Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Nakon sto je izvrsena transakcija dobio sam instrukcije da je potrebno da trajno blokiram master karticu i popunim reklamacioni list, posto kako kazu da bi se pokrenula procedura potrebno je da se trajno blokira kartica.

Kako mi je receno na dostavu nove kartice se ceka i do 30 dana.
Danas mi je stigla nova Master kartica. Na resavanje prigovora jos uvek cekam. Receno mi je da je rok za resavanje prigovora 20. januar.
 
Imam mastercard i dina karticu, na mts banci, i pokusao sam nesto u drugoj drzavi sa kupim u evrima (preko mastercarda) i odbija mi transakciju kao kartica ne valja, posle usao na nalog reko mozda moram kupiti evre na nalogu, uzmem evre, i sad opet isto? da li mi je potrebna druga kartica ili u cemu je problem?
 
@mifune21 banka bi odradila autokonverziju iz dinara. Amazon je kod Poštanske na crnoj listi. Ne sećam se da li i za mts banku beše isto, ali možda nemaš dovoljno za rezervaciju po kupovnom kursu (razlika se vraća nakon knjiženja).
 
Poslednja izmena:
@mifune21 banka bi odradila autokonverziju iz dinara. Amazon je kod Poštanske na crnoj listi. Ne sećam se da li i za mts banku beše isto, ali možda nemaš dovoljno za rezervaciju po kupovnom kursu (razlika se vraća nakon knjiženja).
Zna li se zašto je i kada BPŠ stavila Amazon na crnu listu za plaćanja njihovim MasterCard karticama? Je li isto važi i za njihove Visa kartice?
 
Nije Amazon ni na kakavoj crnoj listi. Uredno prolazi plaćanje masterom.
 
@mifune21 banka bi odradila autokonverziju iz dinara. Amazon je kod Poštanske na crnoj listi. Ne sećam se da li i za mts banku beše isto, ali možda nemaš dovoljno za rezervaciju po kupovnom kursu (razlika se vraća nakon knjiženja).
Nije Amazon ni na kakavoj crnoj listi. Uredno prolazi plaćanje masterom.
tako je nije na crnoj listi skoro sam ja kupovao na amazonu sa master karticom sve uredno prolazi.
 
@uji kucao sam 200e a imam na racunu 500e, i nece odbija mi stalno, nesto je do postanske, mozda moraju oni odobriti transakciju, dopustiti ili sta vec, ne znam...
 
kakav brate kanal? nisam nikad placao u evrima, niti koristio nesto preko stranih sajtova...nisam upucen
 
Dobio sam Mastercard debitnu karticu danas i otvoren mi je i evro racun pri podnosenju zahteva za tu karticu ali mi se ne pojavljuje u mobilnoj aplikaciji, dal neko zna zasto?
 
Ni ja nisam imao u apk novi devizni račun kad sam dobio.
Ubav ili mi ručno u ekspozituri.
 
Je l’ ni vama ne radi aplikacija? 🧐
 

Prilozi

  • IMG_1016.png
    IMG_1016.png
    104.1 KB · Pregleda: 41
Meni radi 🤔
 
Da li je ova aplikacija namenjena za korišćenje svakom ko ima račun u BPŠ?
Ja je koristim jer sam nekad bio u mts banci, ali me zanima recimo penzioneri, da li mogu i kako se ulogovati?
Pošto vidim da postoji više vrsta računa. Neki imaju mesečno održavanje, a neki ne, tj besplatno im je korišćenje.
 
@yugokoral Aplikacija za Račun Plus je samo za korisnike računa plus 360, ostali računi 200 koriste ovu praistorisku. Od 18.02. svi prelaze na novu aplikaciju.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Mislim da ćeš morati u filijalu po kod za aktiviranje...
 
Ekipo, ne mogu bas najbolje da se snadjem, stigla mi je poruka da mi se racun 360 ukida i da dobijam neki drugi racun. Da li se nesto menja? da li ako budem imao neki novac treba da skinem novac sa racuna? je l karticu salju ranije? da li se aplikacija menja koliko sam cuo za neku novu? kako ce ici ta "primopredaja"
 
Ekipo, ne mogu bas najbolje da se snadjem, stigla mi je poruka da mi se racun 360 ukida i da dobijam neki drugi racun.
Brojevi dinarskog i deviznog računa su na kraju tog pdf-a.
Da li se nesto menja? Da li se aplikacija menja koliko sam cuo za neku novu?
Za tebe kao krajnjeg korisnika ne. Koristićeš isto korisničko ime i šifru za novo digitalno bankarstvo koje uvodi otključavanje otiskom/licem, automatsko dodavanje u GPay/ApplePay i mToken za logovanje na eBanking.
Da li ako budem imao neki novac treba da skinem novac sa racuna?
Ako planiraš da ga koristiš za to vreme ili strahuješ da bi nešto moglo krenuti po zlu tokom integracije i da ti neće preneti stanje sa starog na novi, ti podigni pa ponovo uplati.
Je l karticu salju ranije? kako ce ici ta "primopredaja"
Ne. Trenutna će važiti do isteka. Tokom operativnog spajanja NLB/Komercijalne i CA/Rajfajzen banke nisu bili dostupni elektronski servisi, plaćanje karticama i podizanje sa bankomata pa kad se radovi završe i pusti nova aplikacija, moći ćeš da nastaviš sa korišćenjem.
 
@Dwyane Wade Ti završni radovi na prelasku biće od 14-18.02. tako da se tada mogu očekivati duži ili kraći prekidi u radu i nedostupnost određenih usluga. S obzirom da je tada praznik i neradni dani, za te dane je možda mudro da imaš keš kod sebe za svaki slučaj, ako ćeš nešto da plaćaš ili kupuješ.
 
Od kog datuma vaze ovi novi 200 racuni i do koga datuma vaze ovi stari 360 racuni? Da li ce postojati neki prelazni period kada ce vaziti oba racuna? Pitam jer mi je plata na 360 racunu pa da znam kad da kazem firmi da zameni na 200 (da ne bude prerano a ni prekasno).
I dodatno pitanje da li za google pay moram da menjam nesto, mislim da ne jer broj kartice ostaje isti?
 
od 18 februara 2025.
 
Da li za google pay moram da menjam nesto, mislim da ne jer broj kartice ostaje isti?
Ne moraš. Ostaje isti i kartica važi do isteka. Jedino što se menja je da aplikacija dobija Add to Google Pay i automatski potvrđuješ karticu u Wallet-u bez sms potvrde.
 
Da li će od tog 18.02 kada se pređe na novu desktop aplikaciju (e-banking) za postojeće korisnike Banka Poštanska štedionica (računi sa 200-xxxx) i ubuduće naplaćivati provizija za transakcije (plaćanje računa ili prenos novca na račune drugih banaka u Srbiji)?

Do sada je to funkcionisalo tako da ako se plaćao neki račun ili se novac prebacuje na neki račun banke u Srbiji (sem računa u Poštanskoj štedionici) uvek se naplaćivala provizija preko e-bankinga, pa da li znate da će odustati od te provizije...?
 
Nazad
Vrh Dno