Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje,zamena vaučera i deljenje ananas linkova - instant ban)

Slazem se, 10 posto nije malo, ali nije bas ni ananas najjeftiniji pa da kazes nemaju kud, ako nadjes nesto 10 posto bude veoma lepo, ovako mlako samo
Upravo tako, pre svake kupovine guglati cene. Sad sam našao Rucanor jaknu za 7000 na As sportu a na Ananasu je 11000 sa 1000 din vaučerom
 
Samo da obavestim, ukoliko niste već primetili, ovaj podforum je ponovo vidljiv i neregistrovanim korisnicima. Skrivanje podforuma je svakako bilo privremeno "rešenje" za problem koji smo imali.

Ima par predloga kako da se reši situacija oko deljenja vaučera, ako ponovo budu krenuli, ali je pitanje kada će admin imati vremena za testiranje i implementaciju.

Javljamo kada bude došlo do nekih promena.
 
Pozdrav, imam ako treba nekome 1000 djunti za racun preko 4k
 
Klikno
Al mi na mejl nisu poslali umanjenu cifru za porudzbinu iako se u narudzbenici videla

Dingospo93 vaucer je ostao ne iskorisčen što se mene tiče

 
U specifikaciji porudžbine koja ti stigne na mail, ispod poslednje ukupne cifre imaš iznos za plaćanje, on treba da bude umanjen za vrednost vaučera.
 
Kazu greska, bice umanjen al ne na fiskalnom racunu ni na mejlu !!!
U PDF dokumentu je OK. Ko sto rece

ckvrlj

 
Poslednja izmena:
@Nes*
U avgustu sam uzeo takav, ali od 23,8", ACER Monitor KA242YEbi 23.8"/IPS/1920x1080/100Hz/1ms VRB/VGA/HDMI/VESA, isto na Ananasu, nema ga vise na stanju.
Par puta mi se desio "white screen", ali to ne mora da znaci da je do monitora, , mozda je do drivera, kabla itd... Uvek se desavalo kada sam u Chrome-u, sa puno otvorenih tabova, pa sve to u dva prozora.
Samo izvucem HDMI kabl iz monitora, vratim i sve se vrati u normalu...
Sve ostalo je ok.

Dodato:
Sad mi pade na pamet...
'Ajde i ti kupi, pa bas da vidimo, dal' je mozda "falicna" serija ili je kod mene neki problem...:p :LOL:
Salim se, naravno...:D
 
Poslednja izmena:
Ja sam isto uzeo tu 23.8" verziju tokom crnog novembra i za sada nema nikakvih problema. Odličan ekran za te novce. E sad, kako će 1080p izgledati na 27" zavisi sa koje razdaljine se koristi, pikseli umeju da se primete.
 
Gde se ubacuje ovaj kupon od 1000din pošto ja nemam tu opciju iako sam prijavljen?
 
Da pitam imam kod od 1000din za kupovinu od 4000 din. Sad ako stavim u korpu 4100 din i iskoristim kod onda cu platiti 3100 din jel tako ili gresim
 
i ja sam taj dobio jos nisam narucio a nadam se da radi

@milos88nbg ma krastavac znam da je moglo za 10500 al nema veze vazno da radi 👍 a inace znaci moze za 12.000 sa ovim kuponom+


juce ih je bilo 69 na stanju danas vec 59 znaci ide ko alva :)
 
Poslednja izmena:
i ja sam taj dobio jos nisam narucio a nadam se da radi

@milos88nbg ma krastavac znam da je moglo za 10500 al nema veze vazno da radi 👍 a inace znaci moze za 12.000 sa ovim kuponom+


juce ih je bilo 69 na stanju danas vec 59 znaci ide ko alva :)
I ja sam ga uzeo za 10.500 kad je moglo. I za 12.000 je isto super kupovina. Nema greske.
 
E sad, kako će 1080p izgledati na 27" zavisi sa koje razdaljine se koristi, pikseli umeju da se primete.
Koristim na poslu 27" kao sekudarni monitor u toj rezoluciji uglavnom za rad u CAD-u i ne primećuju se ništa značajno više pikseli niti smetaju u radu u odnosu na primarni 32" koji je QHD
 
Kakva smejurija... Vise od nedelju dana sam trazio kontakt od sparka i nisam uspeo.

Posaljem meil ananasu gde pitam da li ima na stanju proizvod, odgovore da se obratim prodavcu za tacne informacije.
Posaljem odgovor da mi daju kontakt, ne dobijem odgovor na to pitanje, posaljem nov meil sa istim pitanjem, nema odgovore (vise puta sam se zamlacivao)
Zanimljiva cinjenica, ja pisem na meil [email protected] koji je u apr-u naveden kao kontakt prodavca spark, a odgovor dobijam uvek sa podrska@ananas...

Medjuvremenu se obratim uvozniku, kazu da taj proizvod jesu oni uvezli ali od njih nije kupio spark (nisu hteli da mi kazu ko je kupio od njih).. Uglavnom oni su mi posali u meilu garanciju koju nisam dobio uz proizvod a proizvodjac je nudi i reklamira..

U apr-u medju onim dokumentima lepo pise da je osnivac ananas, zasto ovo rade je dobro pitanje pa eto, mali oprez.

off: Ja ne mogu da verujem koliko ljudi ne citaju, ali jos crnje je sto nezele ni da se potrude da nadju odgovore, lakse je postaviti pitanje na forumu nego ukucatu u pretragu :cautious:
 
Kakva smejurija... Vise od nedelju dana sam trazio kontakt od sparka i nisam uspeo.

Posaljem meil ananasu gde pitam da li ima na stanju proizvod, odgovore da se obratim prodavcu za tacne informacije.
Posaljem odgovor da mi daju kontakt, ne dobijem odgovor na to pitanje, posaljem nov meil sa istim pitanjem, nema odgovore (vise puta sam se zamlacivao)
Zanimljiva cinjenica, ja pisem na meil [email protected] koji je u apr-u naveden kao kontakt prodavca spark, a odgovor dobijam uvek sa podrska@ananas...

Medjuvremenu se obratim uvozniku, kazu da taj proizvod jesu oni uvezli ali od njih nije kupio spark (nisu hteli da mi kazu ko je kupio od njih).. Uglavnom oni su mi posali u meilu garanciju koju nisam dobio uz proizvod a proizvodjac je nudi i reklamira..

U apr-u medju onim dokumentima lepo pise da je osnivac ananas, zasto ovo rade je dobro pitanje pa eto, mali oprez.

off: Ja ne mogu da verujem koliko ljudi ne citaju, ali jos crnje je sto nezele ni da se potrude da nadju odgovore, lakse je postaviti pitanje na forumu nego ukucatu u pretragu :cautious:
Screenshot_2023-12-11-17-37-17-358_com.alensw.PicFolder.jpg


Ja preko ovog broja sam uspeo da reklamiram da dobio samo 1 stvar od dve koji sam i plati. Lik mi je rekao da mu posalyem fotku na viber,i u roku 2-3 dana sam i dobio ostalo
 
Za sada ananas ispada koliko toliko korektan...
Narucio sam 4 gume sa 4 vaucera... dve su poslali, dve otkazali... i nekih nedelju dana je stajalo da su gume rasprodate... pre neki dan proverim opet, dostupno 2 komada... iscimam ih na telefon da li mogu da mi reaktiviraju otkazanu porudzbinu, nije bilo moguce ali su mi poslali dva nova vaucera sa kojima sam opet narucio dve gume... nadam se da ce ovog puta stici 😅
 
Ma svima daju isti vaucer... bolje je bilo u novembru 😅
 
Kako bolje bilo u novembru, pa jel citas ti temu, nista nije valjalo ...
 
Deluje mi da je bilo dosta problema sa paketomatima. Kao da se najviše ljudi žalilo na te porudžbine.
 
Problemi su vezani za city express koji nazlost dostavlja na te paketomate. Inače su super stvar.
 
Nazad
Vrh Dno