Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

kakva je to dina up ?
Beskontaktna
studentska-kartica-jpg.420927
 
Meni stalno pita da li hoću da promenim imejl adresu kada se logujem u homebanking....kažem da neću ali ne vredi opet pita kada se ponovo ulogujem...
 
@niki999 to izgleda sad uvek izbacuje, ali dovoljno je odabrati Odustani.
 
Tako je. Nakon isteka, Master više neće imati utisnut broj tekućeg...

Након истека датума важења Mastercard ПЛУС дебитне картице, Банка ће Вам издати нову Mastercard ПЛУС дебитну
картицу, на којој неће бити утиснут нови број Вашег текућег рачуна и иста више неће имати својство идентификационе
картице.

Zasto nece imati utisnut broj tekuceg racuna? Vidim da to pise u onom obavestenju koje su nam dostavili ali mi nije jasno zasto se na kartici ne bi nalazio i broj racuna i sta znaci ovo da nece imati svojstvo identifikacione kartice?
 
Zasto nece imati utisnut broj tekuceg racuna? Vidim da to pise u onom obavestenju koje su nam dostavili ali mi nije jasno zasto se na kartici ne bi nalazio i broj racuna i sta znaci ovo da nece imati svojstvo identifikacione kartice?
Samim tim što nema broja računa, kartica neće imati funciju da šalterski radnik lakše pronađe račun, ali svakako je dovoljna samo lična karta i oni imaju uvid u to koji račun čemu služi. Ista situacija je i u pošti. S tim što, iako sam sad bio do pošte zbog isplate novčane naknade sa zavoda, nije bilo moguće i morao sam do banke. Ovog puta čak nisu ni davali Dina kartice, nego ako ja hoću da platim 200 dinara izradu. 🙄
 
To je od skoro počelo, ja se navikao.
Nego, da li vam je stigao mail za novu apk?
Meni stiglo obaveštenje. Instalirao sam apk i ništa. Prazno sve, nemam ni jedan račun zaveden u apk.
Aktivna je apk ali nemam ni jedan račun i nemogu ništa da koristim
 
@jocasylver Nova aplikacija će biti dostupna od 18.02.25. kada se gase postojeće (Mobi BPŠ i MobibankPŠ). Trenutno nema nove aplikacije niti se može koristiti. Ako si dobio neko "obaveštenje" od banke sa linkom da instaliraš i koristiš novu aplikaciju to je neka prevara.
 
Imam jedan stari RSD-200 racun koji je koliko se secam registrovan na posted homebanking samo preko lib-a, nema email registrovan, nema sms. Jel ima tu nesto sto moze da se obavi sad ili nista da bi se taj racun prebacio na mts softver od februara? Pored njega imam normalno i 360 racun koji vec koristim na mts softveru.
 
Imam jedan stari RSD-200 racun koji je koliko se secam registrovan na posted homebanking samo preko lib-a, nema email registrovan, nema sms. Jel ima tu nesto sto moze da se obavi sad ili nista da bi se taj racun prebacio na mts softver od februara? Pored njega imam normalno i 360 racun koji vec koristim na mts softveru.
Ukoliko nije zauzeto, izjednači korisničko ime i šifru. Kod mts banke može da se menja, na Homebankingu samo šifra.
 
Lično mislim da to izjednačavanje neće da donese ništa, jer to koliko shvatam neće biti identičan mts softver. Mi koji smo već na njemu migriramo potpuno, ovi ostali svakako će morati tada da prave nove naloge. Štaviše, mislim da ako izjednače, da će im to napraviti neke dodatne probleme. Ne košta ništa da se proba, to je samo moje mišljenje.
 
Bukvalno izjednačavanje kredencijala ništa neće pomoći. Računi će biti vezani za JMBG kao u svakoj banci. Nakon migracije biće svi dostupni sa kredencijalima mts banke.
 
Obaveštenje je šturo i kontradiktorno pa je to logika stvari na osnovu onoga što su naveli:
1000015556.jpg
 
Lepo napisano. Ako imaš Račun Plus i Homebanking, Prijavljuješ se 18.02. sa Homebanking nalogom i određuješ novo korisničko ime-lozinku. Šta je šturo i kontradiktorno?
 
Poslednja izmena:
Lepo piše plahata gore. Zato mi je za oba isto pa povlačim i pokrećem zabavu. Zašto mora komplikovano kad može prosto.
 
Lepo napisano. Ako imaš Račun Plus i Homebanking, Prijavljuješ se 18.02. sa Homebanking nalogom i određuješ novo korisničko ime-lozinku. Šta je šturo i kontradiktorno?
Nije lepo napisano, tj. ovim objasnjenjem nisu pokrivene sve varijacije. Prvo treba razumeti da ce novi homebanking 2.0 raditi kao i stari tj. potpisivace se posebno ugovori za internet bankarstvo (homebanking sms kod) i posebno za mobilno bankarstvo (mobi bpš). Ja recimo u postanskoj imam racun 200... za koji imam potpisan ugovor za mobilno bankarstvo i to radi dok za homebanking sms kod nemam potpisan ugovor. Imam takodje i racun plus 360... Dakle ja bih po ovom obavestenju koje su poslali korisnicima racuna plus trebalo da se prijavim koristeci kredencijale mts banke, jer nisam korisnik homebanking sms kod usluge. S druge strane u obavestenju koje su poslali korisnicima racuna koji pocinju sa 200 pise da ako sam korisnik mobilnog bankarstva ali ne i homebanking sms kod usluge prvu prijavu vrsim na osnovu privremenog korisnickog imena i lozinke koje ce mi poslati i da cu i dalje imati pristup samo mobilnoj aplikaciji.
Konkretno u mom slucaju potpuno je nejasno kako cu se prijaviti, i da li ce mi omoguciti pristup racunu plus i svim pratecim uslugama u novoj aplikaciji putem racunara tj. onoga sto zovu homebanking sms kod.
 
Nije lepo napisano, tj. ovim objasnjenjem nisu pokrivene sve varijacije. Prvo treba razumeti da ce novi homebanking 2.0 raditi kao i stari tj. potpisivace se posebno ugovori za internet bankarstvo (homebanking sms kod) i posebno za mobilno bankarstvo (mobi bpš). Ja recimo u postanskoj imam racun 200... za koji imam potpisan ugovor za mobilno bankarstvo i to radi dok za homebanking sms kod nemam potpisan ugovor. Imam takodje i racun plus 360... Dakle ja bih po ovom obavestenju koje su poslali korisnicima racuna plus trebalo da se prijavim koristeci kredencijale mts banke, jer nisam korisnik homebanking sms kod usluge. S druge strane u obavestenju koje su poslali korisnicima racuna koji pocinju sa 200 pise da ako sam korisnik mobilnog bankarstva ali ne i homebanking sms kod usluge prvu prijavu vrsim na osnovu privremenog korisnickog imena i lozinke koje ce mi poslati i da cu i dalje imati pristup samo mobilnoj aplikaciji.
Konkretno u mom slucaju potpuno je nejasno kako cu se prijaviti, i da li ce mi omoguciti pristup racunu plus i svim pratecim uslugama u novoj aplikaciji putem racunara tj. onoga sto zovu homebanking sms kod.
Potpuno je jasno, ko želi da shvati. Loguješ se sa homebanking, a ne sa račun plus, ali pre 18.02. moraš da imaš regulisan taj sms kod.

Misliš li da je ova lažna apk
Pogledajte prilog 472838

Ne, to je stara aplikacija za korisnike Računa plus 360, a ne korisnike računa 200. I biće zamenjena 18.02.
 
Poslednja izmena:
Potpuno je jasno, ko želi da shvati. Loguješ se sa homebanking, a ne sa račun plus, ali pre 18.02. moraš da imaš regulisan taj sms kod.
Cini mi se da nisi procitao obavestenja koja su nam poslali. Apsolutno nigde ne pise da pre 18.02. moram da regulisem sms kod tj. da sklopim ugovor o njegovom koriscenju. Naprotiv jasno je navedeno da ko nema sklopljen navedeni ugovor sa bankom a ima ugovor o koriscenju mobilnog bankarstva dobija od banke privremeno korisnicko ime i lozinku kojim ce pristupiti novoj homebanking 2.0 aplikaciji.

Nisi u situaciji poput mene pa verovatno i nemas potrebu da se udubljujes previse u sve detalje i to razumem. Samo kazem da nisu razjasnili do kraja sve moguce situacije, od kojih je jedna moja sa aktivnom uslugom mobilnog bankarstva na 200 racunu i racunu 360 u mts banci, a bez aktivne homebanking sms kod usluge.
 
Ja sam obaveštenje razumeo ovako:

Za korisnike bivše MTS banke posle 18.02 ne treba nikakvo novo sklapanje ugovora o SMS ili mobi / desktop bankarstvu.
Za mobilnu APP se samo skine ta nova 2.0 aplikacija i loguješ se sa tvojim već postojećim kredencijalima (user i pass) i onda sam odrediš novi PIN za mobilnu APP.
Za desktop varijantu se isto valjda samo loguješ sa tim već postojećim user i pass.

Za korisnike desktop Homeb@nking prvi put se loguješ sa starim već postojećim user i pass i onda kada se uloguješ tu odabereš nov user i pass i to bi trebalo da bude to.
Za korisnike Homeb@nking mobilnog bankarstva mi baš nije najjasnije i to nisam shvatio... jer nisam imao mobilno bankarstvo u Poštanskoj pa ne znam kako je to funkcionisalo.
 
Evo kako sam ja sad skontao.

Samo Račun plus korisnici - ostaje isto korisničko ime i lozinka

Samo 200- korisnici
  1. Homebanking (bez sms koda) - Mora da se potpiše ugovor za sms kod ili mobi aplikaciju.
  2. SMS Kod + Homebanking (+MobiBPŠ) - Koristi se trenutno korisničko ime i lozinka od homebankinga nakon toga je obavezno kreiranje novog korisničkog imena i lozinke za Homebanking 2.0 Tek nakon uspešnog pristupa eBanking-u se instalira i mobilna aplikacija.
  3. Samo MobiBPŠ ugovoren - Dobija se privremeno korisničko ime putem mejla i privremena lozinka putem SMS-a. Prvo prijavljivanje se obavlja putem eBankinga. Nakon logovanja ide obavezna promena korisničkog imena i šifre. Tek nakon uspešnog pristupa eBanking-u se instalira i mobilna aplikacija.
Korisnici i 200- i Računa plus
  1. Bez ugovorenog SMS koda za 200- račun - ostaje isto korisničko ime i lozinka kao za Račun Plus
  2. Sa ugovorenim SMS Kodom za 200- račun - Koristi se korisničko ime i lozinka od 200- računa, nakon toga je obavezno kreiranje novog korisničkog imena i lozinke za Homebanking 2.0 Tek nakon uspešnog pristupa eBanking-u se instalira i mobilna aplikacija.
 
Cini mi se da nisi procitao obavestenja koja su nam poslali. Apsolutno nigde ne pise da pre 18.02. moram da regulisem sms kod tj. da sklopim ugovor o njegovom koriscenju. Naprotiv jasno je navedeno da ko nema sklopljen navedeni ugovor sa bankom a ima ugovor o koriscenju mobilnog bankarstva dobija od banke privremeno korisnicko ime i lozinku kojim ce pristupiti novoj homebanking 2.0 aplikaciji.

Nisi u situaciji poput mene pa verovatno i nemas potrebu da se udubljujes previse u sve detalje i to razumem. Samo kazem da nisu razjasnili do kraja sve moguce situacije, od kojih je jedna moja sa aktivnom uslugom mobilnog bankarstva na 200 racunu i racunu 360 u mts banci, a bez aktivne homebanking sms kod usluge.
U slicnoj sam situaciji, imam racun 200 i kreditnu 360 i samo ugovor za mobi bank, a nemam za e-bank. Isto tako sam protumacio obavestenje.
Da ce mi poslati odvojeno privremeno ime i sifru za prvo logovanje na h 2.0, a nakon toga treba da napravim nove podatke sa kojima cu da se logujem i na h 2.0 i na mobi 2.0
Ovih dana moram da svratim u poslovnicu pa cu da se raspitam da li sam dobro razumeo, ali bas su ga upetljali.
 
Jedino oni koji nisu imali nikakav ugovor za ebank ili mobi bank, će morati do poslovnice na potpis ugovora za e/m bank. Mi ostali imamo otvoren pristup novim uslugama, svako sa svojim trenutnim kredencijalima.
 
ima jos vremena dva meseca, biće sve detaljno objašnjeno. što sada razbijati glavu

što se mene tiče samo da ne bude nekih smetnji u radu kao što nije bilo do sada a kod drugih banaka jeste
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno