aTherapist
Slavan
- Učlanjen(a)
- 27.04.2004
- Poruke
- 33
- Poena
- 304
Provajder: Ptt
Paket: 6/1mbit
Modem: TP-Link, TD-8817 ADSL2+ Ethernet/USB Modem Router
Problem:
U oba slucaja gase se "ADSL" i "Internet" lampice na router-u.
a) Ukoliko koristim fiksni telefon izgubim konekciju u 80% slucajeva. Nakon 1-5 minuta telefonskog razgovora router se 'opasulji' i uspostavi vezu. U 20% slucajeva konekcija se ne prekine kada koristim fiksni, vec 'zakuca', tj. ucitavanje sajtova traje barem petoduplo duze. Desi se i da veza normalno nastavi da radi kada koristim fiksni, ali VEOMA retko.
b) Daleko veci problem je nasumicno 'pucanje' konekcije cak i kada ne koristim telefon (nikoga ne zovem/niko me ne zove). Ovo se konstantno desava od prvog dana (30.05.2012. mi je pusten ADSL) 24h dnevno. Nekad satima nema prekida konekcije, nekad se prekida/konektuje/prekida na svakih 1 do 2 minuta. Kada se prekid desi router krene da pada u komu i budi se iz iste na svakih 1 do 5 minuta, te je nemoguce raditi bilo sta na netu, i obicno mu treba 15 do 30min da se stabilizuje, a nakon toga je lutrija da li ce konekcija raditi 30min, 1h, 2h ili vise. Najgora epizoda je bila sinoc, nekih 3-4h router je konstantno uspostavljao i gubio vezu na svakih 2 do 3 minuta.
Setup:
Telefonska uticnica (jedna u stanu, jedan telefon) >
Telefonski kabl (dobijen od PTTa) >
Spliter (od PTTa) >
Telefonski kabl (od PTTa) >
Router >
UTP kabl >
Switch (TP Link, TL SF1005D) >
> UTP kabl do PC1
> UTP kabl do PC2 (Jedan PC ima Win7x64, drugi XPPro, oba uredno update-ovana).
Napomena: ADSL - Korektno povezan, LAN - Korektno povezan. LAN lampica na router-u se ne gasi kada se prekine internet konekcija.
Sta sam pokusao:
Problemi a) i b) su se nastavili bez obzira na bilo kakve pokusaje.
1. Router preko UTP kabla direktno na neki od racunara (probah oba)
2. Router preko USB kabla direktno na neki od racuanra (probah oba)
3. Probah sa dva svoja spliter-a.
4. Probah sa svojim telefonskim kablovima (imam ih na pretek, od 0.5 do 10ak metara)
5. Probah sa svojim UTP kablovima (takodje imam gomilu, od "7 do 77" metara), cak kupih i nove iako gubitak ADSL signala nema veze sa mreznim kablovima.
6. Iskljucivao sam telefon iz splitera.
Tehnicka podrska:
Nakon preslisavanja o povezivanju... rekose mi da obavezno koristim njihove telefonske kablove jer prvobitno ukljucih svoje kako bi mi router i switch stajali na stolu pored monitora (zato to napomenuh gore). A nakon sto povezah sve njihovim telefonskim kablovima, rekose mi da probam da li radi i da se javim ukoliko se problemi a) i b) nastave. Naravno nista se nije promenilo. U tom istom razgovoru rekose da verovatno nije do router-a, vec do Telekoma, te ce njima poslati poziv da rese problem. Sada cu ih zvati da im saopstim da su se problemi nastavili.
Procunjah kroz par tema na nekim forumima i videh da postoje mogucnosti da ne valja router, da ne valja linija/instalacije te Telekom treba da dodje i 'izmeri' kojesta kako bi popravili.
"Emo" trenutak:
STA DA RADIM?!
Bilo kakve dodatne informacije, predloge, savete 'sta ciniti' bih veoma cenio.
Unapred zahvalan,
aT.
Paket: 6/1mbit
Modem: TP-Link, TD-8817 ADSL2+ Ethernet/USB Modem Router
Problem:
U oba slucaja gase se "ADSL" i "Internet" lampice na router-u.
a) Ukoliko koristim fiksni telefon izgubim konekciju u 80% slucajeva. Nakon 1-5 minuta telefonskog razgovora router se 'opasulji' i uspostavi vezu. U 20% slucajeva konekcija se ne prekine kada koristim fiksni, vec 'zakuca', tj. ucitavanje sajtova traje barem petoduplo duze. Desi se i da veza normalno nastavi da radi kada koristim fiksni, ali VEOMA retko.
b) Daleko veci problem je nasumicno 'pucanje' konekcije cak i kada ne koristim telefon (nikoga ne zovem/niko me ne zove). Ovo se konstantno desava od prvog dana (30.05.2012. mi je pusten ADSL) 24h dnevno. Nekad satima nema prekida konekcije, nekad se prekida/konektuje/prekida na svakih 1 do 2 minuta. Kada se prekid desi router krene da pada u komu i budi se iz iste na svakih 1 do 5 minuta, te je nemoguce raditi bilo sta na netu, i obicno mu treba 15 do 30min da se stabilizuje, a nakon toga je lutrija da li ce konekcija raditi 30min, 1h, 2h ili vise. Najgora epizoda je bila sinoc, nekih 3-4h router je konstantno uspostavljao i gubio vezu na svakih 2 do 3 minuta.
Setup:
Telefonska uticnica (jedna u stanu, jedan telefon) >
Telefonski kabl (dobijen od PTTa) >
Spliter (od PTTa) >
Telefonski kabl (od PTTa) >
Router >
UTP kabl >
Switch (TP Link, TL SF1005D) >
> UTP kabl do PC1
> UTP kabl do PC2 (Jedan PC ima Win7x64, drugi XPPro, oba uredno update-ovana).
Napomena: ADSL - Korektno povezan, LAN - Korektno povezan. LAN lampica na router-u se ne gasi kada se prekine internet konekcija.
Sta sam pokusao:
Problemi a) i b) su se nastavili bez obzira na bilo kakve pokusaje.
1. Router preko UTP kabla direktno na neki od racunara (probah oba)
2. Router preko USB kabla direktno na neki od racuanra (probah oba)
3. Probah sa dva svoja spliter-a.
4. Probah sa svojim telefonskim kablovima (imam ih na pretek, od 0.5 do 10ak metara)
5. Probah sa svojim UTP kablovima (takodje imam gomilu, od "7 do 77" metara), cak kupih i nove iako gubitak ADSL signala nema veze sa mreznim kablovima.
6. Iskljucivao sam telefon iz splitera.
Tehnicka podrska:
Nakon preslisavanja o povezivanju... rekose mi da obavezno koristim njihove telefonske kablove jer prvobitno ukljucih svoje kako bi mi router i switch stajali na stolu pored monitora (zato to napomenuh gore). A nakon sto povezah sve njihovim telefonskim kablovima, rekose mi da probam da li radi i da se javim ukoliko se problemi a) i b) nastave. Naravno nista se nije promenilo. U tom istom razgovoru rekose da verovatno nije do router-a, vec do Telekoma, te ce njima poslati poziv da rese problem. Sada cu ih zvati da im saopstim da su se problemi nastavili.
Procunjah kroz par tema na nekim forumima i videh da postoje mogucnosti da ne valja router, da ne valja linija/instalacije te Telekom treba da dodje i 'izmeri' kojesta kako bi popravili.
"Emo" trenutak:
STA DA RADIM?!
Bilo kakve dodatne informacije, predloge, savete 'sta ciniti' bih veoma cenio.
Unapred zahvalan,
aT.