Šta je novo?

car:go - novi servis u Srbiji nalik uberu

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jos jedna netacna stvar koju stalno provlacite kroz temu... nije tacno da cargo uzima 20%, uzima skoro 35% plus ono sto ide drzavi.
 
car:go ne treba da postoji ni kao kompanija ni kao taxi udruzhenje.
Procitao sam negde da cargo uzima 30% novca? Ja bih molio da ovo neko demantuje.
Ako nesto prezirem to je taksiste...ali ako je ovo istina to je LOPOVLUK.
CARGO treba da je SERVIS koji treba da koshta 20-30e mesecno i treba da bude 20 takvih servisa, gde svaki invididualni taksista(neogranicen broj dozvola, lica bez kriminalne proslosti i sa vozilima do 5 godina starosti odredjene boje, sa nekim osnovnim poznavanjem grada) moze da se subscribe na bilo koji servis kao i musterije.

A koliko u unutrašnjosti daješ vlasniku vozila koje voziš kao taksista? Idi do Niša ili KGa pa pitaj ljude!
Po unutrašnjosti taxisti su vlasnici vozila u 10% slučajeva i manje, i isto tako ih globe lokalni moćnici.
 
Slažem se, ali posle ovoga danas nisam pametan šta da napišem, a da ima smisla i da ne budem vulgaran.

PRECEDNIČE ALEKSANDRE VUČIĆU, STIDI SE I SRAMI SE (AKO IMAŠ TRUNKE MORALA)!!!!!

Verujem , desilo mi se isto x puta.
Onda jednostavno ne napisem nista.
 
U unutrasnjosti ti za 8km naplate 250 dinara, a u Beogradu 1000 dinara. Koliko sam upucen cena goriva je ista u celoj Srbiji
 
Tekst sa linka mi je glup, prica pricu koju svi znamo bez nekog konkretnog resenja.
Mozda je bilo mada nisam video, u ovom tekstu je jako lepo objasnjeno sta je Uber, na koju taktiku se probio i na kakvo je minsko polje naleteo u Nemackoj/EU i kako su ih regulisali da svi budu zadovoljni (osim Ubera).
CarGo je bukvalno odradio copy/paste Ubera u Srbiji, gde i u ovoj temi vidimo sve vidove Uber taktike koju CG kopira.
Drzava da hoce, samo treba da iskopira eu/ger regulative sa svim velikim odgovornostima koje bi pale na CG i svima bi bilo dobro.
Problem u celoj prici je sto bi onda i taksisti trebali biti regulisani...

https://www.german-way.com/ubers-very-bumpy-road-in-germany/

...A3...
 
Nije tekst sa linka u opste glup jer u stvari objasnjava sta ce se desiti u buducnosti ako se dozvoli takav koncept rada kakav primenjuje uber, car go, walt i slicni servisi.

Bukvalno se gase radna mesta, taxista vise nece biti taxista vec frilenser koji ce da radi od danas do sutra bez prava da bude bolestan i sl.

A da iskopiraju to sto je iz nemacke nema sanse jer smo mi zgodno drustvo za mito i korupciju a ne za postovanje prava o radu i zakona, ni mnogo jace zemlje od srbijice se ne snalaze u toj situaciji.

U unutrasnjosti ti za 8km naplate 250 dinara, a u Beogradu 1000 dinara. Koliko sam upucen cena goriva je ista u celoj Srbiji
U kom gradu kosta 30din km?
8km je duga ruta i za Beograd a ne za unutrasnjost to je na primer kao od trga nikole pasica do kaludjerice...
 
Nije tekst sa linka u opste glup jer u stvari objasnjava sta ce se desiti u buducnosti ako se dozvoli takav koncept rada kakav primenjuje uber, car go, walt i slicni servisi.

Bukvalno se gase radna mesta, taxista vise nece biti taxista vec frilenser koji ce da radi od danas do sutra bez prava da bude bolestan i sl.

Ovakav koncept se polako uvlači i u brojne druge delatnosti (ne samo prevoza), i u savremenom menadžentu se smatra konačnim ciljem organizacije funkcionisanja bilo koje delatnosti. Brojni su "ogranizacioni konsultanti" koji pokušavaju maksimalno da "optimizuju" human resource (koji je za njih samo jedan od asseta jedne firme (a korišćenje asseta treba optimizovati)), tako što će sve što mora da se uradi, pokušati uraditi preko "privremeno/povremenih spoljnih saradnika". Zakon o agencijskom zapošljavanju je baš ono nešto što deluje u tom pravcu. Outsorsing je takođe deo takvih trendova.

Sreć(ica)a jeste opet što se takav koncept na dugoročnom planu uglavnom uruši. Ali negde i preživi, na prvom mestu radi u korist poslodavca, zatim mušterija, a tek na kraju na šretu izvršilaca, bili oni zaposleni ili iznajmljeni.
 
Poslednja izmena:
car:go ne treba da postoji ni kao kompanija ni kao taxi udruzhenje.
Procitao sam negde da cargo uzima 30% novca? Ja bih molio da ovo neko demantuje.
Ako nesto prezirem to je taksiste...ali ako je ovo istina to je LOPOVLUK.
CARGO treba da je SERVIS koji treba da koshta 20-30e mesecno i treba da bude 20 takvih servisa...

Ne možeš ti da određuješ nekom koliko će da zarađuje, kakve su to nebuloze?
 
Ne možeš ti da određuješ nekom koliko će da zarađuje, kakve su to nebuloze?

Ali mu možeš odrediti da na svaki naplaćeni iznos mora da plati pun iznos PDV, da SVI zaposleni budu prijavljeni, da rade 40 sati nedeljno, da svaki sat preko 40h/week bude dobrovoljan i plaćen kao overtime, da mu doprinosi budu plaćeni na pun iznos koji zaposleni zaista i dobija i bla.bla.bla... da za sve zaposlene važe sva prava i obaveze koji važe i za bilo kog drugog zaposlenog...

Kada bi to važilo za sve delatnosti na jednom tržištu, tržište bi i regulisalo i cene i zarade.

Ovako kako je sada, imamo cirkus koji imamo.

...
 
Meni samo nije jasno kako se neko ne seti i napravi stvarno moderno taksi udruženje koje bi iskombinovalo najbolje iz oba sveta?
 
Ne možeš ti da određuješ nekom koliko će da zarađuje, kakve su to nebuloze?

Moze drzava stagod hoce, a tek konkurencija ako se naprave zakoni

Malo je 30e? ima 1000 korisnika aplikacije recimo u BG i recimo jos 9000 u celoj drzavi i malo mu je mesecno 200-300k evra za koriscenje aplikacije ?
Pa sta je dosta? Gde je granica?
 
Meni samo nije jasno kako se neko ne seti i napravi stvarno moderno taksi udruženje koje bi iskombinovalo najbolje iz oba sveta?

To ne daju i ne žele sadašnji taksisti koji blokiraju ulice.

A moderna i savremena taksi udruženja postoje tu i tamo i kod nas, i svede se na biznismena koji kupi 150-200-300 vozila na lizing, i zapošljava vozače pod uslovima sličnim k'o u Idea radnjama, minimarketima ili kurirskim službama.
 
Poslednja izmena:
car:go ne treba da postoji ni kao kompanija ni kao taxi udruzhenje.
Procitao sam negde da cargo uzima 30% novca? Ja bih molio da ovo neko demantuje.
Ako nesto prezirem to je taksiste...ali ako je ovo istina to je LOPOVLUK.
CARGO treba da je SERVIS koji treba da koshta 20-30e mesecno i treba da bude 20 takvih servisa, gde svaki invididualni taksista(neogranicen broj dozvola, lica bez kriminalne proslosti i sa vozilima do 5 godina starosti odredjene boje, sa nekim osnovnim poznavanjem grada) moze da se subscribe na bilo koji servis kao i musterije.
O tome se radi, neće moći taxisti više da lapaju sami, umesto 2-3000 eur mesečno, dobijaće tih 120000 din, plaćanje će biti preko aplikacije , a razliku uzima gazda.

Послато са Le X820 помоћу Тапатока
 
U kom gradu kosta 30din km?
8km je duga ruta i za Beograd a ne za unutrasnjost to je na primer kao od trga nikole pasica do kaludjerice...

Uzice (trg) - Gorjani (svecana sala Kraljica) = 250 dinara. U Uzicu su taksisti dosta jeftini. I svako zove.Nisam skoro koristio taksi jer nisam skoro bio kuco, ali koliko se secam 120 ili 130 dinara je start i zagarantovan 1km voznje. A onda se placa svaki dodatni kilometar tipa 30-35 dinara. Dok su tako te ture izvan grada fiksne. Pa je tako do te svecane sale 250 dinara.
E sad neko ce reci nije isto ici magistralom i kroz Beograd. Pa tura kroz beograd gde je naplaceno 1000 dinara je preko novog mosta-pored ade-lidl-ka zarkovu. To nije bas stani kreni. Ruta je skoro identicna ovoj do gorjana jer i vamo cesto stanes, usporis, skrece neko na pumpu itd..

Tako da je taxi u Beogradu bezobrazno skup. Odavno nisam koristio taksi u Beogradu niti planiram, ali ne secam se kako funkcionise na poziv. U Uzicu kada pozoves taksi, odmah te pitaju gde da dodje vozilo i dokle ides. Pa kad udjes u taksi kazes njemu i on odmah javlja centrali dokle se ide.. Nema da se kraducka

A ono sto me pogotovu ide na zivce jeste bahatost Beogradskog taksija na foru "dokle idete? ne vozim pitajte poslednjeg kolegu". Takvima bi odgovaralo da voze do samo najduze rute i uzmu dosta para. Tipa centar - aerodrom. Neka se lepo uvede fiksno i zagarantovana kilometraza za taj iznos, pa onda ko predje da ide dodatna naplata
 
Poslednja izmena:
Uzice (trg) - Gorjani (svecana sala Kraljica) = 250 dinara. U Uzicu su taksisti dosta jeftini. I svako zove.Nisam skoro koristio taksi jer nisam skoro bio kuco, ali koliko se secam 120 ili 130 dinara je start i zagarantovan 1km voznje. A onda se placa svaki dodatni kilometar tipa 30-35 dinara. Dok su tako te ture izvan grada fiksne. Pa je tako do te svecane sale 250 dinara.
E sad neko ce reci nije isto ici magistralom i kroz Beograd. Pa tura kroz beograd gde je naplaceno 1000 dinara je preko novog mosta-pored ade-lidl-ka zarkovu. To nije bas stani kreni. Ruta je skoro identicna ovoj do gorjana jer i vamo cesto stanes, usporis, skrece neko na pumpu itd..

Tako da je taxi u Beogradu bezobrazno skup. Odavno nisam koristio taksi u Beogradu niti planiram, ali ne secam se kako funkcionise na poziv. U Uzicu kada pozoves taksi, odmah te pitaju gde da dodje vozilo i dokle ides. Pa kad udjes u taksi kazes njemu i on odmah javlja centrali dokle se ide.. Nema da se kraducka

A ono sto me pogotovu ide na zivce jeste bahatost Beogradskog taksija na foru "dokle idete? ne vozim pitajte poslednjeg kolegu". Takvima bi odgovaralo da voze do samo najduze rute i uzmu dosta para. Tipa centar - aerodrom. Neka se lepo uvede fiksno i zagarantovana kilometraza za taj iznos, pa onda ko predje da ide dodatna naplata


Zaboravljas jednu bitnu stvar, a to je da u Uzicu nema guzve, dok u Beogradu ti nekad za 200 m treba 10 minuta , a svaki put kad auto krene trosi dosta goriva, dok kad samo picis mnogo manje
 
nisi ni svestan kakve guzve mogu biti u uzicu. Jer u centru ima dosta tesnih ulica.Ujutru kad svi krenu na posao kolima, napravi se jedan cep. A pogotovu kad su neki praznici, slave itd pa svi krenu u nabavku. Za razliku od Beograda, u Uzicu nema zutih traka. Pa taksisti u Beogradu mogu brzo da se provuku. Plus imas dosta alternativnih pravaca, dok u Uzicu nemas.
Bilo kako bilo, ta voznja u Beogradu je bila predvece, kada nije bilo saobracaja. Tako da je poredjenje prihvatljivo
 
Ne placas porez godinama, drzava ti jos poklanja pare da kupis auto. Samo kod nas. Ljudi afrika je bre svet za nas, tamo se bar zna ko sta sme ili ne sme, mi smo crna rupa zemaljske kugle.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
*mjau**mjau**mjau* da je narod neki, lepo bi sopstvenim kolima napravili bokade, iste kao taksisti i trazili subvencije za nove automobile i povrat pdv-a. Plus ukidanje zutih traka.
 
Lepo sumirano...
26b0588b3ba6b9f3718a009b3cae0b1d.jpg


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Ali mu možeš odrediti da na svaki naplaćeni iznos mora da plati pun iznos PDV, da SVI zaposleni budu prijavljeni, da rade 40 sati nedeljno, da svaki sat preko 40h/week bude dobrovoljan i plaćen kao overtime, da mu doprinosi budu plaćeni na pun iznos koji zaposleni zaista i dobija i bla.bla.bla...

...

Naravno, ali ovo sve važi i za mnogo drugih kompanija, ne samo za car:go.

Nervira me što se stalno spominje procenat koji uzimaju, potpuno njihova stvar, čak i da uzimaju 80%. To samo znači da rad programera, menadžera itd. vredi više od rada vozača, što je potpuno normalno. (što ne znači da i obrnuto ne može da bude normalno, ali to trenutno nije slučaj)

Neka se dopusti Uberu i sličnima da uđu na tržište, neka se ukine ograničenje taksi licenci, pa će i taj procenat da se svede na realnu meru (a to može da bude i 99%).
 
Poslednja izmena:
Bez da branim bilo koga, ali koliko sam pročitao uslov za tu subvenciju je da se prethodno izmiri porez. Znači, to je zapravo neko umanjenje tog duga za porez. Naravno da nije OK.
 
Bez da branim bilo koga, ali koliko sam pročitao uslov za tu subvenciju je da se prethodno izmiri porez. Znači, to je zapravo neko umanjenje tog duga za porez. Naravno da nije OK.

Pa aj tako svi IT preduzetnici da rade a i svi ostali, ne plaćaš ništa A ONDA SEBI KUPIŠ NOVU RADNU STANICU NA IME NEPLAČENOG POREZA?!?!?!
Idi bre!


12 000 taxista zadovoljava uslove za podstrek, x 5000 EUR = 60 000 000 EUR

Sa 60 000 000 EUR možeš dati podstrek celoj poljoprivredi, i to sve grane, ljudi nešto stvarno rade, i to krvavo....a ovi se vozikaju gradom i piju kafu na haubi svog audija.
Nestvarno....i šta će biti sa tih 12 000 polovnih vozila na tržištu polovnih automobila Srbije?
...
Da nema armije SNS glasača, ovo ne bi moglo, al zahvaljujući njima može....
...

Jedini mogući odgovor na ovo je potpuni bojkot države Srbije, pa nek prave državu sa taksistima, ko izglasava te odluke uopšte? Skupština, vlada? Ko?
Kad su mogli taksisti da štrajkuju, e sad mogu i gradjani da štrajkuju!
 
Poslednja izmena:
Zaboravljas jednu bitnu stvar, a to je da u Uzicu nema guzve, dok u Beogradu ti nekad za 200 m treba 10 minuta , a svaki put kad auto krene trosi dosta goriva, dok kad samo picis mnogo manje
Buhaaa. Guzva ihaha. Dodji ti u Cacak da vidis koja je guzva po gradu, kola ima vise nego gradjana pa je ipak start taksija 80 dinara i kilometar mizerna cena. Taksisti u Beogradu su najveca o l o s, samo kukaju i strajkuju, a zbog cega? Naplacuju voznje kao da nas voze u porseima a ne u 90 posto slucajeva vozilima starijim od 10 pa i 15 godina a da ne pricam o tome kako muvaju kada provale da niste iz Beograda. Jos im sad drzava daje subvencije. Za sta? Zato sto su vise od 10 dana blokirali maltene ceo grad? Da je pravde u drzavi i normalne vlasti svi do jednog bi oni me i bili poslati na po 30 dana u zatvor pa tamo da nesto stvarno urade.
 
Koliko Čačak i Užice imaju bulevara i jednosmernih dugačkih ulica?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
ja omsaio stanicu iso do Lozinice zaspo u basu izaso u Banji Koviljaci nije neka velika razdaljina 5-6km al mi taksista uzeo 200rsd i jos me onako gledo da nije mnogo, ja licno ocekivo ce mi kaze 1000+rsd... Ja sam isto za da se uvede sto vise konkurencije da se medjusobno porazbijaju :)
 
Koliko Čačak i Užice imaju bulevara i jednosmernih dugačkih ulica?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

nijedan. zato je i gore za guzvu. A nema ni zutih traka za taksiste. Uzice ima glavnu ulicu sa dve trake (i to samo par metara), a i to okaci macku o rep. Kad parkiraju "samo tetki lek da odnesu". Ako si iz Beograda, najbolje je da pogledas Sarajevsku ulicu (od pocetka novogradje do bivse americke ambasade) i takva je ista ulica i zastoj i privremeno parkiranje u Uzicu. Plus sto ti pesaci izlecu na svaka dva metra. Ti ljudi bi u Beogradu poginuli. Ti ne mozes da verujes koje su to kamikaze.

A da ne spominjem koliko je teze voziti u Uzicu, nego u Beogradu
 
Poslednja izmena:
Blago nama u BG kad imamo manje svakodnevne saobracajne guzve od Cibutkovice i Donjih Budriga...

Koja je to banja ovde od 7 do 9 i od 16 do 19h...
Petak popodne happy hour.
 
Poslednja izmena:
Molim vas da se vratite na regularni offtopic :D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno