sh0ne
Čuven
- Učlanjen(a)
- 08.08.2005
- Poruke
- 1,108
- Poena
- 650
Imam jedan veoma cudan problem sa ADSL-om preko Beotela.
Naime imam konekciju od 4096/256 ali u poslednja 4 dana radi veoma lose i veoma sporo. Kada skidam fajlove sa Neta brzina ne prelazi 30kb. 4Mbit-a mogu da postignem samo ako stavim 10 fajlova da se skida i da svaki radi oko 30Kb.
Zvao sam tehnicku podrsku i kod njih je (kao i svaki put) sve kako treba a problem je sa moje strane.. Elem reinstaliram sistem bez firewalla i antivirusa, podesim sve kako treba, resetujem ruter na fabricke vrednosti i na njemu sve podesim i nista.. Problem je i dalje tu.
Tehnickoj podrsci sam dao user name i sifru da oni probaju kod sebe i kod njih sve radi savrseno i skida fajlove maximalnom brzinom od 420Kb. Posle mi kazu da mi ruter ne valja.. E tu se ja dosetim i uzmem neki njihov stari ADSL USB modem koji sam dobio pre 4god kad sam potpisivao ugovor sa njima i gle cuda OPET NE RADI..
I sve im to javim i sada ce kao od ponedeljka neko da dodje da vidi sta nije u redu..
Jedino sto mi sada pada na pamet je da odem i da kupim nove telefonske kablove pa da promenim ove trenutne posto mi ponestaje ideja sta bi mogao da bude problem..
Da li je mozda jos neko imao slican problem ili kod Beotela ili nekog drugog provajdera i da li neko mozda moze da ponudi neko resenje?
Naime imam konekciju od 4096/256 ali u poslednja 4 dana radi veoma lose i veoma sporo. Kada skidam fajlove sa Neta brzina ne prelazi 30kb. 4Mbit-a mogu da postignem samo ako stavim 10 fajlova da se skida i da svaki radi oko 30Kb.
Zvao sam tehnicku podrsku i kod njih je (kao i svaki put) sve kako treba a problem je sa moje strane.. Elem reinstaliram sistem bez firewalla i antivirusa, podesim sve kako treba, resetujem ruter na fabricke vrednosti i na njemu sve podesim i nista.. Problem je i dalje tu.
Tehnickoj podrsci sam dao user name i sifru da oni probaju kod sebe i kod njih sve radi savrseno i skida fajlove maximalnom brzinom od 420Kb. Posle mi kazu da mi ruter ne valja.. E tu se ja dosetim i uzmem neki njihov stari ADSL USB modem koji sam dobio pre 4god kad sam potpisivao ugovor sa njima i gle cuda OPET NE RADI..
I sve im to javim i sada ce kao od ponedeljka neko da dodje da vidi sta nije u redu..
Jedino sto mi sada pada na pamet je da odem i da kupim nove telefonske kablove pa da promenim ove trenutne posto mi ponestaje ideja sta bi mogao da bude problem..
Da li je mozda jos neko imao slican problem ili kod Beotela ili nekog drugog provajdera i da li neko mozda moze da ponudi neko resenje?