugara rudara da je testira i niko od Vas nije video sprzen konektor? Ne znam odakle uopste prica o sprzenom konektoru???

O kakvom se rudarenju tudjima kartam radi??? Impliciras da je neko koristio tvoju kartu za rudarenje i time ostvario neku zaradu? Da li znas koliko ta karta trenutno u idealnim uslovima moze da zaradi za 24h, ali ispravna karta? Karta je kopala mozda 1h na adresu minera cisto u svrhu testiranja i potroslila nam vise struje nego sto je zaradila tvorcu minera. A i sam si je posle toga tako testirao i tu nista nije sporno, mozda je to kopanje kod drugara dokrajcilo? Suvise pretpostavki koje nicemu ne doprinose, ovako mozemo u nedogled.

Da se jos nesto razumemo, da i to ne dodje u pitanje, ovakva kartica, kakva je kod nas doneta drugi put za nas nije ispravna.

Mnogo bi bilo lakse da sami proizvodjaci obezbede bar neki vid zvanicnog softvera sa kojim bi se testirale njihove kartice.

Moj predlog je da nastavimo diskusiju posle odgovora servisa uvoznika, ako se slazes? Karta je kod njih tek nesto vise od 24h.
 
Opet se pokazalo da je Bench i dalje dobro mesto, gde ce covek dobiti savete sta da isproverava i testira, i sta da instalira i gde sta da pogleda.
Na gomili drugih foruma ovako nesto ne bi ni palo ljudima na pamet i ne bi ni dobili odgovor.
Svaka cast svima koji su pomogli da se otkrije problem, ovo nije nesto sto se vidi na prvu loptu.

Smanjite svi nervozu, jasno je da je skupa stvar u pitanju, ali opet se relativno brzo doslo do srzi problema. Dalje je na uvozniku.
 
Neće niko da me ubedi da je ovde krivac kupac,ne možeš da napišeš da je proizvod servisiran i nije pronadjen nikakav problem,a ko ima iskustva na prvu je mogao da vidi isti.
Niko nije ni rekao da je kriv kupac, odakle ti to...
Lepo je Dzoni rekao, ocigledno u zivotu nisi bio ni blizu nekog servisa, bilo kakvog, jer onda ne bi pisao ovakve stvari.
Svi servisi na svetu funkcionisu isto, na istim principima.
To sto se ovde zamislja je utopijska vizija servisa koja nigde ne postoji.
Pricam iz iskustva sa Yanmar, Perkins, Toyota, Kalmar, Linde, BT Electronics itd, znaci svetski brendovi i svugde je isti sistem.
 
Ok,svi servisi na svetu rade površno,hvala na informacijama.
Mislio sam da je to slučaj kod manjih,privatnih servisera,kad god je problem kompikovaniji i kad ga ne reše za 2 minuta šalju dalje i nisu stručni Nisam očekivao kod servisera kog odredi uvoznik,ali ako je tako ....barem znamo.

To sto se ovde zamislja je utopijska vizija servisa koja nigde ne postoji.
Ne,zamišljamo sebe u šupi dal bi video problem kod ove karte za kratko vreme ili ne?
Tvoja da je,da li bi video problem,za koliko?Par sati..?

Problem je ovde naviknutost kod servisa,iskustvom...dolaze brdo stvari na reklamaciju ,a koja za to nisu već ispravna..
Pa se možda i ne testira punom pažnjom .

Ali mislim da smo dovoljno rekli,tj razumeli se u potpunosti.
 
Nista, cekamo da otvoris servis i pokazes svima kako se to radi jer ocigledno su svi sarlatani.
Sretno
 
....Pa cekaj ti si kartu odneo od nas ugradio u svoj racunar, nosio kod drugara rudara da je testira...

...Moj predlog je da nastavimo diskusiju posle odgovora servisa uvoznika, ako se slazes? Karta je kod njih tek nesto vise od 24h.

Kako bi naracija ostala ispravna i u skladu sa istinom i do sada već napisanim detaljima:

Nakon vraćanja iz servisa kartica je PRVO radila na tuđem računaru, jer je pretpostavka u tom trenutku bila da je problem u mom napajanju. Iako je kod mene tada već radila polovna 3070 sasvim normalno.

Nakon utvrđivanja da radi na max oko 220W, kod mog "druga", 3080 Ti je stavljena kod mene u PC i radila kod mene dok sam uz pomoć kolega sa foruma tražio problem od DP konekcije i kabla, preko PSU-a, drajvera, BIOS-a itd.

Slažem se sa predlogom. Tako bi i bilo da se niste uvredili na moj komentar da je servis uradio površan posao.

A pri tom komentaru i ostajem jer ne znam kako može da bude pogrešan kada se gejmerska kartica testira na racunaru na kome bi word štucao i na kome sam jedva pokrenuo igru od pre 10 godina. Kako mogu da uporedim FPS ako igra ima 15 frejmova zvog vašeg lošeg test računara?

Takođe, kartica koja je imala neshvatljiv kvar/nije kvar se vraća po principu "evo sad radi", znači kvara nije ni bilo.

To šta sam ja neuk ili ne znam, ne znači da Vi treba da se spustite na moj nivo. Nego da budete daleko iznad.
 
Poslednja izmena:
Nema ni uvrede ni ljutnje bar sa nase strane, slazemo se da se ne slazemo, i konstruktivno nastavljamo diskusiju.

Stalno se zanemaruje opis kvara, kartica je stigla sa opisom kvara da ne daje sliku duze od 30s i tu lezi glavni problem. Nakon testova kod nas, koji nisu uopste isli u smeru FPS-a, potrosnje... utvrdjeno je da kod nas nema taj problem, u tom trenutku izgledao kao da je problem u napajanju, sto su i mnogi ovde konstatovali kao moguc problem. Imamo jedan racunar na kome ne daje sliku duze od 30s i drugi na kome se to ne desava. Da je opsi kvara bio drugaciji drugacije bi je i testirali...

I dalje postoji mala mogucnost da to najpajanje nije u potpunosti ispravno i ako radi sa 3070 bez problema, posto je 3070 svakako manji potrosac od 3080ti. Pravi test koji si mozda moga da odradis je da u svoj racunar ubacis 3080Ti.

I dalje postoji mogucnost da je postepeno otkazivala i da je prvi put i potrosnja bila OK to je nemoguce dokazati sada...

Kartica sa vratila sa opisom da nije uoceno ono na sta se korisnik zali, a u to si se i sam uverio na licu mesta.

Uopse ne mislim da si neuk, bas suprotno vise nego dovoljno si upoznat sa svim bitnim stvarima. Jednostavno prvi opis kvara nas se zaveo i odveo na pogresan put. Svakako i dalje je vrlo cudno sto kod tebe nije radila duze od 30s a kod nas nije izgubila sliku ni posle vise casovnog testiranja.

Da ne bude da krsim pravilo i nastavljam diskusiju pre odgovara servisa uvoznika, samo da te obavestim da je kartica zamenjena za novu, identican model je u pitanju.
 
Možda deluje da upadam kao advokat,nije mi namera to...Ali..
Deluje mi da je od starta karta imala problem sa 8pincem,otuda možda gašenje računara,nestanka slike 20sec i sl..Bili si simptomi...nestali su...Razne stvari se desavaju kod pc-a.
Glavno pitanje je da li 3080ti može da daje sliku bez 8pinca,izgleda da može?Ili ne,pričamo kod ispravnih modela.
Meni je čudno da može da daje sliku iako u "leru" im ne treba ta snaga..
Može i neko da isčupa jedan 8pinac verovatno nece dobiti sliku.Iako postoje modeli gde im nije potrebno dodatni pcie kablic,verujem da to nije slučaj kod 3080ti.
 
Meni je čudno da može da daje sliku iako u "leru" im ne treba ta snaga..
Može i neko da isčupa jedan 8pinac verovatno nece dobiti sliku.Iako postoje modeli gde im nije potrebno dodatni pcie kablic,verujem da to nije slučaj kod 3080ti.
Naravno da može da daje sliku koji će joj 300w za paljenje PC.
Nadam se da niko ne pokušava da čupa (8pin) kabl u radu.
 
Možda deluje da upadam kao advokat,nije mi namera to...Ali..
Deluje mi da je od starta karta imala problem sa 8pincem,otuda možda gašenje računara,nestanka slike 20sec i sl..Bili si simptomi...nestali su...Razne stvari se desavaju kod pc-a.
Glavno pitanje je da li 3080ti može da daje sliku bez 8pinca,izgleda da može?Ili ne,pričamo kod ispravnih modela.
Meni je čudno da može da daje sliku iako u "leru" im ne treba ta snaga..
Može i neko da isčupa jedan 8pinac verovatno nece dobiti sliku.Iako postoje modeli gde im nije potrebno dodatni pcie kablic,verujem da to nije slučaj kod 3080ti.

E sad pitanje od kog starta? Korisnik kaze da su performanse od kako je kartica kod njega bile OK sto bi trebalo da iskljuci problem u startu. Ili mozda to nije primeceno dok nije uporedio sa 3070.

Svakako kartica je zamenjena za novu.

Mislim da neke kartice imaju detekciju prisustva 8 pin konektora, i led koji svetli crveno kada konektor nije prikljucen i ako neki nije prikljucen ne daju sliku uopste.
 
@vatrogasac53 Nebitno koliko joj treba w,ne bi trebalo da daje sliku ako pcie kabl nije povezan.Valjda postoje senzori koji pokazuju kartici da li je kabl priključen ili ne.
 
@perafilozof Nezavisno od svega, moja topla preporuka, pogledaj serijski broj za to napajanje, i ako stavljas bilo sta vise od 3070 Ti/RX 6800 menjaj ga sto pre, da smanjis sebi gubljenje vremena u buducnosti.

Lik sto je stavljao kalemove oko zice i sve (nije radilo na kraju, samo kidanje/secenje 12V sense kabla iz 24-pin sveznja ima efekat) kaze da su sva sa ovim i posle ovog R2103 (March 2021) "OneSeasonic" revizija/sve sredjeno (Sto znaci 99% sanse da sva Prime napajanja (I druga na njima bazirana) posle tog datuma su ok, mada rus sa linustechtips foruma nije ubedjen dok ne vidi isprobano xD).

Ovo samo za 850w-1300w Seasonic Prime napajanja i sve bazirano na njima. Antec Signature najverovatnije ok, ali nema 100% potvrde. Racunajuci rupu u dostupnosti Antec Signature serije na EU trzistu koja se tacno poklapa vremenski do koje revizije je sredjeno, to ukazuje da je Antec najverovatnije izbacio jako mali broj napajanja sa problemom originalno, onda pauzirao, i da su sva posle februara ok. Takodje su mogli i da iseku/izbace zicu, za drugu turu sto izasla iz fabrika, a mozda cak i prvu, tako opet nagadjanje sa moje strane, vrlo je moguce i da su ok sva. Asus na THOR napajanjima isto nema probleme, na onima na kojima su fensi zice sve odvojene na svim prikljuccima i specijalno sleev-ovane.

R2103 kao prve cifre+brojke serijskog broja (S/N).


Ja se nadam da je ovo kraj OneSeasonic epopeje (barem izgleda tako xD), i da se Seasonic nece dodatno pojavljivati na forumima i discord serverima, posto prilicno gotivim brend :)
 
Poslednja izmena:
... samo da te obavestim da je kartica zamenjena za novu, identican model je u pitanju.

Dobio sam poziv. Hvala.
@perafilozof Nezavisno od svega, moja topla preporuka, pogledaj serijski broj za to napajanje, i ako stavljas bilo sta vise od 3070 Ti/RX 6800 menjaj ga sto pre, da smanjis sebi gubljenje vremena u buducnosti.

R2103 kao prve cifre+brojke serijskog broja (S/N).
Uvažavam savet. Kupiću novo, s obzirom na moju konfiguraciju i ovu 3080 Ti grafičku
Intel® Core™ i7-11700F
GIGABYTE B560M AORUS PRO
KINGSTON DIMM DDR4 32GB 3200MHz HyperX XMP Predator
Samsung 870 QVO SATA III 2.5" SSD 2TB
Kingston SATA III SA400S37/480G A400
HD SSD 512 GB Transcend TS512GMTE220S
WD Caviar Green 2TB
Toshiba 6 TB HDWD260UZSVA
Seasonic PRIME 1200 W Gold
COOLER MASTER MasterAir MA620P
SILENTIUMPC Regnum RG6V TG SPC261

Kako bi rangirao tvoje prethodne savete:
Fractal Design Ion+ 2 Platinum 860W
Be Quiet!,
Bitfenix,
Cooler Master,
Corsair, Fractal,
FSP,
MSI,
Super Flower,
Thermaltake,
Adata
Seasonic Focus
Antec EA750G,
HCG 750,
Asus Strix 750w,
EVGA G6/P6,
NZXT C750,
Phanteks AMP 750. Samo nikako jace od 750w od ovih.
Takodje ako je noviji Prime od 750W on je ok, zato sto je unutra Focus platforma isto. Samo nikako Prime >850w.
 
zamolio bih da se ne ide u off-topic (rangiranje napajanja itd). inače, dobra tema, svašta može da se nauči iz nje
 
Ok,svi servisi na svetu rade površno,hvala na informacijama.
Mislio sam da je to slučaj kod manjih,privatnih servisera,kad god je problem kompikovaniji i kad ga ne reše za 2 minuta šalju dalje i nisu stručni Nisam očekivao kod servisera kog odredi uvoznik,ali ako je tako ....barem znamo.


Ne,zamišljamo sebe u šupi dal bi video problem kod ove karte za kratko vreme ili ne?
Tvoja da je,da li bi video problem,za koliko?Par sati..?

Problem je ovde naviknutost kod servisa,iskustvom...dolaze brdo stvari na reklamaciju ,a koja za to nisu već ispravna..
Pa se možda i ne testira punom pažnjom .

Ali mislim da smo dovoljno rekli,tj razumeli se u potpunosti.
Kao kad odes kod majstora za automobil, i kazes ne rade mi brisaci, on proveri brisace.
Niko zivi ne rasklapa ceo automobil, kad nesto dodje u servis resava se razlog dolaska u servis, ako ti kao korisnik nisi primetio da nesto nije u redu sa necim sto koristis svaki dan zasto bi to uradio serviser za mnogo krace vreme?
 
Citam i ne verujem u gluposti autora, moram tako da kazem... Bez ljutnje... Nema tu sta mile, doneo si sa opisom kvara ne baca sliku, ouca za 30 sec, ukljucili ljudi radi sve normalno, provrteli par testova, cak celu noc... Cao radi sve bez greske izbacene...dodji pogledaj uzivo, i PLATI za utroseno vreme servisu...

A ne da oni mere fps u igrama, koliko vuce struje il ne vuce itd... Da si im rekao e nisam zadovoljan sa fps, sa gpu load sta god, pa da sa tim opisom kvara krenu istrazuju... Ovako su se uverili da opis kvara koji si dao ne odgovara stanju i vratili nazad... Kraj price...

Mislis da neko ima vremena da istrazuje sad od kulina bana sta sve moze da bude, kad odes u autoservis i zalis se na gubitak kocione tecnosti, sta oce da ti pregledaju kvacilo mozda? Jesi im rekao da lose salta? Nisi... Gluposti...

Te price ja sam odneo i ima da se uvere da je 100 posto ispravna ne pije vodu, sto ih ne tuzi, naguzili bi te na sudu vestacenjem...

Bez ljutnje jos jednom.
 
Nazad
Vrh Dno