Šta je novo?

BF2 - Forgotten Hope 2

Vlasterx

Čuven
Učlanjen(a)
23.01.2004
Poruke
4,992
Poena
740
Zar ima lepše vesti od ove - click :)

Nadam se da je vredelo ovoliko čekanja.
 
Za one koji znaju o čemu se radi, ne treba ništa reći sem da šifra stiže sutra ;)
Za one koji ne znaju, evo malo opisa:
Konacno, posle 2.5 godine čekanja, za Battlefield 2 je izašao Forgotten Hope mod, biser online FPS arkadnih simulacija.

Ovo je mod Battlefield 2 igre, treba vam instaliran BF2 (original) i poslednji zvanični patch (1.41 valjda)


fh2logo.jpg

Forgotten Hope 2 is a World War II modification for Battlefield 2™ and is based on the original Forgotten Hope, a modification for Battlefield 1942™, one of the most popular multiplayer games ever. Battlefield 1942™ featured land, sea and air combat in a way never before seen. It was the goal of the development team to maximize the game experience by adding both a realistic and enjoyable gameplay to FH and the same goes for FH2 in the future.

Forgotten Hope Wiki

Forgotten Hope Manual

Forgotten Hope Basic Training Videos 1, 2, 3

Forgotten Hope 2.0 will be released on:
Friday 14th December, 2007 at 19:00GMT
Više na:

www.fhmod.org ili http://forgottenhope.bf1942files.com/main.php?module=about&lang=english
 
Poslednja izmena:
Ajao bedak

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

hahah svi su odlepili za FHom :D Što je najgore, kako će sad da daju šifru za rar kad im je prso server? hahahaha
 
Još 5 fu**in' minuta a sajt im se oteeeežeeeeee, jedva se učitava :) Samo da ugrabim taj pass...uh :D
 
I trenutak koji ste svi čekali

#=->FH2-TorrentPass<-=#

:D
 
Utisak - sve je super, sem pešadijskog naoružanja koje je previše neprecizno za moj ukus. K98 ajd i nekako na neke srednje razdaljine, ali ona automatska oružja nema šanse ništa da pogode čak ni na blizinu. Suviše rasipaju.

Tenkovi su odlično urađeni, bolje nego u starom FHu i sada kada su pred krajem, počinju da se tresu i teško da mogu da funkcionišu i teško da bilo šta može da se pogodi iz njih. Sistem oštećenja je odličan i zaista mora da se vodi računa gde se gađa tenk i kako se manevriše sa njim. Pešadija sada može da se nakrca na tenk, kao što smo videli sa onih starih WW2 slika :)

Komandant ima ulogu da pozove atiljeriju, da koordiniše napadom i da baci supply, ali on to može samo iz komandnog bunkera. Nema više fighting commandera - ili se tabaš ili naređuješ. Nema ništa između. Kada se zauzmu zastavice, neko mora da popravi radio stanicu komandantu da bi on mogao i odatle da daje naređenja. Tek sada će se videti koliko je važno da komandant bude blizu bitke i da se tim dobro dogovara.

Jako mi se sviđa što samo klase sa dvogledom mogu da označavaju neprijatelje po mapi i da traže artiljeriju. Svi ostali mogu samo da se dernjaju, ali bez ikakve vajde. Komandant ne može da označava jedinice preko mape jer je onaj treći nivo zuma izbačen. Ta artiljerija se veoma sporo puni. Postoji i artiljerija koja funkcioniše slično onoj iz BFa 1942 - kada neko označi metu, artiljerac podešava uglove i puca. Za sada taj deo još uvek izgleda nekako bangavo jer se ne vidi kuda artiljerija leti niti gde udara, sem ako ne udari baš tamo gde skaut gleda. To je bolje bilo rešeno u BF1942.

Mine se postavljaju tako što se legne na zemlju i onda se zakopaju :) Neprijatelji ih neće videti dok ne eksplodiraju ispod njih. Ubacili su i pešadijske mine koje se slično postavljaju. Konačno više neće biti onako glupo očigledne kao u vanili.

Grafika deluje zastarelo za današnje pojmove.

Sve u svemu, vidi se da je tek prvo izdanje u pitanju i da je najteži deo posla završen, ali ako ovo sve lepo zakrpe kako treba i dovedu na nivo igrivosti koji je bar u FH1, biće ovo mod zbog koga će se BF2 i dalje kupovati.
 
Iskreno nisam nešto oduševljen modom.Mnogo mi je sve konfuzno.I ne samo meni.Više puta sam ubijen od svojih nego od neprijatelja,a i ja sam napravio popriličan broj tk-ova.Jednostavno teško mi je da na distanci prepoznam uniforme.
Pojma nemam kako funkcioniše artiljerija,ko daje koordinate ni kako ja nekom da dam iste.Sviđa mi se fora da ima više tipova municije u tenku,ali i tu imam problem sa prepoznavanjem prijateljskih od neprijateljskih vozila,pošto ima više tipova u svakoj armiji,a kroz nišan se ne vidi indikator.Sistem nišanjenja u tenku je možda realan ali mi mnogo ide na živce za sada.
Smešno mi je bilo kad sam razmenjivao paljbu sa neprijateljem sa prilične distance i posle 2 žaržera municije nismo ni okrznuli jedan drugog.Uopšte nisam siguran da li može puška da dobaci dotle.Na toj razdaljini u bf2 sa fn2000 ili g36e sve bi bilo gotovo za najviše 5 sekundi,ako su iole pristojni igrači u pitanju.
Treba se navići na mnogo toga novog,valjda će se utisak popraviti kad pohvatam neke osnove i upoznam mape.Mislim da je ne baš sjajnom utisku doprinela i činjenica da je od nas 50 na serveru možda 10-oro znalo šta radi,mi ostali smo bili totalno pogubljeni.Zato i toliko tk-ova.
 
Poslednja izmena:
Drugi WWII mod za 15 dana :banana:. Za one koji ne znaju pre dve nedelje je izasao BattleGroup-Frontlines mod.
 
neprecizna oruzja u ww2 okruzenja?? hvala bogu, steta sto nisam uopste u toj BF prichi
 
Mod je zaista dobar, ali to važi isključivo za mape sa mnogo mnogo mehanizacije. Tenkovi, avioni, stacionarni topovi - vrh vrhova. Opet onaj dobar stari osećaj kao što je postojao u BF1942. Pravilan izbor municije u tekovima i u artiljeriji postaje neophodnost za dobro igranje. Veoma sam zadovoljan kako su to odradili! Project reality u WW2 okruženju, ali mnogo bolje - jednostavno FH :D

Totalni kontrast tome kako je taj deo dobro urađen je očajna pešadijska borba zbog totalno neinteresantnog i nepreciznog pešadijskog naoružanja. Pešadijske mape treba izbegavati jer su totalni smor za igranje.

Onaj moj prethodni komentar za lošu grafiku se odnosi na pešadiju jer ona deluje kao da je samo preuzeta iz BF 1942. Mehanizacija je urađena sa mnogo pažnje i detalja i zaista lepo izgleda.

Jedva čekam malo poodmakla ratišta iz WW2 sa zanimljivijim tenkovima. Kad se pojave Panter, Tigar, IS2, Wolverine, Wespa, Pershing, Kaćuša.. to će biti veselje na sve strane :) Can't wait, a verovatno ću se načekati do toga još dve godine :(
 
I, jes' ga probao?

Jesam...igrao sam citavih 15 min, a onda mi se resetovao racunar...pa sam se odlucio da se zabavim tim problemom. Naravno sve se zavrsilo sa reinstalacijom windowsa. A kako sam covek u godinama zaboravio sam da instalaciju igre prebacim na drugi hard (particiju)....:wall:
Utisak za tih 15 min je onako...pomalo bledunjav. Skinucu ponovo...
 
Totalni kontrast tome kako je taj deo dobro urađen je očajna pešadijska borba zbog totalno neinteresantnog i nepreciznog pešadijskog naoružanja. Pešadijske mape treba izbegavati jer su totalni smor za igranje.
Ma daj, u sta ti to gadjas? Skidao sam likove i sa tompsonom na daljinu, on izviri na krovu tri zgrade dalje a ja metak u vuglu i cao. No4 otkida, imao sam 44:13 na kraju mape, a slucajno sam nasao K98ZF(k98 sa optikom) i opasniji je nego marksmen u PR-u:smoke:
 
Šta si ti sad hteo time da kažeš, "hvala bogu što ne igraš BF" ili "šteta što ne igraš BF"? :) ili nešto treće? :D

hvala bogu sto su se setili da implementiraju nepreciznost oruzja u ww2 okruzenje, a steta sto se ne bavim bf-om :)
 
Pa bilo je toga i u FH-u, s tim što je za pucanje puškom na daljinu moralo i malo ispred mete da se gađa. Puške su bile precizne, pištolji i automati slabo.
 
Skidao sam likove i sa tompsonom na daljinu, on izviri na krovu tri zgrade dalje a ja metak u vuglu i cao.

Koja lovačka priča :)

No4 otkida, imao sam 44:13 na kraju mape, a slucajno sam nasao K98ZF(k98 sa optikom) i opasniji je nego marksmen u PR-u:smoke:

No 4 i K98 su dobri na neke srednje blizine, ali na daleko ne mogu ništa da pogode jer sada ne da mora da se gađa sa preticanjem, već mora da se uračuna i pad metka, a to je već domen naučne fantastike (jer nema svetlosnih metaka, pa da može da se provali putanja kao kod tenkova npr).
 
Poslednja izmena:
Koja lovačka priča :)



No 4 i K98 su dobri na neke srednje blizine, ali na daleko ne mogu ništa da pogode jer sada ne da mora da se gađa sa preticanjem, već mora da se uračuna i pad metka, a to je već domen naučne fantastike (jer nema svetlosnih metaka, pa da može da se provali putanja kao kod tenkova npr).

A kako ti onda gadjas sa M14 u PR-u na 150-200m? Znaci moras i preticanje i pad metka, jedino je lakse jer je M14 poluautomatska. E ja ubijam iz prve ili druge covjeka koji trci bocno(na 90 stepeni od mene, max preticanje) na 200m u PR sa M14, koji inace nema svetlece metke;)
Vrlo je jednostavno samo malo da se naviknem na brzinu i putanju metka

Evo malo sherman timea, da vidis kako se to radi
 
Poslednja izmena:
Povlačim ono što sam rekao za šmajsere. Vrlo su precizni kada se navikne na njih. U ovom FHu se uvek drugačije pucalo nego u ostalim igrama jer se uvek više težilo ka realnosti, pa treba dosta navikavanja, pogotovo ako je neko pre ovoga igrao SF zvani COD4 ;)

Što se tiče ovih kremenjača K98 i No4, tebi jeste lakše da se navikneš na pucanje posle PRa i poluautomatskih puški gde brzo možeš da koriguješ gde pucaš. Ako je slično tome, ti nemaš frke. Ja odavno nisam igrao PR, pa nemam pojma više kako se tamo puca, zato je navikavanje teško, pogotovo što je pauza između dva pucnja dovoljno velika da su sve korekcije totalno bezvredne.

...

Tek sada posle svih ovih igara vidim koliko je BF1942 bila napredna i zanimljiva igra. FH2 je odlično preneo tu pozitivnu atmosferu i u BF2.
 
Poslednja izmena:
Extra dobar mod, što više igram, sve mi se više stvari sviđa kako su ga odradili. Jedina stvar koja vremenom postaje sve gora je sve masovnije TK-ovanje zbog vozila, pogotovo zbog aviona. Na svim serverima gde sam igrao ovo postaje sve gore. Tek od pola proisteklog vremena mape, kada smarači poispadaju zbog kažnjavanja, može da se igra normalnije.

Saveznički tenkovi, pogotovo Grant i Sherman rulaju na svim mapama. Nemački su očaj živi, posle prvog pogotka obično su završili karijeru.
 
U pitanju su samo Sherman i Grant, svi britanski tenkovi sem teških tenkova kao što je matilda su poprilično loši i imaju samo AT municiju, a takvi su najbrojniji na mapama. Matilda ima extra jak oklop i taj tenk teško da nešto može da probije sa prednje strane, ali na žalost ima poprilično slab top. Balans se možda ogleda u tome što su nemački dosta precizniji, a saveznički ko da pucaju iz praćki. Jedino što ih vadi iz te situacije je bolji nišan od nemačkih, pa lako može da se koriguje nišanjenje. Nemački imaju bolju AT municiju, ali je ona ograničena na 5-7 granata. Nemce dosta vadi Flak 88 tamo gde je prisutan jer ta topina sve tenkove otvara iz prve.

Igra je poprilično asimetrična, ali je celokupni balans veoma dobar. Na žalost, vrlo malo igrača zna prednosti i mane svake armije, tako da je igra još uvek očajna i to samo zbog trigger happy BF2 igrača kojima je važno samo da pucaju, voze nešto po cenu TK-a i jure statistiku. To je jedino što može da upropasti ovaj mod. Nadam se samo da će se vanila noobovi sami iščistiti kad vide da to nije igra za njih.
 
moze li neko da napise ip. nekog servera sa manjim pingom?
btw. na koji nacin da pokrenem mod iz "Forgotten Hope 2 Toolbox", mislim odaberem server i igra krene, uvek mi ide prvo log, pa onda dalje, kao da sam pokrenuo klasicno igru.
 
Traži Nemačke servere, na njima je uvek najmanji ping.
 
Nazad
Vrh Dno