Delicious
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.09.2013
- Poruke
- 1,048
- Poena
- 225
Ne mogu nikako da obrisem nalog na Outlooku, star je oko 6,7 godina.
Kad izaberem brisanje, pokaze mi:
The account you're trying to close is part of a managed domain You need to contact the domain's administrator to close this Microsoft account.
Probao nekoliko puta, pa odlucio da probam sa chat podrskom. Na divno cudo, odmah mi se obratio neki Roy cini mi se. Dopisivao se sa njim oko sat vremena, dao mi nekoliko predloga sta da uradim i nista nije uspelo. Jos ga ja pohvalio sto se trudi. Napisao mi tacno kako da se obratim tehnickoj podrsci putem mail-a i spomenuo da sam imao sa njim chat, da je u pitanju greska do njih, jer moj nalog nije ni na koji nacin povezan sa bilo kakvim domenom ili sta vec.
Prvo dobijem neki manje-vise univerzalan odgovor, sledeci put im odgovorim u principu isto sto sam i prvi put napisao i onda dobijem nesto smisleniji odgovor sta jos da probam. Probam i to i nece. Rece mi zena da ce moj slucaj proslediti na "visi nivo" i da strpljivo cekam. Evo proslo sedam dana od toga, a oni mejlovi su bili uvek dan-za-danom slati izmedju nas.
Odlucio sam da im posaljem mejl ovakve sadrzine:
When will I get the answer? 7 days nobody contacted me. Is that so hard to delete one account?
You know that's me, my account, I am admin, and you can't do it.
I am really dissatisfied, and I will think twice next time before registering something to your company.
We have in Serbia one proverb for this:
"Grandma gave a dinar to dance, and two to stop"
Sacuvaj Boze ako ovi dobiju vecu kontrolu, pa pocnemo da zavisimo od njih u ozbiljnijoj meri. Tu generalno mislim na sve multinacionalne kompanije. Nasa drzava ne moze da se bori, pa ni neke jace protiv njih da plate porez kako treba, nama pojedincima-smrtnicima tek nece ostati mnogo...
Kad izaberem brisanje, pokaze mi:
The account you're trying to close is part of a managed domain You need to contact the domain's administrator to close this Microsoft account.
Probao nekoliko puta, pa odlucio da probam sa chat podrskom. Na divno cudo, odmah mi se obratio neki Roy cini mi se. Dopisivao se sa njim oko sat vremena, dao mi nekoliko predloga sta da uradim i nista nije uspelo. Jos ga ja pohvalio sto se trudi. Napisao mi tacno kako da se obratim tehnickoj podrsci putem mail-a i spomenuo da sam imao sa njim chat, da je u pitanju greska do njih, jer moj nalog nije ni na koji nacin povezan sa bilo kakvim domenom ili sta vec.
Prvo dobijem neki manje-vise univerzalan odgovor, sledeci put im odgovorim u principu isto sto sam i prvi put napisao i onda dobijem nesto smisleniji odgovor sta jos da probam. Probam i to i nece. Rece mi zena da ce moj slucaj proslediti na "visi nivo" i da strpljivo cekam. Evo proslo sedam dana od toga, a oni mejlovi su bili uvek dan-za-danom slati izmedju nas.
Odlucio sam da im posaljem mejl ovakve sadrzine:
When will I get the answer? 7 days nobody contacted me. Is that so hard to delete one account?
You know that's me, my account, I am admin, and you can't do it.
I am really dissatisfied, and I will think twice next time before registering something to your company.
We have in Serbia one proverb for this:
"Grandma gave a dinar to dance, and two to stop"
Sacuvaj Boze ako ovi dobiju vecu kontrolu, pa pocnemo da zavisimo od njih u ozbiljnijoj meri. Tu generalno mislim na sve multinacionalne kompanije. Nasa drzava ne moze da se bori, pa ni neke jace protiv njih da plate porez kako treba, nama pojedincima-smrtnicima tek nece ostati mnogo...