Šta je novo?

Adaptive AA na X800

Dandy

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
03.07.2000
Poruke
9,836
Poena
985
http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=12254

Elem, poenta je da je ovo feature predvidjen za X1xxx seriju kartica, ali radi i na prethodnoj generaciji. Radi tako sto teksture koje imaju providne delove (alpha kanal) obradjuje supersampling algoritmom, a ostatak klasicnim multisampling. Tako se dobija best of both worlds.
Upravo sam se malo igrao na mom X800XL i zaista postoji vidljiva razlika, ali nazalost i u performansama :(
Mozda je problem sto sam kao prvu test igru ukljucio Flat Out, koji ima mnooogo drveca i travice okolo, tako da je sa 4xAA i ukljucenim Adaptive AA-om neigrivo u 1024x768 :(
Igracu se jos malo sa time, a mislim da bi ljudima moglo biti interesantno s obzirom da su sada aktuelne ove jeftinije X800 varijante.
 
Ма да, и NV је исти feature рекламирала на промоцији своје серије 7, а у ствари је чисто драјверска ствар...
 
Pa ako je pad performansi drastican, to moze da znaci da se na tvojoj karti ta funkcija odradjuje softverski, dok na X1xxx seriji to isto ima hardversku podrsku.
 
Delija je napisao(la):
Pa ako je pad performansi drastican, to moze da znaci da se na tvojoj karti ta funkcija odradjuje softverski, dok na X1xxx seriji to isto ima hardversku podrsku.
Ma to nije nikakva nova tehnologija, samo kombinovanje dve vrste AA algoritma. Problem je cisto u performansama, nove kartice ce lakse podneti sve to.
Ipak, vredi imati tu mogucnost, makar u nekim malo starijim igrama (HL2 sada vec spada u tu kategoriju, ili Far Cry), gde moze da se postigne vidljiv skok u kvalitetu prikaza uz prihvatljivi pad performansi.
 
Nazad
Vrh Dno