Šta je novo?

iznajmljivanje/izdavanje smeštaja (Booking.com, Airbnb...)

MostWanted

Cenjen
Učlanjen(a)
12.07.2013
Poruke
668
Poena
195
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5600 & BeQuiet Pure Rock Slim 2
Matična ploča
Asus B550-PRO
RAM
16GB DDR4 3200MHz Kingston
GPU
MSI Radeon 6700XT 12GB
Storage
1TB nvme SSD Kingston
Zvuk
Tannoy Gold 5
PSU
Fractal ION Gold 750W
Kućište
Cooler Master Silencio S600 + BeQuiet Silent Wings 3 120mm
Monitor
LG UltraGear 27'' 1440p 165Hz
Miš & tastatura
Logitech G Pro tastatura i mis
Pre 30 dana sam rezervisao apartman u Oslu za 2 osobe, dobio sam potvrdu od booking.com na mail ali mi nisu skinuli novac sa racuna. Juce mi je stigao mail, a trebalo je da putujem sutra, da nisu otkazali. Stigao mi je mail da nazalost vise nemaju ovo u ponudi, ali su nasli resenje za mene. Nesto sto je 30% skuplje, i tvrde da ce oni platiti razliku kada im dostavim racun iz hotela. Mail je na norveskom jeziku tako da evo kako to izgleda prevedeno na engleski:
If you are not satisfied with the option, simply contact us, so we can arrive at a solution together to the wishes and needs.

Although the new booking is going to cost more than the original booking, we will refund the difference to you. Just send us the receipts after the stay, so we make sure that you get refunded the difference as soon as possible.

Da li je ovo pouzdano i koliko je profesionalno? Nemam iskustva sa ovim sajtom, je li ovo samo kod njih ovako ili je svuda pa i na "najsigurnijem" hotels.com

Naglasavam da oni nude da plate razliku (novo resenje je 30% skuplje nego ono staro) tek nakon mog boravka.
 
Pre 30 dana sam rezervisao apartman u Oslu za 2 osobe, dobio sam potvrdu od booking.com na mail ali mi nisu skinuli novac sa racuna. Juce mi je stigao mail, a trebalo je da putujem sutra, da nisu otkazali. Stigao mi je mail da nazalost vise nemaju ovo u ponudi, ali su nasli resenje za mene. Nesto sto je 30% skuplje, i tvrde da ce oni platiti razliku kada im dostavim racun iz hotela. Mail je na norveskom jeziku tako da evo kako to izgleda prevedeno na engleski:
If you are not satisfied with the option, simply contact us, so we can arrive at a solution together to the wishes and needs.

Although the new booking is going to cost more than the original booking, we will refund the difference to you. Just send us the receipts after the stay, so we make sure that you get refunded the difference as soon as possible.

Da li je ovo pouzdano i koliko je profesionalno? Nemam iskustva sa ovim sajtom, je li ovo samo kod njih ovako ili je svuda pa i na "najsigurnijem" hotels.com

Naglasavam da oni nude da plate razliku (novo resenje je 30% skuplje nego ono staro) tek nakon mog boravka.

Ja sa booking.com nikada nisam imao problema. Ovakve situacije su verovatno moguce, zbog greski u rezervacionom sistemu (hotel nije na vreme uneo podatak da su sobe vec izdate) ali se meni nije desavalo, pa nemam iskustva sa njihovom refundacijom razlike.

Placanje razlike tek nakon boravka je logicno. Ovako oni tebi mogu da uplate razliku unapred, a da ti uopste ne odes i ne platis nista hotelu :).

Sto se tice skidanja novca sa racuna, za svaki hotel je procedura drugacija. Neki skidaju (odnosno vrse rezervaciju sredstava) tek onog dana kada treba da se pojavis, neki ne skidaju/rezervisu nista, neki skinu/rezervisu sredstva za 1 dan, koliko bi ti naplatili u slucaju da se ne pojavis, a da ne otkazes na vreme.
 
Mnogo sam koristio booking, ali ovakav problem do sada nisam imao.

Ko to "oni" nudi da plati razliku? Booking, prvi hotel ili drugi hotel? Da li je ponuđena zamena smeštaja u istom hotelu, ali u skupljoj sobi, ili u nekom skroz drugom hotelu? Ko ti je poslao informaciju o zameni, booking, ili hotel u kojem si našao smeštaj?

Meni deluje da nešto mute. Kakva je to ponuda nekome van Norveške, na norveškom?!? Obavezno, što pre, kontaktiraj podršku booking-a, mislim da možeš i Skype-om, i žali se.
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da nešto mute, koliko sam shvatio Booking nudi da pokrije razliku u troškovima jer se desila neka greška, i rezervisani apartman nije dostupan. Inače, što se Norveške tiče, ljudi su uglavnom vrlo kooperativni, i potrude se da nađu rešenje. Takođe, svaka ponuda ovog tipa koja stigne na e-mail je formalna, i više nego dovoljna.
Booking ne skida novac prilikom rezervacije, već se smeštaj plaća na licu mesta. Samo u slučaju da se smeštaj ne otkaže blagovremeno postoji mogućnost da Booking skine sredstva.
 
Ako ti je ova nova ponuda isla direktno od booking.com ne moras da brines, neces imati nikakvih problema...

Mada, ukoliko je hotel sa bookinga to poslao i jos je iz Norveske, gde su ljudi stvarno super i predusretljlivi ne bi trebalo da imas problema...

U svakom slucaju kontaktiraj podrsku bookinga ako si nesiguran, ali ovakve stvari se cesto desavaju u praksi i upgrade bude uvek kada nesto ne bude kao sto si rezervisao, cak mozes i da im trazis dorucak gratis npr :)
 
Ljudi prvi put rezervisem preko bukinga pa mi jedna stvar nije jasna.
Kad sam se registrovao na sajt nigde nisam unosio podatke kartice i sad mi nesto nije jasno.
Ocu da odem od 23.05. u Moskvu na par dana i uglavnom biram smestaj gde je otkazivanje free i gde se placa na licu mesta (znaci ne zaduzuju mi karticu odmah).
Medjutim tamo recimo pise da je otkaz free recimo do 2 dana pre tog 23.,a posle naplacuju neki procenat.
Kako je moguce da mi ista naplate ako nemaju podatke moje kartice?
Prosto malo mi to cudno i glupo da rezervisem neki objekat u Moskvi samo ovako preko neta,koja je njima tu garancija da ih necu ispaliti i ne pojaviti se,a nemaju podstke kartice da mi skinu procenat.

Ako je neko rad sto pre malo da me uputi u ovo nek pise ovde ili na PP,hitno mi je.
Mogu dati i link ka tom objektu pa da neko od vas vidi o cemu pricam


Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Ne dodaješ karticu, ne mogu da ti naplate i to je to, bukiraš normalno.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
A druze koja je tu meni garancija onda da me taj iz objekta nece ispaliti...nakon rezervacije nekog objekta jel ja pred polazak na put dobijam jos nesto na mejl od njih?
Sta kad dodjem u objekat,sta im pokazem,ovo sa sajta da sam bukirao,jel?

Evo baci pogled ako ti nije mrsko,smestaj je
Guest House on Kosmodamianskaya naberezhnaya u Moskvi
Pa vidi sta su im uslovi?


Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Trebalo bi da te kontaktiraju i oni ubrzo nakon tvoje rezervacije, tako je meni bilo kad sam pre 2 godine bukirao hostel u Skoplju, javio se vlasnik. Nista preko kartice, kes na ruke kad sam dosao tamo i to je to.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
Trebalo bi da te kontaktiraju i oni ubrzo nakon tvoje rezervacije, tako je meni bilo kad sam pre 2 godine bukirao hostel u Skoplju, javio se vlasnik. Nista preko kartice, kes na ruke kad sam dosao tamo i to je to.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Hmmm majku mu,ja ovima poslao 2 mejla pre 2 dana i ne odgovaraju.
Drug mi je u Moskvi,tamo radi,pa ce sutra zvati taj broj da pita

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
To pitanje se često postavlja i odgovor je da ti ne mogu ništa.
Može da se desi da ukoliko se ne pojaviš do nekog vremena hotel izda sobu koja je bila rezervisana za tebe.
Booking će ti poslati mail da potvdiš rezervaciju. Možda će iskoristiti priliku da popuniš podatke o kartici pre nego što ti dopuste da potvrdiš rezervaciju.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
A druze koja je tu meni garancija onda da me taj iz objekta nece ispaliti...nakon rezervacije nekog objekta jel ja pred polazak na put dobijam jos nesto na mejl od njih?
Sta kad dodjem u objekat,sta im pokazem,ovo sa sajta da sam bukirao,jel?

Evo baci pogled ako ti nije mrsko,smestaj je
Guest House on Kosmodamianskaya naberezhnaya u Moskvi
Pa vidi sta su im uslovi?


Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
Pa nece te islaliti, zasto bi te ispalili?
Verovatno ce te cimnuti da vide kad dolazis, da li stizes na vreme, itd.. mada to vec popunjavas na sajtu.
Samo opusteno.. :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Rejting domacina ti je najveca sigurnost i dosta se vodi racuna oko toga tako da sebi ne mogu da priuste nekog da ispale.Jedan negativan komentar da je nekog ispalio i on ga je skoro pa ugasio jer je konkurencija postala ozbiljna.
Izdajem i sam preko bukinga i nikog nisam ni pomislio da ispalim a bilo je par puta gostiju koji rezervisu po par meseci unapred i na moje poruke ne odgovaraju drze mi rezervisan apartman i na kraju se ne pojave. A ostavio sam placanje kesom pri dolasku jer je kod gostiju dosta popularnije nego kartice.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Aha ok ljudi.
A kazite mi mozda sam se istripovao,ali jel moguce ako sam bukirao neki smestaj po recimo 22500 rubalja,da oni menjaju cenu i tad i ako je bukirano?
Posto mi se cini da je bila ta cena,a da je sad 24500 rubalja?

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Nije moguce jednostrano menjanje cena nakon rezervacije.


Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Mogu oni da menjaju cene ali samo za nove goste. Za bukirane cena je ona koja je važila u momentu bukiranja. To je normalna praksa da se cena menja kako se približava termin za koji se radi upit, u zavisnosti od interesovanja za taj smeštaj itd.
 
Cena ti je garantovana u VALUTI koju je hotel odabrao, u iznosu u vreme bukiranja.
Ako im je cena u RUB, bice u rubljama ta cena koji si dobio, ali tebi to moze biti razlika od 50%, ako rublja padne/poraste. Koliko se secam, nemas mogucnost garantovanog kursa ili biranja druge valute (osim informativno) za booking koji ne naplacuje sam booking.

Smestaj gde ti ni booking ne trazi broj kartice, ni vlasnik, je extremno redak, i ja nisam naisao na tako nesto do sada. Ako ne trazi booking.com (ili Agoda, Hotels, Orbitz, itd.), onda se vlasnik (ili agencija..) javi mailom da uplatis na PP nalog ili wire-om (naravno, iskljucivo PPom ako ti traze!)

Za Prag je meni sam Charles Bridge Apartments naplatio direktno (karticu je uzeo booking.com, ali sam processing je radio CBA, sto je malo atipicno, ali eto...)
Za Milano je vlasnica trazila preko PPa ili wire-om da se uplati deo, platio sam PPom, naravno.


Ti ni za hotel nemas garanciju da te nece zeznuti i nekome dati tvoju sobu :D Hoteli ce to uvek nekako resiti (dace ti drugu, uvek barem takvu ili skuplju sobu, sto nije uopste retkost na Zapadu), za apartmane ne znam...
Vidjao sam ispale preko AirBnB-a, gde je placen smestaj, ali ljudi ispaljeni, neki dan-dva pre bookiranog, neki samo nisu mogli uci u smestaj. Ovi prvi ostaju, ovi drugi su otisli sa AirBnB-a.

Pogledajte uvek kada nadjete smestaj preko Booking.com-a, i na drugim sajtovima... Booking je meni uglavnom najskuplji, mada nekad i ima smestaj koji drugi vise nemaju.
 
AirBnb je daleko ozbiljniji servis za male vlasnike koji izdaju sobe i pojedinačne objekte. Prilikom rezervacije odmah rezervišu i sredstva sa kartice gosta i nema nikakvih problema za naplatu za stanodavca. Na Booking-u ukoliko se gost ne pojavi, a nije ostavio broj kartice, ne postoji nikakva mogućnost prinudne naplate. Uz to AirBnb uzima daleko manje provizije.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Kako je ovo moguce?
Na sajtu stoji da je rezervisana jedinica,a drug zvao Rusa i procitao mu onaj booking broj rezervacije,a ovaj rekao da je otkazana i izdato nekom drugom?
Kakvo je ovo booking s_ _nje?
 
Nije moguće, jedino ti mozes da otkazes rezervaciju tj domacin moze jedino da ti posalje zahtev za otkazivanje al ne moze on da otkaze jedino gost.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Zovi booking podršku, i vidi sa njima gde je zapelo.
Kakav je rejting tog hotela na bookingu?
 
Radim u hotelu i moguće je prijaviti Booking-u da na kartici nema sredstava, posle čega gost ima 24 časa da pošalje novu karticu ili uplati novac na postojeću. Ako gost to ne uradi, hotel može da stornira rezervaciju. Govorim o tzv. Internet rate gde na Booking-u velikim slovima piše: ne plaćate sada, nego u hotelu. Inače duboko u terms and conditions sitnim slovima piše da hotel zadržava pravo da zamrze iznos prve noći na kreditnoj kartici gosta.

Hotel inače zamrzava sredstva za prvu noćna kartici da bi mogli da ih povučemo ukoliko gost nije stornirao, a ne pojavi se tog dana, kao što i piše na Booking-u da je pravo na storno do 24 časa pred check-in.

Inače se zamrznuti iznos prve noći odmrzava u slučaju pravovremenog storna, tako da je istina što piše da može besplatno da se otkaže rezervacija.

Naravno, dešava se da i rezervacije bez ili sa faličnom kreditnom prođu, ali to se dešava danima kada hotel ima npr. više praznih soba, pa se progleda kroz prste.
Kad je hotel skoro ili skroz pun, prvo stradaju te "falične" rezervacije sa Booking-a.
 
Poslednja izmena:
Radim u hotelu i moguće je prijaviti Booking-u da na kartici nema sredstava, posle čega gost ima 24 časa da pošalje novu karticu ili uplati novac na postojeću. Ako gost to ne uradi, hotel može da stornira rezervaciju. Govorim o tzv. Internet rate gde na Booking-u velikim slovima piše: ne plaćate sada, nego u hotelu. Inače duboko u terms and conditions sitnim slovima piše da hotel zadržava pravo da zamrze iznos prve noći na kreditnoj kartici gosta.

Hotel inače zamrzava sredstva za prvu noćna kartici da bi mogli da ih povučemo ukoliko gost nije stornirao, a ne pojavi se tog dana, kao što i piše na Booking-u da je pravo na storno do 24 časa pred check-in.

Inače se zamrznuti iznos prve noći odmrzava u slučaju pravovremenog storna, tako da je istina što piše da može besplatno da se otkaže rezervacija.

Naravno, dešava se da i rezervacije bez ili sa faličnom kreditnom prođu, ali to se dešava danima kada hotel ima npr. više praznih soba, pa se progleda kroz prste.
Kad je hotel skoro ili skroz pun, prvo stradaju te "falične" rezervacije sa Booking-a.
Sve to stoji,ali meni kod rezervacije apsolutno nijedan jedini podatak nije trazio od kartice,tako da nije mogao ni proveravati jel imam kesa na njoj.

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Kako je ovo moguce?
Na sajtu stoji da je rezervisana jedinica,a drug zvao Rusa i procitao mu onaj booking broj rezervacije,a ovaj rekao da je otkazana i izdato nekom drugom?
Kakvo je ovo booking s_ _nje?
Jesi siguran da ste se razumeli sa Rusom? Mozda nije ni gledao booking broj, jer mozda on i nema tvoj booking ID, nego je samo mislio da pitas da li je slobodna soba (a nije, tebi je izdata :D)
Zvuci glupo, ali sa malo iskustva (sto je ovde izgleda slucaj sa obe strane?) najprostije stvari su uglavnom "resenje".
 
Ja takodje nemam nikakvih problema vec par godina sa Booking sajtom. Ne placa se nigde unapred, dobijes rezervaciju na mail i to ti je to. Platis na licu mesta smestaj.
 
Zavisi sta bookujete!
 
Da dodam da mi ekonomske sobe najniže kategorije dajemo bez kartice, ali samo domaćim gostima.

Stoga se može reći da najviše zavisi od samog hotela.
Ja bih uvek dao validnu karticu, posebno ako se radi o daljem putovanju u neko mesto gde je ogromna potražnja. Što je sigurno, sigurno je. Na kraju krajeva, iznos se odmrzava ako gost otkaže na vreme.

U celoj priči je inače sam Booking.com najveći krivac jer su informacije na sajtu netransparentne i skoro na granici obmane.
Žalbe zbog opterećenja kartice su zbog toga veoma česte.
 
Jesi siguran da ste se razumeli sa Rusom? Mozda nije ni gledao booking broj, jer mozda on i nema tvoj booking ID, nego je samo mislio da pitas da li je slobodna soba (a nije, tebi je izdata :D)
Zvuci glupo, ali sa malo iskustva (sto je ovde izgleda slucaj sa obe strane?) najprostije stvari su uglavnom "resenje".
Izgleda da je bas ovako kako si rekao. Dopisivali smo se sa njim preko Vibera,slikali mu buking rezerv.,on proverio i rekao da je sve ok.
Ko zna ovaj nas iz Moskve sa kim je tad caskao i sta je taj gledao,a vrlo moguce i ovaj nas sunto da nije dobro Rusu objasnio

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Nazad
Vrh Dno