Šta je novo?

Apple support kontakt iz Srbije

Dragan90

Poštovan
Učlanjen(a)
05.01.2019
Poruke
26
Poena
65
Neko je iskoristio moju karticu da kupuje na apple.com

Karticu sam vec blokirao i poslao banci zahtev za reklamaciju ali su me iz banke savetovali da kontaktiram apple da oni stopiraju transakciju odnosno da mi refundiraju naplaceni iznos.

Vrtim se ceo dan po google i apple sajtu i ne mogu da nadjem nijedan nacin da ih kontaktiram, pokusao sam i na twitteru ali su me samo uputili na support stranu na apple sajtu.

Da li postoji ikakva opcija za kontakt? Da li vredi da zovem hrvatski support broj?
 

Možeš da zoveš na bilo koji od ta dva broja. Ja sam zvao UK podršku preko Skajpa, problem koji sam imao su mi veoma brzo rešili.
 
Sve bi to bilo lakše da postoji podrška kod nas, ali telefon nije za naše tržište i dolazi do problema. Pa što bi zvao apple ako ti je banka blokirala karticu? Izvadiš novu i problem rešen. Možeš li da vidiš u transakciji banke na šta su potrošene pare, to jest piše naziv radnje na koju je iznos otišao?
 
@pshodel Hvala, zvao sam ih na skype, locirali su transakcije na osnovu broja kartice, blokirali placanje tom karticom (iako sam vec blokirao karticu) i oznacili kao mogucu prevaru i napravili zahtev za refundaciju. Cak su proveravali nalog na kom je koristena kartica da li je povezan sa drugim nalozima, blokiraju verovatno i taj nalog, tj kao pokrenuli su proces provere.
Nakon 48h ce biti poznato da li je zahtev za refundacijom odobren.

@s4m3m4n Apple sam zvao da bi se ubrzala refundacija, to su me savetovali i iz banke jer oni ne garantuju da ce mi reklamacija biti odobrena samo zato sto sam napravio zahtev za reklamacijom i jer tvrdim da nisam ja napravio te transakcije.
U transakciji u app banke vidim samo da je apple.com prodavac i to je sve, sreca pa sam na vreme video, ovo se sinoc desilo, u 5 transakcija mi skinuto oko 8.000, moglo je mnogo gore da bude da nisam jutros otvorio aplikaciju.

To sto je banka blokirala karticu ne znaci da cu dobiti novac nazad, zato sam zvao Apple. Iznos sva sreca nije velik ali nije ni zanemariv, a i zasto bih tako lako odustao od svojih 8.000.
 
Odakle im tvoj broj kartice i cvv? @Dragan90
Pa, izvukli su sa sajta gde je ostavio podatke kao sačuvanu karticu prilikom plaćanja... Problem je što nije stavio verifikaciju putem sms poruke ili email-a prilikom plaćanja, već je stavio trusted varijantu gde svako može da skine pare ko pokuša... Jeste čudno malo, ali ako je neko kupio nešto, mora da bude način odakle je transakcija napravljena, a ako je preko apple naloga, onda mu samo oni mogu pomoći. Pošto smo sitna riba u moru plavom i nemamo podršku kod nas, mislim da će malo sporo ići to... Sad se i ja zentam za google wallet, jer isto me može snaći, a ide na trusted plaćanje gde samo provučeš telefon i plaćaš.
 
Ne znam odakle im broj kartice. Imam SMS verifikaciju ali nisam nista dobio. Takodje znam da postoje sajtovi koji koriste payment procesore gde se ne zahteva CVV broj. Izbegavam takva placanje ali znam da postoje.

Pre nekih mesec dana sam dobio SMS da je pokusana neka sitna transakcija, ali nije prosla jer sam kod dobio ja.
Trebao sam verovatno odmah blokirati karticu ali *** nisam. Posle nisam nista primetio.

Kartica mi nije sacuvana ni na jednom sajtu, koristim je online ali su to "provereni" sajtovi. Pod navodnicima jer su to sve registrovane kompanije, koriste SSL, uvek sam dobijao SMS sa kodom...

Neki dan sam procitao negde da se desava da prevaranti kloniraju i broj telefona, ali za to im treba i broj kartice i telefon, tako da to jedino ako je u pitanju neki ozbiljniji phishing.

Bas sam nedavno pitao u banci da li im je u planu da uvedu virtuelne kartice ali nista od toga. Sad razmisljam da promenim banku samo zbog tog.

Smatram da sam digitalno pismen i znam da nisam naseo na neki phishing, kupujem online karticom manje vise samo kod domacih registrovanih prodavnica + placam hosting, youtube, netflix, i koristio sam mozda na aliexpressu karticu, znaci nista preterano riskantno. I nigde ne cuvam karticu osim za yt i netflix gde je u pitanju pretplata.
I sacuvana mi kartica na yettel i A1...
 
Meni jedino deluje da je do alika, jer se mojoj sestri desilo pre par meseci da je neko sa alija probao da skine ali nije uspeo, jer nije imala sredstava na kartici, uplaćuje samo koliko joj zatreba u tom trenutku.
 
Realno, uz sve cesca probijanja kojekakvih baza podataka sa licnim podacima, lozinkama i slicno, moze biti bilo sta.
Definitivno prelazim u neku banku sa virtuelnim karticama dakle intesa ili raifizen, razmisljao sam o tome i ranije ali sam odlagao jer su mi u erste i licni i biznis racun...
 
Koja je prica sa virtuelnim, napravis jednu za svaku transakciju ponaosob? Kako prebacis sredstva na nju?
 
Tako nekako. Postoje jednokratne i visekratne. Mislim da intezine visekratne vaze 6 meseci. Za ostale ne znam. Jednokratne napravis pre transakcije, odredis max iznos, platis, i kartica vise ne vazi. Za sledecu transakciju pravis novu jednokratnu. Tako sigurno ne moze da se desi ovo sto se meni desilo.
 
Teško da će iz banke da iscuri tako nešto, security polise po bankama su da te glava zaboli i nije da se brojevi kartica tek tako čuvaju.

Preporuka je da se online plaća kreditnim karticama jer se onda ovakvi nesporazumi mnogo brže i revnosnije rešavaju baš zato što su u pitanju bančine pare, a ko voli može da zakači i virtuelnu karticu preko toga zbog ekstra sigurnosti.
 
Ako ikog zanima epilog, novac je vracen na racun nakon nekih nedelju dana, u sustini cekalo se da novac legne na racun apple-a i nakon tog su refundirali. U istom periodu sam dobio odgovor i od banke da je reklamacija pokrenuta i da osim ako banka primaoca odbije, novac ce leci u roku od 2 dana, i tako je i bilo.
 
Ipak Ameri poštuju svog potrošača i svaka čast na tome. Time su te kupili da ostaneš i dalje na jabuci što je veliki plus. Tako rade ozbiljne kompanije. Iskreno, mogli su da te oduvaju i ništa ne bi mogao da uradiš, jer smo zemlja trećeg sveta i nemamo diplomatske odnose tog tipa... Mislim, mala je lova u giri, pa zato ali su ipak izašli u susret što je za svaku pohvalu.
 
Tokom razgovora sam imao osecaj da su svesni da se ovo cesto desava. Inace nisam na jabuci tako da nisu to uradili da bih ostao njihov verni korisnik.
 
Nazad
Vrh Dno