Šta je novo?

car:go - novi servis u Srbiji nalik uberu

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kukuuuu cuj teze voziti u UE nego u BG, hahaha.
Daj bre ja mislio neko nesto ozbiljno pise.
Nego, koliko cvarci i kavurma?
Daj bre neki uozbiljite se ovo izgleda smesno za citati i tera ljude na smeh(sto je dobro, smeh je lekovit), ali tera i na lose(tera na off pisanija, sto nije bas najbolje ali je neminovno sa ovakvim konstatacijama).
Mislim...
 
Kukuuuu cuj teze voziti u UE nego u BG, hahaha.
Daj bre ja mislio neko nesto ozbiljno pise.
Mislim...

Naravno da je teze.. U Beogradu samo da znas kuda ides. Da ne krenes kroz Terazijski tunel i Brankov most, a hoces na Slaviju.
A da ne pricam kad dodju iz ravnicarskih krajeva zimi, samo parkiraju u centru i idu peske, jer ne smeju da voze po strmim zaledjenim ulicama XD..
Al da ne idemu u off.. Da se vratimo psovanju taksista i drzave :D
 
  • Like
Reagovanja: M J
nijedan. zato je i gore za guzvu. A nema ni zutih traka za taksiste. Uzice ima glavnu ulicu sa dve trake (i to samo par metara), a i to okaci macku o rep. Kad parkiraju "samo tetki lek da odnesu". Ako si iz Beograda, najbolje je da pogledas Sarajevsku ulicu (od pocetka novogradje do bivse americke ambasade) i takva je ista ulica i zastoj i privremeno parkiranje u Uzicu. Plus sto ti pesaci izlecu na svaka dva metra. Ti ljudi bi u Beogradu poginuli. Ti ne mozes da verujes koje su to kamikaze.

A da ne spominjem koliko je teze voziti u Uzicu, nego u Beogradu

celo uzice u precniku ima koliko ulica jurija gagarina na novom beogradu...
i recimo klijenta treba da pokupis na drugom kraju ulice... (ne, nece on preci ulicu)
Ili recimo klijent izadje na pocetku nekog bulevara, moras da nastavis da vozis 3km dok ne dodjes do prvog mesta za zaustavljanje ili da okrenes.

Eto zato ne kosta voznja koliko u Uzicu
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
Meni kao nekom iz malog mesta je neuporedivo lakse da vozim u Bg nego kod mene....

ovde em sto pesaci iskacu kao ovce i hajduci, nego ni vozaci vecina nema blage veze kuda ide i kako ide
kao sto kolega rece, samo kad se zna gde se ide, najvise zbog ranijeg prestrojavanja i nema greske samo gas.... na tu temu ima jedna pricica....
stao auto nekom liku iz Bg u nekom manjem mestu na jug zemlje... i izlazi on nikako da upali auto, zaustavlja prvog coveka i kaze "izvinite ne mogu da upalim auto, mozete li mi pomoci?" a ovaj da ne kazem ruralac njemu, "naravno, samo ubaci u cetvrtu nagazi do kraj gas i sirenu stiskaj do kraj"..... ovaj ga pogleda pa kaze ne moze...... a prolaznik njemu "a u Beograd moze, a?"

da vas nasmejem malo, bez ikakve zle namere [emoji23]

Послато са Redmi 5A уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
koliko ja vidim taksista ima 17000. I uvek naidje taksi prazan.. Tako da to da dolazi sa razdaljine od 3km ne pije vodu. A sta ako udjem u taksi koji stoji na onim njihovim stanicama ? Hoce cena biti jeftinija, jer ne mora da putuje do mene ?
A to zaustavljanje ne pije vodu.. Pa oni zaustavljaju gde stignu, prolaze kroz crveno, skrecu gde je zabranjeno.. Taksisti su to..
 
Ta subvencija, da li važi samo za BG taksiste, ili za sve taksiste u Srbiji?

Da li važi i za taksi preduzeća (ono, neki biznismen uzeo 200 automobila, i zapošljava vozače na minimalcu)?
 
realno otvoris taksi sluzbu samo da bi uzeo kola :D i onda posle par dana propadnes i ukines.. bice tu neke mucke 100%
 
Ne znam zašto kukate na taksiste koji su uspeli da "izboksuju" za sebe nešto.

Da su skupi u BG-u, jesu, preskupi su. Ko god dolazi iz unutrašnjosti zna da se u BG-u ne seda u taksi. :D

Ljudi su bili organizovani i odlučni, imali su kritičnu masu, a izgleda da su bili spremni i da se potuku. To režimu svakako ne bi odgovaralo jer bi to povuklo još ko zna koliko ljudi na ulicu - eto ponovo famoznog "5. oktobra", očas posla.

Ja im skidam kapu na tome.

Zašto lekari, ostali med. radnici, nastavnici (svi, od OŠ - do faksa) ne izađu na ulicu? Kad bi se i skupili ne bi ih bilo dovoljno da se ovi iz režima i počešu po dupetu.

Kamo sreće da vide i ostali pa da slede primer taksista.

Pogledajte samo slučaj radnika namenske koji podržavaju svog direktora, a njihov kolega je izgubio život. Jad, beda, tuga, ... E to je zaplašen narod, zatucan i zaglupljen. Zašto je to tako, ne znam, nike mi jasno. Puškama me ne bi naterali da odem ispred onog suda da skandiran protiv svog poginulog kolege.

Zato još jednom, što se mene tiče, svaka čast BG taksistima. Nadam se da će sad da pojeftine malko i usluge istih :p
 
Lepo sumirano...
26b0588b3ba6b9f3718a009b3cae0b1d.jpg


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Evo uputstvo za @kUdtiHaEX kako se citira tvit. Ne mora da se krade. Posebno ne kao admin.
 
Ta subvencija, da li važi samo za BG taksiste, ili za sve taksiste u Srbiji?

Da li važi i za taksi preduzeća (ono, neki biznismen uzeo 200 automobila, i zapošljava vozače na minimalcu)?

Za sva taxu udruzenja, dakle za sve taxiste.
 
realno otvoris taksi sluzbu samo da bi uzeo kola :D i onda posle par dana propadnes i ukines.. bice tu neke mucke 100%

Preneli su mediji da će morati da postoji neki period u kome je taksista obavljao taksi delatnost da bi se kvalifikovao za subvenciju... Ne može sada dođe neki "novi" i odmah kupi Oktaviju uz subvenciju.
 
Ali zašto subvencionisati monopol? Nigde nisam našao na obrazloženje te ideje. Broj taksista limitiran, cenu sami odredili, samo im subvencije fale.
 
Broj taksista limitiran, cenu sami odredili, .
Nije tacno. Grad limitira cenu svim javnim prevoznicima.

Lepo sumirano...
26b0588b3ba6b9f3718a009b3cae0b1d.jpg

Sta je sumirano?
CarGo ih preko, predsednika, izradio. CarGo-u otvoren put da rade kao "udruženje" a ne kao činioc saobraćaja. CarGo svojim vozacima daje crkavicu pa su tako jeftiniji od taksista.
Smeo bi Guberinic da vozi kociju, usred Beograda, i da podjebava ministarku, tek onako? Ima ledja, pa *mjau**mjau**mjau**mjau* sve, pa i ove glupe taksiste.

Taksistima dali subvenciju? Subvenciju imaju i kad kupuju nova kola, ne placaju PDV. To je vise nego ova subvencija.
Sada su im zatvorena usta i pa ce ih CarGo pojesti zive. Taksisti su sa ovim iskopali sebi rupu. Caka se kad ce da ih zatrpaju.
 
Poslednja izmena:
Kako vise kada drzava placa do pola vozila?
Ali izjava da je sve ovo da narodu bude bolje...

...A3...
 
Nije tacno. Grad limitira cenu svim javnim prevoznicima.
Sta je sumirano?
CarGo ih preko, predsednika, izradio. CarGo-u otvoren put da rade kao "udruženje" a ne kao činioc saobraćaja. CarGo svojim vozacima daje crkavicu pa su tako jeftiniji od taksista.
Smeo bi Guberinic da vozi kociju, usred Beograda, i da podjebava ministarku, tek onako? Ima ledja, pa *mjau**mjau**mjau**mjau* sve, pa i ove glupe taksiste.

Taksistima dali subvenciju? Subvenciju imaju i kad kupuju nova kola, ne placaju PDV. To je vise nego ova subvencija.
Sada su im zatvorena usta i pa ce ih CarGo pojesti zive. Taksisti su sa ovim iskopali sebi rupu. Caka se kad ce da ih zatrpaju.

Isto to sam i ja rekao, da je vrlo moguće da je svo ovo ludijanje zapravo Guberinić napravio, da taxiste odvede u slepu ulicu, odakle nema povratka.
A da ne pričam da skoro svako ko nosi android mislim da posle ovoga neće zvati taxi u životu više, toliko su sebe ogadili narodu.

Ja lepo kažem da je ceo protest zapravo cargo i napravio, oni ovakav dobitak nisu mogli ni da sanjaju.
.....
Mačke kod mene u dvorištu pričaju o cargou, i prate bloakde ulica...eto dotle je došlo.

https://forum.benchmark.rs/showthre...-nalik-uberu&p=5923207&viewfull=1#post5923207

Stvari se nisu promenile ni posle toliko godina....
http://www.globalbook.rs/uploads/1/1/3/2/11327145/sun_tzu_-_umece_ratovanja.pdf
 
Poslednja izmena:
Vidim ja da će ovi opet da blokiraju Beograd...

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=10&dd=18&nav_id=1605382

Beograd -- Država će taksistima finansirati kupovinu taksimetara i fiskalnih štampača čija je ukupna vrednost oko 160 evra.

Obezbedjivanjem opreme taksistima, država će doći u priliku da ih na terenu praktično kontroliše i sankcioniše, jer će zahvaljujući umreženim taksi vozilima inspekcije moći brže da reaguju.

Može subvencija za kola, ali prvo da ubacimo bluetooth fiskalni štampač, a CarGo Technologies da im izradi aplikaciju?

Inače, takav mali fiskalni štampač imaju taksisti po Zagrebu. Nisam pristalica toga da je tamo generalno nešto bolje, ali uvek kada sam tražio račun - taksista mi uredno odštampa. Traje malo dok se uspostavi veza sa telefonom, pa dok se telefon spoji na "sustav", ali nikada problema sa time. Verovatno će to isto ubaciti i ovde...
 
Sustav im je takav svugde. Mada moze racun da se generise i bez te konekcije,samo bese mora da se poveze 24h posle toga na njihovu mrezu radi sinhronizacije.
 
Win-Win

Taksisti dobiju kola sa popustom.
Država dobije bolju kontrolu naplate i tako bolje puni kasu.
car:go napravi aplikaciju i tako zaradi pare.
Par "državnih" firmi zaradi fine novce na montiranim tenderima za kupovinu taksimetara, fiskalnih aparata i ko zna čega još.

Građani....ko hebe građane...
 
sami su krivi sto su jos u Srbiji :)
 
To je kao ona prica obecali seljacima da ce da im stave asfalt , a onda su im i stavili.... Jos samo da asfaltiraju....
Tako ce i ovima da stave fiskalne kase.... [emoji23]

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
Win-Win

Taksisti dobiju kola sa popustom.
Država dobije bolju kontrolu naplate i tako bolje puni kasu.
car:go napravi aplikaciju i tako zaradi pare.
Par "državnih" firmi zaradi fine novce na montiranim tenderima za kupovinu taksimetara, fiskalnih aparata i ko zna čega još.

Građani....ko hebe građane...
Tako nekako, klupko u ovoj priči se odmotava.

Kada sam primetio koliku (političku) zaleđinu ima CG i očekivao sam da će polako dođi do toga da baš ta aplikacija bude u kolima svakog taksiste, a da oni uzimaju procenat od svakog taksiste ili masno "naplate" tu uslugu od države.

Da oni budu ono što je urađeno sa Bus Plusom budžetu GSP-a, dok GSP bukvalno više nema vozače, jer niko nije lud da vozi za tu crkvicu. Ali dobro, barem se klinci u ranim dvadesetim godine uče na vožnji i prevozu dece i penzionera.

Videćemo kako će se razvijati, ali sad više ne miriše na to, već smrdi na to.

Jedina pozitivna stvar u celoj priči je fiskalizacija. Na putu ka normalnoj državi i normalnom društvu mora se stati na put sivoj ekonomiji, radu na crnom, a u tu priču su spadali i taksisti. Taksisti, neprijavljivanje zarade preko neta, izdavanje stanova na crno, primanje dela ili cele plate u koverti, šverc iz HU, itd I itd...

Sve su to problemi koji štete društvu i državi, a upravo na društvu je da se pozabavi da ta prikupljena sredstva završe tamo gde bi i trebalo.
 
Poslednja izmena:
Posle ovih primera na sta drzava trosi pare?
 
CarGo.

Daje razgovor o aplikaciji.

Zasto nema vise estimated cost u appu ?

Ne verujem da ljudi dolaze na it forum da citaju o porezu i ekonomiji.
 
Ja imam drugo pitaje - kad god mi iskoči notifikacija za njihvoo obaveštenje ili saopštenje i kliknem na nju, otvori mi se aplikacija, ali ne vidim to obaveštenje, odnosno saopštenje, niti mogu da ga nađem u app. Gde se to nalazi?
 
Zasto bi im Car go pravio aplikaciju kad vecina udruzenja ima app po istom principu kao i car go u realnom vremenu vidis vozilo,za koliko dolazi itd itd (nema ETA troska za sad kao kod car go)
 
Kad god vidim da CG pominje članove udruženja, njihov broj i kako ih zastupaju, pomislim da bi trebalo da deinstaliram aplikaciju i da se odjavim sa mailing liste.
 
Ja sam deinstalaciju odavno uradio. (a da samu aplikaciju nikada nisam koristio)

Čitajući vesti i komentare na iste u vremenu dok su trajali protesti (kao i pre nego što su počeli) imao sam blagi utisak da sa mnom nešto nije u redu, na netu je vladalo takoreći jednoumlje u smislu svi osim mene protiv zlih taksista a za prepodobni CG ali ovde čitam da ima dosta ljudi mišljenja sličnog mom pa mi je lakše :D

LM, trudim se da me niko u životu ne pravi magarcem a upravo to je pokušao da radi magarčina Vuk iz CG, gledam ga prošle nedelje na nekoj TV, mrtav ladan izjavljuje da se oni uopšte ne bave taksi prevozom već tehnološkim inovacijama i mislim se, vidi kako smo mi napredni, posle mr. Spoka iz Zvezdanih staza koji je to radio na filmu mi smo stvarno izumeli transponder, ono, ne treba ni da uđeš u kapsulu već samo klikneš na CG app, upišeš adresu i očas posla si na željenoj lokaciji, kakvi crni taksi, kombi, autobus, avion.

Jedva čekam da vidim kako će tačno izgledati najavljene subvencije, ovo do sada su samo nagađanja i lupetanja u medijima, ne verujem da će se završiti samo na taksimetru jer realno taksiste zabole za to, mogu da im stave 10 fiskalnih printera, oni da uđu u PDV nema šanse jer je nemoguće da dostignu potreban nivo prometa a ne znam ni kakvu će korist imati država osim ako se u nekoj bliskoj budućnosti ne planira umanjenje donjeg praga za ulazak u sistem PDV-a koji sada iznosi 8 miliona - u šta opet čisto sumnjam, pobuniće se svi pušalci.

Lično bi bio zadovoljan ako se ne pretera (a u zadnje vreme se preteruje u mnogo čemu kada su državne potpore i subvencije u pitanju te povećanje plata u javnom sektoru jer sa jedne strane zaista imamo suficit, a sa druge se bojim da nam se rasipništvo ne vrati kao bumerang). To bi značilo da im se pokriju troškovi obrade kredita/lizinga i kamata a da cenu novog automobila oni sami otplate u celosti uz obavezu da svoje mesečne obaveze prema državi redovno izmiruju i naravno uz uslov da niko ne može da uđe u subvenciju a da nije izmirio sva prethodna dugovanja.

Razlog za takav postupak države vidim pre svega u želji da u tom segmentu zaličimo na normalne zemlje, da Stilo i Multipla JTD iz 2002. završe na groblju automobila ili u smederevskoj visokoj peći, dakle da imamo pristojan vozni park. Ako već građani nisu u mogućnosti da kupuju nove automobile hajde da bar oni koji su najviše na ulici imaju moderno i ispravno vozilo. Ne bi taj trošak za državu bio preveliki, iz najave bi se ograničio na 3 godine što znači da bi to bila jednokratna subvencija koju svakako, iz ovih ili onih razloga, neće svi iskoristiti. Čime su oni to zaslužili? Reklo bi se ničim osim što im je država svojim namernim nečinenjem i nepoštovanjem sopstvenih zakona nanela direktnu materijalnu štetu mnogo veću nego što bi bila ta subvencija.

Što se tiče CG kao i bilo koje druge slične app, ja sam za to da postoje ali da budu registrovane i da posluju u skladu sa zakonom. Ne znam kakva je situacija u ostalim gradovima, u Beogradu je trenutno jedina prepreka da uđu u zakonski okvir odluka o limitiranom broju dozvola za obavljanje taksi prevoza i da se ja pitam kao što se ne pitam ona bi kao relikt prošlosti trebalo da se ukine. Nakon toga bi svako ko ispunjava uslove (onih par stavki iz zakona) mogao da se registruje i da odluči da li će se priključiti ovoj ili onoj taksi asocijaciji ili aplikaciji. Ali nikako nisam za divljaštvo kakvo vlada od prvog dana kada je startovao CG. Bojim se da od toga neće biti ništa jer bi ovakva promena na tržište automatski dovela Uber i Lyft (ovi prvi su izmarširani iz vlade a nakon toga je app prepisana od strane CG) već da ćemo još dugo biti u nekakvom vakumu jer je potpuno jasno da trenutno niko CG-u neće zabraniti rad.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno