Marv
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 01.09.2011
- Poruke
- 25
- Poena
- 155
mislim da je glavni uslov da se sačuvaju podaci sa kartice kod plaćanja karticom na platformi, pa kod naredne kupovine se stiče taj statusPitanjce u vezi ananas+
Nakupovah koješta karticom na 6 rata (ukupna vrednost skoro 50.000)
Kada sam ih pitao kako me ne prebaciše u ananas+, posle nedelju dana većanja napisaše mi odgovor:
"U toku provere, od strane kolega smo dobili informacije da niste ispunili sve potrebne uslove u toku kreiranja porudžbine za članove A+ kluba, odnosno prilikom izbora načina plaćanja izabrali ste plaćanje na rate, što nije moguće ukoliko želite benefite, već je potrebno izvršiti plaćanje punog iznosa karticom."
Znači ovo nije znala ni na call centru niti igde piše.
Ima li kogod ovakvo iskustvo?
"Tokom promo perioda članstvo u klubu je tvoje ako se:
- Registruješ
- Sačuvaš karticu na svom profilu
- Ostvariš prvu kupovinu koristeći sačuvanu karticu do kraja decembra"