Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Znači, ako se pokvari, šalje se Ananas-u, i čeka popravka ?!?

Ne može da se nosi u Macolu (ili ko je već ovlašćeni serviser iPhone-a u Srbiji) ?

To samo povećava vreme popravke...
Ti dok imas dokaz o kupovini mozes da nosis u bilo koji ovlasceni servis, na prodajno mesto se nosi ako zelis povrat novca ili zelis novi uredjaj u prvih 6 meseci ako se pokvari a ne zelis popravku.
 
Kada krene e fiskalizacija, uz svaku online transakciju će ići račun ili QR kod do računa. Za sada, online prodavnica nema obavezu da izda fiskalni račun.

Ananas je krenuo i stao, baš zbog toga što su imali problem da svoj sistem rada uklope u zakonske okvire naše zemlje
 
Odlična cena za par IP13 imaju, ne treba mi preterano, služi 12 i dalje odlično, ali razmišljam ipak da kupim 😁
 
Imaju i dodatni popust uz Mastercard u iznosu od 1000 dinara.
 
pise u uslovima prodaje, dobio si u mailu link. ima 2 godine garancije normalno...

Inace, ja danas prvi put nisam siguran da ce ispostovati rok, narucio farmerke u subotu (Diesel im je na 30% popusta i super su cene bas :) ), preuzeo kurir juce ali ne stize da je isporuka danas... valjda nece biti prvi kiks, mada je to do dhl onda ali svejedno...
 
Stigne mi jutros sms da je danas isporuka, a oko 15 stigne poruka da je paket krenuo, mislio mozda dodje do 16-17. Kao budala cekam ceo dan, nisam izasao iz stana ni hleb da kupim, a niko nije zvao na telefon. U pitanju je siti ekspres. Rekoh hajde da proverim sta pise na ananas sajtu.
Screenshot 2022-03-29 at 17-38-41 Istorija porudžbina Ananas.png
Bez veze sam izgubio ceo dan i sada moram i sutra da cekam.
 
Poslednja izmena:
To je do sitija, odnosno njihovog kurira koji "talozi" pakete... Naravno, ananas ne bi trebalo to da tolerise, javi im se na chat i reci...

Ja kako sam napisao post, zove me kurir i isporucio je... za sada ananas 12/12 :)
 

Prilozi

  • Opera Snapshot_2022-03-29_131218_ananas.rs.png
    Opera Snapshot_2022-03-29_131218_ananas.rs.png
    23.5 KB · Pregleda: 49
Opet imaju na stanju onaj elit tv L-3217ST2 za 10000(9000 sa master karticom).
 
I danas sam ceo dan proveo cekajuci, a paket nije stigao. Mada, danas nisu slali poruke.

Na sajtu stoji da je rok isporuke 30.03-01.04., ali sve to pada u vodu kada ti jave da paket stize taj dan(29.03.), izgubis ceo dan cekajuci, pri tome izmisle pokusaj dostave, a sada i drugi dan sam proveo cekajuci od 08-17. Nije mi problem u roku isporuke, nek su mi i rekli da stize sledece nedelje i to je to, sacekam taj dan i nema problema, a ne najave se i onda danima cekas po ceo dan, a i zbog izmisljenog pokusaja dostave ne mozes da propustis narednu, jer se u suprotnom paket vraca nazad.

Stvarno, ludilo. Deluje mi da hoce da isforsiraju slanje na paketomate.
 
Jel si ih kontaktirao da ih pitaš šta je sa tvojim paketom?
 
Je l neko iskoristio ovaj popust od 1000rsd kupovinom Mastercardom?
Sačuvao sam je, dodao u korpu, išao do kraja kada treba da potvrdim plaćanje onim kodom - međutim, sve vreme mi stoji originalna cena.

EDIT: Prošlo je ok sve nakon uklanjanja iz korpe i ponovnog dodavanja artikla.
 
Poslednja izmena:
Ovo je super brzo. Hteo sam u paketomat da mi stigne, ali zbog veličine paketa moralo je dostava na adresu. Subota noć kasno poručeno, tj to je već nedelja, ponedeljak ujutru stiglo.

U ponedeljak stigao mail i sms, sa podacima da se prati kurir kako ide ka stanu. (y)

ananas.png
 
Sinoc sam narucio paket i stigao mi je jutros 😲 Imaju i pracenje posiljke na mapi kao na Wolt, Glovo i sl. servisima. Moram reci da sam pomalo impresioniran. Daleko su ispred bagovitog Shoppstera, jedino im fali veca ponuda proizvoda.
 
Bice...
 
Da na mastercard pise do 15.5 a na ananasu skratili do 30.4. Samo su na FB 30.4 napisali danas je zadnji dan da iskoristiti mastercard popust.
 
Kad sam video da promocija važi 2 meseca (od 15.marta do 15.maja) bilo mi je dosta čudno da se Mastercard toliko "otvorio" jer sam pretpostavio da će to ipak privući ogroman broj kupaca. Tako da sam proverio na sajtu Mastercarda za Srbiju i tamo sam našao detalj koji je Ananas "slučajno" ispustio, a to je da promocija važi za prvih 4800 transakcija, a najkasnije do 15.maja. Pošto su mi popusti i dalje prolazili, zaključio sam da su ili napravili dogovor o proširenju broja transakcija, ili da iz nekog čudnog razloga niko ne koristi ovu pogodnost osim mene i još par ljudi koje znam.
Onda se odjednom po nekim info portalima polovinom aprila pojavio banner sa informacijom da promocija traje do 30.04. Onda odem na sajt Ananasa gde je jedan dan stajalo takođe "do 30.04" da bi onda sklonili datum potpuno iz reklame, a par dana pre kraja aprila sklonili su i info o promociji. Sve to mi je bilo sumnjivo pa sam rešio da 30.04 naručim sve što sam nameravao. Ali ipak rekoh da pitam Ananas šta je tačna informacija, i neki momak iz korisničkog servisa mi je rekao da oni imaju informaciju da promocija važi do 14.05 i da je to poslednja i validna informacija.
Nisam baš znao koliko mogu da mu verujem pa sam ipak sve pokupovao istog dana i ispostavilo se da sam bio u pravu jer je promocija ukinuta bukvalno odmah posle ponoći.
Toliko o korisničkom servisu. Nije momak naravno kriv, nego oni koji ga svesno filuju pogrešnim podacima.
Da ne dužim sad i o tome da je iz nekog razloga sajt tog dana davao obaveštenje da će artikli naručeni sa Ananas Direkta biti isporučeni tokom praznika (2. ili 3. maja), pa sam i to proverio sa operaterom, koji mi je i to potvrdio kao 100% tačnu informaciju, jer navodno neki kuriri rade i za praznik. Ja mu poverovao (u krajnjoj liniji Delta ima svoju logistiku pa sam pretpostavio da oni verovatno i mogu da rade kad god im se naredi), pa sam sve što je bilo sa Direkta (i to prilično kabaste stvari) naručio na kućnu adresu, a ostalo što je stizalo posle praznika na firmu ili na paket zonu.
Naravno, ne da nije bilo nikakve isporuke za praznik, nego su paketi krenuli da se pakuju tek 4.maja ujutro, tako da sam se našao u nebranom grožđu jer nisam mogao da čekam da mi donesu na kuću u sredu kad sam morao da idem na posao. Dalje su se ređale nove komplikacije, ali već sam odužio pa o tome možda sledeći put.
Da rezimiram, korisnički servis im je totalno beskoristan osim možda da nekom potpuno neukom pomogne da naruči. U stvari bio bi beskoristan kad bi smeli da vam kažu "ovo nažalost ne znam", ali pošto su verovatno instruirani da to ne smeju da kažu, onda bih rekao da ga je i opasno koristiti jer samouvereno daju pogrešne informacije.
Promocija sa Mastercardom je bila fantastična, ali su uspeli da je pokvare sa potpuno neozbiljnim odnosom prema korisnicima po tom pitanju. To što sam sad pročitao da su stavili info na FB stranicu baš i nije neka uteha. Ja recimo FB uopšte ne koristim, a nisam jedini. Što nisu stavili na sajt na kojem se i kupuje ?

Mogu da pređem preko svega ovog (i još nekih drugih čudnih stvari) kad uzmem u obzir da sam pokupovao gomilu stvari po super niskim cenama zahvaljujući pomenutoj promociji.
Međutim, nisam baš optimista za dalje, iz više razloga koji bi ipak zahtevali novi post.
 
Prvi put naručujem nešto što nije sa oznakom Direkt i iskreno nisam baš oduševljen. Naručeno u sredu popodne, od petka stoji da je pošiljka preuzeta od strane kurira i ništa se ne menja. Pretpostavljam da ni danas neće dostaviti, pošto status nije prebačen na "Porudžbina je na dostavi", znači najranije sutra da je očekujem, što je ravno 7 dana kasnije, a od tih 7, 5 dana je bila u kurirskoj službi.
 
To ipak nije normalna situacija, ja bih na tvom mestu :
1. zvao Ananas call centar i tražio objašnjenje (doduše dosta je velika verovatnoća da će ti reći "Mi nemamo kontrolu nad tim, možete da otkažete porudžbinu")
2. zvao kurirsku službu koja je navedena da će izvršiti isporuku, objasnio im da Ananas ne daje brojeve pošiljki i zamolio da je nađu po imenu-adresi-pošiljaocu, a usput bih im skrenuo pažnju da očekujem objašnjenje šta se tu dešava

Ovu prvu opciju možeš i da preskočiš i odmah da ideš na drugu. Sve pričam iz ličnog iskustva, tj. imao sam isti slučaj, samo nisam čekao 5 dana, nego 1 dan i odmah sam zvao City Express.

Ono što je takođe moguće (a potencijalno je vrlo nezgodno) je da Ananas npr. ima neki problem u ažuriranju statusa koje dobija od kurirskih službi (trenutno nemam ništa naručeno pa ne mogu da proverim, ali poslednji put kad sam čekao pre 4-5 dana učinilo mi se kao da ima prilično kašnjenje u prikazivanju statusa, samo što je u mom slučaju bila u pitanju Paket zona), što bi teorijski značilo da je npr. kurir bio, nije te našao, a tebi niko nije skrenuo pažnju (uglavnom ne zovu pre dolaska ako je kućna adresa)
 
Epilog, došlo juče uveče. Baš ovo što si rekao, izgleda da se statusi kasno osvežavaju. Ceo dan sam juče proveravao statuse i odjednom tamo oko 14h se pojavi status da je pošiljka na dostavi sa vremenom statusa od 9h
 
Ne racunaju se vikendi, samo radni dani...

Statusi se ne azuriraju kako bi trebalo jer kurirske sluzbe usled nedostatka radnika ne stizu da isporuce u ugovorenim rokovima i onda kasno update-uju statuse... Sistem Ananas je takav da bi u realnom vremenu sve trebalo da radi, odnosno da cim kurir skenira kod da se osvezi... U svakom slucaju, sve ovo ce se ispeglati kako Ananas i DTS budu rasli i bili sposobni da se sto manje oslanjaju na kurire druge... Naravno, za manje pakete tu je paketomat i tu nema greske cak i sa kuririma...

Ali uvek ako se kasni zovite podrsku, bitno je da znaju da postoje problemi....
 
Ananas direct:
Poručeno noćas oko 1h, isporučeno jutros u 9.30. Što se toga tiče oduševljen sam. Moja prva porudžina sa ovog sajta.

Ono što ću ih zvati da se objasnimo je da sam pre porudžbine pročitao uslove dostave i plaćanja u kojima piše da može da se plati gotovinski pouzećem. Kada sam došao do koraka za dostavu i plaćanje, jedina opcija je plaćanje karticom.
 
Uveli plaćanje pouzećem:
image_2022-06-03_211219311.png
 
Pohvalno ako slušaju kupce.
 
Nazad
Vrh Dno