Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Traži se mail adresa za potvrdu kupovine Steam vaučera. NE vidim neku logiku uzeti vaučer za Netflix 4000, kad moze da se gleda godinu dana za 2000 :)
Neće Vip uvesti televiziju kao telenor koju onda moze da gleda mizerno mali broj građana Srbije ;)
mozda i hoce tim piratskim forama da stanu na put, kad vec nisu uspeli da zabrane torente. Ok je sto A1 nudi Arena Cloud i cinesseum uz pretplatu, da je tako i Netfix bilo bi dobro. Jos da obezbede i net za servise.
 
Nasmejame slatko, pa oni ukinuše popust na telefone koji je važio za skuplje pakete. Ranijih godina su kompletu decembarsku promociju produžavali i za januar ali ovog puta STOP nema više.
Tako da to je to.
 
Nasmejame slatko, pa oni ukinuše popust na telefone koji je važio za skuplje pakete. Ranijih godina su kompletu decembarsku promociju produžavali i za januar ali ovog puta STOP nema više.
Tako da to je to.

Odobrili su mi novi ugovor 8 meseci pre isteka starog, pa sam se ponadao da moze neki tel da se nadje
 
@nemanjabgd84 pa to što sad imaju to ti je. Čekaj februar možda bude nešto, a za veći popust i neke ozbiljnije promocije tek naredno leto, tad oni umeju da izbace dobre ponude.
Nego da li je neko imao iskustvo oko produženja ugovora i uzimanja telefona a da u tom trenutku nemaju željeni telefon u poslovnici. Da li je moguće da ako ga nemaju u poslovnici da se isti pošalje na kućnu adresu?
 
ZASTO U VIP OBJEKTIMA NEMA KARTICA ZA PREPAID KAD HOCETE DA ODRATITE PRENOS IZ DRUGE MREZE U VIP PREPAID...
da naglasim da taj problem u tri manja mesta... postoji vec godinama ... uopste ih ne nabavljaju i ne zanima ih .. mislio da se nesto promenilo .. otisao juce i ona
otpocela da kuca i na kraju kad sam joj rekao da hocu na prepaid kaze nemamo kartica mesto indjija i stara pazova .. i kaze idi u bg ili ns ako hoces na prepaid moze samo postpaid
ali tako bilo i pre 4 godine..
aj da je rekla nabavicemo pa dodjite za 7 dana .. ne .. znaci korisnik ako zeli da predje na vip prepaid iz ovih mesta mora da ide u bg ili ns da bi odradio taj zahtev za prenos u uzeo karticu ..
razumem da su unutar ova dva grada vip nije vip nego fransiza pa im nije u interesu da rade to ali je neposteno...u neku ruku diskriminatorski ...
ima da im posaljem mail vipu znam da nece promeniti nista ali nek znaju da su krelci ;-) po tom pitanju
 
Slično se meni dogodilo pred novu godinu kada sam prebacivao prepaid broj Telenora u A1, takođe na pre paid. Poslovnica na Bulevaru kralja Aleksandra kod pijace Đeram u Beogradu. Kad su čuli da hoću na pre paid, počeli da vrdaju "ne znam da li imamo pre paid kartice", pa ode da gleda kao negde iza, pa zove koleginicu, pa se domunđavaju i na kraju mi ipak kao našli neki prepaid SIM. Mislim... Da ne pominjem da su me sve vreme ložili da ipak pređem na post paid jer je to povoljnije bla bla...
Sve mi se čini da to namerno rade. :poop:
 
dobro si mi rekao .. da idem onda u vip poslovnice u TC tamo ce imati garant ... ovi moji ovde sigurno to rade a sad i ovi tvoji ;-)))
samo sto ja nisam ovca za sisanje ...pisao sam im na twitter .. kao da nisam sto sam i ocekivao
 
ima da im posaljem mail vipu znam da nece promeniti nista ali nek znaju da su krelci ;-) po tom pitanju
Cesto nismo svesni koliko jedan mejl-prigovor moze da promeni stvari... Zato treba poslati pa kako bude. Sestra mi radi u gradskoj upravi, i pouzdano da znam da im nikad nije bilo prijatno kada dobiju mejl prigovor ili kritiku. Jer moraju da odgovore, nesto, a ni to nije lako. Najlakse im je kada se niko ne buni...
 
odgovorili su : prosledili smo upit kolegama iz Inđije za proveru da li i kada mogu očekivati nove količine. Sama dostava ovih kartica je sada otežana usled pandemijske situacije, nestašice čipova, ali sam sigurna da možemo naći rešenje. Proverićemo sa kolegama i dodatno javljamo ishod kada nam pruže odgovor.
na to mogu da kazem zasto mts i telenor nemaju problema i covid nije postojao pre 4 godine kad su isto govorili ;;)))
sto rece jedan kolega govori tiho i nosi psa sa sobom ... kad nesto hoces moras se izboriti .. tako da bg ostaje da odradim i ne cekam ove moje ludake ..

moram se nadovezati na sve ovo ..nije bas vip ali kako smo mi mali u odnosu na te velike firme i sve zavisi od ljudi koji rade tj ne rade posao
ukratko ... bila do 12.10 promocija uz kupovinu samsung telefona .. sata .. tableta odredjeni modeli dobija se na poklon Samsung galaxu buds 2 sluske (kostaju oko 20000)
na samung sajtu bili linkovi ka tehnomaniiji, gigatronu , i jos dve radnje .. i ja sve odradim sto je trebalo preko tehnomanije ...oni se povuku iz promocije ...nakon 3 dana ... ja sam unutar ta tri dana narucio telefon i kad sam ih zvao da proverim kad ce slusalice biti poslate ... oni su prvo pravili da ne znaju da bi na kraju 8 dana ganjanja posali mail da su nadredjeni proverili da oni nikad nisu ucestvovali u toj promociji ...a samsung koji sam kontaktirao sve vreme tvrdio da su oni bili deo promocije ta tri dana ..
telefon sam vratio unutar 14 dana .. novac vratili na karticu
otisao u gigatron uzeo telefon i sluske dosle juce ... i sluske su odlicne ;_)))
 
sto rece jedan kolega govori tiho i nosi psa sa sobom
Sa pištoljem i lepom rečju se može mnogo više nego samo sa lepom rečju. - kažu ruska poslovica.

Na moju žalbu na dodatne troškove spominjane u prethodnim postovima su odgovorili da su preneli moju žalbu kolegama zadužene za obračun radi eventualne korekcije računa. Još nisam dobio račun, čekam da vidim šta će biti.
 
Jedno nesvakidasnje pitanje, da li se neko mozda susretao sa situacijom gde je korisnik vipovog paketa preminuo a ugovor se vodio na drugo lice pa da li moze da se otkaze ?
Da pojasnim, moja majka je uzela na svoje ime paket za svoju majku koja je bila jako stara, racuni su bili adresirani i stizali su na babinu adresu i podatke, medjutim baba je preminula a posto je ugovor isao na ime moje majke sada iz vipa tvrde da se to mora nastaviti placati do kraja isteka UO.
Zanima me samo da li je to tako ili ima neka pravna norma kako bi se to moglo ponistiti, buduci da su racuni stizali na babino ime i adresu i ona je to koristila a majka ima nezavisno drugi paket i zivi u drugom gradu.. ?
 
@Animal sa pravne strane, tvoja majka je vlasnik ugovora i telefona, tako da su preostale pretplate njena obaveza. Da se vodio na babu, moglo bi da dođe do preuzimanja ili raskida ugovora.
 
Neće se oni odreći ostatka pretplate to je sigurno, tako da moraćete isplatiti i ostale rate
Ja juče bio sa ćerkom da broj koji se vodi na mene prebacimo na nju jer ga ona i koristi a postala je punoletna. Sve živo su proveravali, uzeo sam i telefon i njega smo morali da otplatimo jednu trećinu i unapred platimo račune unapred još mesec ipo .
 
Trenutno stanje: ugovor u MTS-u glasi na moje ime, ugovorna obaveza istekla. Broj koristi ćerka i ideja je da se prebaci na A1 intarifu 18-26, pošto ćerka ima 19 godina.
Da li ugovor prebacivati na njeno ime dok je broj u MTS-u ili prvo broj prebaciti u A1? Na A1 sajtu ima objašnjenje šta je potrebno da se ugovor prebaci između pravnog i fizičkog lica, ili između dva pravna, ali nema ništa za dva fizička, ne znam ni da li može. Ako prebacimo vlasništvo ugovora u MTS-u, da li mora da ostane tamo tri meseca pre nego dozvole prebacivanje?
 
Trenutno stanje: ugovor u MTS-u glasi na moje ime, ugovorna obaveza istekla. Broj koristi ćerka i ideja je da se prebaci na A1 intarifu 18-26, pošto ćerka ima 19 godina.
Da li ugovor prebacivati na njeno ime dok je broj u MTS-u ili prvo broj prebaciti u A1? Na A1 sajtu ima objašnjenje šta je potrebno da se ugovor prebaci između pravnog i fizičkog lica, ili između dva pravna, ali nema ništa za dva fizička, ne znam ni da li može. Ako prebacimo vlasništvo ugovora u MTS-u, da li mora da ostane tamo tri meseca pre nego dozvole prebacivanje?
Nikako na nju prenos vlasnistava dok ste u mts-u jer nece moci 3 meseca da se prebaci, smatrace je novim korisnikom(jer je novi vlasnik broja).
 
@cisco Jedino ovo da proveris da prebacis broj u a1 na prepaid na svoje ime pa posle da prebacis na njeno i onda da potpise.Proveri jer moze ovako nesto.
Pozdrav
 
@cisco prvo prebaci broj u A1 pa onda prebaci na ćerkom ime. Ona će biti nov korisnik i radiće provere u kreditnom birou.
Ali najbolje ti je da im napiše meil i dobićeš odgovor ili će te pozvati.
 
Hvala svima, prebacujem broj, pa ćemo dalje.
 
Mnogo sam se zeznuo.
Imam status premium korisnika i mogao sam 12 meseci pre isteka da uzmem novi tel i promakla mi je NG akcija.
Bez tel mogu 6 meseci ranije....
Sad razmisljam, ako potpisem novi ugovor bez tel 6 meseci pre isteka, pa resim da ga raskinem, ne znam jel mi tih 6 meseci naplacuju ili ne?!
 
Bez tel mogu 6 meseci ranije....
Sad razmisljam, ako potpisem novi ugovor bez tel 6 meseci pre isteka, pa resim da ga raskinem, ne znam jel mi tih 6 meseci naplacuju ili ne?!
Naplate sve popuste koje si dobio, odnosno plaćaš punu cenu paketa za mesece u kojima si koristio telefon.
Primer:
-Potpisao si ugovor na dve godine 1000 RSD mesećno umesto 1200 RSD redovno.
-Koristio si 6 meseci i hoćeš da raskineš ugovor.
-Plaćaš dodatno 6*200 RSD.
Isto važi i u tvom slučaju, plaćaš razliku između onoga što si do sada platio i pune cene paketa bez ugovorne obaveze za mesece u kojima si koristio usluge.
Nadam se da sam ti pojasnio.
 
@cisco prvo prebaci broj u A1 pa onda prebaci na ćerkom ime. Ona će biti nov korisnik i radiće provere u kreditnom birou.
Ali najbolje ti je da im napiše meil i dobićeš odgovor ili će te pozvati.
Da li ce raditi proveru u KB ako uzima samo tarifu bez telefona? Ne verujem.
 
Saglasnost za KB se svakako potpisuje. U mom prošlogodišnjem izveštaju stoji da su izvršili prikupljanje podataka i ostalo, bez obzira na to što me intarifa sa popustom (bez telefona) košta 500 dinara mesečno.
 
Trenutno stanje: ugovor u MTS-u glasi na moje ime, ugovorna obaveza istekla. Broj koristi ćerka i ideja je da se prebaci na A1 intarifu 18-26, pošto ćerka ima 19 godina.
Da li ugovor prebacivati na njeno ime dok je broj u MTS-u ili prvo broj prebaciti u A1? Na A1 sajtu ima objašnjenje šta je potrebno da se ugovor prebaci između pravnog i fizičkog lica, ili između dva pravna, ali nema ništa za dva fizička, ne znam ni da li može. Ako prebacimo vlasništvo ugovora u MTS-u, da li mora da ostane tamo tri meseca pre nego dozvole prebacivanje?
Može se pri podnošenju zahteva za prenos, odmah preneti na nju. Radi se njoj kb provera. A jedan deo potpisujes ti, drugi ćerka. Morate oboje biti prisutni u poslovnici, kod podnošenja zahteva.
 
@stopke hoće, potpisaće jedan papir za tu saglasnost. Druge kolege su ti napisale sve oko te procedure. Završićete za nekih 20 minuta.
 
Naplate sve popuste koje si dobio, odnosno plaćaš punu cenu paketa za mesece u kojima si koristio telefon.
Primer:
-Potpisao si ugovor na dve godine 1000 RSD mesećno umesto 1200 RSD redovno.
-Koristio si 6 meseci i hoćeš da raskineš ugovor.
-Plaćaš dodatno 6*200 RSD.
Isto važi i u tvom slučaju, plaćaš razliku između onoga što si do sada platio i pune cene paketa bez ugovorne obaveze za mesece u kojima si koristio usluge.
Nadam se da sam ti pojasnio.

Razumem za to da im nadoknadjujem pogodnosti.
Samo je pitanje da li tih 6 meseci koje su mi dali da potpisem ranije i postoji razlika u pretplati, tj novi paket je jeftiniji smatraju pogodnoscu, jer bih i to morao da im nadoknadim?
 
Može se pri podnošenju zahteva za prenos, odmah preneti na nju. Radi se njoj kb provera. A jedan deo potpisujes ti, drugi ćerka. Morate oboje biti prisutni u poslovnici, kod podnošenja zahteva.
Da, upravo tako su mi rekli danas popodne. Svratio sam bio usput bez ćerke, tako da ćemo otići jedan dan zajedno.
Hvala
 
Znam da je ovo posptaid tema, no sta je ovo 22GB u prepaidu? Jel to neka adhoc promocija sa ogranicenim rokom - praznici?
 
Nazad
Vrh Dno