Šta je novo?

CS dedicated server pitanjce

Filo

Čuven
Učlanjen(a)
28.12.2001
Poruke
3,703
Poena
710
ok
startovao sam dedicated server ovako nekako
C:\SIERRA\Half-Life\hlds.exe -nomaster -game cstrike -noipx -port 27016 +maxplayers 20 +map de_dust

znaci,posto je na 27016 portu mogao bih startovati CS(po defaultu na 27015)
i nakaciti se na taj server na istoj
masini bez problema
ali....
server se ne pojavljuje u spisku na play on lan ni nakon refresh
na njega se mogu konektovati u play online ako unesem ip adresu:port
i sve radi normalno-klanje sa botovima u 16!
jel zna neko u cemu je problem?
u server.cfg sam dodao

sv_lan 1
sv_maxupdaterate 100
kao sto kazu da treba za lan server
sta jos da uradim?

I jos jedna stvar:
kako da iskljucim konektovanje na auth server na samom statovanju dedicated server
jer mi prijavi
Error connecting to Auth server: ES_INVALID_ADDR
Auth Server

i to isto za WON
server malo kasnije.
Za sta sluze ti serveri i jel moraju postojati?
Valjda neko zna a da mi ne trazi 200e ili da kaze "ja znam ali necu da ti kazem"! :)
ja u dokumentaciji koju imam nista ne nadjoh!
Hvala unapred.
e da
OS je windows2000 server sa sp3 ali mislim da to nema veze
i necu da instaliram linux ili win98
 
Ja jos nisam nasao nacin da se dedicated server vidi ako startujes klijenta na istom racunaru.
Sto se tice WON i slicnih zezalica, dodaj u shortcut '+sv_lan 1 -insecure' i nece te vise smarati.
 
Filo je napisao(la):
ok
startovao sam dedicated server ovako nekako
C:\SIERRA\Half-Life\hlds.exe -nomaster -game cstrike -noipx -port 27016 +maxplayers 20 +map de_dust

znaci,posto je na 27016 portu mogao bih startovati CS(po defaultu na 27015)
i nakaciti se na taj server na istoj
masini bez problema
ali....
server se ne pojavljuje u spisku na play on lan ni nakon refresh
na njega se mogu konektovati u play online ako unesem ip adresu:port
i sve radi normalno-klanje sa botovima u 16!
jel zna neko u cemu je problem?
u server.cfg sam dodao

sv_lan 1
sv_maxupdaterate 100
kao sto kazu da treba za lan server
sta jos da uradim?

I jos jedna stvar:
kako da iskljucim konektovanje na auth server na samom statovanju dedicated server
jer mi prijavi
Error connecting to Auth server: ES_INVALID_ADDR
Auth Server

i to isto za WON
server malo kasnije.
Za sta sluze ti serveri i jel moraju postojati?
Valjda neko zna a da mi ne trazi 200e ili da kaze "ja znam ali necu da ti kazem"! :)
ja u dokumentaciji koju imam nista ne nadjoh!
Hvala unapred.
e da
OS je windows2000 server sa sp3 ali mislim da to nema veze
i necu da instaliram linux ili win98

Ne znam kako zamisljas da vidis igru na LAN opcijama koja je rezervisana za IPX/SPX ako si ga iskljucio sa -noipx.
Naravno da ces da videti na Play Online posto je to opcija za TCP/IP.
Ako zelis Play on LAN MORAS da ukljucis IPX protokol.
 
Re: Re: CS dedicated server pitanjce

laxduke je napisao(la):
Ne znam kako zamisljas da vidis igru na LAN opcijama koja je rezervisana za IPX/SPX ako si ga iskljucio sa -noipx.
Naravno da ces da videti na Play Online posto je to opcija za TCP/IP.
Ako zelis Play on LAN MORAS da ukljucis IPX protokol.
Gluposti... onda mojih 16 LAN servera po igraonicama nekako volsebno rade preko TCP/IP-a u LAN-u :D
Ako ostavi ukljucen IPX/SPX samo ce mu se pojaviti isti server dva puta kada klijent skenira LAN. Jednom preko IPX-a, jednom preko TCP/IP-a.
 
Re: Re: CS dedicated server pitanjce

laxduke je napisao(la):
Ne znam kako zamisljas da vidis igru na LAN opcijama koja je rezervisana za IPX/SPX ako si ga iskljucio sa -noipx.
Naravno da ces da videti na Play Online posto je to opcija za TCP/IP.
Ako zelis Play on LAN MORAS da ukljucis IPX protokol.
Naravno,nije tacno
Isto je i sa ipx i beznjega
Nista se ne pojavljuje u play on lan
btw. zar LAN ne moze da dai na tcp/ip?
po ovom tvom lan je iskljucivo ipx mreza!
 
Dandy je napisao(la):
Ja jos nisam nasao nacin da se dedicated server vidi ako startujes klijenta na istom racunaru.
Sto se tice WON i slicnih zezalica, dodaj u shortcut '+sv_lan 1 -insecure' i nece te vise smarati.
OK
ovo radi!
a jedno pitanje
jel moram stalno kucati changelevel ime_mape ili tako nesto kad hocu da promenim mapu ili to moze automatski posle nekog vremena/broja odigranih partija?
Naravno,onaj fajl sa spiskom mapa na kojima se moze igrati je tu(ne znam tacno kako se zove pa da se ne provaljujem - ne sedim za compom na kom ima CS )
 
Dandy je napisao(la):
Ja jos nisam nasao nacin da se dedicated server vidi ako startujes klijenta na istom racunaru.
Sto se tice WON i slicnih zezalica, dodaj u shortcut '+sv_lan 1 -insecure' i nece te vise smarati.
a jel to znaci da ce sa ovim mojim podesavanjima moci da se igra lan game,tj.da se vidi server u lan game na drugim kompovima u mrezi?
 
Filo je napisao(la):
OK
ovo radi!
a jedno pitanje
jel moram stalno kucati changelevel ime_mape ili tako nesto kad hocu da promenim mapu ili to moze automatski posle nekog vremena/broja odigranih partija?
Naravno,onaj fajl sa spiskom mapa na kojima se moze igrati je tu(ne znam tacno kako se zove pa da se ne provaljujem - ne sedim za compom na kom ima CS )
U server.cfg imas liniju mp_timelimit xx, gde je xx broj minuta koliko traje jedna mapa. Alternativno mozes da ogranicis igranje jedne mape po broju odigranih rundi, mislim da je onda komanda mp_roundlimit xx, ali ne mogu sada sa sigurnoscu da se setim. Kada istekne to vreme ili broj rundi server sam prebaci na sledecu mapu u mapcycle.txt fajlu (kada zavrsi onu koju si mu naveo u shortcut-u, predje na prvu u fajlu, pa onda ide dalje i kada stigne do kraja krene iz pocetka).
 
Filo je napisao(la):
a jel to znaci da ce sa ovim mojim podesavanjima moci da se igra lan game,tj.da se vidi server u lan game na drugim kompovima u mrezi?
Naravno, samo ce pisati 'insecure' pored servera, tj. bice onaj znak uzvika, ali ne obracaj paznju na to.
 
Dandy je napisao(la):
U server.cfg imas liniju mp_timelimit xx, gde je xx broj minuta koliko traje jedna mapa. Alternativno mozes da ogranicis igranje jedne mape po broju odigranih rundi, mislim da je onda komanda mp_roundlimit xx, ali ne mogu sada sa sigurnoscu da se setim. Kada istekne to vreme ili broj rundi server sam prebaci na sledecu mapu u mapcycle.txt fajlu (kada zavrsi onu koju si mu naveo u shortcut-u, predje na prvu u fajlu, pa onda ide dalje i kada stigne do kraja krene iz pocetka).
OK
pronasao
mp_timelimit i
mp_fraglimit

Nego,nesto me zbunjuju sa onom rcon sifrom
za sta sluzi?
moci ce se igrati u mrezi ako klijenti ne znaju rcon sifru?
Ona je definisana u server.cfg,ako se dobro secam(dodao sam u neki fajl rcon_password sifra ili tako nesto)
nesto sam se izgubio kad sam citao dokumentaciju za adminmod gde spominju rcon
 
Filo je napisao(la):
OK
pronasao
mp_timelimit i
mp_fraglimit

Nego,nesto me zbunjuju sa onom rcon sifrom
za sta sluzi?
moci ce se igrati u mrezi ako klijenti ne znaju rcon sifru?
Ona je definisana u server.cfg,ako se dobro secam(dodao sam u neki fajl rcon_password sifra ili tako nesto)
nesto sam se izgubio kad sam citao dokumentaciju za adminmod gde spominju rcon
Rcon ti sluzi za administraciju servera dok si konektovan na njega kao igrac. Onda dobijas mogucnost da koristis komande za kickovanje, menjanje mapa i sl. (posto uneses rcon password). Zgodno je i za remote administraciju, recimo preko programa HLSW http://www.hlsw.org (samo sto opet ne vidi server ako je pokrenut na racunaru na kojem je i on).
 
Dandy je napisao(la):
...preko programa HLSW http://www.hlsw.org (samo sto opet ne vidi server ako je pokrenut na racunaru na kojem je i on).
Vidi ga samo treba da uneses ip adresu:port na kom radi server
 
Filo je napisao(la):
Vidi ga samo treba da uneses ip adresu:port na kom radi server
Ma znam, samo sam hteo da kazem da ne moze sam da ga nadje, kao ni CS.
 
Nazad
Vrh Dno