Šta je novo?

Beotel VS PTT

Kod PTT-a duzi niz godina i ne bih ga menjao... Nema ugovorne obaveze, i sve radi odlicno!!!! Tehnicka podrska kao da ne postoji, al meni za ovoliko godina i nije trebala - pozvao ih samo nekoliko puta za 3-4 godine koliko sam kod njih.

PTT je provajder kod koga ce cak zahtevni korisnici (u koje sebe smatram) biti zadovolni kvalitetom usluge.
 
Ja sam bio godinama na PTT-u i bio sam skroz zadovoljan, presao sam na telekom samo zbog studentske ponude. Tehnicka je zaista losa, ali ne zoves ih svaki dan. Zapravo, sada kada mi istice ovo kod Telekoma razmisljam da ponovo odem kod njih jer su oborili cene, koliko vidim.
 
PTT posle povecanja brzina ima ogroman ping, tuzno ali istinito.. :wc:
 
Akcija važi samo za nove korisnike midi i većih ADSL paketa – 4 Mb/s + ADSL paketi
Akcija traje do 30. aprila 2011, i važi za privatne i pravne korisnike
 
Potpisao ugovor 28-og i jos uvek mi nisu pustili net!


Prilikom potpisivanja receno je u roku od 48 sati (nisam ni ocekivao da ce mi pokloniti makar i 1 sat) i da se javim na taj i taj broj, da mi pomognu oko set-upa.

Ja danas zovem, kazu Lelekom koci, ceka se od 5-15 radnih dana! :zgran: :crash:

Kada se ulogujem na ruter, vidim da mi je promenjena brzina sa 6mbita (kod Lelekoma), na 4 (Beotel), postoji i SNR i Line attenuation, a neta nema!, ne svetli ni lampica na ruteru.

Da li zaista nisu pustili ili me zavlace?

Sta uopste oni treba da mi objasne oko setupa? Ja sam hardverski deo obavio jos prvog dana, ako neko zna neka mi ovde odgovori.
U svakom slucaju zahtevacu korekciju sledeceg mesecnog racuna
 
ja sam potpisao 18.04 popodne a net sam dobio 19 ujutru,5-15 dana se ceka ako nemas MIK kod,tako su meni rekli.
 
Potpisao ugovor 28-og i jos uvek mi nisu pustili net!


Prilikom potpisivanja receno je u roku od 48 sati (nisam ni ocekivao da ce mi pokloniti makar i 1 sat) i da se javim na taj i taj broj, da mi pomognu oko set-upa.

Ja danas zovem, kazu Lelekom koci, ceka se od 5-15 radnih dana! :zgran: :crash:

Kada se ulogujem na ruter, vidim da mi je promenjena brzina sa 6mbita (kod Lelekoma), na 4 (Beotel), postoji i SNR i Line attenuation, a neta nema!, ne svetli ni lampica na ruteru.

Da li zaista nisu pustili ili me zavlace?

Sta uopste oni treba da mi objasne oko setupa? Ja sam hardverski deo obavio jos prvog dana, ako neko zna neka mi ovde odgovori.
U svakom slucaju zahtevacu korekciju sledeceg mesecnog racuna

Verovatno telekom zeza vikend pa praznici itd... sto bi te beotel zezo ne vidim razlog da cekas vise od dan dva zbog njih
 
Nije moj problem, ko koga zeza, trazicu korigovanje narednog racuna.
 
Nije moj problem, ko koga zeza, trazicu korigovanje narednog racuna.
nemas potrebe da trazis korigovanje racuna jer ce ti racun biti tacno za onoliko dana koliko si imao net u mesecu pocev od dana kada si ti prvi put poceo da koristis net a ne od dana kad si potpisao ugovor ili ne ni cak od dana kad ti beotel pusti net,znaci racuna se od onda kad se ti prvi put konektujes uspesno na net,ovo je provereno iz licnog iskustva i iskustva jos 2 drugara koji su kod Beotela.
Naime dobices na mail dve uplatnice na jednoj je redovan mesecni iznos za naredni mesec a na drugoj redovan iznos + iznos za onoliko dana koliko si koristio net od trenutka kad si poceo da ga koristis do kraja meseca, ti mozes da odlucis da platis koji ti iznos vise odgovara, ako uplatis redovnu cenu za mesec dana taj mesec ti se racuna od onda kad si prvi put ti aktivirao net pa 30 dana a ako uplatis po ovoj drugoj uplatnici onda ulazis u rezim racunjanja od prvog do prvog u mesecu.
Uplatnice ti salju kolko je meni poznato samo na mail koji automatski dobijas od njih kad postanes njihov korisnik (korisnicko [email protected]) bar meni nisu hteli da salju na veratov mail i ako sam im trazio jer njega cesce koristim.
 
Vrh Dno