Šta je novo?

ANNO 2070

Jovyland

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
27.12.2006
Poruke
6,389
Poena
595
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5 5600
Matična ploča
MS B350M Mortar Arctic
RAM
16GB DDR4 HyperX 3200Mhz
GPU
XFX Qick RX 6700XT
Storage
1 TB SSDa + 3TB HDDa
PSU
Seasonic MII EVO 520W
Monitor
DELL G2724D
Laptop
HP Pavilion Aero 13
Steam
jovyland
Pristup internetu
  1. Optički internet
  2. Mobilni internet
Mnoge ce verovatno razocarati, ali mene bas raduje ovaj time shift! :)

anno%202070.jpg


Ubisoft's long running Anno RTS franchise returns to PC this winter, with the action moving out of the history books and into the future.

Anno 2070, developed by series mainstay Related Designs with help from Blue Byte, sees you mastering new technologies to colonise a world ravaged by global warming.

There will be two factions to choose from: the industry-focussed Tycoons (boo!) or eco-friendly tree-huggers known as the Ecos (yay!).

Related Designs are promising a "dynamic world" that evolves differently depending on how you use your resources.

As ever, you can expect a single player campaign, an endless mode in which you strive to maintain as large a civilisation as possible, and an array of as yet undefined multiplayer scenarios.

"Anno 2070 is a very ambitious game that will feel both familiar and fresh to fans of the series," insisted Ubisoft brand director Caroline Stevens.

"Due to the game's futuristic setting, the development team wasn't restricted by historical boundaries and was able to dream bigger than ever before. It's a new take on a great franchise that both newcomers and longtime fans will love."

The last title in the franchise, Anno 1404, arrived back in October 2009.

"If a gentle and rewarding management sim with a hint of tropical sunshine is what you're after," wrote Eurogamer's Dan Pearson in his 8/10 review, "then you won't go far wrong with this."

Igra stize ove zime.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-04-ubisoft-announces-anno-2070
 
Deluje kao odlična ideja. Developeri idu napred. Očekujem ekstra igru kao što su i sve do sada iz Anno serijala.

Evo još malo screen-ova.

screenshot_251498.jpg


screenshot_251497.jpg


screenshot_251496.jpg


screenshot_251495.jpg
 
Super vest! Jedva cekam! Kad se samo setim koliko sam lepih sati proveo uz Anno igre.
 
^Baš to.

Od SimCity četvorke nema krštenog siti tajkuna. Ovi momci su provereni tako da možda dobijemo nešto vredno igranja u žanru koji je već propao načisto.
 
Ne verujem da ce se iko razoracati ovom idejom :)

Ali po ovim screenovima rekao bih da je sve ostalo isto, samo zgrade izgledaju futuristicki. Cak i krajolik nisu dirali. Voleo bih da vidim korenitije promene, da se pre svega sistem igranja prilagodi buducnosti
 
Odlicno, ionako nema vise Sim City-ja :)

Ima odličan mod SimMars za SC4:
http://www.moddb.com/mods/simmars

Za one koji ih zanima ovakav tipa igara, SC4 Deluxe + SC4D i Simtropolis je sve što treba.



EA je otkazao pravi SimMars zbog Simsa. Nikad im neću oprostiti Bullfrog, Westwood i Maxis. Promenili su Spore dizajn za *****e, a igra je mogla da bude revolucija, kao što je delovalo na prvim prezentacijama - http://www.youtube.com/watch?v=T8dvMDFOFnA.
 
Poslednja izmena:
[YOUTUBE]eU6xv-Hv-DQ[/YOUTUBE]
 
Osvezavajuce! Poslednji nisam igrao jer su me smorili brodovi i vec vidjene obavezne trgovine...
 
meni izgleda ultra primamljivo, a nisam igrao neku slicnu igru previse dugo :)

ea je progutao toliko dobrog da je prosto neverovatno da je toliko los danas (mada priznajem za dlaku je bolji nego do skoro)
 
UUUUUUUUUUUUUU. Odlično! Baš sam želio jednu ovakvu igru!
 
Igra obećava.

[YOUTUBE]nkdNrHWgiZs[/YOUTUBE]
 
Igra danas treba da izadje. Ako neko dodje do nje moze da napise utiske :D
 



Anno 2070 System Requirements
CPU/Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
Video Card Required: Nvidia GeForce 7900 GTX / ATI Radeon HD 4670 512MB
Minimum RAM (Memory): 4 GB
Hard Drive Space Required: 9 GB
DirectX Version Needed: 9


Stavio sam da je skida, pa javljam utiske.
 
Kao diplomac menadzerskog fakulteta predlazem da se ova kao i prethodne Anno igre preporuce za igranje u okviru nastavnih lekcija. Koliko god delovalo ovo smesno sto pricam Anno serijal je upravo srz menadzerisanja i ekonomije, uvek moras postici zlatni balans i imati sve pod kontrolom.

Posle 30ak sati igranja shvatis da je Anno zapravo realnost, bas kao sto najavljuju u ovom trejleru, ili imas eko sistem ali ne toliko razvijenu proizvodnju ili imas prljavu industriju i masovnu proizvodnju.

Ili welfare state aka Shvedska gde su svi slicni po primanjima visok porez i socijalne beneficije aka komunizam ili profit do neba koji skuplja 1% bogatih kao u Americi koji vodi brzom napretku ali i velikom nejednakoscu.

Tako da Anno je zapravo neka vrsta Karme gde moras da igras ulogu boga to jest da budes politicar i ekonomista jedne drzave.

Sjajna igra jedna od retkih gde nesto i naucis i vidi se da su kreatori ozbiljni ljudi sa cvrstim idejama koje podupiru samu igru i ideje koje se sprovode, tacnije dolazi iz Ubisofta koji ima HQ u Francuskoj a ne iz neke Americke instant kulture gde je bitno samo pakovanje i marketing bez ikakve price i smisla koje ce podrzati proizvod.
 
Kao diplomac menadzerskog fakulteta predlazem da se ova kao i prethodne Anno igre preporuce za igranje u okviru nastavnih lekcija. Koliko god delovalo ovo smesno sto pricam Anno serijal je upravo srz menadzerisanja i ekonomije, uvek moras postici zlatni balans i imati sve pod kontrolom.

Posle 30ak sati igranja shvatis da je Anno zapravo realnost, bas kao sto najavljuju u ovom trejleru, ili imas eko sistem ali ne toliko razvijenu proizvodnju ili imas prljavu industriju i masovnu proizvodnju.

Ili welfare state aka Shvedska gde su svi slicni po primanjima visok porez i socijalne beneficije aka komunizam ili profit do neba koji skuplja 1% bogatih kao u Americi koji vodi brzom napretku ali i velikom nejednakoscu.

Tako da Anno je zapravo neka vrsta Karme gde moras da igras ulogu boga to jest da budes politicar i ekonomista jedne drzave.

Sjajna igra jedna od retkih gde nesto i naucis i vidi se da su kreatori ozbiljni ljudi sa cvrstim idejama koje podupiru samu igru i ideje koje se sprovode, tacnije dolazi iz Ubisofta koji ima HQ u Francuskoj a ne iz neke Americke instant kulture gde je bitno samo pakovanje i marketing bez ikakve price i smisla koje ce podrzati proizvod.

Jako si ovo lepo i realno opisao. Ja sam se dvoumio dal da krecem da igram zbog nedostatka vremena, ali sad hocu sigurno. Pozdrav
 
A gde ima kod nas da se nadje original ako uopste i ima?

Igra deluje jako zanimljivo i nazalost jedina je u ovom fazonu ( a da lici na nesto) :)
 
Za prosli Anno cekalo se mesec dana za lek( jedna od boljih zasticenih igara)....
 
reload your guns! :)
 
Lepe vesti od tebe Jovy!:)
 
Lepo radi! Ako je neko igrao imam jedno pitanje. Hocu da podesim trading rutu za jedan brod izmedju dva ostrva. Napravim novu trading rutu, dodam dva mesta na dva razlicita ostrva u rutu, medjutim kaze mi da nemam available ships?!? A imam dva broda u luci! Sta da radim?
 
Izasao patch 1.01 (naravno ponovo napunjeni takodje) :)
Izgleda da je potreban jer ispravlja nesto u prvoj misiji kampanje -
The first quest of the first mission (picking up stuff from the warehouse) doesn't trigger.

The most important changes:
· Stability of multiplayer mode has been improved
· Stability of campaign mode has been improved
· Stability of missions has been improved
· In rare cases it was impossible to defeat „F.A.T.H.E.R.“ in the last mission
· Stability of item slots has been improved
· A save game error which led to a warehouse being able to delete a nearby ark from the map was fixed

Further changes:
· Intro video: Eve’s first audio played too quietly, even at maximum volume
· Achievement unlocking has been improved
· Sometimes the wrong quantity of goods had been loaded when trading
· Improved damage animation for pirate base and Sokow branch office
· Music could have occasionally been missing from the mission outros
· Errors with World Council actions were corrected
· Wheel of needs did not automatically update when changing from one residence to the next
· Added additional “Back” function to the “World statistics”, “Message archive”, “Profile data” und “Daily events” sub-menues
· “Return to C.O.R.E.“ scenario: Increased incidence of fertility for algae
· Improved the animation of the B 13 Condor in hover mode
· Various minor graphical errors have been corrected
· Text overlaps & errors were corrected
· Rare problems occuring during ANNO 2070 registration on ubisoft.com were fixed
· Problem with disproportionately large campaign save games was fixed
· The problem causing the serial key to be demanded twice was fixed

Balancing adjustments:
· Unlocking of the “Firebird” Bombers adjusted to Tech level “Lab assistant”
· Cost of the Construction plan for the „Hydro-electric dam“ increased to 5 generators. 3 maintenance units and 1 prototype were also added to the cost.
· Cost of the emergency equipment for extinguishing oil rig fires reduced to 1500 credits and 20 tons of tools.
· Cost of the effluent pump reduced to 5000 credits and 15 tons of tools.
· Damage done by the “Colossus” warship increased to 60.
· Damage done by the “Colossus” depth charges increased to 260.
· „Hovercraft“ hitpoints reduced to 350, damage against ships reduced to 25, number of item slots reduced to 2, loss of speed caused by damage increased.
· Military AI optimized.
 
I dalje imam problem sa brodovima, ne ume da prepozna brodove na mapi ni nigde u continuous game.
Koji je pravilan redosled za instalaciju?
Evo kako sam ja instalirao:
- Instaliram igru
- Iskljucim internet na racunaru
- Uradim update
- Prekopiram mu ''punjenje''
- pokrenem install.bat
- pokrenem igru.
( jos jednom napominjem da je sve u offline )

jel se jos nekom javlja problem sa brodovima?
Jel ispravno instaliram?
 
Nazad
Vrh Dno