1. Закон сасвим нормално дозвољава да у такси служби фирма има аутомобиле и да запосли возаче под одређеним условима. То што у Београду то не функционише ... Једини проблем и даље остаје избор возача јер за такси мора да испуњава неке услове а за сада за c:g углавном не мора.1. Praktično po prvi put za taksi u Beogradu će se angažovati vozači koji voze automobil u vlasništvu firme (kao u mnogim gradovima u Srbiji). Sudeći po tome mi deluje vrlo verovatno da će ti vozači biti regularno zaposleni u firmi, sa svim beneficijama.
2. Jedan automobil dele dva ili tri vozača, što drastično smanjuje broj taksi vozila na ulicama (2-3 puta), bar njihovih.
2. Аутомобил са више возача не смањује број возила, напротив. Ако у Београду (по некој рачуници) има и може да има 6500 такси возила, а свако вози један возач, онда је реално на улицама по 3250 аутомобила. Ако возе два или три возача, онда би у сваком тренутку било 6500 таксија. Ако c:g има више возача по аутомобилу, онда ће да их буде на улицама у сваком тренутку и повећаће конкуренцију таксистима.
Ako imas svoj auto, niko te ne smara da vozis vise od onoliko da uplatis minimalac kad ti se odbije procenat sto uzima car go.
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
За аутомобиле не пише о годинама али је клима обавезна и у употреби. Постоји и минимална дужина па пунто од идуће године испада.Vozač koji ima kvalifikacionu karticu vozača ili vozačku dozvolu sa upisanim kodom "95" ili sertifikat o stručnoj kompetentnosti za obavljanje poslova profesionalnog vozača smatra se da ispunjava uslove propisane u stavu 1. tač. 2) i 3) ovog člana.
По новом закону возачи морају да буду професионалци што значи да имају звање возача моторног возила тј ваљда саобраћајну школу или ц категорију. Не важи за постојеће таксисте, само за нове. Плус здравствено уверење плус 5 година дозволе плус потврда о познавању града. Шта од овога имају "професионални" c:g возачи?
За аутомобиле не пише о годинама али је клима обавезна и у употреби. Постоји и минимална дужина па пунто од идуће године испада.
Питање је само да ли ће да се уведе закон и за c:g јер нови за таксисте стварно не дотиче бг таксисте (осим по питању возила где ће да важи) али је ипак минус ако и c:g возачи могу да прођу као стари таксисти, тј без ичега.
Па и ја мислим да би требало да све крене по закону, мислио сам да би било добро да се уведу правила и за њих, да возачи имају неке услове под којима могу да возе а да то не буде само возачка. Мислим, да ли би ти било свеједно да те вози клинац са дозволом од месец дана или неко ко је рецимо кривично одговарао због гомиле удеса? Плус познавање града да не би имало оправдање лутање около и тражење правог пута.
Све је то тачно али није БГ једини град са такси службом а c:g сигурно не мисли да се ту задржи па морају да мисле и о даљим корацима. Боље за све да не причам како је организовано овде и како се све ради, поменуо сам неколико пута на опште запрепашћење модулатора који су то често брисали. Свакако је c:g потребан за увођење реда али то ипак мора да иде по закону а не да постану само још једна илегална служба.
Наравно, све је карикирано, може да буде клинац од 21 године са дозволом од 370 дана (мислио сам да су та ограничења на годину дана од полагања а не на године живота) што углавном не мења ствари. По старом и новом закону и за такси возача је потребно 5 година дозволе а овде виђам неке који ми баш личе на клинце ... мада је моје посматрање релативно и сви су ми клинци.@calexx
Klinac sa mesec dana dozvole (naravno, karikiramo) ne može da te vozi jer po zobs-u pre 21. godine ne može sam da upravlja motornim vozilom kao ni što ne može da vozi automobil da motorom jacim od 100 i nešto KS (zaboravio sam koja je tačno granica).
Није то план него добра леђа. По свему што се дешава, делује ми да и таксисти и c:g имају јака леђа јер нико не попушта и нико не губи. Како ће да заврши немам појма, мада свакако навијам да се прича о превозу у Београду реши на добар начин, да престане терор таксиста и да мало и оборе цене. Да буде као и у осталом делу Србије ... а можда је и c:g неки пројекат који је смишљен да доведе до тога.Mislim da naivno razmišljaš (ne mislim negativno, NHF). Ko ima firmu i ima neke nepravilnosti u njoj, a nema neka leđa, taj ćuti i manji je od makovog zrna da mu ne updane inspekcija. Car:Go je naizgled bušan kao sito i nije po propisima, jer koriste nekakve rupe u zakonu; predsednik udruženja ima veoma upadljivo ime; stalno su na TV-u; promovišu se non-stop. To ne radiš, ako nemaš plan.
Taksisti... ...su ljudi iz prošlog veka, koji ne razumeju da se mnogo toga promenilo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari