Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje,zamena vaučera i deljenje ananas linkova - instant ban)

Koja kurirska nosi gume za Spark, da li zna neko?
 
Jel neko kupovao na Ananasu kao pravno lice tj na firmu?
Kako ide procedura kupovine?
 
Pre nije moglo, a sada imaš uredno da popuniš podatke pravnog lica. Sve ide straight forward.
 
Ueo memoriju kingston preko ananas, prodavac pc practic ali mi nisu dostavili garanciju na 120 meseci, ide email
jel ovo standarno da ovako svi rade preko ananasa ili?
 
Spremili smo specijalni vaučer od 5.000 RSD da ti pomognemo da kupiš šta god ti se sviđa na Ananasu, ā ima sve! Vaučer važi za kupovine iznad 35.000 RSD
Promo kod: a5000

Kreni u šoping SAD, jer ostalo je još 50 vaučera!



Ima opet A5000 samo kako su krenuli davace po 3 vaucera.
Ponovo su pustili a5000 vaučer.
 
Juče naručio gume, danas doneli.
 
Ponovo su pustili a5000 vaučer.
Ja vec koji put pokusavam da iskoristim taj vaucer ali uvek bude isto

Vaučer ne važi ili mu je prošao rok za korišćenje. Proveri da li su svi uslovi ispunjeni ili pozovi Ananas korisničku podršku za dodatnu pomoć. Hvala!

Uglavnom sam probao na artiklima koji su skuplji od 40.000din.
 
Ueo memoriju kingston preko ananas, prodavac pc practic ali mi nisu dostavili garanciju na 120 meseci, ide email
jel ovo standarno da ovako svi rade preko ananasa ili?
Standardno koliko znam, ali ne samo za Ananas nego za verovatno sve online prodavnice. Dobiješ samo fiskalni sa kojim imaš 2 god.
Moraš dodatno da se cimaš. Kontaktiraj PC Practic da ti dostave overen garantni list. Verovatno ćeš dobiti mailom "overen" primerak.
 
Pa da klasika, ja ne znam sta im je tesko da odstapaju da imaju program koji to radi
 
Izgleda ne radi više vaučer 5000...:cry:
 
Poručio juće računar na Anansu, iskoristio vaučer A5000, prodavac Jakov sistem. Odem iz dosade na sajt Jakov... kad tamo stoji za tu konfiguraciju - Nema na stanju.
Čini mi se da od kupovine neće biti ništa.
 
Ili su možda nakon tvoje porudžbine promenili status na : nema na stanju. Uglavnom videćeš već šta će biti...
 
Možda nekom značli:

Reklamirao sam Xiaomi Air Pro 4 05.12. Tek danas će (očekujem ih za koji minut) doći da preuzmu uređaj (garancija je dve godine, posle nepunih 365 dana se pokvario, uključi se i posle 3 sekunde isključi). Preuzeće uređaj posle 5-6 telefonskih, dodatnih poziva nakon reklamacije.

Navodno se pravdaju da ih kurirske službe ispaljuju tako da su danas poslali svoju, Ananas kurirsku službu. Iz Ananasa su ljubazni, ali ja nemam ništa od toga (prekjuče sam bio neprijatan preko telefona), vazduh je zagađen a meni uređaj stoji u kutiji skoro mesec dana. Voditi računa gde trošite vaš novac.
 
Gde god da si kupio ukoliko vraćaš kurirskim službama, uvek će biti ista situacija.
 
Gde god da si kupio ukoliko vraćaš kurirskim službama, uvek će biti ista situacija.
Tako je, zato kad god mi vreme dozvoljava, nosim uredjaj direktno u ovlasceni servis, preskacem i prodavca, a kamoli da cekam jos i kurirsku sluzbu.
 
Tako i meni deluje, čisto forme radi poruka, a ovo "uređaj je poslat na detaljnu proveru" znači da će tek da otvore kutiju :)

Samo treba uvek tražiti povrat novca i odustanak od kupovine bez obzira na razloge reklamacije...
Danas vratili pare posle više od 3 nedelje od reklamacije :)
I sad opet poručivanje istog proizvoda i opet čekanje i smaranje...
Bum treš ananas iskustvo kupovine :)

Srećom na drugim mestima je jeftinije tako da je bar to pozitivna stvar u celoj priči.

 
Vaucer a2025 za kupovinu iznad 12.000 rsd, vazi za celu ponudu.
 
Nazad
Vrh Dno