Šta je novo?

Amilo Pro v3545 - Misljenje experta i "experta"

qaz

Slavan
Učlanjen(a)
11.02.2007
Poena
320
Spazio sam jedan solidan lap koji je hardverski gledano veoma lepog sklopa po meni.
Mislim i da je dobar odnos ulozeno/dobijeno, ali nisam bas sasvim siguran ...

fsc Amilo Pro v3545

Core 2 Duo T5500, 1.66GHz,667,2mb
15.4" TFT WXGA 1280 x 800
GeForce Go 7300 (128+384)TC
1024 MB,667,do 2mb
SATA1,160gb,5400
Baterija kazu do 3h zvanicno
2.8 kg
Linux
3u1,BT,........mrzi me da pisem sve..................
1 god garancija

prosetao sam kroz srb i cro forume, ali niko i ne pominje ovaj model?
Bas sam se nameracio da ga kupim pa vas molim da mi navedete neke lose osobine,
jer ih ja ne vidim.Bio sam da ga gledam malo uzivo i svidja mi se, izuzev (izrazito) bele tastature.Posto prvi put kupujem lap strah me da se ne zaletim jer je

cena 1000 E

Ja sam student i koristio bih ga za CAD i sl.Posto ima izrazito belu tastaturu koliko to moze da mi smeta?Dajte neki link za review ako ste naleteli jer nakon opsezne potrage nista nisam nasao_Osecaj je kao da samo ja na svetu zelim da znam o tom modelu.

Spazio sam jedan solidan lap koji je hardverski gledano veoma lepog sklopa po meni.
Mislim i da je dobar odnos ulozeno/dobijeno, ali nisam bas sasvim siguran ...

fsc Amilo Pro v3545

Core 2 Duo T5500, 1.66GHz,667,2mb
15.4" TFT WXGA 1280 x 800
GeForce Go 7300 (128+384)TC
1024 MB,667,do 2mb
SATA1,160gb,5400
Baterija kazu do 3h zvanicno
2.8 kg
Linux
3u1,BT,........mrzi me da pisem sve..................
1 god garancija

prosetao sam kroz srb i cro forume, ali niko i ne pominje ovaj model?
Bas sam se nameracio da ga kupim pa vas molim da mi navedete neke lose osobine,
jer ih ja ne vidim.Bio sam da ga gledam malo uzivo i svidja mi se, izuzev (izrazito) bele tastature.Posto prvi put kupujem lap strah me da se ne zaletim jer je

cena 1000 E