Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

O kojoj vrsti pošiljki (registrovana ili neregistrovana) pišeš?
Postoji i tema praćenje pošiljki pa možeš i tamo naći neki odgovor ako prelistaš temu.
 
Koliko ja znam (a i iz poste su mi tako napisali) to su ne registrovane posiljke, pocinju sa UC zavrsavaju sa HU, kad pitam podrsku na aliju kazu da su paketi u posti i da idem da podignem (to im je i odgovor na odbijene refunde) a u posti nema paketa niti imaju ikakvu informaciju, tjs u prevodu oslanjaju se na ono sto pise na vremesnkom intervalu jer ni oni ne moze da vide gde je zapravo paket, jedino vide da ja nisam potvrdio prijem (ali je sistem potvrdio umesto mene jer sto da ne moze im se) -.-
 
Koliko ja znam (a i iz poste su mi tako napisali) to su ne registrovane posiljke, pocinju sa UC zavrsavaju sa HU, kad pitam podrsku na aliju kazu da su paketi u posti i da idem da podignem (to im je i odgovor na odbijene refunde) a u posti nema paketa niti imaju ikakvu informaciju, tjs u prevodu oslanjaju se na ono sto pise na vremesnkom intervalu jer ni oni ne moze da vide gde je zapravo paket, jedino vide da ja nisam potvrdio prijem (ali je sistem potvrdio umesto mene jer sto da ne moze im se) -.-
Mnogo puta receno, nasa posta nema/ne zeli da uvede sistem za pracenje neregistrovanih posiljaka od trenutka kada udju u Srbiju. Poslednji status koji imas je kada posta Srbije potvrdi prijem transportnog pakovanja iz Madjarske (gde se nalazi i tvoja konkretna posiljka), ali dalje vise nista. I neces dobiti refund jer oni imaju potvrdu da je posiljka usla u Srbiju. Sve ovo je elaborirano vise puta na raznim temama.
 
Platforma izbacila kupone ali kao i predhodnog puta ne važe za Srbiju :oops:

Sorry, this coupon code is not currently applicable in your country or region

Oj srbijo među šljivama. . .
 
Dobio sam na igrici čuvene peškire, ali ne isporučuju za Srbiju. Da li treba nekome za 10 centi?
 
Ima neko problem sa placanjem na aliju?
Nlb banka, master card
Pokusam s mog telefona, prijavi gresku: csc_7200058
Pokusam sa zeninog (ista bankovna kartica), prijavi gresku: csc_7200015
 
Ima neko problem sa placanjem na aliju?
Nlb banka, master card
Pokusam s mog telefona, prijavi gresku: csc_7200058
Pokusam sa zeninog (ista bankovna kartica), prijavi gresku: csc_7200015
Upravo placene 3 narudzbine, Yettel bank.
Moguce da NLB ima trenutno nekih problema kod online placanja.
 
Ima neko problem sa placanjem na aliju?
Nlb banka, master card
Pokusam s mog telefona, prijavi gresku: csc_7200058
Pokusam sa zeninog (ista bankovna kartica), prijavi gresku: csc_7200015
Mene to vec danima zeza... moras biti uporan... meni je proradilo (e sad ne znam slucajno ili ne) kada se kartica provukla par puta (ni tamo nije htela odmah) u marketu kroz uredjaj. Al je opet par dana posle na Aliju bilo nemoguce placati. Navodno unapredjuju neki beskontaktni sistem placanja
 
Mene to vec danima zeza... moras biti uporan... meni je proradilo (e sad ne znam slucajno ili ne) kada se kartica provukla par puta (ni tamo nije htela odmah) u marketu kroz uredjaj. Al je opet par dana posle na Aliju bilo nemoguce placati. Navodno unapredjuju neki beskontaktni sistem placanja
Prosle 2 uplate preko rajfajzena, nlb i dalje nece, pokusano minimum 30x...
 
Pogledajte temu o komercijalnoj banci, NLB. Neke kartice je potrebno ponovo aktivirati, ocitas stanje na bankomatu ili slicno.
Kod mene je tako proradilo placanje.
 
Da prenesem.. Administracija/podrska traze zvanican dokaz i to da sadrzi logo, text u kome je detaljno navedeno gde je paket i u kakvom stanju kao i broj pracenja (kako bi znali o kom paketu se radi), popis i pecat, posta na to daje jasan odgovor da su to neregistrovane posijlke (da ne pisem sve, znam i ja a i svi vi) i da kao takve posta ne moze da zna ni da li su urucene a ni gde su (opet znamo svi, mogu da ih ukradu/zaplene/bace), ono sto je bitno je da su napisali "Такође Вас Обавештавамо да ниједан поштански оператор у свету, па ни Пошта Србије нема и не издаје потврде о неприспећу, односно неуручењу пошиљака.". Sa druge strane logisticka firma (ili kako se vec zove, uglavnom firma preko koje salje aliexpres) navodi da su s'obzirom na datume moji paketi vraceni i da prema politici aliexpresa (njihovoj sosptvenoj) su duzni da mi vrate pun iznos.

Aliexpres bezobzira koliko ja objasnjavao i slao bilo kakve meilove uvek ima isti mehanciki odgovor u kom sa "zaljenjem" obavestavaju da nema dokaza i da mi je refund odbijem, u istoj recenici kazu da su mi idalje paketi u posti, da idem da ih preuzmem i takodje u istoj recenici da im dostavim validan dokaz kakav sam vec opisao da traze.
- 2 paketa imaju oznaku "garancija"

Mene ovde iritiraju vise stvari, to sto stalno spominju da mnogo ulazu da odrze "kvalitet" proizvoda i usluga, da stite kupce i da odrzavaju brze isporuke, sto je sve potpuno suprotno. Nije stvar u 20-tak evra koliko su me uskratili, pride podrska u chat-u mi potvrdjuje da nemaju dokaz da sam podigrao paket i da su rokovi odavno istekli.
 
Postoji zaštita kupca ali kad poštuješ procedure i pratiš spor. Pisao sam već u nekoj od tema u junu mi nije stiglo skoro 10 neregistrovanih pošiljki i za sve je uradjen povrat novca, za neke istog trena a za neke se čekalo dok se AE nije umešao u spor.
 
Ja sam vec pisao da je meni posta izgubila paket koji ima pracenje vrednosti 35$
Dobio sam napismeno da mogu da podnesem zahtev sa brojem racuna, da mi to isplate.
medjutim kada sam to i uradio, dobio sam usmeni odgovor da ne mogu da nadju odgovorno lice i nece da mi isplate novac, napismeno nista nece da mi daju.

Aliexperes je takodje odbio refund jer je za njih moj paket u nasoj posti, a paket izgubljen i podneo sam im potvrdu da je izgubljen koju nisu priznali.

ja kao mali gradjanin sam potpuno nemocan pred ovim korumpiranim sistemm.
 
Nema chargeback-a jer ali postavlja veci rok za dostavu, zasto nema opcije placanja paypalom, iz istog razloga da mogu da rade ovo sto rade. Da iole postuju kupce nesto bi uradili po ovom pitanju, ali sve mi je jasno sa onom recenicom gde tvrde da imaju rigorozan sistem da odrze najvisi moguci kvalitet proizvoda i usluga sto je potpuna laz i suprotnost, da je los kvalitet prozivda mi to znamo i to je ocigledno jer ne bi bile cene kakve jesu medjutim sve vise ima drugih sajtova koji postuju svoje kupce a pruzaju iste ili slicne cene za te proizvode..
Ali dobro, ovo je moje iskustvo, meni nije problem u ovom novcu vec sto se ja osecam prevareno i pokradeno.
 
Ja imam 4 paketa koji nikako da stignu. I ne verujem da će ikada stići. Ušli su u Srbiju i to je to... polako ističe vreme i Aliexpress će ih automatski prebaciti da su mi stigli i neću moći da se žalim (probao sam jednom i prošao isto kao i CyberFX).
Voleo bih kada bih znao kako da se zaštitim od ovakvih stvari? Do sada su mi stizali uredno, a od pre par meseci je postalo masovno gubljenje paketa.
Saznao sam od osobe koja radi u pošti, da ne vredi da gledam statuse kada jednom uđe u Srbiju. Iako piše da se statusi menjaju (recimo da je stiglo u lokalnu poštu), to se radi automatski kad prođe određen broj dana, a ne kad paket stvrano stigne.
Upravo želim da poručim nekoliko stvari, ali ako izaberem praženje isporuke, cena skoči za preko 50€, tako da to nije opcija za porudžbinu od 10-20€.
 
Par dana pre isteka zaštite kupca piši prodavcu da ti produži rok, ako ne uradi to pred sam istek roka otvori dispute. Smisli šta ćeš da napišeš ali nisu tu ni prodavci ni AE krivi već naši koji vole da zavuku ruku u tudji džep, navika je navika. Pošta na reklamacije odgovori pravno ali prilikom svakog sortiranja se skenira i u svim fazama se pošiljke zadužuju i mora da se i razduži.
U mom prethodnom postu je bio problem jer je radio zamenski poštar. Slična situacija je bila posle nepunih dva meseca sa četiri pošiljke ali sam otišao u poštu i rekao par reči i eto zamenskog poštara posle dva dana sa sve četiri pošiljke čeka ispred vrata da se vratim iz prodavnice.
Prave nauku od posla kao i većina ljudi svak za svoju felu.
 
Pa nisam čekao, sve sam predao na vreme.

6-7 meseci je prošlo od kad su me otkačili

Šta bi to radio?
tužio postu zbog 3000rsd?

Kapiras da nemaš ni sa kim da pričaš jer ne možes da ostvariš kontakt ni sa kim
 
Voleo bih kada bih znao kako da se zaštitim od ovakvih stvari? Do sada su mi stizali uredno, a od pre par meseci je postalo masovno gubljenje paketa.
Nikako, najčešće nepraćene pošiljke nestaju kod zadnje karike, to jest u lokalnoj pošti budu ukradene.
Nemam direktne informacije da je tako, već zaključujem po tome da lično znam lokalnog poštara i za desetak godina koliko kupujem spolja mi nije stiglo svega jedna ili dve pošiljke.
A te su bile sa praćenjem do kućne adrese i dobio sam refund za njih.
Znači u pitanju je par stotina kupovina.
 
Upravo želim da poručim nekoliko stvari, ali ako izaberem praženje isporuke, cena skoči za preko 50€, tako da to nije opcija za porudžbinu od 10-20€.
aliexpress standard shipping ima pracenje, dobije se registered tracking code
 
Pokušavam da kupim nešto što košta 1500 din po komadu. Ovo su mi opcije za shipping:
1736415556476.png

Dakle, sa praćenjem je tek Premiuum Shipping koji treba da doplatim 5,200 dinara. To mi je skuplje od cene celog paketa. Tako da ne.
Stadard shipping je OK po ceni, ali nema praćenje i mogu lako da dođem u gore opisanu situaciju.
I tu ima tracking kod, ali radi samo do Srbije, a posle toga se samo po automatizmu menja. Pošta Srbije ne prati takve tracking kodove.
 
Isti slucaj je i kod mene za jednu posiljku sa aliexpresa koja je imala pracenje samo do glavnog postanskog centra.Po trackingu stigla je u postu 24.septembra prosle godine i od tada nema nista.Kinez me je pritiskao da potvrdim da je posiljka stigla.Na kraju se umesao i aliexpres i odbio mi refund i uputio me na nasu postu.Dispute sam otvorio posto je kinez bio uporan da potvrdim da je posiljka stigla kod mene.Inace sam par puta produzavao rok za isporuku.
Vrednost posiljke je nekih 5 eura,nije puno.Iskreno i ne ocekujem da ce stici.Ili je zagubljena u posti ili se nekom svidela posiljka.
Posiljka ima oznaku UC042......HU. Samim tim i nema kompletno pracenje.
 
Iz iskustva kada platim preko paypala i ne dobijem ono sto sam platio, meni pri zahtevu za povrat niko ne trazi dokaz da nisam dobio (msm na onaj kakav trazi aliexpres, ja odmah dostavim sve sto imam i njima je to dovljno) oni odmah na osnovu toga sto napisem traze dokaz prodavca da mi je dostavio ono sto sam platio, dokaz ne moze da pribavi jer ja ne podnosim lazno taj zahtev i normalno ja dobijam svoj novac nazad. Ovi krse sopstvenu politiku koju su sami izmislili i napisali (nije me mrzelo da citam, pise na njihovom sajtu).

Sto se mene tice dok ne uvedu placanje paypalom necu da kupujem vise od njih jer nepostoji nikakva zastita za kupca ni u jednom vidu
 
Pokušavam da kupim nešto što košta 1500 din po komadu. Ovo su mi opcije za shipping:
Pogledajte prilog 475410

Dakle, sa praćenjem je tek Premiuum Shipping koji treba da doplatim 5,200 dinara. To mi je skuplje od cene celog paketa. Tako da ne.
Stadard shipping je OK po ceni, ali nema praćenje i mogu lako da dođem u gore opisanu situaciju.
I tu ima tracking kod, ali radi samo do Srbije, a posle toga se samo po automatizmu menja. Pošta Srbije ne prati takve tracking kodove.
ne, aliexpress standard shiping je registered package, dobije se code koji mozes pratiti i na nasem sajtu poste (kada ga obradi tranzitna carina, Madjarska, Holandija, Litvanija...)
to sto ne radi u Srbiji je aliexpress saver shipping i tu se dobije unregistered code za pracenje, pocinje sa U i trenutno je drugo slovo doslo do C. obicno je to shipping metod ako se izabere free shipping (negde je free shipping takodje aliexpress standard i tu dobijes registered tracking code)

sa premium shipping imas veci prioritet, pre ce stici paket, naravno hoces nesto hitno da stigne, platis.
 
U vezi sa onim paketom na kome je bila napisana višestruko uvećana vrednost, poslao sam poruku prodavcu u kojoj sam opisao problem, rekao da neću da preuzmem paket i tražio ili refundaciju, ili da mi opet pošalje istu robu, ali da sad napiše pravu vrednost i dobio ovaj odgovor:

"Dear friend, I need to make it clear This is not the value of the product written on the package. The customs is the product declared value filled in according to the selling price of our products, but they directly changed the price of our RMB to the price of US dollars. This is a kind of mistake, so we are also trying to solve it. Please wait patiently. Thank you, I will give you a solution."

Sad, ako sam ja dobro razumeo ovaj alibaba prevod, on tvrdi da su "oni" (ko god oni bili) pri preračunavanju vrednosti paketa samo promenili valutu i 120 juana prepisali u 120 dolara.
A što se tiče ovog njegovog da čekam strpljivo i da radi na rešenju, ja ne vidim koje je rešenje moguće sada.
 
Nazad
Vrh Dno