Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Ja koliko se secam, negde je pisalo da kupac mora prvo da preuzme porudzbinu i nakon toga mu se salje poklon, u slucaju ne preuzimanja ili otkazivanja, kupac gubi pravo na poklon.... Vrlo jednostavno.
Loše se sećaš. Pisalo je samo ako ti otkažeš da ti ne sleduje poklon.
Ako oni otkažu porudžbinu to je kao da namerno tebi uskraćuju osvojeni poklon.
Meni su stizali (i dalje stižu) pokloni osvojeni na narudžbinama koje je otkazao prodavac.
 
Komplet racunovidstvo Ananasa je dalo otkaz pre jedno mesec dana. Možda je zato problem oko povrata novca. Nema kobda im radi.
Ista prica je i za Tehnomaniju koliko cujem.
 
Novi vaučer
 

Prilozi

  • Screenshot_20230205-081246_Brave.png
    Screenshot_20230205-081246_Brave.png
    283.3 KB · Pregleda: 85
Za moj slucaj ne dobijam nikakakv odgovor i dalje, za ovo mora jedna ozbiljna tuzba kolektivna da padne.
Da li ima neko neki savet sta raditi kada mi ne odgovaraju na poruke? Druga stvar zelim da tuzim i M&M kao posiljaoca poklona, jer nisam siguran da li me je Ananas zavrnuo ili kurir. Korisnicka sluzba u obe firme je katastrofa, u kurirskoj mi se javlja neka zena za ulicarskim recnikom kako njihovi postari ne kradu stvari i kako ne moze tu nista da se uradi jer jelte to je potpisano i "isporuceno".
 
Za moj slucaj ne dobijam nikakakv odgovor i dalje, za ovo mora jedna ozbiljna tuzba kolektivna da padne.
Ja imam 2 teme koje moram da raspravim do kraja sa njima. Prvo, u periodu dok nije bilo navale i kupona, popisa i ostalih izgovora, zavlačili su me 2 meseca za reklamaciju. Sitnica je u pitanju i verovatno se ne bih ni baktao sa tim da nisam postao zavisnik o Ananasu i zanimalo me je kako će se pokazati na rešavanju reklamacija. Jer kupio sam dosta tehnike i planirao sam da se maksimalno preorjentišem na kupovinu svega što može kod njih. Tada sam bio ubeđen u njihovu poslovnost a dostava danas za sutra, bez nalaženja sa kuririma po kraju mi je bila dobitna kombinacija. Nažalost, na tom testu su pali. Bili su malo više bezobrazni u prepisci oko tog slučaja, tvrdili su da sam ja otkazao reklamaciju, što uopšte ne postoji kao opcija na sajtu. S obzirom na to da su prekršili Zakon o zaštiti potrošača u delu koji se odnosi na rokove za odgovor i rešenje, samo sam im napisao da ako se ne izvinu za uvrede i muljanje sledi prijava Tržišnoj. Dao sam im rok 24h. I nazvao me je neki šefić, objasnio da su otkrili propust u aplikaciji u delu oko reklamacija i da je nekoliko nas pogođeno zbog toga. Dobio sam izvinjenje i poklon vaučer od 1000 dinara. I pao sam na foru. Delovalo je iskreno i naravno da sam batalio prijavu, jer greške se dešavaju, poenta je da se rešavaju kako treba. Međutim, dva puta sam pokušao da iskoristim taj kupon izvinjenja i oba puta mi je narudžbina otkazana. Jednom je to bio Uspon, drugi put A direkt. I tako su me izradili za (lažni) kupon. Nakon toga prekidaju svaku komunikaciju. I mrzi me, ali verovatno ću im poslati prijavu.

Ovo drugo za poklon, na otkazanoj porudžbini, sam preboleo dok nisam pročitao da ljudima ipak stižu ti pokloni. I još svi ostali problemi na koje se ljudi žale su me naterali da im ponovo pišem. Odgovor ste videli. Kontraodgovor sam napisao njima i MC-u, pa neka se malo međusobno krčkaju. MC je sponzorisao akciju, neki pokloni su nestali. Pa ako to odgovara i jednima i drugima, onda OK. Njihov ugled je u pitanju.

Zašto sam uporan? Imam neke veze sa e-poslovanjem i Ananas sam izdvajao kao odličan pristup koji je odgovorio na sve ono što ne valja kod drugih (realan lager, CRM koji je bio brz i sjajan, i naravno besprekorna isporuka). Akcije su im pametne od samog početka, čišćenje lagera uređaja koje menjaju novi modeli i obrt veće količine atraktivnih brendova. Takoreći sam ih reklamirao u određenom krugu ljudi iz te branše. Sve to su uništili u 15 dana i sveli su se na ispod prosečnog prodavca, koji kupce može da privuče samo velikim popustima. Što dokazuje i ova tema. Od kad nema vaučera, osim ovih primedbi, rekao bih da interesovanje teži 0.

Kolektivne tužbe mislim da nemaju mnogo utemeljenja i efekta, osim kada bi im neko kao Efektiva seo za vrat i jahao ih do kraja.

Ono što bi trebalo je, primenjivati antikampanju, čime im se poništava novac uložen za formiranje Ananas brenda, što im je bio neki primarni cilj. Kad negde izbace reklamu na društvenim mrežama, podsetiti ih tipa: ja još čekam moj televizor/telefon/ispravne slušalice što sam osvojio na prošloj nagradnoj igri, da li se kod vas i dalje čeka na rešavanje reklamacije više od dva meseca... Nije ogroman efekat, ali postoji. Ja recimo zahvaljujući temi ovde o negativnim iskustvima sa Tehnomanijom tamo ni ris papira više ne bih kupio. Naravno, iako je ovaj forum popularan, mi smo ipak neki mali % i Tehnomanija normalno radi po starom.

Malo udavih, ali kad sam već upitan, ovo je moje iskustvo i mišljenje.
 
Povracaj duksa zbog neodgovarajuce velicine pre 12 dana odradjen (preuzeo kurir od mene), jutros uplacena cena duksa + 1500din (vrednost vaucera).
Ja zadovoljan.
 
Druha strana zadovoljstva.

Kraj decembra poručeno i stiglo, vraćeno početkom januara, odobrili vraćanje, nakon toga poslat mejl podršci 18.1.sa podacima o broju računa.
07.02.ništa od para i dalje.

Ovo mu dođe kao natezanje za kp prodavcima kada hoćeš nešto da vratiš.
 
Povracaj duksa zbog neodgovarajuce velicine pre 12 dana odradjen (preuzeo kurir od mene), jutros uplacena cena duksa + 1500din (vrednost vaucera).
Ja zadovoljan.
Kako da ne...
Zašto bi ti refundirali dodatni iznos uvećan za vrednost vaučera, refundiraju samo iznos koji si uplatio (ukupna cena umanjena za vrednost vaučera) jer je to jedino i ispravno. Najbolje da još "zaradiš" 1500din.

što se tiče brzine refundacije tu su kritični, ali iz mog iskustva, pare ipak vrate (doduše ne na račun koji naznačiš u zahtevu za refundaciju nego na račun sa koji su primili uplatu).

@miki92 proveri da ti nisu vratili pare na drugi račun (onaj sa koga si platio, tipa MC) a ne na onaj koji si naznačio u zahtevu za refundaciju. To je kod mene bio slučaj, pa nisam ni primetio da su pare vratili jer za promene na MC računu ne dobijam notifikacije.
 
Meni su isto za povracaj misa uplatili i za vaucer 1500 din vise, javio sam da su uplatili vise, zahvalili su na obavestenju ali u fazonu ne verujem da cu trebati kao da vracam, videcemo.
 
Milism da realno ne treba da vrate vrednost vaučera ali to je poslovna odluka ako je takva na nivou marketinga jer misle da će te time podstaći da potrošiš dodatna sredstva kod njih naredni put.
 
Kako da ne...
Zašto bi ti refundirali dodatni iznos uvećan za vrednost vaučera, refundiraju samo iznos koji si uplatio (ukupna cena umanjena za vrednost vaučera) jer je to jedino i ispravno. Najbolje da još "zaradiš" 1500din.

što se tiče brzine refundacije tu su kritični, ali iz mog iskustva, pare ipak vrate (doduše ne na račun koji naznačiš u zahtevu za refundaciju nego na račun sa koji su primili uplatu).

@miki92 proveri da ti nisu vratili pare na drugi račun (onaj sa koga si platio, tipa MC) a ne na onaj koji si naznačio u zahtevu za refundaciju. To je kod mene bio slučaj, pa nisam ni primetio da su pare vratili jer za promene na MC računu ne dobijam notifikacije.
Drugi put vec ovako refundiraju, pre mesec dana sam isto imao refundaciju, ista prica. Ironija je sto su mi predracun za refundaciju (sa sve fiskalnim i qr kodom) na mail poslali, ocitava se na sajtu poreske i sve to, i odvojeno je "vaucer" i "placena cena", ali ipak leglo sve skupa. Verovatno dobavljacima su oni dotirali iznos vaucera, na njihovu stetu, takoreci, i praksa racunovodstvena je da oni sve refundiraju, zvuci suludo ali drugi put mi se vec desava.

Verovatno bi posle 10ak vracanja i njima prekipelo, ali nisam nista sem dva predmeta od 60+ narudzbi vracao.
 
Da li je još neko dobio vaučer od 1000rsd za 3000? Dobio sam na mail koji nije imao kupovine. Možda sam samo na mail listi i to iz beta faze još.
 
Evo da pohvalim Ananas, sad kad su vec guzve prosle, rade besprekorno, prejuce u 14:150 porucen nosac za tv, juce pre podne isporuceno.
M&M doneo.
 
Ja juce ujutro narucio perac pod pritiskom Michelin, na akciji 10000din, besplatna dostava

Danas u 11 vec stiglo.

Pohvala za brzinu
 
je l neki univerzalni ili personalizovani? :D
izgleda personalizovano pa ga nisam okacio.
a4xxxx
Zato i pitam ovde da znam da li da pokušavam samo na tom nalogu, na više naloga...
Mada verovatno neću ništa uzeti i okačiću ga ovde.

Ovo je tekst mala
Registruj se i iskoristi promo kod a4xxxx za jednu kupovinu u minimalnoj vrednosti od 3.000 RSD, u narednih nedelju dana, od 7. 2. do 14. 2. 2023. godine. Važi za celu ponudu na ananas.rs.
To je izgleda za prijavljene na mail listu koji nemaju nalog.
Vredi probati i brdo sličnih kombinacija brojeva. Evo jedne kombinacije za zainteresovane (nije broj mog vaučera)
a44983
 
Ja juce ujutro narucio perac pod pritiskom Michelin, na akciji 10000din, besplatna dostava

Danas u 11 vec stiglo.

Pohvala za brzinu
Ako uspeš, zbog vremena, daj neke utiske o tom peraču. Fasadu bih oprao malo na proleće, za ništa ozbiljnije mi ne treba.
 
Dzaba im brzina kad su lopurde...
izgleda personalizovano pa ga nisam okacio.
a4xxxx
Zato i pitam ovde da znam da li da pokušavam samo na tom nalogu, na više naloga...
Mada verovatno neću ništa uzeti i okačiću ga ovde.

Ovo je tekst mala

To je izgleda za prijavljene na mail listu koji nemaju nalog.
Vredi probati i brdo sličnih kombinacija brojeva. Evo jedne kombinacije za zainteresovane (nije broj mog vaučera)
a44983
Vaucer nije validan.
Probaj tvoj na vise naloga da li ce biti primenjen. Ako radi, to znaci da mozes da ga podelis
 
Morao bih nešto da kupim da vidim da li će se potrošiti.
A i ja nisam normalan, kao da imam 3000 u džepu. Pogotovo za ananas :ROFLMAO:
a44941
Ne znam da li je vezan za email koji ga je primio.
newsletter link je
 
Morao bih nešto da kupim da vidim da li će se potrošiti.
A i ja nisam normalan, kao da imam 3000 u džepu. Pogotovo za ananas :ROFLMAO:
a44941
Ne znam da li je vezan za email koji ga je primio.
newsletter link je
Vezan je za mail
Inace da javim samo da mi Ananas i dalje u vezi mog slucaja i kradje poklona ne odgovara na mejl vec 5 dana
 
Ma Ananas je ispricana prica... slaba ponuda visoke cene i duzi period bez novih proizvoda... (za vreme vaucera ste verovatno preorali kompletnu ponudu :) ) sasvim dovoljni aduti za kupovinu na drugom mestu. Evo ja vec 4-5 stvari kupih na drugim mestima po cenama (plus postarina) koje su uz sve Ananasove moguce bonuse i dalje par stotina dinara nize po svakoj kupovini,a nisu u pitanju skupe stvarcice
 
Stigao je i meni vaučer od 1000 RSD. Je l' moźe ovo da se kombinuje sa kuponom od 500 RSD pošto se onda dobija ista promocija kao i oko nove godine.
 
Ma Ananas je ispricana prica... slaba ponuda visoke cene i duzi period bez novih proizvoda... (za vreme vaucera ste verovatno preorali kompletnu ponudu :) ) sasvim dovoljni aduti za kupovinu na drugom mestu. Evo ja vec 4-5 stvari kupih na drugim mestima po cenama (plus postarina) koje su uz sve Ananasove moguce bonuse i dalje par stotina dinara nize po svakoj kupovini,a nisu u pitanju skupe stvarcice
Pazi da oni imaju neke prodavce na platformi koji stvarno nude niske cene, kao sto su BCgrp ili monitor i sl, pa da imaju neke svoje popuste akcije garancije i gluposti to bi bilo stvarno dobro. Ljudi masovno koriste Amazon pored toga sto je vrlo customer-friendly i zbog vrlo cesto jako dobrih cena, secam se da je letos kod njih bila akcija za samsung m52 koji se prodavao za 99 evra. Ananas moze da privole samo prodavce koji imaju visoku marzu pa im se isplati da im daju 5-10-15% cene ukupnog proizvoda njima kao posredniku. I uspon od stvari koje je nudio preko njihovog sajta, nudio je jako mali deo svoje ponude i ono sto su pokusavali da isture.
 
Nazad
Vrh Dno