Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Juce sam podneo zahtev za raskid ugovora jer mi 13.07 istice ugovor. Trazio sam popust na paket u par navrata, trazio sam vise interneta za INTARIFU u vidu nekog dodatka gratis makar... Nista. Danas me zovu i nude mi sve :D ... Svejedno raskinuo sam ugovor jer se selim preko, ali eto nekome mozda pomogne oko cenkanja. :D
To se zna, ovako kada trazis ne moze nista a cim podneses zahtev za raskid ugovora onda daju i sakom i kapom i vise od onoga sto si trazio. Sto sam ja prokomentarisao kada sam pricao sa call centrom mts-a da to mu dodje kao iznuda. Da sam podneo zahtev za raskid ugovora jer nece da mi daju bolje uslove ali su mi rekli da tako mora da samo tako imaju pravo da ponude vise nego sto bi ovako dobili i onda mogu da se pravdaju ovako nemaju na osnovu cega da opravdaju benefite i pogodnosti koje daju prilikom podnosenja zahteva za raskid.
 
Naravno da je rešenje da se predje u drugu mrežu, jer oni tvoji postovi gde si se žalio, ne vidim da su urodili plodom? Dali su ti popust od jedno 10.000 i molili te da ostaneš u mreži i 12 meseci ranije potpises ugovor bez penala?

Naravno da ne. Predjes u drugu mrežu i završiš posao.
Bravo, znaci po tebi, "plati pa klati". Ako zelim da vidim kakav je operater, telefon, sat, tv, itd. jednostavno tvoj savet je "kupi pa ces videti" ili promeni pruzaoca usluga pa proveri. Ma divno. A i ne moram da idem na zvanicni sajt pruzaoca usluga, prodavca, jer postoji Bench forum i tu mogu da dodjem i pogledam zvanicnu ponudu svakog pruzaoca usluga ili specifikaciju proizvoda, jer kako rekoh ovde cemo pisati i pruzati EPP operatorima i proizvodjacima. Divno.
Sto se tice mojih postova o raskidu ugovora, ja sam izneo svoje iskustvo, to je bila namera, i postavio cinimi se, jedno pitanje, ne mogu da vracam sad prepisku pa ovo za pitanje uzmite sa rezervom, mozda nisam. Na osnovu tih postova, neki su dosli do novih saznjanja u vezi A1, npr da kada ranije obnovis ugovor, ne traje 24 meseci nov nego 24mes + mes koji su preostali do kraja prethodne UO.
Ali ok, od sada pisem samo ponude operatera i specifikacije proizvoda, nije problem radicemo EPP, iliti marketing. Kad budem zeleo da pitam za iskustvo sa nekim operaterom, platicu za svaki post, npr 300rsd cena sim + cena sa dogovorom za iskustvom, pa sve to puta broj postova. Ne ocekujem da ostane moj post ovde, cak ocekujem i opomenu pa i ban, ali ovo vise nije ni forum kakav je bio, cim neko napise kritiku na racun necega odmah hiljadu njih pise "ma nije tako, ma sta ti znas, itd.". Hvala na paznji.
 
Koliko sam ja shvatio, ona intarifa može da se uzme bez ugovora. Ko hoće da isproba kako mu radi A1 mreža ima 300 minuta i 10 Gb za mesec dana, sasvim dovoljno da se vidi da li mreža zadovoljava potrebe korisnika.
 
I cena Intarife bez UO je ista kao cena na 24 meseca bez kupovine uređaja. Sasvim fer ponuda.
 
krastavac nemam cime drugo da se bavim.
Idi covece nadji neku curu pa nju j*bi nemoj nas ovde vise, ostavi nas na miru. Dosadio si bogu i narodu sa svojim kukanjem kako hoce da te prevare za jednu predplatu. Kazi mi vise koji ti je racun da ti uplatim tu jednu predplatu i prestani vise sa kuknjavom.
 
Ja sam prošlu nedelju, tj u ponedeljak nakon isteka uo za klasik tarifu podneo zahtev za prelazak u globaltel, niko me nije zvao ništa da nudi, samo iz globaltela u četvrtak da sam od petka ujutru kod njih :D Do duše ćale koristi tu karticu, ali izgleda kako se kome zakoni. Mts me uvek zove npr :)
 
Приметио сам у последње време када зовем неке бројеве правних лица да ми одмах избаци њихово име када позовем број. Не сећам се да је раније то био случај, а користим ону Гуглову сток апликацију за позиве. Да ли је то нешто до А1 мреже или генерално свима избацује име?
 
Приметио сам у последње време када зовем неке бројеве правних лица да ми одмах избаци њихово име када позовем број. Не сећам се да је раније то био случај, а користим ону Гуглову сток апликацију за позиве. Да ли је то нешто до А1 мреже или генерално свима избацује име?
To ti je do Google phone aplikacije.
 
U poslednje vreme (par meseci) vip je postao ocajan. U stanu moram da budem na odredjenim lokacijama inace sagovornik pocinje da krci, prekida, i td...
Cesto se desi da mi stigne poruka "propusten poziv" a telefon kraj mene upaljen i funkcionalan. Desava se cak da prilikom pozivanja cekam par sekundi, a onda se prekine uspsotavljanje veze. Na mojoj lokaciji to je dosta izrazeno, ali desavalo mi se i u centru Beograda i drugim mestima u Beogradu. Jako retko ali desavalo se.
Ranije sam mislio da je to zbog telefona (dosta stariji model), ali nista se nije promenilo ni prelaskom na Iphone XS.
 
Racunam da bi ukljucivanjem VoLTE-a resilo vecinu problema jer ne bi bilo potrebe za rollover-om .
 
Ubacio drugi sim i aj da proverim da nisam izbacio pogresan,zovem sa fixnog
Prvi pokusaj,zauzece na fixnom(mobilni na stolu,3 crte signal)
Drugi pokusaj zvoni normalno

Posle 10 min. stize sms ko me zvao,propusten poziv

Bravo vip,samo deli unlimited minute i megabajte,nema veze sto mreza prdnula u bacvu
 
U poslednje vreme (par meseci) vip je postao ocajan. U stanu moram da budem na odredjenim lokacijama inace sagovornik pocinje da krci, prekida, i td...
Cesto se desi da mi stigne poruka "propusten poziv" a telefon kraj mene upaljen i funkcionalan. Desava se cak da prilikom pozivanja cekam par sekundi, a onda se prekine uspsotavljanje veze. Na mojoj lokaciji to je dosta izrazeno, ali desavalo mi se i u centru Beograda i drugim mestima u Beogradu. Jako retko ali desavalo se.
Ranije sam mislio da je to zbog telefona (dosta stariji model), ali nista se nije promenilo ni prelaskom na Iphone XS.
Isti problem. Može svuda da se desi i tu više nema pravila, nije problem određen deo grada, telefon i slicno. Ništa ne znači 5 crta mreža ako je bazna stanica prebukirana.

Vreme da se rastajemo. Još par dana...
 
Da da prebukirano. Izgleda svi navalili na tarifu sa neogranicenim internetom. Ionako su imali dosta korisnika na kucnom internet paketu, pa jos i ta tarifa.. Samo ja ima jos da gulim godinu dana kod njh,. Da li je moguce raskinuti ugovor zbog loseg signala, prekidanja veze, nedostupnosti itd... ?
 
Verovatno može ako možeš to da dokažeš...
 
Verovatno može, ako budeš uporan.

Ovo bi bio neki sled radnji:
Obratiš se operateru sa problemom i kako želiš da raskineš ugovor bez plaćanja penala, jer više ne možeš da koristiš usluge. Naravno pisano, kako bi postojao trag o tome.

Nakon toga oni kažu kako je sve u redu sa njihove strane, već je tvoj uređaj problem, ili debeli zidovi, ili će već nešto smisliti.
Zatim se obratiš još jednom, jer ti se problem konstantno ponavlja, pomeneš RATEL i insistiraš da ti poprave uslugu u roku od 5 dana, ili da te oslobode ugovorne obaveze bez plaćanja penala.

Kad te još jednom odbiju, spakuješ celu prepisku, šalješ RATELu sa detaljnim pojašnjenjem problema i tvojih zahteva, i nadaš se da će sve to na kraju dovesti do oslobađanja od ugovorne obaveze.

To bi otprilike bio scenario.
 
Umesto "Da li je moguce raskinuti ugovor zbog loseg signala" možda je bolje pitati "Da li je neko uspeo da raskine ugovor kod A1 zbog lošeg signala?"
 
Da ne ispadne da branim A1, oni stvarno moraju da se "saberu", ali evo sa tehničke strane da napišem šta su potencijalni uzročnici problema kod A1 mreže.

A1 je u inicijalnom deljenju spektra (još kad su bile samo GSM mreže) dobio i hendikep i prednost.
A1 je dobio samo 1/5 dostupnog el magnetnog spektra na band 8 odnosno 900MHz
A1 je dobio 50% više dostupnog spektra na band 3 odnosno 1800MHz

Ranije su imali mnogo GSM baznih stanica na 1800MHz jer nisu imali dovoljno mesta na 900MHz. To je u startu značilo goru pokrivenost indoor u odnosu na mts i Telenor.
A1 zbog malog dela spektra na 900MHz - nikad nije pustio 3G mrežu na 900MHz, celokupna A1 3G mreža je na 2100MHz, dok recimo Telenor sada praktično da ceo svoj 3G drži na 900MHz

A1 je prodao mnogo, mnogo, mnogo kućnog neta, to je dovelo do toga da im 4G mreža bude spora. Oni su našli način kako da reše taj problem (i time izavali potencijalno - što se sad i vidi) naprave drugi.

Ugasili su potpuno celokupnu 2G mrežu na 1800MHz i sve nagurali na 900MHz (u taj mali deo koji imaju) - koristeći LeanGSM tehnologiju gde bazne stanice pozajmnjuju kapacitet jedna od druge, ali celokupan kakacitet GSM mreže je smanjen na 1/3 onoga što su nekad imali.

Ovim su dobili veliko povećanje kapaciteta LTE mreže, što se vidi na svim mestima gde su pustili 3CA (i po negde i 4CA), a sve na uštrb 2G i 3G mreže. Ako znamo da je novac u data saobraćaju, oni su rešili da voice bude "manje bitan", i data im radi (kolko je moguće uz ogroman saobraćaj na A1 LTE mreži), a 3G i 2G su "zakinuti". Jedino što im zameram je da su to morali uraditi tek nakon masovnog puštanja VoLTE servisa korisnicima na što većem mogućem broju modela koji podržavaju tu tehnologiju. Time bi iskoristili LTE za voice saobraćaj, a imaju dovoljno, sa svim proširenjima, sasvim dovoljno za mnogo VoLTE saobraćaja, a da 3G i 2G ostane dostupan korisnicima koji nemaju VoLTE, i tako bi rešili i problem data saobraćaja i problem sa pozivima. Ovako, napravili su da data radi pristojno, ali se dešava da za pozive nema kapaciteta.

Kolko često se ovakva stvar dešava, zavisi od same lokacije korisnika, kvaliteta signala, jačine istog i zauzeća mreže za pozive.
 
Ja sam našao računicu za A1. Uzeo sam neo neo max za 1999 din, kartica mi služi kao data na telefonu, a može i da se obavi poziv koji lepo ide preko voLTE mreže. Drugi sim mi je Omorika 1 iz mts-a kao glavni za voice, tako da sam zadovoljan generalno za 3K mesečno.
 
Da li radi teathering na tom NeoNeoMax paketu jer je bilo priče da je VIP nešto tu ograničio da ne bi ljudi koristili ovaj paket kao zamenu za kućni net?
 
Da li radi teathering na tom NeoNeoMax paketu jer je bilo priče da je VIP nešto tu ograničio da ne bi ljudi koristili ovaj paket kao zamenu za kućni net?
Radi bez problema, u ugovoru piše da je dozvoljen tethering u visini potrošenih GB na mobilnom tokom prethodnog meseca. Prosečno trošim 2-3 TB mesečno, od toga pola ode na tethering. Od decembra do sada nije bilo problema.
 
Imam tarifu Neo 5, pre neki dan sam bio prinuđen da teterujem i smorio se.
Speedtest na telefonu gruva 100/12 i stvarno radi odlično, ali teter skoro nula UL. Da li je do telefona ili do VIP ograničenja, ne znam.

Na kraju sam se prebacio na svoj Telenor, nisam merio brzine, jer je radio onako kako očekujem da radi.
 
Kakva je procedura beše za prelazak sa postpaid na prepaid?
Ističe UO 03.08.
 
Radi li nekome pregled i placanje racuna na A1 sajtu? Kada sam potpisao UO, naveo sam email gde da mi stizu racuni. Email je stigao, trebao je takodje da se potvrdi medjutim nista, na sajtu se samo vrti onaj kruzic i to je to. Presek mi je bio petog i za sada mi nista nije stiglo. Da li ce mi stizati email ili ne? Na A1 sajtu 70% stvari ne radi.
 
Ajd neko tehnički pismeniji da mi objasni, kako to provajder može da mi limitira tethering?

razmišljam iz ovog ugla
1. imam gigabajta koliko imam, platio sam ih i preko toga ne mogu
2. brzina je uglavnom limitirana sposobnoscu mog mobilnog uredjaj a ne provajdera
3. koliko se uredjaja zakaci na mobilni i sta rade, nije konstantno
4. ako se koristim laptopom, ucitava se sav PC saobracaj (apdejti, sinhronizacije, PC verzije web stranica ...) što nije isto kao kada telefon koristi paket

Znam, sve je moguće ograničiti ali želim pojašnjenje kako to provajder radi a bio bi dobar i neki info link da potkrepi.
Hvala.
 
Ovde je dosta lepo objašnjeno kako provajder može da detektuje tethering.
 
Nazad
Vrh Dno