Iskoristio upravo. Hvala5000-1000=4000
LXaFhAvK
Za rodjendan ja sam dobio -1500.Pih ni za rodjendan ne salju nikakav vaucertaj bi mi lego na 5000 , -1000
Aktivirali su a2000 vaučer (2000 RSD popusta za kupovinu iznad 15000 RSD)
Ponistio se vaucer.Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Poštovani,
Vaša reklamacija je odbijena, ovo nije konačni odgovor po pitanju Vaše reklamacije.
Ovlašćeni servis brenda navedenu nesaobraznost/kvar nije potvrdio.
Kako bi izbegli da Vi, kao naš potrošač budete oštećeni, servisu je prosleđena molba da se uređaj detaljno testira, pa Vas molimo za još malo strpljenja do dostavljanja konačnog odgovora po pitanju Vaše reklamacije.
Krajni rok za konačni odgovor i rešenje Vaše reklamacije je 30 dana, očekujemo rešenje u toku naredne nedelje.
Ponistio se vaucer.Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Po meni je najbolje uzeti isti uređaj ako znaš nekog, i uključiti oba i snimiti video. Ako jedan dimi a drugi ne, ne znam koji izgovor bi mogli da kažu.Nov Xiaomi AirFryer 6.5L kupljen 08. decembra na ananas sajtu, podneta reklamacija nakon jednog dana i tek danas šalju mejl da je sve ok i da nema neispravnosti iako ispušta dim/paru što ne radi nijedan uređaj tog tipa u mom okruženju
Šta je najbolje raditi dalje sa ovim lopovima?
Desilo se i meni skoro, pisao sam podršci, odgovorili generički posle 2 dana, naravno nisu vratili vaučerIzabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Koliko je prošlo vremena od unošenja vaučera do pokušaja da se završi kupovina?Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Uvažiće reklamaciju, ovo im je poruka koju svima šalju jer imaju 7 dana da odgovore po reklamaciji a oni verovatno nisu ni pogledali uređaj.Nov Xiaomi AirFryer 6.5L kupljen 08. decembra na ananas sajtu, podneta reklamacija nakon jednog dana i tek danas šalju mejl da je sve ok i da nema neispravnosti iako ispušta dim/paru što ne radi nijedan uređaj tog tipa u mom okruženju
Šta je najbolje raditi dalje sa ovim lopovima?
Sve se desilo u par minuta dok nisam promenio nacin placanja.. ali nakon mozda sat dva sam opet uspeo da aktiviram kod za popust.. umedjuvremenu sam im ulozio zalbu na e-mail da li su oni ispravili ili je mozda sistem automatski to registrovao ne znam...Koliko je prošlo vremena od unošenja vaučera do pokušaja da se završi kupovina?
Hah, sto odmah lopovi?!Nov Xiaomi AirFryer 6.5L kupljen 08. decembra na ananas sajtu, podneta reklamacija nakon jednog dana i tek danas šalju mejl da je sve ok i da nema neispravnosti iako ispušta dim/paru što ne radi nijedan uređaj tog tipa u mom okruženju
Šta je najbolje raditi dalje sa ovim lopovima?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari