Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Kratka prica zasto ljudi promene operatera:

Povodom Vašeg dopisa od 09.08., ovom prilikom Vas obaveštavam da nemamo mogućnost dodavanja posebnih pogodnosti u vidu dodatnih popusta van trenutne ponude za koju smatramo da je konkurentna na tržištu.

Trazio sam dodatni popust na NEO 15, bez uredjaja. :) Nisam rekao koliki popust, ali ocigledno ne moze nista.

Sad je 1999, a koliko se secam pre ~2, 3 meseca je isti paket bio 1499. :)
 
Neko da zna sta se podrazumeva pod neogranicenim netom prvih godinu dana u Neo 15 tarifi? znam samo da ima ogranicenja tetering i hotspot. Da li postoje jos neka ogranicenja u tom "neograniceno".
 
Imam utisak da usklro a1 nece biti vise mreza sa najvise novih korisnika. Sada je mts a cak i yettel jeftiniji. Okrenula se prica.
Meni ako ne daju iste uslove kao pre 2 godine ja se selim mts ili globaltel.
 
Po mom iskustvu mts ima daleko lošiju infrastrukturu, ja sam prešao pre par godina u A1 iz mts-a.
A globaltel mi deluje strava, samo ne znam kako funkcionišu ovi paketi, nema standardan postpaid, nije valjda da moram da plaćam ručno unapred svaki mesec :D
 
Navodno se samo obnavlja, ona mts akcija je brutalna greota propustiti.
 
Nećkam se...
 

Prilozi

  • IMG_20220812_150804.jpg
    IMG_20220812_150804.jpg
    155.2 KB · Pregleda: 168
Vidi mts temu 25TB neta za 1299 din na 24 meseca. Neki korisnik je par postova iznad dao link.
 
Samo je problem sto to nije zvanicna ponuda jos uvek. Ako ljudi mogu da dobiju kad traze je vec nesto. Ako je za nekolcinu odabranih to je pisi propalo...
 
Svi koji menjajj mrezu mogu da dobiju. Info sa vibera. Ne vazi za nove i stare korisnike samo za preletace. Ne znaju do kad je akcija.
 
Pa trebalo bi onda da pršti na sve strane od reklama, po medijima i bilbordima. Ovo kao da je neka "tajna akcija" 🤣 Ili ono:" Dođite u našu mrežu, ali nemojte baš da navalite" 😜
 
Ne bi bilo lose da postoji slicna ponuda u a1 da mi iz mts predjemo za 25TB
 
Drastičan popust za Neo Neo Max, za preletače u A1 i to je konkurentna ponuda/akcija. Nema tu sta novo da se izmišlja.
 
Samo ću kratko prokomentarisati, NEO NEO max za 1999 din, mislim da nema povoljnije opcije. Ugovor je do decembra, a na drugom broju sam dobio popust uz telefon, tako da je ok tarifa. U prilogu sledi ss za prethodni mesec :D Tako da mene zanima samo pravi NEO net po full brzini, za sada se A1 pokazao odlično :D
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-08-13_020835.jpg
    Screenshot_2022-08-13_020835.jpg
    55.7 KB · Pregleda: 145
Samo ću kratko prokomentarisati, NEO NEO max za 1999 din, mislim da nema povoljnije opcije. Ugovor je do decembra, a na drugom broju sam dobio popust uz telefon, tako da je ok tarifa. U prilogu sledi ss za prethodni mesec :D Tako da mene zanima samo pravi NEO net po full brzini, za sada se A1 pokazao odlično :D
14TB u julu? Da imam neku nagradu da ti dam, znaj da bih ti je sad urucio xD
I sam imam NNMax i mislim da mi je prosek 70-80GB mesecno.
 
Skoro sve je moguće ako čovek želi to :D Pa skidam neki fajl sa onedrive-a i brišem, a sve to da bih ispoštovao politiku u vezi hotspota, gde kaže da je hotspot moguć u visini prenetih podataka na mobilnom u prethodnom obračunskom periodu. Tako da ja obezbeđujem rezervu, jer ne mogu da znam da li će mi trebati narednog meseca 1 ili 5TB hotspota. I tako preventivno skidam i brišem, a i malo sam više testirao mrežu i brzine prošlog meseca. Inače mi je prosek 4-5 TB mesečno. A kao drugo eto "hobi" mi je da skinem što više TB za jedan mesec, ništa specijalno iskreno :D
 
Da li opcija "net limit" ili tome slicno, kad potrosis GB iz paketa, automatski aktivirana na broju ili mora da se zove call centar da aktiviraju?
 
Update:
Pisao sam o nepostojećem internetu u Neos Marmarasu u romingu, žalio se na to i naišao na, uglavnom, ismevanje od strane forumaša i razumevanje za A.1. Diskusija je započela od ove poruke.

Inače, iako mi do kraja obračunskog perioda aplikacija nije pokazivala da mi je roming dodatak naplaćen (nadao sam se da su svesni da mi nisu pružili uslugu i da mi neće naplatiti), u računu je i 1400 dinara za dodatak. Napisao sam im mail i žalio se, otprilike sam pisao isto kao u postovima, nazvao ih prevarantima i svašta nešto, ali kulturno naravno.

Reklamacija mi je uvažena. Srećan sam zbog toga, ne zbog para, već jer sam prevaren i želeo sa potvrdu toga da sam prevaren, i dobio sam potvrdu. Ova šema je tipa "Ako prođe prođe", ako se neko ne žali (a većina se verovatno ne žali) parkice u džep.

Pozdrav i za sve forumaše koji su tvrdili da je to što operater radi ok i da mi klijenti "mnogo hoćemo".
 

Prilozi

  • 12123.JPG
    12123.JPG
    47.3 KB · Pregleda: 101
@bear koliko sam nezadovoljan sto Stefania iz Havaja ne misli na mene a redovno saradjuje sa Slavicom iz komsiluka. 😪
Salu na stranu, A1 nikako nije odgovoran za to sto nema signala tamo negde bez obzira sto je partner.
Ucinili su ti uslugu, ispali korektni.
 
Druze, bez ljutnje, ali nije ti ovo dokaz da si prevaren. Pre bih rekao da su isli linijom manjeg otpora, odnosno da te skinu sa dnevnog reda


Znači, pokušaju da ti naplate uslugu za koju oni znaju da ne funkcioniše svuda (da, znaju) i onda nisu pokušali prevaru?
I onda, ako prođe prođe, ako se neko žali, žali se.
@bear koliko sam nezadovoljan sto Stefania iz Havaja ne misli na mene a redovno saradjuje sa Slavicom iz komsiluka. 😪
Salu na stranu, A1 nikako nije odgovoran za to sto nema signala tamo negde bez obzira sto je partner.
Ucinili su ti uslugu, ispali korektni.
Da, baš su ispali korektni, nisu mi pružili uslugu koju reklamiraju, probali da mi naplate ono što nisu trebali, zafrkavao sam se i trošio svoje vreme da ispravim njihove brljotine, i još da im budem zahvalan na "korektnosti"?


Anyway, neću više o tome, neka svako razmisli svojom glavom i donese sud na temu :)
I još nešto, u toku je proces prenosa broja u drugu mrežu...
Pozdrav svima!
 
Znači, pokušaju da ti naplate uslugu za koju oni znaju da ne funkcioniše svuda (da, znaju) i onda nisu pokušali prevaru?
I onda, ako prođe prođe, ako se neko žali, žali se.

Da, baš su ispali korektni, nisu mi pružili uslugu koju reklamiraju, probali da mi naplate ono što nisu trebali, zafrkavao sam se i trošio svoje vreme da ispravim njihove brljotine, i još da im budem zahvalan na "korektnosti"?


Anyway, neću više o tome, neka svako razmisli svojom glavom i donese sud na temu :)
I još nešto, u toku je proces prenosa broja u drugu mrežu...
Pozdrav svima!
Upravo zbog ovakvog razmisljanja nisu dalje ulazili u polemiku, izabrali su liniju manjeg otpora i refundirali ti iznos. Po meni korektno.
Sad sam im usao na sajt i imaju 30-40 drzava gde vazi taj dodatak. Prosto ne mogu da zamislim logistiku gde oni znaju ili ne znaju gde je kakav signal u tim drzavama, a da ne pricam da recimo imaju info da postoje radovi u nekoj oblasti ili mozda neki kvar na mrezi.
 
Znači, pokušaju da ti naplate uslugu za koju oni znaju da ne funkcioniše svuda (da, znaju) i onda nisu pokušali prevaru?
I onda, ako prođe prođe, ako se neko žali, žali se.

Da, baš su ispali korektni, nisu mi pružili uslugu koju reklamiraju, probali da mi naplate ono što nisu trebali, zafrkavao sam se i trošio svoje vreme da ispravim njihove brljotine, i još da im budem zahvalan na "korektnosti"?


Anyway, neću više o tome, neka svako razmisli svojom glavom i donese sud na temu :)
I još nešto, u toku je proces prenosa broja u drugu mrežu...
Pozdrav svima!
Ne znam kojom logikom se sluzis ali ocekivati da provajder mobilne telefonije, bilo koji, u svakom trenutku zna gde sistem funkcionise je meni i van SF scenarija.
Umesto da im se zahvalis ti jos prenosis broj.
 
Upravo zbog ovakvog razmisljanja nisu dalje ulazili u polemiku, izabrali su liniju manjeg otpora i refundirali ti iznos. Po meni korektno.
Sad sam im usao na sajt i imaju 30-40 drzava gde vazi taj dodatak. Prosto ne mogu da zamislim logistiku gde oni znaju ili ne znaju gde je kakav signal u tim drzavama, a da ne pricam da recimo imaju info da postoje radovi u nekoj oblasti ili mozda neki kvar na mrezi.
A šta kažeš da im programer početnik napravi programče koje beleži slučajeve kada neko plati dodatak i ne iskoristi ništa?
A nisam ja jedini koji se žalio, budite uvereni. Znaju oni da "problem" postoji, ali što da eliminišu sistem za krađu korisnika.

Što se polemike tiče, da odem u EPS ili SBB, da se žalim pa će da mi obrišu/smanje račun da ne polemišu?
Lol, ako misliš da tako funkcionišu stvari. Ne bi mi oni izašli u susret da nisu uradili šta su uradili. Dinar oni ne oproste ako si im zaista dužan.
 
Nazad
Vrh Dno