Šta je novo?

altec 251 ... need some help

daddy

Čuven
Učlanjen(a)
10.03.2004
Poena
609
:crash: kupio sam doticni sistem i poterao sve kako treba, al me interesuju dve stvari (inace totalni sam amater pa oprostite)
- kada jace odvrnem, vufer hoce da susne, narocito ako je pojacan (lici na truckanje basa, kada je membrana pukla) a ovo se manifestuje kod odredjenih pesama (odredjenog tipa, npr jaka rok muzika i sl.)... da nije to mozda zbog integrisane zvucne na ploci epox, odnosno da li ce nabavka neke sblaster kartice da resi ovo?
- dalje, vufer zuji i suska, hocu da kazem da ne reprodukuje muziku kao normalan zvucnik (ili sateliti). jeli to tako normalno ili sa ovim mojim nesto nije u redu?

tnx unapred

Slazem se sa NTC da su tvoji simptomi u 90% slucajeva los pristup snimanju muzike ili nekvalitetan snimak koji si dobio od drugog....onih 10% je ono sto ja zovem "Dobrodosao u svet Hi-Fi zvuka" Doticni simptomi se javljaju i u slucajevima kad je hardwer ispod mogucnosti reprodukcije snimaka...U tom slucaju najcesce je problem do predpojacala (zvucne kartice) ili pojacala - aktivnih zvucnika
Da objasnim uzmes neku pesmu koja je snimljena u Hi-Fi kvalitetu i pokusas da je reprodukujes sa odlicnog CD i pojacala na lose zvucnike koji nemogu da isprate dinamiku...frektivni opseg...dobices zamucenu sliku istog....sa puno zveckanja...probijanja...
Na tvome mestu bih prvo sto kaze NTC proverio kvalitet snimka (kod mp3 je cesta pojava loseg snimanja)
Na drugom mestu drajvere za zvucnu karticu na ploci (na stranim forumima nforce zvuk je ocenjen kao najbolje integrisano resenje)
Tri proveri zvucnike...probijanje (odlepljivanje) membrane je vidljivo golim okom
Posebna zvucna kartica je uvek bolje resenje od itegrisane ...moje licno misljenje

vanyadds je napisao(la):
Slazem se sa NTC da su tvoji simptomi u 90% slucajeva los pristup snimanju muzike ili nekvalitetan snimak koji si dobio od ....