Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ja ove sto imam,posle jedne voznje one se stanje i posle na sledecim voznjama, nije to to kao prvi put.

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka

Ove rukavice su zadrzale debljinu. Ne znam da li je to bas gel u nutra (ko zna sta su kinezi stavili), ali su udobne i dobro leze na ruci.
 
Ja sam imao dosta tih rukavica (uglavnom jeftinije biram posto je potrosno) i nikad mi gel nije propao obicno se istanji onaj deo na dlanu, i opet izdrze oko dve sezone.
 
Oko rukavica nemoj mnogo da se opterecujes. Ja sam uzeo pre par godina neke u planetbike-u i slatko sam ih iznbosio. Nisu imale neki debeo gel, ali je bio pravi, cak mi je u jednom trenutku ispao pa sam ga usivao. Zena me je naterala da kupim nove rukavice jer su te pozutele i tkanina je pocela da trune. :)

Ove sto sam uzeo preko Alija mi odlicno lezu na ruci... Ne trosi vise od 8-10 dolaza za rukavice jer su potrosan materijal. Gledaj samo da imaju ono iznad palca, materijal kao peskir zbog znoja i gel.
 
Sutra pravimo pasulj na kraju Savskog nasipa, Blok 45, ukoliko neko želi da svrati bićemo tamo od npr 1-2 popodne pa do 8-9 uveče.
Borimo se za Savski nasip na NBG i da nadležni obeleže propisno bici stazu po celoj kruni nasipa, od kraj Bloka 45 sve do Ostružničkog mosta, što oni (nadležni) odbijaju, navodeći
razne sumanute razloge...
Puštačemo i film koji smo pravili u Beču, 30 min. Vozili smo bicikle po Beču i snimali kako to lepo može da bude uređeno kada se vodi račna o javnom interesu.
n5liUiA.jpg
 
Poslednja izmena:
Menjao sam plocice kod disk kocnice. Jel potrebno da drukam rucicu kocnice da je vratim u zivot, da hvata kako treba ili normalno da vozim kao sto sam vozio i da ce se to uskoro vratiti normalnim kocenjem?

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Ako ti je rucica "propala", tj. previse meka onda ti fali ulja i moraces da "blidujes" kocnicu.
 
Nije hidraulika, mehanika :D

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Da li je neko primetio da Strava mobile app malo brljavi kada su u pitanju brzine? Konkretno, mobilna verzija pokazuje neke vrednosti ali na grafikonu su neke totalno druge vrednosti. Evo primera:

Pogledajte prilog 234717 Pogledajte prilog 234718

Maksimalna brzina je 59.8 km/h. Aplikacija za mobilni pokazuje tu vrednost ali se na grafikonu to vidi na totalno pogresnom mestu (negde na 63. km) i sa totalno pogresnom vrednoscu (negde oko 54 km/h). Druga slika predstavlja detalje koji se vide na Strava sajtu i tamo je sve OK.

Otvorio sam ticket za ovaj problem i nakon malo duze prepiske obecano je da ce raditi na poboljsanju mobilne aplikacije. Napravio sam animirani png koji pokazuje o cemu se radi:

2dr74zo.jpg
 
Dajte neku preporuku za jeftinu kamericu koja se lako montira, da ima timelaps, dobavljiva sa AE ili GB...
 
Otvorio sam ticket za ovaj problem i nakon malo duze prepiske obecano je da ce raditi na poboljsanju mobilne aplikacije. Napravio sam animirani png koji pokazuje o cemu se radi:
To je samo problem do grafickog prikaza mobilne aplikacije koju i onako stalno nadogradjuju.
 
To je samo problem do grafickog prikaza mobilne aplikacije koju i onako stalno nadogradjuju.

Jeste problem - prikaze pogresne vrednosti na pogresnim mestima. Ne secam se da je Sports Tracker tako brljavio, osim sto je pucao (srecom i to su ispravili). Iskreno, nisam nesto odusevljen mobilnom aplikacijom. Neupotrebljiva je ako nemas internet konekciju. Ne podrzava rotaciju ekrana. Srecom, sajt je druga prica.
 
Ako nema internet konekcije mozes samo da snimis voznju i nista vise.

Problem je sto strava ima mnogo opcija pa ne moze nikako bez internet konekcije. kako bi inace ucitala segmente koji joj je glavni feature.

A mobilnoj aplikaciji svasta jos fali, recimo od najbanalnijih stvari nema kadencu i ako je evidentirala.
 
ja ne znam vise sta reci za dizajn tih staza i da mi je znati ko li ih smislja i cemu sluze te krivine kojima se biciklisti nepotrebno produzava put, a na kolovozu je sasvim dovoljno bilo prostora da obeleze jednu traku za bicikliste.
Ali jok, to bi bilo suvise prosto i jednostavno...

Bilo bi zanimljivo videti tako projektovan put za automobile, ides malo levo, pa desno, pa gore pa dole... :)

To rade namerno, zbog usporavanja kretanja biciklista. Iz istog razloga su stavljene i one crno-zute metalne ograde kod pesackih prelaza. Racunaju da su biciklisti nemarni i da ce da zgaze nekog, ili da ce da podlete pod kola. Nije da nisu ponekad u pravu. Odnosno, pesaci i biciklisti imaju prioritet.

Pogledajte kako je to uredjeno tamo negde na zapadu:



Mada, ovakvo stanje kod nas je i ocekivano. Da nama stave posebne trake za bajkove, tuda bi najvise kola isla.
 
Poslednja izmena:
Sta kola, pesaci bi se sa trotoara tu prebacili

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Haha, tebi su izgleda pesaci bolna tacka :D

Kako da izracuna kadencu ako cesto menjas brzine, i kako aplikacija da zna da li menjas brzine...?

Inace, kolika je maksimalna kadenca koju covek postize?
 
To rade namerno, zbog usporavanja kretanja biciklista. Iz istog razloga su stavljene i one crno-zute metalne ograde kod pesackih prelaza.
Da, to usporavanje biciklista je ono o cemu ja cesto govorim...
Umesto prioritet u saobracaju da je dat redom: pesacima, biciklistima, javnom prevozu pa motornim vozilima, kod nas su sve podredili motornim vozilima a biciklisti su na dnu liste.
A to je zato sto nasi politicari ne voze bicikle nego jedu kobasice i voze se iskljucivo kolima, da ne bi neko pomislio da nisu uspeli u zivotu :)

Ovih dana je katastrofa u saobracaju, cinimi se nikad vise motornih vozila u poslepodnevnim casovima nisam vidjao...
I pre neki dan ja na kolovozu, crveno svetlo, sve tri trake krcate, u srednjoj kamion sa prikolicom, u desnoj zglobni autobus i jos gomila vozila iza...
Nailazim biciklom obilazim bus sa leve strane, nisam blesav da idem do ivicnjaka i stajem ispred busa i kamiona na levu ivicu kolovoza na pesackom prelazu.

Pali se zeleno, ja propustam vozila posto je zaista velika guzva kad pred mene pandur na motoru...
-jel za tebe ne vazi crveno svetlo?
-ne razumem, o cemu pricas? kazem ja
-Povisenim tonom mi se unosi u lice i ponavlja: Pitam te jel za tebe ne vazi crveno svetlo?
-Druze, pa ja nisam ni prosao raskrsnicu, cudim se ja...
-jel se ti pravis blesav kad te pitam jel za tebe vazi crveno kao za ostale ucesnike u saobracaju, opet se dere na mene
-Mene sad bacio u rebus da li je on u opste video da sam ja stao na raskrsnici ispred autobusa, i ulazimo u konflikt gde ja policajcu objasnjavam da sam stao i jos uvek stojim na raskrsnici za koju on tvrdi da sam ignorisao crveno...

I u tom trenutku moj prijatelj ulece sa komentarom:
-policajac je u pravu nismo stali na zaustavnu liniju.

Policajac se tog trenutka malo primirio jer je neko potvrdio da je u pravu.

Ali ja krecem u kontru pa pitam onda policajca da li sam trebao da stanem desno u 30cm od zglobnog autobusa ili kamiona i onda bi to bilo OK i bezbedno...?
Sto on ne stane pored zglobnog autobusa i ivicnaka sa motorom?

Ovaj drugar me ucutka, policajac ode i mi odosmo svojim putem...

Da li je normalno da policajac ocekuje da biciklista stori pored velikih vozila sa desne strane, meni je to jako nebezbedno, narocito zato sto niko od njih ne ostavlja dovoljno prostora sa desne strane?
 
Poslednja izmena:
Kako da izracuna kadencu ako cesto menjas brzine, i kako aplikacija da zna da li menjas brzine...?

Inace, kolika je maksimalna kadenca koju covek postize?

kadenca je broj okretaja pedala u minuti, nema veze sa tockom.
Maximalna kadenca je relativna i zavisi od utreniranosti, zanimljiviji podatak je prosecna kadenca, jer to govori koliko mozes ;)
 
Poslednja izmena:
@Zaporozac

Ja to zbog ovih blesavih u Sumaricama kod mene,svaki dan im se cudim zasto im je zanimljivije da idu bici.trakom a ne trotoarom.

@bakara

Klasican pandur, nema pojma. Lepo si mu ga zavukao

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Da, to usporavanje biciklista je ono o cemu ja cesto govorim...
Umesto prioritet u saobracaju da je dat redom: pesacima, biciklistima, javnom prevozu pa motornim vozilima, kod nas su sve podredili motornim vozilima a biciklisti su na dnu liste.
A to je zato sto nasi politicari ne voze bicikle nego jedu kobasice i voze se iskljucivo kolima, da ne bi neko pomislio da nisu uspeli u zivotu :)

Ovih dana je katastrofa u saobracaju, cinimi se nikad vise motornih vozila u poslepodnevnim casovima nisam vidjao...
I pre neki dan ja na kolovozu, crveno svetlo, sve tri trake krcate, u srednjoj kamion sa prikolicom, u desnoj zglobni autobus i jos gomila vozila iza...
Nailazim biciklom obilazim bus sa leve strane, nisam blesav da idem do ivicnjaka i stajem ispred busa i kamiona na levu ivicu kolovoza na pesackom prelazu.

Pali se zeleno, ja propustam vozila posto je zaista velika guzva kad pred mene pandur na motoru...
-jel za tebe ne vazi crveno svetlo?
-ne razumem, o cemu pricas? kazem ja
-Povisenim tonom mi se unosi u lice i ponavlja: Pitam te jel za tebe ne vazi crveno svetlo?
-Druze, pa ja nisam ni prosao raskrsnicu, cudim se ja...
-jel se ti pravis blesav kad te pitam jel za tebe vazi crveno kao za ostale ucesnike u saobracaju, opet se dere na mene
-Mene sad bacio u rebus da li je on u opste video da sam ja stao na raskrsnici ispred autobusa, i ulazimo u konflikt gde ja policajcu objasnjavam da sam stao i jos uvek stojim na raskrsnici za koju on tvrdi da sam ignorisao crveno...

I u tom trenutku moj prijatelj ulece sa komentarom:
-policajac je u pravu nismo stali na zaustavnu liniju.

Policajac se tog trenutka malo primirio jer je neko potvrdio da je u pravu.

Ali ja krecem u kontru pa pitam onda policajca da li sam trebao da stanem desno u 30cm od zglobnog autobusa ili kamiona i onda bi to bilo OK i bezbedno...?
Sto on ne stane pored zglobnog autobusa i ivicnaka sa motorom?

Ovaj drugar me ucutka, policajac ode i mi odosmo svojim putem...

Da li je normalno da policajac ocekuje da biciklista stori pored velikih vozila sa desne strane, meni je to jako nebezbedno, narocito zato sto niko od njih ne ostavlja dovoljno prostora sa desne strane?
Mora da si ga pokidao na pravcu pa nije znao sta ce :)

Sent from my E6653 using Tapatalk
 
Jel idete na granfondo?

Srecno svakome ko ide, vetar u ledja

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Ja sam branio čast Benchmarkovaca, doduše na Mediofondu. :)
Bilo je lepo, ali i naporno, naročito zbog frontalnog vetra koji nije prestajao. Najteži deo na Mediofondu je svakako bilo brdo u Parcanu, koje počinje negde na 41.kilometru... jednostavno lomi noge.
Inače, bilo je puno aktivnih biciklista, čak i reprezentativaca, što domaćih, a bogami i stranih, koji te prosto demorališu kad projure pored tebe kao brzi voz. :) Takođe je bilo i pripadnica lepšeg pola, i među njima vozačica (rodna ravnopravnost :) ) da se smrzneš. Vidi se da devojke treniraju u nekom klubu.
Sve u svemu, jedno lepo druženje.
 
Poslednja izmena:
Ja nisam isao zbog kcerkinog rodjendana, ali mi se cini da je cela prica bila vrlo uspesna, sto je dobro jer to znaci da ce se ponoviti.

E sad, bilo je tu gomila problema oko organizacije, pa do zadnjeg trenutka se ni nagrade nisu znale, a vidim i da su na sajtu sklonili rezultate...

Sve to treba da se upegla, na greskama se uci... Daj boze da imamo vise ovakvih manifestacija.

Ovo sto rece "casual biciklista", ne znam sta to tacno znaci, ali grandfondo je ipak zamisljeno kao trka pa su nekakvi vremenski targeti morali da postoje, ako se na to misli.
 
Ja se nadam da se sledece godine organizuje nesto malo ranije, barem u septembru, da se ugrabi lepse vreme. Jeste da treba da dodjem iz Kragujevca, trebaju pare ali sakupio bih. Voleo bih da imam medalju, da prodjem kroz cilj i učestvujem u biciklistickoj trci. Ono sto sam ja procitao, ljudi su zadovoljni.
Moglo je da dodje do toga, ili prihvatite uslove kakve vam nudimo, ili necete moci da odrzite trku.
Videh sliku neke stanice za okrepljenje, vode, akva viva ricardz/restart, banane..

Ovo je Srbija, i bilo kakvo organizovanje ovakve manifestacije je uspeh jer je ovo Srbija kao sto rekoh. To treba da se upamti.

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Ja nisam isao zbog kcerkinog rodjendana, ali mi se cini da je cela prica bila vrlo uspesna, sto je dobro jer to znaci da ce se ponoviti.

E sad, bilo je tu gomila problema oko organizacije, pa do zadnjeg trenutka se ni nagrade nisu znale, a vidim i da su na sajtu sklonili rezultate...

Sve to treba da se upegla, na greskama se uci... Daj boze da imamo vise ovakvih manifestacija.

Ovo sto rece "casual biciklista", ne znam sta to tacno znaci, ali grandfondo je ipak zamisljeno kao trka pa su nekakvi vremenski targeti morali da postoje, ako se na to misli.

Pa recimo da ne moze da izgura 30+ km/h prosek na toj ruti pa mora da vozi u rezimu saobracaja, sto sa sobom povlaci razne "blagodeti" opisane u komentaru na FB. I to je sve u redu. "Blaogdeti" su realnost ali se njemu desilo da ga je policajac zaustavio i rekao da skine broj i da saceka neki autobus (?!) jer je diskvalifikovan. Bez ikakvog obrazlozenja. A koliko sam shvatio, nije jedini kome se to desilo.
 
Poslednja izmena:
U pola 5 ih je hvatala rampa na Banjici. I onda, svakoga koga uhvati rampa, skupljaju se tu i treba grupno uz pratnju murije da dodje na cilj. Tako je pisalo na sajtu.

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
U pola 5 ih je hvatala rampa na Banjici. I onda, svakoga koga uhvati rampa, skupljaju se tu i treba grupno uz pratnju murije da dodje na cilj. Tako je pisalo na sajtu.

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka

Da ali ovo je nesto improvizovano u toku voznje. Njemu se to desilo pre BC kod Kovione. Imao je prosek 28 km/h i koliko vidim, po Stravi, zavrsio je sve za 4h i 26min, s tim da je dosta vremena izgubio ne znajuci sta znaci ta diskvalifikacija.
 
Mislim da je to problem organizacionog karaktera jer verovatno nisu dobili dozvolu za zatvaranje ulica na ceo dan pa si bili prinudjeni da skupe grupu pa pod pratnjom sprovedu do odredista.
Ali znam da je odmah na pocetku bila istaknuta tabela sa prolaznim vremenima po tackama, znaci nije moglo da se vozi svojim tempom.

E sad jedino ne znam da li to zovu bas "disfalikacijom" to vec ne bi bilo u redu ako je cela etapa izvezena.
veljailic.jpg
U svakom slucaju to kako su radili ce dogodine da segmentira ucesnike a ne verujem da im ide u prilog da ih bude manje.

Sta je bilo sa nagradama, ja osim onog rama i bora tockova ne znam dal je bilo jos nagrada, a novca su prilicno sakupili?
Bidoni, dresevi, sta je bilo sa tim?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno