Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

pa bih imao da platim razliku izmedju mp cene i onoga sto sam platio u kesu kada sam ga uzeo.
2. Oni racunaju da se kao penal placa i 1gb koji su davali za online ugovor....
Ne plaćaš NIŠTA osim preostalih pretplata do isteka ugovorne obaveze ILI zbir popusta i naknada. Ako ti je povoljnija prva opcija - što jeste - nema šta da ti naplaćuju cenu telefona. Oni su samo jako jako bezobrazni i odvratni jer im korisnici odlaze zbog totalne kataklizme mreže, ali to ne prolazi. Kontaktiraj Tržišnu inspekciju MTTT nadležnu za tvoj region i objasni im situaciju. Najbolje da odeš lično da te ne otera šalteruša preko telefona.
Raskid zbog usluge mislim da niko nije dobio.
Jesam ja i to 5 ugovora. Naravno bez plaćanja naknade štete uz otpis troškova uređaja (telefoni modemi itd). Maksimalno su odvratni ali ne mogu protiv moje volje ma koliko hteli.
 
Ne plaćaš NIŠTA osim preostalih pretplata do isteka ugovorne obaveze ILI zbir popusta i naknada. Ako ti je povoljnija prva opcija - što jeste - nema šta da ti naplaćuju cenu telefona. Oni su samo jako jako bezobrazni i odvratni jer im korisnici odlaze zbog totalne kataklizme mreže, ali to ne prolazi. Kontaktiraj Tržišnu inspekciju MTTT nadležnu za tvoj region i objasni im situaciju. Najbolje da odeš lično da te ne otera šalteruša preko telefona.

Jesam ja i to 5 ugovora. Naravno bez plaćanja naknade štete uz otpis troškova uređaja (telefoni modemi itd). Maksimalno su odvratni ali ne mogu protiv moje volje ma koliko hteli.

Cena telefona uz paket je jedan od popusta koji se ostvaruju, proverena stvar. Drugi je popust na pretplatu. Mnogo je lakse bez telefona jer ostaje razlika u popustu na pretplatu.
Ja ovde imam obe situacije, jer koristim friends and family popust, plus sam uzeo tel.
U toj, po mene nepovoljnijoj varijanti, dodjem im razliku popusta na telefon i mp cene i popusta na f&f vaucer, tj popusta na pretplatu.

Druga, po mene bolja varijanta, je da platim preostale pretplate.

A ovi ..... imaju trecu racunicu koja ne odgovara ni jednoj od dve zakonske varijante.

A trzisna i Ratel... mnogo zajebancije nizasta u konacnom epilogu.
 
Ja sam dobio raskid 2 ugovora doduse kod u...... nog Mts-a
Pisao sam davno o tome
Jeste naporno boriti se sa njima ali ne toliko koliko se misli
Kod mene je bio problem sto nisam imao dobar signal niti internet
Naravno prijavio,poslali ekipu da meri signal i ustanovili da nije dobar
Dobio odgovor posle 10 dana da to nije dovoljan razlog za raskid ugovora ahahaha za neverovati
Otisao u Ratel i podneo zalbu,cak mi gospodja tamo veoma ljubazno objasnila sta i kako da je napisem
Poslali ekipu koja meri signal i takodje ustanovili da je los,poslali dopis posle 15 dana meni i u.....nom Mts-u
Pozvali me u poslovnicu iz Mtsa posle 7 dana i dali raskid ugovora
To je to,traje ali moze im se doskociti ako si uporan

Da zaboravih da napisem da su me pre slanje zalbe Ratelu zvali u Mts da mi neka njihova tragikomicna menadzerka objasni kako ja nemam sanse kod Ratela nego da sacekam istek ugovora bla bla jer oni nisu krivi sto je signal los ahahaha
Ja joj kazem pa to je vas problem a ne moj hocu raskid ili se zalim Ratelu
Na to mi odgovorila pa mi ne prodajemo jacina signala ahahaha,ja hoj rekao pa sta prodajete cokoladne bananice na kilo
Inace kada sam dobio rakid ugovora i sve bilo zavrseno,stigne mi.racun na 22,500 dinara da platim Mtsu ,ja papir i u poslovnicu
Bila neka fina menadzerka objasnila da to oni rade panko se zezne zezne se uplati i posle kao nema nazad novac nego prebija se preko racuna za fiksni broj imao 2 tada
Tako da svasta mozete doziveti sa amaterima i neradnicima ,dobro pazite i budite uporni
 
Poslednja izmena:
Cena telefona uz paket je jedan od popusta koji se ostvaruju, proverena stvar. Drugi je popust na pretplatu. Mnogo je lakse bez telefona jer ostaje razlika u popustu na pretplatu.
Ja ovde imam obe situacije, jer koristim friends and family popust, plus sam uzeo tel.
U toj, po mene nepovoljnijoj varijanti, dodjem im razliku popusta na telefon i mp cene i popusta na f&f vaucer, tj popusta na pretplatu.

Druga, po mene bolja varijanta, je da platim preostale pretplate.

A ovi ..... imaju trecu racunicu koja ne odgovara ni jednoj od dve zakonske varijante.

A trzisna i Ratel... mnogo zajebancije nizasta u konacnom epilogu.
UVEK se plaća POVOLJNIJA varijanta. I tačka. Nema diskusije na tu temu. Reč božja.

Ako ti je problem da se žališ a neće da ti odrade raskid kako treba onda plati šta ti tražiš ili nemoj da raskidaš.

Sve informacije su date i ponavljaju se već 3 godine, nisu se menjale, tako da je na tebi da odabereš najpovoljniju i najbolju opciju za tebe - nećeš da raskidaš, žališ se, ili raskidaš i plaćaš šta ti traže. It's your choice.
 
Raskid zbog usluge mislim da niko nije dobio.
Sms porukom salju iznos za otrkup ugovora koji pidneses u poslovnici
Ja znam 5 ljudi koji su dobili, ovde na temi na poslednjih 5-10 strana imas njih nekoliko, na ostalim (o provajderima, internetu i sl.) daleko vise. Ti odredjujes kako i sta ce da ti salju i kako ces na to da odgovoris i kome eventualno jos da se zalis, ako prihvatas njihovo kao zdravo za gotovo onda cuti (i tamo i ovde) i plati koliko i kako ti kazu.
 
Koji je status korisnika nakon isteka ugovorne obaveze? Odnosno koja je procedura za odjavu sa postpaid-a? Da li se ugovor možda automatski produžuio? Pitam za suprugu koja je u A1 i trenutno nije u zemlji. Plaća neki stari neo3 čini mi se 1400 din mesečno. E sad, pošto neće dolaziti određen period ne vidim svrhu plaćanja pretplate, već sam mislio da u njeno ime ili kako god, da se odjavi kao postpaid korisnik. Vidim da imaju lepu prepaid priču za 300 din mesečno što joj opet ništa ne znači dok je tamo, ali kada je ovde može završiti posao.
 
@banexbanex Raskid ugovora i prelazak na prepaid može samo lično da se uradi ili ako supruga ima sertifikat za elektronski potpis MUP-a (ne Pošte) onda može da potpiše jednostranu izjavu o raskidu ugovora i da pošalje na mejl [email protected]. Kada to odbiju onda mora da podnese žalbu Ministarstvu trgovine turizma i telekomunikacija, pa posle par žalbi će joj usvojiti raskid. Ili da pribaviš ovlašćenje za raskid njenog ugovora u A1.
 
@banexbanex Raskid ugovora i prelazak na prepaid može samo lično da se uradi ili ako supruga ima sertifikat za elektronski potpis MUP-a (ne Pošte) onda može da potpiše jednostranu izjavu o raskidu ugovora i da pošalje na mejl [email protected]. Kada to odbiju onda mora da podnese žalbu Ministarstvu trgovine turizma i telekomunikacija, pa posle par žalbi će joj usvojiti raskid. Ili da pribaviš ovlašćenje za raskid njenog ugovora u A1.
Zašto mupov sertifikat da a postin ne kada su oba serifikaciona tela?
 
@laksativ Zato što je ovo A1 i zato što i MUP sertifikat ne služi ničemu dok se ne žališ. Bukvalno nema razloga nego eto tako dosadno im je pa hoće da osporavaju određena sertifikaciona tela protivno zakonu o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u el. poslovanju.
 
@banexbanex Raskid ugovora i prelazak na prepaid može samo lično da se uradi ili ako supruga ima sertifikat za elektronski potpis MUP-a (ne Pošte) onda može da potpiše jednostranu izjavu o raskidu ugovora i da pošalje na mejl [email protected]. Kada to odbiju onda mora da podnese žalbu Ministarstvu trgovine turizma i telekomunikacija, pa posle par žalbi će joj usvojiti raskid. Ili da pribaviš ovlašćenje za raskid njenog ugovora u A1.
Samo da javim da sam sve završio bez izjava, žalbi, sertifikata, doduse preko veze :D u poslovnici. Prekjuče podnet zahtev, juče stigla poruka da se zahvaljuju na saradnji. Što znači da može bez džidža bidža ako se naleti na razumnu osobu u poslovnici.
 
@banexbanex Uh tek što god. Naći normalnu osobu tamo je nemoguća misija, a tek nekoga ko će da prekrši interna pravila o odnosu sa korisnicima i pravnim poslovima, to je tek... Druga priča.
 
Pre par godina je moglo i preko maila (ko nije pod UO), ono ime, prezime, broj telefona, ugovora, jmbg, slika LK i trazis raskid i to je to.

A to za Postin sertifikat sam cuo i da neke banke prave problem, dok za MUPov ne. Tako da ili su neobavesteni ili je bilo nekih problema sa Postinim
 
Krenula mi je Mocna Tarifa od danas ali stoje mb i minuti od stare Klasik tarife i u aplikaciji i u moj a1 preko browsera, jel to normalno?
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-08-01-07-58-28-105_rs.vipmobile.mojvip2.jpg
    Screenshot_2021-08-01-07-58-28-105_rs.vipmobile.mojvip2.jpg
    73.9 KB · Pregleda: 39
Sačekaj jedan dan da sistem sve prebaci kako treba. Do večeras bi trebalo da imaš sve iz nove tarife.
 
Gde je bila ova mocna tarifa u martu kad sam uzeo INTARIFU...
Mozes da predjes na mocnu tarifu s tim sto ti 1TB vazi do kraja ugovorne obaveze. Odnosno mesecno imas 1024GB / broj meseci do kraja UO u proseku, naravno mozes jedan mesec da potrosis 100GB, drugi 10GB, treci 20GB, kako hoces.
Ja sam to uradio 13 meseci do isteka UO i sad imam 78.76GB mesecno u proseku do kraja UO. Cena tarife je 1499 dinara, u zoni ZB je dostupno 3GB mesecno.
 
Hvala na informacijama, pa to je i bolje, vise GB cu imati u proseku mesecno.. Ali znaci mi i zbog minuta, ovamo imam 300, tu cu imati neograničeno
 
Presao sa neo2 na mocnu na pola ugovora tj imam jos 11 meseci do kraja ugovora.
1024gb / 11 = 93gb mesecno prosecno za 1500 din .

Samo pozovite i trazite prelazak ..sve preko telefona
 

Nisam nikad koristio Deezer.
Je li bolji od Spotify-a?
 
@banexbanex Raskid ugovora i prelazak na prepaid može samo lično da se uradi ili ako supruga ima sertifikat za elektronski potpis MUP-a (ne Pošte) onda može da potpiše jednostranu izjavu o raskidu ugovora i da pošalje na mejl [email protected]. Kada to odbiju onda mora da podnese žalbu Ministarstvu trgovine turizma i telekomunikacija, pa posle par žalbi će joj usvojiti raskid. Ili da pribaviš ovlašćenje za raskid njenog ugovora u A1.
Za prelazak na prepad (kada istekne UO) mora se ići u poslovicu, ili to može da se obavi na normalniji način?
 
Мора у пословницу због припејд картице.
 
@tarantula888 U poslednje vreme (~2 godine) ne menjaju karticu uopšte, ranije su to radili jer su prepaid kartice bile 3G only (naravno davali su na zahtev 4G karticu). Sad te 3G kartice koriste samo kod prenosa broja kad daju privremeni broj.

@radashin Mora da se ide na prodajno mesto jer je to raskid ugovora koji se inače realizuje na kraju obračunskog ciklusa i svakako se potpisuje papir. Nikad nigde nije moglo da se raskine online, a i sklapanje ugovora se radi potpisom kuriru ako nećeš na prodajnom mestu.
 
Мени дали нову,али познати 3г МТС је у питању:) и наравно захтјев за раскид.
 

Nisam nikad koristio Deezer.
Je li bolji od Spotify-a?
Kao neko ko koristi deezer, spotify i tidal, mogu da kažem da je deezer možda za nijansu bolji sa kvalitetom zvuka, dok Spotify ima savršen algoritam preporuka. Meni lično najviše odgovara tidal ali to je sve subjektivno. Svakako nećeš pogrešiti sa deezerom.
 
Nazad
Vrh Dno