Šta je novo?

ADSL Beotel/Telekom zezancija

demios

Čuven
Učlanjen(a)
07.12.2003
Poena
770
Poshto sam student, odluchih da predjem sa sezama na beotel. Medjutim, lik iz podrshke mi je rekao da ce trebati plafon 10 dana da puste net, a evo prodje i 17 dan, a LINK lampica na ruteru (koji smo kupili, jer beotel nema vishe rutera) gori i dalje narandzasto umesto zeleno.
Zvao sam 15.-og i rekao mi je da se cheka telekom. Shta da radim? Da i dalje budem strpljiv ili da im malo nanu naninu? Ipak sam dao novac beotelu, a ne telekomu. A i pocheo sam da se tresem i osipam po telu bez interneta. :wall:
Jer koja je svrha onda ovog popusta za studente, ako to vazi samo do maja sledece godine, + shto sam kupio josh i 100 MBs swich, jer cemo nas trojica deliti vezu, a glupi ruter je 10 MBs. :eyebrows:

U napred hvala na savetima.

Ako si sa Dorcola onda verovatno nema vise slobodnih portova u centrali. Bilo je ovde na forumu pre par nedelja prica o tome. Lik je otkazao Neobee i hteo da predje kod PTT-a ali nije vise bilo mogucnosti (citaj, njegov port Neobee je odmah po otkazivanju dao nekom drugom a novih slobodnih nema).

Da li to onda znaci da neko ko je recimo pre 6 meseci imao tehnickih mogucnosti, odjednom moze da ih nema vise?

Bas sam pre neki dan poslao takvo pitanje Beotelu i rekli su mi da to "teoretski nije moguce", sto znaci da ipak jeste.

Cuo sam da to moze da se desi u slucaju nekakve "guzve" u centrali a raspitivao sam se za centralu u stanu u kome trenutno ne zivim ali u kome cu ziveti jednog dana. Trenutno imam mogucnosti, ne bih zeleo da ih recimo za godinu dana nemam.

Meni su rekli da se ceka za prikljucenje mesec dana.
Zvao sam vezu u Telekomu i dobio net za 2 (slovima: dva) dana

ljtruba je napisao(la):
Meni su rekli da se ceka za prikljucenje mesec dana.
Zvao sam vezu u Telekomu i dobio net za 2 (slovima: dva) dana
me too :)
to je inace posao od 5 secundi da se montira to govance na centrali...ali zasto odma ako moze za 30 dana...ili 30 godina...