Šta je novo?

iznajmljivanje/izdavanje smeštaja (Booking.com, Airbnb...)

Sad sam proverio, piše da su nedospele obaveze. Rezervaciju je uradio hotel.Ne znam koja im je logika ali recepcionar je poslao ovo:


Dear ...
Checked it. I have sent a full cancellation fax request on the 3rd of January about your pre-authorization. If the amount is not available on your acount already you have to contact your bank. Also the pre-authorization was made on the 16th of Dec., which means it should auto cancel itself in about a week. As far i know pre-authorizations are automatically cancelled after 30 days.
Best regards,

Dakle, šta će biti za novcem? Istraumirali ste me :D
 
Takva je logika, sta ces. Na mojoj kartici u online bankingu pise rezervisana sredstva, kad kliknem na to onda izbaci od koga. I tako pise sve dok se ne odblokira taj novac.
Nije on platio dva puta, on je platio sam jednom i to gotovinom u hotelu. Na karticu ce mu biti vracen novac 100% . Ne znam koja je banka upitanju, ali ja sam imao onaj problem sa Telenor Bankom, dok npr sa societe general bankom ni jednom uvek su pare bile odmah na racunu nazad, u roku od max 2-3 dana.
 
Da li sam jedini koji shvata da hotel ocekuje da korisnik ima 2x iznos cene aranzmana? :D
I da li sam jedini koji bi ocekivao da kada je vec rezervisan novac, da ne treba da nosim KES da platim u hotelu?:)
 
Često putujem preko bukinga, prvi put mi se ovo dešava. Poenta je bila da sam stavio da se plaća u hotelu, u gotovini. Dakle, nije me booking/hotel uslovljavao da platim karticom. Zašto sam želeo tako, jednostavno jer nisam bio siguran da li cemo ići plus je bilo besplatno otkazivanje do 27og decembra. Kada sam trazio,gledao sam da to budu hoteli koji ne uslovljavaju nikakvim plaćanjem prilikom rezervacije. (Izabrao opciju da se ne plaća unapred.)

Znači,jedino plaćanje koje sam želeo je bila gotovina. Zašto su rezervisali novac na kartici - NE ZNAM? Najgore od svega, rezervisali su manji iznos nego što me je koštalo..Mozda ukoliko odustanem posle 27og, pa mi naplate neki % od ukupnog aranžmana.

Uglavnom,sačekaću još par dana da se reguliše a ako ne,skoknuću do banke da vidimo u čemu je stvar.
 
Nisi ti kriv sto si to birao (da se plati u kesu), ali da budem iskren.... sumnjam u tvoju procenu da platis iako je rezervisano vec bilo sa kartice ;)
Koji iznos je rezervisan, jedan dan ili nesto tako?

Ja sam imao iskustvo da traze preko PayPal-a da se plati kapara, da se nista nigde ne placa (nemaju nikakvu sigurnost da mogu da naplate, ni BOoking ne trazi karticu - nista bas, iako nema otkazivanja kao), da Booking uzima broj kartice a hotel naplacuje (ovo mi se uopste ne svidja, da oni tako daju brojeve kartica) i naravno ono da booking skida cenu jednog nocenja odmah, a ostalo ako ne otkazem na vreme i da booking odmah skine celu sumu.
Mada ovo zadnje se odavno ne vidja, posto samo za sebe uzimam takve sobe, i njih ne uzimam preko Bookinga :)
 
Pa ne znam zasto tako rade ako je opcija placanje na mestu, tj hotelu. Sad se ne secam, ali mislim da kod takve rezervacije, booking trazi samo br kartice a ne i onaj trocifren broj pozadi kartice.
 
Kada ste na stranici željenog hotela sa tabelom sa kategorijama i cenama, skrolujte skroz dole gde su izlistane vrste kartica koje hotel prima.

Ispod može da stoji sledeće: Hotel accepts these cards and reserves the right to temporarily hold an amount prior to arrival.

Ako to stoji hotel postupa kao spomenuti hotel u Budimpešti, u hotelu se zatim plaća puna cena, a po odlasku se zadržana suma na kreditnoj kartici otključava.

Naravno, greška je što suma koju je zadržao hotel u Budimpešti još uvek nije otključana. Kao što je prodiskutovano, krivac može biti i banka.

Razlog za zadržavanje sume na kreditnoj kartici je otkazivanje nakon isteka besplatnog otkazivanja ili eventualna šteta u sobi (neplaćena pića iz mini bara, materijalna šteta i sl).

Edit: Kada imamo dovoljno kapaciteta u hotelu, rezervacije sa faličnim kreditnim karticama se zadržavaju i gosti se primaju ukoliko dođu tog dana.

Ukoliko nemamo mesta, takve rezervacije su prve na listi za odstrel.

Dešava se i da ljudi pobegnu iz hotela ne plativši račun, pa se onda poseže za tom sumom, rezervisanom na kartici.
 
Poslednja izmena:
Imao sam takav slucaj (da pise to), rezervisana je samo suma jednog nocenja, ali nije naplaceno dodatno preko toga, nego je sa kartice skinuta suma celog smestaja posle.
Nisam morao da imam rezervisano na kartici i plus da nosim ~toliko love sa sobom - u ovome je najbitnije sto se tice Utiska. Po stranu sto moze biti zloupotrebljeno.
 
Koristite uplate hotela preko sajtova koji imaju podršku za paypal.
Sve neprijatnosti koje će vam se dešavati veoma brzo se rešavaju, ako su uplate išle preko paypala.

Moja preporuka https://www.travelrepublic.co.uk

Ukoliko vam odgovaraju stanovi, airbnb je tu neprikosnoven.
 
Upravo se desilo ono što je kolega FOX napisao,proverio na bukingu. Sačekaću par dana, pa ćemo videti šta i kako. Hvala svima na pojašnjenju situacije!
 
Upravo se desilo ono što je kolega FOX napisao,proverio na bukingu. Sačekaću par dana, pa ćemo videti šta i kako. Hvala svima na pojašnjenju situacije!

Zaboravio sam da ti napišem, meni se slično desilo pre 6 godina kada sam uplatio preko alfaroom hotel u Pragu (iz alfaroom su mi rekli da je problem sa tim hotelom, morao sam novi hotel da rezervišem, a ta rezervisana sredstva su ostala).
Morao sam da čekam 45 dana i tek onda su rezervisana sredstva (meni su bila rezervisana) vraćena na karticu. Nadam se da će tebi ići brže.

Od tada samo paypal koristim.
 
Da li sam jedini koji shvata da hotel ocekuje da korisnik ima 2x iznos cene aranzmana? :D
I da li sam jedini koji bi ocekivao da kada je vec rezervisan novac, da ne treba da nosim KES da platim u hotelu?:)

Hotel ocekuje da korisnik ima kreditnu karticu sa normalnim limitom:) Pare na kreditnoj kartici ionaki nisu tvoje, dok ti ih banka ne otme.

Normalna banka oslobodi rezervaciiju relativno brzo, ako je hotel stvarno stornira, a kao sto rekoh sa intezom zna da se oduzi.

Italijanski hoteli mi nikad, ali nikad, nisu povukli pare sa pre-autorizacije, cak i ako sam hteo da platim tom istom karticom, radili su novu transakciju... takodje iznos pre-autorizacije ne bude uvek isti kao iznos koji treba da platim (mislim da je to i primer ovde).
 
Ja sam već par puta rezervisao na bookingu smeštaj na taj način, sa kartice su rezervisana sredstva, ja platio na licu mesta i istog dana su sredstva vraćena na račun. Nikad nisam imao problema sa time (Komercijalna banka je u pitanju ako ima neke veze).
 
Meni je uvek rezervacija iskoriscena za samo placanje.
Ne ocekuju hoteli da imas 2x iznos smestaja, samo da imas (i da ces potrositi :)) nesto vise od tog iznosa.

Zamisli odes u Interconti, 100e soba za 2 osobe, 10 dana. Realno je da ce ljudi imati 1000e, ne da ce imati 2000e i plus novac za trosenje. Jako je tipicno da ljudi iskoriste skroz jednu karticu za hotel, drugu za prevoz, i trecu/kes za troskanje. Prve dve da skroz iskoriste mislim, a ne da imaju jos toliko da hotel rezervise tek onako :)

Jedino ako ne shvatam koje su cifre vam u pitanju?
 
Rekoh ti koje je moje iskustvo, na stotinama italijanskih hotela (ne preterujem sa cifrom).
Jedini put kad su autorizaciju iskoristili za placanje je kad smo bili no show.
Iznos preautorizacije najcesce bude koliki je penal - npr 1 noc. Neki hoteli se razmasu, pa opale iznos cele rezervacije, ali retko. A neki prosto lupe neku cifru, npr 1e, 100e ili koliko im vec zgodno.
 
A to je vec drugo, jedna noc kao safety.
 
Sta se desava ako sam dosao na lokaciju, host ne moze da mi da smestaj, pre toga mi je napisao poruku da ja ponistim rezervaciju jer je stavio pogresnu cenu, ali meni to nikako nije odgovaralo. Kako da povratim pare nazad ili dobijem smestaj

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Sta se desava ako sam dosao na lokaciju, host ne moze da mi da smestaj, pre toga mi je napisao poruku da ja ponistim rezervaciju jer je stavio pogresnu cenu, ali meni to nikako nije odgovaralo. Kako da povratim pare nazad ili dobijem smestaj

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Prijavis njima (booking.com)
U suštini to tebi nista ne pomaze, njega će da sankcionišu ali ti si i dalje izvisio za smeštaj.

Ne znam zašto si išao na lokaciju gde ti je rečeno da postoji nesporazum...

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Booking je voljan da plati razliku u ceni ako ti domacin otkaze a ti pronadjes isti/slicsn smestaj koji je skuplji.
 
Zovi njihov customer support, pomoći će ti, naći će ti drugi smeštaj
 
Ljudi kako da rezervisem smestaj na ime koleginice,a da ne bude na mene,znaci njoj treba,a da ide preko mog naloga?
Ja probao promeniti moje ime sa njenim i izbacuje neku gresku.
I kako da kontaktiram buking,nigde ne mogu naci?
 
Praviš za sebe, i među završnim koracima upisuješ da li si ti Main guest, ili neko drugi. U svakom slučaju, finansijske obaveze su na tebi, ne na njoj.
 
Praviš za sebe, i među završnim koracima upisuješ da li si ti Main guest, ili neko drugi. U svakom slučaju, finansijske obaveze su na tebi, ne na njoj.
Kako mislis finansijske obaveze na meni?
Znaci ja ne mogu njoj to rezervisati,a da ja ne idem,vec ona da plati po dolasku u smestaj?
 
Ako se plaća u smeštaju, onda će ona da plati. Ako se plaća odmah - plaćaš ti samo je pitanje sa čijom CC. Imaj u vidu da otkazivanje rezervacije posle nekog roka mora das e plati, pa onda je bolje da ostaviš CC osobe koja za koju rezervišeš smeštaj.
 
Na booking.com sva odgovornost je na članu koji vrši rezervaciju. Nikako ti ne bih savetovao da na svoj nalog vezuješ CC druge osobe.
 
Po toj logici onda ne treba da pravi rezervacije za druge osobe uopšte.
 
pa kreiranje naloga je free, sta je problem da ona napravi nalog i sve odradi? :)
 
Verovatno nedostatak Genius popusta?
 
Po toj logici onda ne treba da pravi rezervacije za druge osobe uopšte.
To nisam rekao, rezervišem i ja za druge osobe, i svestan sam da je moja kartica garancija za otlazivanje/no show.
Ovo što ti predlažeš: dodaj na svoj nalog karticu osobe B, i napravi rezervaciju za tu istu osobu - dovodi te u rizik da ti suspenduju nalog, a ne samo Genius status.
 
To nisam rekao, rezervišem i ja za druge osobe, i svestan sam da je moja kartica garancija za otlazivanje/no show.
Ovo što ti predlažeš: dodaj na svoj nalog karticu osobe B, i napravi rezervaciju za tu istu osobu - dovodi te u rizik da ti suspenduju nalog, a ne samo Genius status.
Objasni mi kako tačno to dovodi tebe u rizik? Pošto sam ja to uradio jedno 20x do sada i dalje imam nalog.
 
Nazad
Vrh Dno