Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

jel ima neka promocija za nove neo 23 tarife van ovih sa sajta a da su bez mobilnog? mami sredinom aprila istice ugovor.
Pisao sa Rinom putem web sajta kaze da pozove majka 0601238 da bi joj sluzba prezentovala ponudu. Trazio sam da im prenese da spreme ponudu samo za tarifu pa cu javiti ishod.
 
Ima neko mozda ovu tarifu Neo23Joy..?
TIh 23gb je svaki mesec, ili za celo trajanje ugovora..?
 
Ako nekom treba promo kod 6 meseci za dinar neka pise u PM (dobio sam tri komada posle obnove ugovora).
Vazi samo za prelazak u A1, ugovor na 24m i bez uredjaja..
 
Zdravo svima, ako bih prepaid broj registrovao u A1, da li posle nekog perioda dodeljuju neki benefit za prelazak na postpaid?
 
Ne moras cak ni da registrujes karticu, ali ako budes uplacivao kedit i koristio neko vreme (ja sam posle uplate 300+200, kotistio mesec dana dobio ponudu intarifa za 500 dinara). Sad sam citao da ljudima ovde na pripejdu daju Neo Sirf prva godina 750 druga 1500. Nekome 24 meseca po 1000. Imaju 6-7 cena za Neo Surf kako se kome zalomi. 😁
 
Zdravo svima. Za koji dan mi istice ugovor u mts-u, citajuci ovde vidim da se kao ok opcija pominju neo surf i neo neo tarife za one koji pretezno koriste internet iz tarife. Da li mi moze neko reci kakva su iskustva protoka neta u urbanim sredinama, da li ste zadovoljni?
I ujedno da pitam da li se ostvaruje popust za nove korisnike u A1 samo putem promo koda i kako da se dobije?
Unapred hvala.
 
Dobismo neo 23 travel na 2g za 1099din.
 
Mene su upravo zvali za produzetak ugovora i nude neo4 sa popustom od 200 din. Neo23 pakete navodno nemaju jos uvek na nekom popustu jer su novi. Odlicno ste prosli.
 
Meni su ponudili nešto navodno sve neograničeno za 1225 dinara, ali ih nisam slušao dalje jer ne želim sa njima da imam posla.
 
U kom smislu ne pokriva 2god? Pa zavisi sta kome odgovara i koliko svako ocekuje da ce koristiti roaming/osiguranje.
 
Meni su oni povecali mimo ugovora (koji je isteko davno) jer sam zvao i pitao..reko da ne bi na 2 god, a cena je povecana sa 800 na 1400 pa samim tim reko povecajte ili idem u mts i odradili su.
 
Pa takav paket nude a buduci da je koristila u predhodne 2g oko 5Gb roaminga ovo je i vise nego ok, bitno da je dobila vise u odnosu na neo 3 za 1299 din za manje para.
 
Ako nisi non-stop van zemlje, paket je dobar. Ako ideš 3-4 puta godišnje van zemlje na neki put, imaš po 2-3GB svaki put.
 
Ovaj kod za prelazak, kada se upotrebljava, da li prilikom zahhteva za prelazak ili kasnije?
 
Ako mislis na kod sa vaucera za popust on se upotrebljava kada potpisujes ugovor. Prvo podneses zahtev za prenos broja pa kad se broj prenese i odes da potpises ugovor tada se unosi kod sa vaucera.
 
Da li je na moj A1 aplikaciji moguce dodati vise od jednog postpaid broja?
 
Da li neko koristi "fiksni" telefon u A1 mreži? Ja sam izvršio prenos fiksnog broja iz MTS u A1 i to je obavljeno za 4-5 dana bez problema. Dobio sam SIM karticu i veliki mobilni 2G telefon (liči na bežični, a može se puniti i pomoću microUSB kabla i pomoću priloženog stalka koji podseća na bazu bežičnog telefona). Model uređaja je Kaer A1210K. Inače, funkcioniše sasvim ok, očekivano je isključena opcija SMS poruka u meniju uređaja. Ali, nešto im ne funkcioniše na Moj A1 portalu. Pošto posedujem postpaid broj u A1, tražio sam od podrške da na moj profil ubace i fiksni broj. Rekli su da nema problema. Međutim, nakon te "intervencije", ne mogu se više ulogovati pomoću email adrese. Isto važi i za app i za portal. Podrška uporno ponavlja priču da je potrebno sačekati 24 sata, ali i nakon tog perioda se isto dešava. Na kraju su rekli da je potrebno da mi obrišu nalog i da ja otvorim nov, sa drugom email adresom, gde ću vezati moj mobilni broj, a fiksni će mi oni povezati (pošto je nemoguće primiti verifikacioni kod za njega). Posle kreiranja novog naloga sam ih pozvao i priključili su fiksni. Napominjem da je portal pre toga prikazivao podatke o mobilnom broju, a nakon priključivanja fiksnog se ponovo vratio isti problem. Otvaranjem Network taba dobijam grešku, kada Portal pokušava da pozove endpoint https://a1.rs/webscapi/v1/profile?include=customer,subscriptions:
{"jsonapi":{"version":"1.0"},"errors":[{"status":"500","code":"500","title":"Error result returned by VipMobileCRMChannels\/subscriberGetOnlineBill","detail":"Exception of type: App\\BSS\\Infrastructure\\Client\\Implementation\\Http\\Exception\\BssHttpException"}],"meta":{"requestId":"1e49e8dd-374b-4ffe-b894-3c071bc109c8"}}
Očigledno da je sve vreme problem sa njihove strane, s tim što oni to ne mogu da reše. Uporno traže od mene da izbrišem keš na aplikaciji, a očigledno je problem u njihovom endpointu. Takođe, logovanje pomoću mobilnog broja (ne email adrese) radi normalno, i tu mogu kao i ranije da vidim podatke o postpaid broju.
 
Nazad
Vrh Dno