Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Meni ebike ima smisla za one koji idu na posao biciklom. Nema svako mogućnost tuširanja na poslu, a nije baš za biti ceo dan neotuširan posle vožnje klasičnog. Takođe, u brdovitim krajevima omogućava vožnju i onima koji nisu dovoljno fit.
 
Postojanje e-bike-a ima smisao za neke stvari, ali za rekreativnu voznju nikako. Zna se sta je voznja bicikla.

Ako ja hocu da odem nesto da zavrsim a pri tom da predjem 100Km, ok je e-bike. Ako ja hocu da odem da vozim bajs 100Km onda to nije voznja bajsa ako sam na e-bike-u.
 
Šta bi ja uradio da imam ta 3 bajsa:
prodao sva 3 i uzeo neki Haibike e-bike. Jeste, skupi su, skoro kao auto, ali mislim da vredi, gomilu presnosti i u odnosu na auto i u odnosu na klasičan bajk.
Kada bi dobio neke pare prvo što bi uzeo bi bio e-bike.

A znas kako,odredio sam sebi neki limit od cca 300e za biciklu...e-bike je interesantan koncept i ovaj Haibike okaceni izgleda bolesno, ali ima tu par nedostataka.
Prvo cena, znamo kolike su. Druga mana je po meni odrzavanje i iskreno ubija mi draz voznje.
Bajs mi dodje da se odvojim od ekrana u koji buljim ceo dan, da trosim kalorije.
Naravno da i ebike moze to, ali ono sto ovde potrosim za 20,30 km bih sa ebikom potrosio za par puta vise km.
 
Ma kakav ebike... Ja licno ne vidim car u tome. Probao sam, jeste zanimljivo kada dodjes do uspona i ne osecas da vozis uzbrdo ali valjda je poenta u fizickoj aktivnosti? U redu je kao zamena za motor i prevoz kada neces da se oznojis ali mi onakve fullsus masine bas nisu jasne. Jeste, lakse se popnes na planinu ali jurcati na dole sa 20+ kg teskom biciklom koja je pritom i malo nezgrapna mi nije to to. Mozda vremenom promenim misljenje, ko zna, ali zasad nisam neki ljubitelj :)
 
Ma kakav e bike ljudi... Kod mene u selu svi voze te gluposti. Ok za stare ljude, ali brate kad vidim mlade ljude 20 30god da im je mrsko verglati, sve su ljudi lenjiji i ne zdraviji i onda se pitaju sto su debeli i bolesni :) Gledam i ova danasnja deca tipa 10 godina ne znaju da se popnu na drvo, a da ne pricam za ostale stvari, ali zato znaju sve sto se tipa tableta i kompova :p
Uzmi taj bajs i verglaj, svi nesto traze lakse nacine a ne kontaju da telu treba malo i taj BPM da ode preko 120 :)
Bas pre neko vece smo igrali fudbal i moja godista, znaci 25god imaju, pa to brate znoji alkohol iz sebe, potrci 10min i kraj, samo sto ne umre. Alo bre 25god i vec si mrtav,strasno...
Vozite bajs, trcite, bavite se sportom. "Laksi put nije uvek ispravan put" :)
Voleo bih da imam "ono" da odem na more bajsom, ali kontam da bi crko nakon 100km puta :p Jel ima ovde neko da je isao na more bajsom? Tipa 400 500km u jednom pravcu?
 
Kao sto je receno, poenta bicikle je da se rekreiras,izduvas, oznojis, barem tako gledam.

E-bajk dodje mi vise kao skuter, samo sto ne mora gorivo i registracija :D

Lepo @cisco kaze, dobar je za posao, ali recimo u zemljama gde je biciklizam bas razvijen, oni voze i po kisi obican bajs, dodju i rade. Ni kosu ne suse. Bila reportaza na rts-u, ne mogu da se setim koja je zemlja u pitanju



Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Kao sto je receno, poenta bicikle je da se rekreiras,izduvas, oznojis, barem tako gledam.

E-bajk dodje mi vise kao skuter, samo sto ne mora gorivo i registracija :D

Lepo @cisco kaze, dobar je za posao, ali recimo u zemljama gde je biciklizam bas razvijen, oni voze i po kisi obican bajs, dodju i rade. Ni kosu ne suse. Bila reportaza na rts-u, ne mogu da se setim koja je zemlja u pitanju



Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
Mozda holandija.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Ebike i jeste zamena za one male skutere, klasičan mehanicki Bajs neće nikad zameniti

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Voleo bih da imam "ono" da odem na more bajsom, ali kontam da bi crko nakon 100km puta [emoji14] Jel ima ovde neko da je isao na more bajsom? Tipa 400 500km u jednom pravcu?
Е то је моја жеља. Бицикло или неки скутера 250 кубика, шатор и једно десет дана самоће.


Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Od kad je jedan moj prijatelj kupio ebajk sa bosch,ovom instalacijom, odusevio sam se. U zavisnosti kako ga programiras, moze da ti asistira samo na vecim uzbrdicama. Kad ne okreces pedale, iskljuci se. 240 km. trajanje baterije. Za nas mladjane preko 7 banki to je idealno. jedino po obicaju, cene nisu idealne.
 
Mislim da mnogo ljudi ovde nije zaista probalo e-bajk, tipa 5-10km probalo, možda su videli, obrnuli pedale gde im je neko namestio na max asistenciju u stilu "a, vidi kako ide mašina, a, šta kažeš" fazon imal ko vaki kavasaki :D
Mnogi misle da je e-bajk avion, zavališ se u fotelju a stjuardesa ti donosi keksiće-sokiće-štark bananice a motor pedalira, istina je mnogo "surovija" :p
Kao sto je receno, poenta bicikle je da se rekreiras,izduvas, oznojis, barem tako gledam.
sve ovo je potpuno identično i na e-bajku, štaviše e-bajkovi su primetno teži od klasičnih bajkova pa ako je cilj oznojiti se i izduvati isključiš asistenciju i opet dobije bolje znojenje nego na klasičnom bajsu, ili jednostavno pedaliraš preko gornjeg limita asistencije ili se oznojiš i izduvaš a kao nus proizvod odeš duplo dalje nego što si ranije išao...
Interbajkom su ove godine dominirali e-bajkovi, sledeće godine će ih biti sve više i više i više a većina dolazi iz nemačke, austrije, holandije....

Uglavnom, nije meni cilj da bilo koga ubeđujem da pređe sa "vere" na "nauku", svako ima pravo na svoj stav, čak i ako je zasnovan na pogrešnim uverenjima :p, zato sam napisao: JA da imam 3 bajsa JA bi uradio to i to.
Čovek, ako hoće, može da zavari sva tri bajka pa da ih sve vozi u isto vreme :D
custom-bicycles-stacked.jpg
 
Poslednja izmena:
Posle storomera sutra bi prešao na e-bike bike FS.
Možeš da se oznojiš i na e-bike-ku bez problema ali samo"elegantnije".

U svakom slučaju treba probati e-bike i onda bi sve bilo jasnije.

A što se težine tiče tu su sada karbonski ramovi tako da i to više nije problem.

Ima i pristupačnih kitova za konvertovanje običnog u e-bike tako da i sa te strane to nije toliko skupo.

E sada ko hoće da vozi biciklu ispod 8kg to je druga priča i nije za poređenje.

Sve zavisi od stila vožnje tako da poređenje sa drumašom gubi smisao.

Realno e-bike je budućnost.

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
 
Ja ne znam odakle vam ti ortodoksni pogledi na e bike temu.

Ja već neko vreme vozim e-bike i jedino što se promenilo je da brže stižem gde sam krenuo i češće mogu da idem sa njim umesto autom pošto ako se negde žurim neće mi više prosek biti 20 sa stajanjima po gradu nego 30..

A to koliko ću da se znojim zavisi od mog motanja, sa ili bez asistencije. Otpor će se pojaviti na većoj brzini, ali će ga jednako biti.
 
E-bike, nije bicikl. To je poenta. Ima svoju ulogu. I ja bih ga u nekoj opciji vozio.
Mozda rasprava ovde ide u pogresnom smeru, ali ja svakako mislim da ako odem na voznju treba mi obican bicikl bilo 8Kg ili 15Kg. Ukoliko zelim nesto kao skuter za prolaz kroz grad i odlazak na posao, verovatno bi to bio E-bike.
Ova dva prevozna sredstva ne mogu da se porede tako da bi mozda trebala nova tema za E-bike.
 
Poslednja izmena:
Ja se preporodio od kad imam drumaša, sad baš idem u jaku kondiciju, ovo je najbolji sport na svetu po meni, toliko sam se zaljubio da je to strašno, kakav bre fudbal i ti manekeni ovo treba voziti [emoji123][emoji123][emoji123]

Poslato sa STF-L09 uz pomoć Tapatoka
 
Ja se preporodio od kad imam drumaša, sad baš idem u jaku kondiciju, ovo je najbolji sport na svetu po meni, toliko sam se zaljubio da je to strašno, kakav bre fudbal i ti manekeni ovo treba voziti [emoji123][emoji123][emoji123]

Poslato sa STF-L09 uz pomoć Tapatoka
I ja sam skroz u tom fazonu :) jedini sport koji pratim a nekada mi je to bilo nezamoslivo!

Sent from my E6653 using Tapatalk
 
Jel ima neka preporuka za rukavice sa Alija?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Planirao sam da uzmem neko malo sire i mekse sediste posto mi je ovo koje je doslo uz biciklu kao da sedim na dasci, posto ide na Capriolo ne bih bas davao nesto preterano para pa ako ima neka preporuka da se ne zeznem

Sent from my MI 6
 
Planirao sam da uzmem neko malo sire i mekse sediste posto mi je ovo koje je doslo uz biciklu kao da sedim na dasci, posto ide na Capriolo ne bih bas davao nesto preterano para pa ako ima neka preporuka da se ne zeznem

Sent from my MI 6

imas na akciji trenutno welo u pb, 1500 din, inace je 2800. malo veca sedalna povrsina, lepo tapacirano, rupa za prostatu sto kazu :)
 
Meni pre dva dana čovek koji je vozio i trke i baš ozbiljan biciklista ponudi da probam e-bike. Bejah u pantalonama, a i deluje nekako glupavo (bicikl, ne čovek), ali otići ću da probam. Mislim da je osnovna stvar ne posmatrati ga kao bicikl ili zamenu za bicikl nego jedno sasvim novo prevozno sredstvo. Sa mnogim prednostima bicikla, nekim manama, ali i mnogim prednostima u odnosu na bicikl. Recimo, ja ne vozim zarad nekog treninga, ali svejedno volim da znam da preći 150 km uz 3000 m uspona ima neko značenje i da mogu mirne savesti da pojedem neki slatkiš posle toga. :) Ipak, e-bike bih uporedio sa promenom koju mi je u bicikliranje uneo auto. Umesto da se vozim samo po kraju ili samo u dometu bicikla, mogu da ga nabacim na auto, odvezem se gde hoću i vozim tamo. Dakle, mogu da vidim i doživim mnogo više i mnogo lepše. Mislim da na isti/sličan način i e-bike otvara nova poglavlja. Motor ne moram da koristim ili mogu da ga koristim tek toliko da mi nadoknadi težinu motora. Dakle, bude mi isto. Ali, mogu i da se odvezem mnogo lakše i brže 100 km od kuće, tamo negde se vozim bez motora i onda opet brzo nazad. Ne kažem da trenutni modeli sve to omogućavaju (ovaj koji ću da probam gasi motor kad pređeš 25 km/č) nego pričam o samom konceptu e-bicikla.

Mogu i da se vozim od početka normalno možda i 200 km i onda se vratim uz pomoć motora. Pogotovo ako moram istim putem, pa nema razloga da idem sporo (osim nedostatka snage). Onda ja mogu da računam i da je vožnja kao takva bila samo onaj deo bez motora, moja stvar. Evo, baš ovih dana imam problem da sam planirao vožnju od Rijeke do Postojne, Predjame i Škocjana (krug), pa nazad, ali se bavih mišlju kako bih produžio i skroz do Ljubljane. E, to je već 250 km umesto 150. Iako je poslednjih verovatno 30 sve nizbrdo (a i pre toga dosta ravnog), kad uračunam svoje slikanje i tazgledanje znam da u danu nema dovoljno sati da napravim takvu vožnju. E-bike bi mogao da mi pomogne da tio ipak izvezem. Da li bih radije da vozim samo 150 km i ne vidim sve što bih želeo, ili da pređem svih 250, a da računam da sam prešao 150? To je izbor koji mi e-bike donosi. Kola su sasvim drugačija. Dokle god da odem moram tamo i da se vratim po njih, pa dobre delove puta i ne mogu da pređem biciklom. Pritom, gorivo me jezivo košta, možda mora i parking da se plati, a svakako mora da se čeka u redovima na granici (i drugde). Dakle, e-bike otvara mogućnosti koje auto ne može.

Ono što su meni najveće mane za e-bike: nenormalna cena, još uvek nedovoljna dostupnost u svim kategorijama bicikla i opreme, nepoznato trajanje baterije i opet visoka cena druge i to što na biciklu obično zauzima mesto za bidon. Taman sam konačno dodao i drugi nosač, ne bih se sada vraćao na samo jedan. Valjda računaju da oni kojima para za e-bike (čak i da ga samo iznajme) imaju para i da kupe vodu u prodavnici, mada sam ja često van dometa prodavnica.
 
@nemanjabgd84 Jesi mislio na 3147A ?
Jedino je to sire od 1500 ali je bilo 2000
9c916c02a97a6cf59a0a1c4820da141a.jpg
eb4478abb14b3593bb6f260289608074.jpg


Sent from my MI 6
 
Sutra verovatno idem do njih blizu su mi pa cu da pazarim nesto sigurno, hvala na preporuci

Sent from my MI 6
 
E-bike, nije bicikl. To je poenta....
Ukoliko zelim nesto kao skuter za prolaz kroz grad i odlazak na posao, verovatno bi to bio E-bike.



LOL, smešniju izjavu odavno nisam pročitao.
ispada e-bajk = skuter :lupko:

Nadajmo se samo da naši prepametni političari ne dobiju sličnih ideja pa da na kraju imamo tehnički pregledi registraciju za e-bajkove :lupko:
 
Dajte plz neki link za konverziju, nešto provereno kad već pominjete :)
Baš mi se svidela ideja da ovaj Fold što imam prepravim u neki e-Bike.
Imaš ovde nekoliko različitih tipova kitova,pa vidi koji najviše odgovara tvojoj bicikli i to trži.

https://youtu.be/ztaYQAZS78k

Po meni je najoptimalniji za grad add-e

I ovde možeš da pogledaš cene pa da imaš orijentalno šta ti najviše cenovno odgovara.

https://m.made-in-china.com/hot-china-products/E-bike_Conversion_Kit-2.html

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
 
LOL, smešniju izjavu odavno nisam pročitao.
ispada e-bajk = skuter :lupko:

Nadajmo se samo da naši prepametni političari ne dobiju sličnih ideja pa da na kraju imamo tehnički pregledi registraciju za e-bajkove :lupko:
Mozda da procitas kako treba pa da kazes tvoje misljenje ako ga imas.
Ovako samo trujes temu.

Ja sam jasno napisao, ne izvrci.

Ebike je električni bicikl sto znaci da nije obican bicikl, zar ne?
Ukoliko stavimo motor na bicikl, da li moze da posluži kao skuter (motor)? U nekoj opciji da, prema tome...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Vrh Dno