Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Pitanjce u vezi ananas+
Nakupovah koješta karticom na 6 rata (ukupna vrednost skoro 50.000)
Kada sam ih pitao kako me ne prebaciše u ananas+, posle nedelju dana većanja napisaše mi odgovor:

"U toku provere, od strane kolega smo dobili informacije da niste ispunili sve potrebne uslove u toku kreiranja porudžbine za članove A+ kluba, odnosno prilikom izbora načina plaćanja izabrali ste plaćanje na rate, što nije moguće ukoliko želite benefite, već je potrebno izvršiti plaćanje punog iznosa karticom."

Znači ovo nije znala ni na call centru niti igde piše.

Ima li kogod ovakvo iskustvo?
mislim da je glavni uslov da se sačuvaju podaci sa kartice kod plaćanja karticom na platformi, pa kod naredne kupovine se stiče taj status

"Tokom promo perioda članstvo u klubu je tvoje ako se:

  • Registruješ
  • Sačuvaš karticu na svom profilu
  • Ostvariš prvu kupovinu koristeći sačuvanu karticu do kraja decembra"
 
Sačuvani podaci, odavno - na ananasu sam sigurno duže od godinu dana. Čak sam i imao ananas+ status ali mi istekao jer nisam nešto kupovao. Sada kako beše crni petak i zanimljivi popusti, kupih koješta. Kartica je već bila u sistemu, samo sam odabrao broj rata...
 
Dobio sam vaučer za rođendan, 1500/5000. Neko je pominjao ovih dana, pa čisto informativno. Iskoristio sam ga, ali da znate da se dobija.
 
Meni ne stizu mailovi uopste od ananasa. Kad narucim ne dodje onaj mail sa racunima, vec nekoliko meseci tako, Nema nista ni u spam/trash.
Zalio sam im se ali nista.
 
dal bi stiglo ovo do petka..? vaucer naravno ni za rodj. nisu dali 🤕
 

Prilozi

  • Untitled.png
    Untitled.png
    41.7 KB · Pregleda: 98
dal bi stiglo ovo do petka..? vaucer naravno ni za rodj. nisu dali 🤕
Ja sam na ananasu kod prodavca frog.rs za vreme crnog petka narucio bio kuciste oni vec dali kuriru u ponedeljak a meni kurir dosao u utorak. Znaci bilo ekspresno. A za druge cekao 2 nedelje da mi isporuce.. Ove male prodavnice ekspresno salju pakete, bar se meni tako cini. Sad znaci i to da sam u Beogradu i ta prodavnica je u Beogradu isto.
 
Ako je hitno onda ne naručuješ preko ananasa, jer može da se desi da čekaš 2-3 nedelje i za sitne stvari , osim ako nije abrzo to stvarno stiže za dan dva
 
Mislite da ce pre spark da stigne? isto pise za rok , tamo je cak i 4449 :) u sparku ima 7 na stanju a ovamo 19..
 
Imam ja interesantnu situciju sa Ananasom, pre mesec dana sam reklamirao jednu kupatilsku grejalicu, Ananas poslao kurira da preuzme i odnese uređaj na servis.
Nakon par dana se javljaju iz Ananasa i kažu da je uređaj stigao slomljen, prihvataju reklamaciju automatski i kažu da će juriti kurirsku službu i prodavca da nadoknade štetu i izvrše povrat, to je bilo 11. novembra.
Do danas nisu uplatili pare, kažu neće partner da uplati, a kod njih su pare.
U pitanju je firma Westaco, inače oni su insistirali da Ananas organizuje sve oko reklamacije, nisu mi dali da ja lično donesem uređaj na servis.
 
Ja kad sam imao reklamaciju pare na racun mi je direktno uplatio prodavac ne Ananas.
 
Meni su rekli da nemam pravo na vaučer ako nisam prilikom registracije upisao datum rođenja, nego kasnije... I ne dobijam ga.
 
Imam ja interesantnu situciju sa Ananasom, pre mesec dana sam reklamirao jednu kupatilsku grejalicu, Ananas poslao kurira da preuzme i odnese uređaj na servis.
Nakon par dana se javljaju iz Ananasa i kažu da je uređaj stigao slomljen, prihvataju reklamaciju automatski i kažu da će juriti kurirsku službu i prodavca da nadoknade štetu i izvrše povrat, to je bilo 11. novembra.
Do danas nisu uplatili pare, kažu neće partner da uplati, a kod njih su pare.
U pitanju je firma Westaco, inače oni su insistirali da Ananas organizuje sve oko reklamacije, nisu mi dali da ja lično donesem uređaj na servis.
Ako se uredjaj pokvario u roku od 6 meseci od datuma kupovine, uvek trazi novi ili novac, nemoj da se zezas sa servisom.

Podseti ih da je rok za reklamaciju od 30 dana istekao.
 
Ako hoćete brzo sa Ananansa, onda naručite samo sa oznakom "abrzo". Uvek mi je stizalo prvi naredni radni dan.

Mislim da je to jedino ispravno i sigurno kad se naručuje sa Ananasa, uz vaučere naravno. Ostalo je sve 50/50.
 
Ne znam - citam komentare i malo su mi neke stvari cudne... meni NIKAD neki paket nije kasnio nesto ekspremno izuzev kada dohvati vikend i praznik neki... cak stavise kada bih platio karticom odma mi je sutra dan stizao paket valjda i preferiraju platise sa karticom nego 'pouzecem' - jer izgleda da im se dosta robe vraca pouzecem pa ono....
Ne znam...moje misljenje je takvo...
 
Tvoje iskustvo je takvo, ali sa druge strane moje poslednje iskustvo je sledeće:

Trenutno je prošlo punih 14 dana od kako sam poručio i platio artikal na Ananasu, on stoji "spakovan" već 12 dana, a Ananas podrška me nakon inicijalnog mejla ignoriše iako sam ljubazan i kulturno tražim da se zbog neozbiljnosti prodavca porudžbina otkaže, jer bih poručio isti artikal od drugog prodavca što pre, jer je ideja da ga poklonim za Novu godinu.

Porudžbina je odmah plaćena karticom po punoj ceni, novac skinut, prodavac ćuti, Ananas ignoriše.

Prvo su mi poslali gume stare skoro 2 godine, koje ovako ne bi prodali (nakon 15+ dana od povraćaja su mi vratili novac), a sada ignorišu problem gde mi je novac zadržan, a proizvod nije ni poslat.

Mogu da navedem i primere gde su bratu slali otpakovane, korišćene stvari.

U suštini, imam jako loša iskustva sa Ananasom kao platformom i ne vidim više razlog da nastavim da je koristim. 500-1000 din uštede, ako i toliko, prosto nije vredno utrošenih živaca.
 
Nikad mi neće biti jasno zašto neko plaća unapred pri poručivanju i to u zemlji Srbiji
Komfor. Svakako nisu tvoje pare. Plus mogućnost da paket završi kod nekog u tvoje ime ili paketomatu.

Opterećuje ceo platni sistem jer brdo naših para iznosi u Ameriku, ali to je problem države, i to ne samo naše. Osposobili su mogućnost da pare ostanu ovde, pa to ne implementiraju. Dina je odlično rešenje, a mogli su i kreditni sistem da stave lokalno, za lokalna plaćanja u dinarima, da ništa ne izlazi van.
 
Može da se plati IPS QR kodom, i na taj način se izbegavaju posrednici, odnosno, procesori plaćanja karticom.
 
Spremili smo specijalni vaučer od 5.000 RSD da ti pomognemo da kupiš šta god ti se sviđa na Ananasu, ā ima sve! Vaučer važi za kupovine iznad 35.000 RSD
Promo kod: a5000

Kreni u šoping SAD, jer ostalo je još 50 vaučera!



Ima opet A5000 samo kako su krenuli davace po 3 vaucera...
 
Ima koliko hoces, nisu ograniceni, marketinska fora da se navlace ljudi da sto pre kupe nesto. Probaj nekoliko puta u razlicitim periodima, tipa na svakih pola sata, garantovano ce jednom da prodje.
 
Ja sam do sada kupio preko Ananasa u vrednosti od 250-300k i moram reci da sam samo jednom imao neprijatnost da artikal nije spakovao u paket. Ulozio reklamaciju, ubrzo poslali prizovod. Kontaktirali ne nekoliko puta putem telefona da pitaju da li je stiglo itd.
Uzeo sam set guma iz dva puta, datumi dobri.
Placao na rate, placao pouzecem, placao odmah karticom...
Izgleda je kako se kome zalomi.
 
Ja sam do sada kupio preko Ananasa u vrednosti od 250-300k i moram reci da sam samo jednom imao neprijatnost da artikal nije spakovao u paket. Ulozio reklamaciju, ubrzo poslali prizovod. Kontaktirali ne nekoliko puta putem telefona da pitaju da li je stiglo itd.
Uzeo sam set guma iz dva puta, datumi dobri.
Placao na rate, placao pouzecem, placao odmah karticom...
Izgleda je kako se kome zalomi.
Takođe isto iskustvo sve full
 
Spremili smo specijalni vaučer od 5.000 RSD da ti pomognemo da kupiš šta god ti se sviđa na Ananasu, ā ima sve! Vaučer važi za kupovine iznad 35.000 RSD
Promo kod: a5000

Kreni u šoping SAD, jer ostalo je još 50 vaučera!



Ima opet A5000 samo kako su krenuli davace po 3 vaucera...
Kupio sam veš mašinu uz taj vaučer.

Nadam se samo da mi neće otkazati porudžbinu jer desilo mi se da otkažu iz ne znam kog razloga, a proizvod je na stanju, poručim opet i drugi put sve bude ok.
 
Nazad
Vrh Dno