Šta je novo?

Crko Hard, pitanje u vezi garancije

MUSTANG

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
27.12.2001
Poruke
1,237
Poena
649
Ne znam da li je ovo pravo mesto za ovo pitanje.


Dakle crko mi je 160Gb WD koji sam dobio na poklon pre nekih mesec dana.

S obzirom da sam ga dobio na poklon od odredjene firme, te mozda ne bih mogao da idem i da tamo trazim garanciju, zanima me da li bih mogao (posto imam kesicu od harda, sa bar kodom i nazivom uvoznika itd) da garanciju nekako ostvarim kod samog uvoznika il slicno?
 
Evo sad citam PDS Rajiceva 12 Nis, na netu procitah da je to u stvari Pakom.

Da li neko zna kakve su mi sanse kod pakoma?
 
Imas na WD sajtu po serijskom broju do kad vazi fabricka garancija... tako da je ovalscen uvoznik duzan da ga primi na servis (mada na sajtu WD stoji da je Asbis)....., mislim da ljudi u ovoj zemlji treba da svate da svoja prava moraju vise ceniti i da idu u tom smeru da ih ostavare... jer zivimo u zemlji gde te svako laze i farba...
 
Imas na WD sajtu po serijskom broju do kad vazi fabricka garancija... tako da je ovalscen uvoznik duzan da ga primi na servis (mada na sajtu WD stoji da je Asbis)....., mislim da ljudi u ovoj zemlji treba da svate da svoja prava moraju vise ceniti i da idu u tom smeru da ih ostavare... jer zivimo u zemlji gde te svako laze i farba...


Ma hard je maltene nov, proizveden je u februaru ove godine.
A s obzirom da pise PDS, tj Pakom, da li mogu da ga nosim kod ovlascenog uvoznika, tj u taj Asbis?
 
Poslednja izmena:
Gledaj ovako uzmi srijski broj registruj se na western digital sajtu popuni obrazac za garanciju.. od njih ces dobiti info da nemaju online podrsku za slanje i da hard predas nekom od generalnih uvoznika: pakom, asbys, kimtek jer su oni u obavezi da prihvate sve proizvode na servis od doticne kompanije koji su kupljeni u Srbiji
U mom slucaju je hard uzet od flaminga koji vise ne postoji i Pakomovom servisu kad sam objasnio da me je sam WD uputio na njih rekao da nema problema i da hard posaljem na servis..

znaci neslusaj sta ti bilo ko govori za garanciju od prizvodjaca da bi je ostvario jedino je potrebno da je on regularno kupljen u tvom regionu jer se u tom regionu kod bili kog ovlascenog distributera moze realizovat.. znaci nikakvi servisni listovi i ostale gluposti nisu potrebne jer ih Western Digital ne zahteva za ostvarivanje Fabricke Garancije koju ces videti do kad vazi na sajtu WD-a po serijskom broju dok je cak i produzenje garancije moguce (posto fabricka garnacija bude 3 godine od datuma isporuke u region a ne od stvarne prodaje pa je ulavnom par nedelja kraca) ako imas neki dokaz kad je kupljen u maloprodaji..
 
E sad ko je lood. :d
Ja vise od godinu dana radim RMA WD-a i iz iskustva kazem da svaki disk koji se prijavi kao Out Of Region WD jednostavno vrati nazad.
Isto vazi i kada firma koja shalje disk na RMA nije uvezla isti u SR.

Garanciju kod nekih uvoznika mozes da ostvarish samo na osnovu serijskog broja
diska (kimtec recimo) i nikada ti nece traziti garantni + fiskalni + originalnu ambalazu i slicne nebuloze koje po zakonu mogu da ti traze iz ko zna kog razloga.
 
pa da na WD sajtu ako ne odaberem Srbiju prilikom kucanja serijsog broja kaze da disk ne odgovara regionu... tako da se disk mora reklamirati u region u kojem je kupljen..
kimtec nisam zvao, samo pakom... pa videt cu kako ce proci sve...

sto se tice fiskalnih i ostalih gluposti... mozda po nasem zakonu mogu da zezaju ali oni sigurno imaju odredjene obaveze koje su ugovorili sa WD prilikom potpisivanja ugovaora da budu njihovi generalni distributeri, tako da su prema WD-u duzni da ispostuju WD proceduru po pitanju servisa.. a ne zakon ove zemlje
 
e ljudi hvala vam, probacu pa cu da javim :)
 
Mislim da je ovde rec o necemu drugom. Uvoznik koji prihvata reklamaciju, znaci da ga je stvarno uvezao sa pravog izvora.Drugar je imao WDC, kojeg je kupio za 5 € jeftinije od nekog levaka u kucnoj radinosti. Kada je doslo do kvara istog, jeste da mu ga je zamenio, ali i sa tim nije imao srece.
Hocu da kazem da samo prodavac zna iz kojeg ga je izvora nabavio, a prema tome i adekvatnu cenu je odredio. Po pravilu je jeftiniji, a kada dodje do garancije, kuku meni.

Upravo sam proverio moj hdd na poslu i evo sta sam dobio.
 
serijski sa mog HDD-a prolazi validaciju garancije za ceo EU region i naravno za Srbiju, dok za USA kaze out of region..
znaci WD grupise svet u par celina i po tome priznaje garancije u odredjenom... inace kad se postupak odradi do kraja za Srbiju dobijas uput da se javis nekom od generalnih distributera iz tvoje zemlje radi RMA....., dok za EU i USA ima online forma kojom dobijas RMA broj i HDD saljes na odredjenu adresu u regionu radi zamene...
 
Ako ti je HDD kupljen u Pakom-u, odnesi u servis koji se nalazi u Severnom Bulevaru blizu Bogoslovije i kad mu ocitaju serijski broj videce da je kupljen kod njih nebitno preko koga i uvazice ti garanciju. Ja sam skoro kupio preko oglasa 8600GTS kao neispravnu, odneo kod njih posto je bila kupljena preko WEB SHOP-a i ljudi su primili reklamaciju, javili mi da dodjem po 9600gt MSI sa 512mb ddr3. :) Nista te ne kosta 99% sam siguran da ce ti uvaziti reklamaciju.
 
Gledaj ovako uzmi srijski broj registruj se na western digital sajtu popuni obrazac za garanciju.. od njih ces dobiti info da nemaju online podrsku za slanje i da hard predas nekom od generalnih uvoznika: pakom, asbys, kimtek jer su oni u obavezi da prihvate sve proizvode na servis od doticne kompanije koji su kupljeni u Srbiji
U mom slucaju je hard uzet od flaminga koji vise ne postoji i Pakomovom servisu kad sam objasnio da me je sam WD uputio na njih rekao da nema problema i da hard posaljem na servis..

znaci neslusaj sta ti bilo ko govori za garanciju od prizvodjaca da bi je ostvario jedino je potrebno da je on regularno kupljen u tvom regionu jer se u tom regionu kod bili kog ovlascenog distributera moze realizovat.. znaci nikakvi servisni listovi i ostale gluposti nisu potrebne jer ih Western Digital ne zahteva za ostvarivanje Fabricke Garancije koju ces videti do kad vazi na sajtu WD-a po serijskom broju dok je cak i produzenje garancije moguce (posto fabricka garnacija bude 3 godine od datuma isporuke u region a ne od stvarne prodaje pa je ulavnom par nedelja kraca) ako imas neki dokaz kad je kupljen u maloprodaji..


Ok ovako stoje stvari, ukucao sam serijski broj i sve je ok, tj pise za Serbia and montenegro da je pod garancijom itd. Medjutim kada treba da registrujem proizvod trebam da ukucam datum kupovine, ja nemam datum, a ne mogu bez toga da ga registrujem.

E sada da li ti dobijes neku potvrdu kad si to uradio, koju pokazes njima ili si cisto otisao i rekao da su te uputili sa WD sajta? Posto ja ionako znam da je PDS (pakom) u pitanju zbog nalepnice na kesici.

Mislim u svakom slucaju cu sutra da odem tamo da probam.
 
ne dobijes nikakvu specijalnu poruku, samo da posto za nas region ne postoji online servis za RMA, da odnesec hard disk kod nekog od ovlascenih distributera za WD na servis u tvom regionu.. i da listu ovlascenih distributera imas na njihovom sajtu..

tako da kad odes/zoves neke od distributera odma se pozovi na informaciju koju si dobio od WD-a pa tek onda obrazlozi svoj slucaj....
 
Odneo sam danas, odmah mi je ukucala serijski i videla da je hard iz Pakoma, prodat u Forum Racunarima. Rekao sam joj da nemam garanciju niti znam odakle je hard kupljen. Ona je popunila formular, uzela podatke, dala mi potvrdu i brojeve telefona na koje treba da pozovem naredne nedelje da pitam da li je sve prihvaceno i sa tim papircetom mogu da dodjem kod njih i uzmem hard. :)

Tako da sve je ispalo super na kraju:)

Hvala svima na savetu.
 
Evo da se javim posle dosta vremena, nisam imao kada da se bakcem oko harda. Uglavnom prica ide ovako, zvao sam ih dve nedelje kasnije rekli su mi da ce oni mene da zovu kad stigne HDD da ih ja ne smaram. Medjutim nisu me zvali te sam ih ja danas tek okrenuo (nisam stigo ranije da se cimam oko toga) i danas lepo otisao i uzeo novi hard. Dobio sam i papir na kome pise kada je uradjena zamena sa sve serijskim brojevima sa oba harda.
 
Pa ne moze jos tri, vec se garancija samo nastavlja. A imam papir da mi je zamenjen, sa sve serijskim brojevima starog i novog.
 
Ako ti je uredjaj zamenjen, ako se ne varam, trebao bi da dobijes novu garanciju... Tacnije u tvom slucaju je to nebitno, jer nisi ni imao racune i ostalo. U svakom slucaju, najverovatnije sad opet imas 3 godine garancije.
 
Ne bih rekao da to tako funkcionise ni za jedan uredjaj.
Garancija se samo nastavlja i treba samo da se produzi samo za vreme koje je bilo u servisu i to je sve.

Mislim ne znam otkud da vam to pada na pamet, to nema nikakve logike :)
 
I meni je smesno kada to procitam. Pa po tome bismo svi mogli da zeznemo neku komponentu pri kraju garancije i da dobijemo novu, mnogo bolju (posto je proslo skoro 3 god) besplatno, sa novom garancijom od 3 god.
 
Poslednja izmena:
pa zavisi ako dobijete opravljan uredjaj, garancija se samo nastavlja.. a ako dobijete neku novu zamenu naravno da se dobija i nova garancija
 
Imam problem sa uvazavanjem garancije za WD od 80GB IDE kupljen pre oko 1.5g. Odnosno Hard nije moj ali drugarov i on ga je kupio u nekoj radnji preko nekog svog "drugara" shto radi tamo i taj drugar mu nije dao nikakav rachun ni garanciju ali kaze da je HDD tad bio nov i tvrdi da je garancija samo 1 godinu ( ta "drugarova" radnja gde radi daje toliku garanciju ) a ja znam da WD daje 3g garanciju. Ta firma uzima robu iz Telixa. Ako sad ukucam serijski broj na WD site-u i izbaci mi da je hard Out of Region, nemogu nishta da uradim po pitanju garancije ??

Poshto sam sad ukucao serijski od harda na poslu i izbacilo mi Out of Region ako bi izabrao Srbiju...
 
Imam problem sa uvazavanjem garancije za WD od 80GB IDE kupljen pre oko 1.5g. Odnosno Hard nije moj ali drugarov i on ga je kupio u nekoj radnji preko nekog svog "drugara" shto radi tamo i taj drugar mu nije dao nikakav rachun ni garanciju ali kaze da je HDD tad bio nov i tvrdi da je garancija samo 1 godinu ( ta "drugarova" radnja gde radi daje toliku garanciju ) a ja znam da WD daje 3g garanciju. Ta firma uzima robu iz Telixa. Ako sad ukucam serijski broj na WD site-u i izbaci mi da je hard Out of Region, nemogu nishta da uradim po pitanju garancije ??

Poshto sam sad ukucao serijski od harda na poslu i izbacilo mi Out of Region ako bi izabrao Srbiju...

cudno ko zna ko ga je uvezao i kako, juri tu firmu da ti kaze ko, preti inspekcijom..... ako je proizvodjacka garancija na OEM 3 godine i retail 2.. oni to moraju postovati,
ja sam tako MP naterao da disk odnesu i rese servis iako su dali samo 1 godinu..
za nasu zemlju uvoznici su: asbys, kimtek i pakom sa tim sto ih je uvozio i falmingo

na WD sajtu menjaj regione jer je validnost garancije po tome vezana za fabricku garanciju..., mada kako god da okrenes MP ti mora uvaziti garanciju i proslediti disk tamo gde su ga oni kupili na servis

a i pisi WDu sa podacima diska pa nek te oni upute... jer po meni jedino ako je disk ukraden nemas pravo na garanciju u svakom drugom slucaju imas!
 
Pablo je napisao(la):
Ako sad ukucam serijski broj na WD site-u i izbaci mi da je hard Out of Region, nemogu nishta da uradim po pitanju garancije ??

Mislim da sam se ovde loshe izrazio: nisam ukucao serijski od tog 80GB poshto ga nemam kod sebe ( verovatno cu ga sutra ukucati ) ovo je bilo samo pitanje.
 
Pre par godina mi se pokvario diskmen i pošto nije mogao da se popravi dobio sam novi. Nisu mi dali novu garanciju već se samo nastavila stara. Takođe pre dve godine mi se pokvario DVD rezač. Nije mogao da se popravi i dobio sam novi. Isto se samo nastavila stara garancija. Znači nisam dobio novu garanciju, na novih godinu dana, nego na nekih 8 meseci koji su ostali od uređaja koji se pokvario.
Mislim da je stvarno nelogično da prodavac daje novu garanciju na uređaj koji se pokvario. Kao što reče neko gore, da bi onda ljudi gledali da pokvare uređaj pred kraj garantnog roka da bi dobili novi sa još toliko garancije.

:wave:
 
neznam ali kad dobijes nov uredjaj procedura je sledeca:
1. pokvaren uredjaj odnet na servis konstatovano da se nemoze opravit i dobiven isti takav..
2. nema vise u prodaji takav uredjaj... MP dobija refundaciju kesa i korisniku daje slican uredjaj po njegovom izboru gde ja nevidim zasto bi se dala skracena garancija?

ja sam tako za 7900GS dobio 8600GT sa punom garancijom, cak mislim da se i MP omastio tu jer je cena one prve uvek bila visa od ove druge...
 
Nazad
Vrh Dno