chifta
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 16.11.2015
- Poruke
- 860
- Poena
- 80
Moja oprema
- Laptop
- Hp G3 1040
- Mobilni telefon
- Poco F3
Od skoro imam problem da isključim Call waiting, kontaktirao sam podršku koji su mi predložili da promenim uređaj.
Izmenjao sam karticu na tri različita uređaja i ponovo dok imam aktivan poziv i dalje mi daje signal da imam drugu liniju, iako sam isključio call waiting na sva tri telefona i disable-ovao putem koda #43#.
Onda su me ubedili da je do SIM kartice pa sam sim karticu zamenio u njihovoj poslovnici i dobio novu međutim sa novom sim karticom je ostao problem sa call waiting -om.
Na kraju oni tvrde da oni to ne mogu da reše da je to do uređaja međutim nije u pitanju samo jedan uređaj nego više uređaja tako da mi ta njihova priča ne pije vodu.
I kada tražim da me povežu sa nekim iz tehničke službe jednostavno nemaju želje da se cimaju oko mog call waiting-a.
Da li neko ima neki predlog?
Izmenjao sam karticu na tri različita uređaja i ponovo dok imam aktivan poziv i dalje mi daje signal da imam drugu liniju, iako sam isključio call waiting na sva tri telefona i disable-ovao putem koda #43#.
Onda su me ubedili da je do SIM kartice pa sam sim karticu zamenio u njihovoj poslovnici i dobio novu međutim sa novom sim karticom je ostao problem sa call waiting -om.
Na kraju oni tvrde da oni to ne mogu da reše da je to do uređaja međutim nije u pitanju samo jedan uređaj nego više uređaja tako da mi ta njihova priča ne pije vodu.
I kada tražim da me povežu sa nekim iz tehničke službe jednostavno nemaju želje da se cimaju oko mog call waiting-a.
Da li neko ima neki predlog?