Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

a5000 na 35000 će ti biti sigurno ubrzo, takve vaučere i najviše dele.
 
Pih ni za rodjendan ne salju nikakav vaucer :) taj bi mi lego na 5000 , -1000
 
Pih ni za rodjendan ne salju nikakav vaucer :) taj bi mi lego na 5000 , -1000
Ja koliko se sećam, za rođendan sam dobio 1500 na 5000.. Proveri mejlove

/edit gore u ovoj traci stoji da trenutno vazi a1500 na 12000+, ali kad se ukuca, piše da je nevažeći Screenshot_2024-12-19-11-00-42-928_rs.ananas.app-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
Aktivirali su a2000 vaučer (2000 RSD popusta za kupovinu iznad 15000 RSD)
 
@dejca na koji uslov artikla tj. cene?
 
Aktivirali su a2000 vaučer (2000 RSD popusta za kupovinu iznad 15000 RSD)

Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
 
Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Ponistio se vaucer.
Isto mi se desilo.
Pisi podrsci pa ti mozda reaktiviraju
 
Nov Xiaomi AirFryer 6.5L kupljen 08. decembra na ananas sajtu, podneta reklamacija nakon jednog dana i tek danas šalju mejl da je sve ok i da nema neispravnosti iako ispušta dim/paru što ne radi nijedan uređaj tog tipa u mom okruženju :D

Poštovani,
Vaša reklamacija je odbijena, ovo nije konačni odgovor po pitanju Vaše reklamacije.
Ovlašćeni servis brenda navedenu nesaobraznost/kvar nije potvrdio.
Kako bi izbegli da Vi, kao naš potrošač budete oštećeni, servisu je prosleđena molba da se uređaj detaljno testira, pa Vas molimo za još malo strpljenja do dostavljanja konačnog odgovora po pitanju Vaše reklamacije.
Krajni rok za konačni odgovor i rešenje Vaše reklamacije je 30 dana, očekujemo rešenje u toku naredne nedelje.

Šta je najbolje raditi dalje sa ovim lopovima?
 
Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Ponistio se vaucer.
Isto mi se desilo.
Pisi podrsci pa ti mozda reaktiviraju
 
Nov Xiaomi AirFryer 6.5L kupljen 08. decembra na ananas sajtu, podneta reklamacija nakon jednog dana i tek danas šalju mejl da je sve ok i da nema neispravnosti iako ispušta dim/paru što ne radi nijedan uređaj tog tipa u mom okruženju :D





Šta je najbolje raditi dalje sa ovim lopovima?
Po meni je najbolje uzeti isti uređaj ako znaš nekog, i uključiti oba i snimiti video. Ako jedan dimi a drugi ne, ne znam koji izgovor bi mogli da kažu.
 
Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Desilo se i meni skoro, pisao sam podršci, odgovorili generički posle 2 dana, naravno nisu vratili vaučer
 
Izabrao sam artikal i iskoristio vaucer, ali na opciju placanje karticom - kada sam promenio opciju placanje ggotivinom izgubio sam vrednost vaucera - pokusao ponovo da ukucam i navodno ne vaucer nevazeci?
- da li da probam kasnije ili samo vaucer vazi iskljucivo placanje karticom?
Koliko je prošlo vremena od unošenja vaučera do pokušaja da se završi kupovina?
 
Nov Xiaomi AirFryer 6.5L kupljen 08. decembra na ananas sajtu, podneta reklamacija nakon jednog dana i tek danas šalju mejl da je sve ok i da nema neispravnosti iako ispušta dim/paru što ne radi nijedan uređaj tog tipa u mom okruženju :D





Šta je najbolje raditi dalje sa ovim lopovima?
Uvažiće reklamaciju, ovo im je poruka koju svima šalju jer imaju 7 dana da odgovore po reklamaciji a oni verovatno nisu ni pogledali uređaj.
 
Tako i meni deluje, čisto forme radi poruka, a ovo "uređaj je poslat na detaljnu proveru" znači da će tek da otvore kutiju :)

Samo treba uvek tražiti povrat novca i odustanak od kupovine bez obzira na razloge reklamacije...
 
Drugi uredaj nema ni svrhe traziti posto i kada trazis oni na kraju vrate novac pa kupuj opet ako imas zivaca...
 
Koliko je prošlo vremena od unošenja vaučera do pokušaja da se završi kupovina?
Sve se desilo u par minuta dok nisam promenio nacin placanja.. ali nakon mozda sat dva sam opet uspeo da aktiviram kod za popust.. umedjuvremenu sam im ulozio zalbu na e-mail da li su oni ispravili ili je mozda sistem automatski to registrovao ne znam...
 
Nov Xiaomi AirFryer 6.5L kupljen 08. decembra na ananas sajtu, podneta reklamacija nakon jednog dana i tek danas šalju mejl da je sve ok i da nema neispravnosti iako ispušta dim/paru što ne radi nijedan uređaj tog tipa u mom okruženju :D





Šta je najbolje raditi dalje sa ovim lopovima?
Hah, sto odmah lopovi?! :D
Ljudi danas imaju bas kratak fitilj. :)

Ja sam imao problem sa 6.5L crnim modelom, ventilator je negde poceo da kaci posle nedelju dana koriscenja, pokrenuo sam reklamaciju, kurir nikako da preuzme (tada su bile one guzve), cuo sam se nekoliko puta sa sluzbenicom Ananasa koja resava reklamacije, poslala je drugog kurira da nosi direktno kod uvoznika (CT) a ne u Ananas magacin pa da oni salju uvozniku. Rekla je sta god CT odluci, da budem bez brige i da cu dobiti pare nazad (trazio sam zamenu inace :D). Resili pozitivno, posle par dana legle pare. No stress. :)
 
Što da ne, kupiš nešto i čekaš do 40 dana da dobiješ ispravan model iako je sve jasno oko reklamacije!?
Još šalju mejl gde kažu da je reklamacija odbijena, ali da oni meni čine i da šalju proizvod na detaljno testiranje kako bi izbegli da ja kao potrošač budem oštećen :D
Laži za dobijanje vremena i zavlačenje klasično, jasno je da kutija do sada nije ni otvorena!

Niti sam im tražio pare nazad, niti sam neki kupon koristio - bukvalno samo hoću ispravan proizvod koji ne dimi i ispušta paru :D
 
Poslednja izmena:
Koji su ovo prevaranti. Uzeo da porucim neki procesor. Kako sam ga ubacio u korpu automatski se obracunao vaucer od 2000 dinara. Sve popunio i kada sam dosao do placanja, kliknem na plati i server mi izbaci gresku, probam jos nekoliko puta isto. Uzmem izadjem iz browser-a, rekoh mozda je do mene, probam ponovo da narucim ali ovog puta nema vaucera. Pozovem podrsku oni kao za taj procesor ne vazi vaucer. Pa kako je onda sistem sam povukao vaucer, nisam ga ja upisao? Dobijam odgovor da je mozda greska u sistemu bila. Bruka i sramota sta se radi kod nas. Evo i dokaza ostalo mi i na mobilnom slucajno.
1734794533576.jpg
 
Poslednja izmena:
Pitanjce u vezi ananas+
Nakupovah koješta karticom na 6 rata (ukupna vrednost skoro 50.000)
Kada sam ih pitao kako me ne prebaciše u ananas+, posle nedelju dana većanja napisaše mi odgovor:

"U toku provere, od strane kolega smo dobili informacije da niste ispunili sve potrebne uslove u toku kreiranja porudžbine za članove A+ kluba, odnosno prilikom izbora načina plaćanja izabrali ste plaćanje na rate, što nije moguće ukoliko želite benefite, već je potrebno izvršiti plaćanje punog iznosa karticom."

Znači ovo nije znala ni na call centru niti igde piše.

Ima li kogod ovakvo iskustvo?
 
Na sajtu stoji obaveštenje da postoji kupon a2000, a onda na checkoutu kaže da je nedostupan 😍 Miki maus e-commerce wanna be Amazon.
 
Nazad
Vrh Dno