nightshadow
Slavan
- Učlanjen(a)
- 08.11.2014
- Poruke
- 7,677
- Poena
- 445
Sad ne moze da se uloguje uopste, sinoc nisam mogao da platim racun, izbacivalo mi internu serversku gresku.
Top aplikacija.
Top aplikacija.
Ok jeste, al mislim da je klijentovo diskreciono pravo da ih napljuje onda da izgube što više klijenataBilo je vec reci o tome. Kada pokrenes tuzbu njihovo je diskreciono pravo da ti uskrate usluge.
Sa druge strane, veci je problem kod toga sto se liste dele izmedju banaka tako da i druge banke mogu da ti uskrate usluge.
Priča se nastavlja, bio danas u poslovnici i ništa nije urađeno, aplikacija i dalje izbacuje error. Probano na tri različita terminala i kod savetnika..U petak uveče napisan prigovor na Intesinom sajtu, takva i takva stvar, molim vas da rešite situaciju u suprotnom pišem prigovor NBS, danas prepodne me nazvali iz poslovnice proradila je aplikacija.
Pogledajte prilog 322748
Možeš, ali nemoj - meni npr. u ugovoru stoji da mi je kamata DUPLO VEĆA ako promenim banku u toku otplate kredita. Proveri ugovor prvo pls.Ok jeste, al mislim da je klijentovo diskreciono pravo da ih napljuje onda da izgube što više klijenata
Само једно питање, ако је неко имао искуства. Јел могу ја да пребацим плату на другу банку ако имам кредит за стан (наравно да увек имам паре за рату)?
Хвала за саветMožeš, ali nemoj - meni npr. u ugovoru stoji da mi je kamata DUPLO VEĆA ako promenim banku u toku otplate kredita. Proveri ugovor prvo pls.
Ono što sigurno možeš da uradiš jeste da tražiš u firmi da ti podele zaradu - da ti deo za kredit leže na intesu, a deo ostali koji hoćeš ide u banku drugu.
Na taj način i dalje primaš zaradu tamo, plaćaš ratu i nema penala. Mana je što plaćaš dva održavanja (mada je i to nagađanje, ne znam gde bi prešao).
Jesi probao da isti QR kod pročitaš običnim QR skenerom, van BI aplikacije?
Svaki koji sam probao, platio sam bez problema.
Probao sam veceras ponovo, i proslo je...Desava se da nece da skenira ako je malo zamrljan, cesto se desava da ima neku crnu liniju od stampe preko sebe, ili neke tackice po sebi kao da je poprskan bojom... Meni se to desilo sa infostanom par puta...
Meni danas izbacuje istu grešku (Android). Na online aplikaciji takođe izbacuje grešku. Poslednje što sam radio je plaćanje računa preko QR koda, juče.Je l prikazuje nekom grešku 1002 i neće da se uloguje u app?
Meni danas izbacuje istu grešku (Android). Na online aplikaciji takođe izbacuje grešku. Poslednje što sam radio je plaćanje računa preko QR koda, juče.
Notifikacije iz aplikacije (npr. za transakcije korišćenjem kreditne kartice) stižu bez problema...
Već par dana mi ne stižu nikakve notifikacije a nisam ništa menjao, ne znam šta se dešava.