Šta je novo?

AliExpress - ŠTA DA KUPIM? (i komentari - iskustva u vezi predloženih proizvoda)

Jel ste i vi inače od AliExpressa dobijali poruku da je pošiljka u lokalnoj pošti, a da vam paket ne stiže pa ne stiže? Jel zna neko šta to tačno znači: da je pošiljka baš u lokalnoj pošti, ali da zaposleni u toj pošti nikako da nove pošiljke sortiraju? Mislim da sam takvu poruku pre dve-tri nedelje dobio, ali od pošte još nikakav poziv. 😒

Dobro, svi su za tebe buranija... Nisi ni ti po nekim drugim stvarima jednak mnogima ovde, ni blizu, pa ti ipak na to ljudi ne skreću pažnju. Uvažavaju te. Nevezano od konteksta, to "pa nismo jednaki" je jako ružno. Prosto, čemu vađenje te karte "ne znaš ti koliko sam ja iznad"...
 
Nije u "lokalnoj" pošti u Srbiji. Zavisi preko koje pošte se šalje, ako recimo paket ide preko Litvanije onda je Litvanije zapravo country of destination i ta "lokalna" pošta je u Litvaniji. Onda oni tamo prelepe novu deklaraciju i šalju dalje za Srbiju.
 
Eh... Ja to još ranije naivan mislio da će oni Litvaniju da koriste da bi nam pošiljke stizale brže - da se neke od pošiljki šalju direktno iz Litvanije, a ono ispade samo sporije. Dobro, onda bar da ne hejtujem našu poštu i naše carinike za sve.😄
 
Mislim da je Litvanija više bila rešenje da se kretanje pošiljaka uopšte nastavi kao jedino moguće "besplatno" rešenje u ono vreme Jan-Feb-Mart 2020 kad je tok pošiljki totalno prekinut.
Bilo je ili to ili DHL od tipa 80$ za stvar koja košta ~10$...
 
Preko Litvanije i Letonije još i stiže solidno brzo. Preko Mađara je užaano sporo, po mesec dana sedi u Budimpešti dok krene ka nama.
 
Kako kome, prema njihovom sajtu za praćenje, meni je 15 dana poslednja pošiljka provela u Mađarskoj, ali slažem se da je užasno sporo, u proseku LV i LT pošiljke stižu za 20-25 dana, a Mađari maltene za duplo, barem je tako u mom slučaju. Evo, nažalost imam dve pošiljke poručene 17-og preko Mađarske (AliExpress Saver Shipping).
 
Ovi kinezi su cudo. Napisem kinezu da to sto mi je poslao je pogresno,on meni napise "Radujem se da cemo saradjivati u buducnosti"
Ja mu kazem,Nisi mi poslao to sto sam porucio,poslao si mi pogresan paket,on meni pise "Drago mi je da si zadovoljan proizvodom koji si kupio.
Ja mu opet napisem da nisam dobio to sto sam kupio,on meni "Srecna nova godina i da si ziv i zdrav"
 
Zajebava te. Pravi se lud. Pitaj da li da otvaras dispute znog pogresno poslatog proizvoda. Posalji mu slike
 
Poslao sam mu slike,prva poruka mu je bila "U pravu si,nije to sto si porucio,nisam imao na legeru to sto si porucio pa ja sam ti poslao nesta drugo,ali to je zapravo isto.
Prvo mi kaze nije to sto sam porucio a posle to je zapravo isto.
Ne pravi se lud,lud je!
 
Extra. Uslikaj to gde priznaje da ti nije poslao pravu stvar. Otvori dispute.... Postavis slike sta si dobio, napises da kontaktirao prodavca i on to je rekao da ti je poslao sta ima a ne to sto si naručio, pa im kazes da pogledaju ss poruke i traži partial refund ili da ti posalje to sto si narucio. Tako bi ja uradio.
 
Poslednja izmena:
Ako pristaneš da ti ponovo pošalje skoro pa sigurno da ga nećeš dobiti... Pogotovo što se ovaj kinez očigledno pravi lud i kupuje vreme...
Samo otvori dispute za povrat novca jer baš ima ta stavka za pogrešno poslatu robu i ne popuštaj.
 
Nisam hteo da trazim povrat novca jer sam se nadao da ce mi poslati,kod drugih je malo skuplje. Ali nema mi druge,trazicu povrat novca pa cu kupiti od drugog.
Valjda mi sledeci prodavac nece cestitati dan zaljubljenih.
 
Ako je radnja ocenjena slabije od 94-95% bolje zaobiđi iako je povoljnija sa cenama i pogledaj konkretno taj proizvod kako je ocenjen. Plus je ako ima zadovoljnih iz naše zemlje.
 
Ako pristaneš da ti ponovo pošalje skoro pa sigurno da ga nećeš dobiti... Pogotovo što se ovaj kinez očigledno pravi lud i kupuje vreme...
Samo otvori dispute za povrat novca jer baš ima ta stavka za pogrešno poslatu robu i ne popuštaj.
Da posalje ponovo je samo pro forme, lepse izgleda. U svakom slucaju ta opcija ni ne postoji jer on otvara dispute i trazi pare :) Da posalje ponovo moze samo ako se vas dvoje interno dogovorite bez uplitanja Alija. Ali ok...ja sam napisao samo kako ja radim.
 
Da, da, to sam i mislio u internom dogovoru hoće da obećaju ponovno slanje samo da ne otvaraš dispute ili da ga zatvoriš.
 
Ja sam se vise puta dogovaro da mi posalju ponovo (ima slucajeva kao tvoj ali i da mi paket nije stigao) ali nisam otvarao dispute. Trazim samo da produzi zastitu jos mesec-dva dok ne stigne paket.
 
Ova radnja nema bas dobru ocenu, 87%
Ne znam ja sam uvek bio misljenja da nije isto da neko ima 98% dobre ocene a zapravo ima svega 20 tak ocena,ili ako neko ima ispod 90% a ima preko 1000 ocena,to ne znaci da je taj los prodavac,tako je bar u Srbiji.
Sta meni vredi covek ima 99% dobrih ocena a mene prevari,ja sam 100% prevaren i ako taj covek ima 99% pozitivnih ocena.
 
Abdejt ljudi :D
"Hello, I am very sorry, our recent shipments are very large, resulting in less accurate inventory of goods in the warehouse. Some products on our website are out of stock, and some products do not have enough stock. (So one of the items you purchased is out of stock), I hereby express my sincere apologies on behalf of the company, we are sorry, but due to time, we can not answer your questions one by one, for this, we Will send you the same style of products for you, if this product does not have the same style, I will send you a better and more expensive style, I hope you will like it, thank you for your understanding"

Sad ako pristanem i ponovo mi posalje drugi proizvod e tad necu uraditi nista.
 
Ako prihvati da ti produži rok za dispute, što da ne tražiš da ti ponovo pošalje proizvod? Možeš jedino da izgubiš još vremena.
 
Rok za dispute je 67 dana jos.
Pa onda da trazim da posalje,vremena svakako imam.
 
Nisam mu jos nista odgovorio,hteo sam prvo ovde da se posavetujem.
 
gde je ta opcija da posaljes poruku prodavcu da ga pitas za blize informacije o proizvodu?
 
Ako gledaš preko telefona na dnu ekrana imaš "Chat" pa kada stisneš onda imaš na vrhu ekrana da pošalješ za koji artikal imaš pitanje i onda pitaš šta te zanima.
 
Rok za dispute je 67 dana jos.
Pa onda da trazim da posalje,vremena svakako imam.
Ti znaš najbolje da li to treba ili ne. Koliko ti je hitno itd.
U sustini ako prihvatis da ti posalje nista ne gubis sem vremena. Ostaje ti gratis proizvod koji si dobio ako ti posalje. Ako ti ne pošalje uvek možeš da otvoris dispute.
Ako si već otvorio dispute ne zatvaraj ga sta god da ti obeca.
 
Ti znaš najbolje da li to treba ili ne. Koliko ti je hitno itd.
U sustini ako prihvatis da ti posalje nista ne gubis sem vremena. Ostaje ti gratis proizvod koji si dobio ako ti posalje. Ako ti ne pošalje uvek možeš da otvoris dispute.
Ako si već otvorio dispute ne zatvaraj ga sta god da ti obeca.
Pa treba mi ali nije toliko hitno.
Prihvatio sam.
Nisam otvario dispute,ali je rok produzen na 67 dana.
Trazio sam samo novi broj za pracenje.
 
U svakom slučaju, ni ja nisam znao da to tako funkcioniše za dispute, da se može otvoriti samo jednom. Uvek sam išao po principu da ću prvo da pišem, kao što je i @Miki_ uradio, pa otvarati dispute tek ako se baš mora. Al sam to više radio kao da budem fer (il' šta god) prema Kinezu, nisam znao da je takav redosled bolji upravo za nas.
 
Ja još u novembru naručio Cafele držač za telefon u autu. I još nije stigao, a Kinezi se ništa ne javljaju na poruke koje sam im pisao. Trebali bi da produže taj buyer protection. Ako se ne jave, džaba, onda samo pokrenuti dispute. E, al oko toga imam pitanja pošto vidim da se nakon rešavanja dispute-a ne može disput ponovo pokrenuti. Šta sad, ja recimo sutra ujutru ili večeras pokrenem taj dispute, i onda šta - da tražim samo pare nazad? Šta ja da im radim kad oni ne čitaju poruke. I onda i da hoće da produže taj period za mesec - dva, ja i dalje da ne prekidam dispute, jer ako držač za telefojn zaista ne stigne, ja više dispute neću moći otvarati?
 
Ja sam pre neki dan otvorio dispute. Zeznuo sam se sto mi istekla zastita, zaboravio da otvorim pre nego sto istekne. Cekam presudu alija.
Poslao poruku kinezu da produzi zastitu on mi poslao neku genericku poruku da ne brinem, da ce paket stici, da proverim u lokalnoj posti....Dan pred istek posaljem mu ponovo da produzi on nista.
Zastita istekla i desila automatska potvrda prijema paketa :(
Otvorio dispute i poslao SS prepiske sa prodavcem.
Naravno on obija full refund i opet pise da idem u postu,da ce paket stici itd.
@Gazu
Posaljes kinezu da produzi zastitu za recimo 2 nedelje, pa kad istekne recimo jos 2 nedelje. Naravno ako zelis ne moras uopste komunicirati sa prodavcem , samo otvoris dispute, to je tvoje pravo.
Kada ti dosadi produzavanje i cekanje otvoris dipsute i trazis ful refund.
Ako ti ne produzi dan pred isteka zastite otvoris dispute.
Moze se desiti da ti kinez kuka preko poruka da zatvoris dispute jer ima zenu i sitnu decu, paket ce ti stici i slicne zalopojke. Moze se desiti da ti trazi da zatvoris dispute a on ce ti uplatiti pare na pay pall jer mu dispute pravi problem ( dal ces prihvatiti to je na tebi, ja licno nisam nikad prihvatio ali ima sa foruma kolega koji jesu)
Ako zatvoris dispute oprosti se od para.
Naravno Ali moze i da presudi u korist trgovca bez obzira sto ti paket nije stigao. Valjda gledaju tvoj rejting, koliko cesto otvaras dispute i sl.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno