Većih kodova nema, ali ima interesantan događaj koji mi se desio noćas. Već smo ovde diskutovali o mnogobrojnim problemima sa plaćanjem karticom, definitivno zaključili da
NE TREBA KORISTITI KARTICU NA PLATFORMI ANANAS, ali eto ja sam ponovo ispao glup. Iako sam uklonio karticu iz naloga, dostava bila moguća isključivo na adresu pa sam se upustio u novu avanturu sa karticom.
Napravio sam porudžbinu, platio i na poslednjem koraku nakon verifikovanja OTP koda, prilikom preusmerenja sa platnog procesora nazad na Ananas: "Upstream connect error or disconnect/reset before headers." Epilog, novac skinut sa računa, a narudžbine nema u listi porudžbina. Kupon prolece23 je naravno iskorišćen u narudžbini koja ne postoji evidentirana u sistemu. Neverovatan splet nelogičnih okolnosti, a da ne bude kraj zabave, potrudila se podrška. Pošaljem im mejl, odmah noćas. Jutros stigne odgovor, pozovite nas na 0800 000 111 da rešimo problem. Pozovem i dobijem odgovor da im pošaljem mejl
. Eno sada mozgaju šta im je činiti.
S druge strane, juče rano ujutru poručim nešto sa Šopstera, jutros mi stigne poruka od D-ekspresa da me paket čeka u paketomatu. Ono što je Ananas uveo kao svoju najveću prednost - brza i pouzdana isporuka, više nije u mogućnosti da izvede, a drugi sada to rade bez problema. Zapravo sada se ispostavilo da ne mogu ni porudžbinu da obrade kako treba. Svakako, hvala Ananasu što je podigao standard brzine isporuke kod drugih.
Dakle, samo keš ili kartica u paket zoni, mada smo imali slučaj onih duplih/čudnih transakcija iz paket zone, kada naš član nije čak ni bio u zemlji.