Stonecold
Slavan
- Učlanjen(a)
- 30.12.2011
- Poruke
- 1,102
- Poena
- 225
Isto i meni. Celo popodne ovako.Meni na iOS-u izbacuje gresku -999 i prebacuje mi na pin da ukucam, probao i pin, isto…
Isto i meni. Celo popodne ovako.Meni na iOS-u izbacuje gresku -999 i prebacuje mi na pin da ukucam, probao i pin, isto…
Ista situacija, kod mene nema izvoda za oktobar u aplikaciji, dok su uredno automatski skinuli minimalne iznose. Uključio sam u aplikaciji da stiže na mail odavno, ali to jednostavno ne radi. Pritom otkaz ne stiže na mail redovno zaboravim da prebacim iznose na vreme.Ne znam dal si primetio, u opcijama kod izvoda ima da se odabere da ti stižu mailovi opet, ali ne brini ne radi, jer mi naravno nisu stigli, čak nemam izvode ni u aplikaciji, za oktobar ih nema jednostavno, a njihov kontakt centar je tek najjači, zovnem da pitam što nema izvoda nigde, kaže mogu da vam objasnim kako se podešava, kaže pa onda ćete dobiti mail, rek'o pa nisam dobio mail, a ona ladno pa tek ste sada podesili kako sam vam rekla, dobićete sledeći mesec, ja ponovo ali ja sam to podesio u oktobru, i gde mi je mail, a ona ponovo, mogu da vam pomognem da podesite u aplikaciji ako ne znate.... Ništa samo ide u krug namerno, i zamajava me... I na kraju ništa, nema izvoda...
Meni se to desilo... Gde da nadjem taj ID korisnika i reaktivacioni PIN?Ladno mi je izbacilo sada ovo… jel su oni realni… pokusavao sam da udjem, FaceID odradio par puta i evo sad sam izbacen sa naloga…
Edit:
Sad sam uspeo da reaktiviram nazad nalog, dobro je da sam sacuvao ID korisnika i reaktivacioni PIN, i sada sam se ulogovao bez problema.
Moraš da ideš u poslovnicu nažalost. Odvratni su, kao da je neko dokon i jedva čeka da ode kod njih. Ja sam ih zvao 20 puta u želji da mi reše aplikaciju preko telefona i ako treba 100 provera, jok moram moram kod njih. Na kraju u banci stoji devojka samo za to,sa tabletom kao da sve objasni...zakomplikovali ga kao nezdravi. Ja joj kažem zašto ne urade sve ovo da mogu od kuće, kaže - online banking aplikacije je nemoguće aktivirati od kuće. Ja reko jel mislite za Intezu ili za sve banke? Kaže za sve banke. Reko' nemoj da se ljutiš ali slabo si upućena, imao sam unikredit pre 3-4-5 god i svaki put sam je aktivirao od kuće. Sada sam i u Erste, i takođe može bez odlaska u poslovnicu. Nemaju pojma.u moru svih problema pa jos i sms o prilivu novca na staroj aplik ne stize, jel lak prelazak na novu aplikaciju,potrebno ici u poslovnicu?
Нормално, трансакција по налогу грађана, упишеш број рачуна, износ и то је углавном то.Kako da posaljem novac sa tekuceg racuna na prijeteljev tekuci u drugoj banci?
I kod mene oko zamene kartice su stvari krenule da se lagano pomiču sa mrtve tačke tek kad sam pomenuo žalbu NBS...Deru na sve načine a kad zatvaraš račune onda se prave nevešti "aplikacija za zatvaranje računa ne radi". A za obračun kamate i deranje na kursu sistem nikad nije zakazao za deset godina koliko sam bio korisnik...
Četiri puta sam išao u poslovnicu za tri nedelje, a da nisam pisao prigovor u centrali Intese i spomenuo da ću se obratiti NBS verovatno ni tad ne bi "proradila aplikacija".