Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Tacno. Pise na portalu i pise i u novoj aplikaciji samo ljudi ne obrate paznju i pretpostave da ugovor istice 2 god od potpisivanja sto kod Vip-a nije slucaj ako obnove ranije ugovor. Jos se vise iznenade kad im nestane popust pre isteka ugovora ako ponovo ne obnove ranije.
 
Tacno. Pise na portalu i pise i u novoj aplikaciji samo ljudi ne obrate paznju i pretpostave da ugovor istice 2 god od potpisivanja sto kod Vip-a nije slucaj ako obnove ranije ugovor. Jos se vise iznenade kad im nestane popust pre isteka ugovora ako ponovo ne obnove ranije.
Tacno je, u A1 se meseci sabiraju. Ali mislim samo ako je uz ugovor uzet telefon. Ja sam npr pre ovog ugovora koji sam zeleo da raskinem imao ugovor bez telefona, nikada do zadnjeg ugovora i nisam uzimao telefone uz ugovor. Ne znam ni zasto sam sada uzeo. Kada sam uzimao telefon, bilo je mislim oko 7-8 meseci do isteka prethodnog ugovora i novim ugovorom sa telefonom poceo je period od novih 2 godine ugovorne obaveze. Znaci, nisu mi sabirali preostale mesece iz prethodnog ugovora i dodali na novi ugovor. Da li zato sto je bio ugovor bez telefona ili kao sto kazes nisu znali, to vec ne znam.
Potvrdili su mi iznos za raskid ugovora. 11600 din. Izvinjavaju se i bukvalno me mole da oprostim gresku jer je iznos koji su mi prethodno naveli 6800 din kako su naveli, greska njihove tehnicke sluzbe.
Iznos od 11600 din za raskid mi odgovara naravno, nije veliki, i da je duplo veci, izrevoltiran njihovim postupkom oko poklanjanja 1 pretplate da bi mi omogucili da potpisem novi ugovor, platio bih.
Javio se drugi problem. Zeleo sam da predjem u MTS nakon raskida ugovora ali me prijatelji koji su u njihovoj mrezi upozoravaju da to ne cinim nikako jer i oni jedva cekaju da ih se otarase. Navode mi da se sa MTS nista ne zna i da su skloni razlicitim manipulacijama. Od nepostovanja ugovora, preko napucavanja iznosa racuna, do izmisljanja dugova naknadnih. Kao i da im je mreza uzasno losa. Ostaje mi da vidim kakva je situacija sa Telenorom i eventualno tamo podnesem zahtev za ugovor.
Sa VIP/A1 nikada nisam imao ni jedan problem, uvecan racun, nepostovanje ugovora, losu mrezu ili bilo sta. Sve sto sam potosio obracunato je kako i treba i nikada nije dodato nesto preko ili slicno. Nisu ni oni samnom imali prob sve placano i postovano u maksimali i na vreme.
Ono sto sam u zadnje vreme primetio, generalno kod svih operatera kao i drugih pruzaoca usluga (kablovska i ostalo) je da se ne drze zakona i da su skloni raznim manipulacijama i da mogu da ti naprave problem da ne znas kako da se izvuces iz istog. Ja za sada takve probleme nisam imao, ne mogu da kazem, ali sam od dosta ljudi cuo za probleme. Evo i mene je npr A1 kod ovog slucaja uputio da proverim na sajtu gde je nejasno sta obracunavaju kada sam ih konkretno pitao sta su obracunali u naknadu za raskid.
Zbog toga se razmisljam da mozda i na prepaid predjem. Pa koliko uplatim to je to.
Svakako ako mi i Telenor ne bude odgovarao verovatno cu sacekati istek UO sa A1 pa preci na prepaid. Ne isplati mi se da im dam 11600 din za raskid i uplacujem kredit. Bespotreban trosak.
 
Tacno je, u A1 se meseci sabiraju. Ali mislim samo ako je uz ugovor uzet telefon. Ja sam npr pre ovog ugovora koji sam zeleo da raskinem imao ugovor bez telefona, nikada do zadnjeg ugovora i nisam uzimao telefone uz ugovor. Ne znam ni zasto sam sada uzeo. Kada sam uzimao telefon, bilo je mislim oko 7-8 meseci do isteka prethodnog ugovora i novim ugovorom sa telefonom poceo je period od novih 2 godine ugovorne obaveze. Znaci, nisu mi sabirali preostale mesece iz prethodnog ugovora i dodali na novi ugovor. Da li zato sto je bio ugovor bez telefona ili kao sto kazes nisu znali, to vec ne znam.
Potvrdili su mi iznos za raskid ugovora. 11600 din. Izvinjavaju se i bukvalno me mole da oprostim gresku jer je iznos koji su mi prethodno naveli 6800 din kako su naveli, greska njihove tehnicke sluzbe.
Iznos od 11600 din za raskid mi odgovara naravno, nije veliki, i da je duplo veci, izrevoltiran njihovim postupkom oko poklanjanja 1 pretplate da bi mi omogucili da potpisem novi ugovor, platio bih.
Javio se drugi problem. Zeleo sam da predjem u MTS nakon raskida ugovora ali me prijatelji koji su u njihovoj mrezi upozoravaju da to ne cinim nikako jer i oni jedva cekaju da ih se otarase. Navode mi da se sa MTS nista ne zna i da su skloni razlicitim manipulacijama. Od nepostovanja ugovora, preko napucavanja iznosa racuna, do izmisljanja dugova naknadnih. Kao i da im je mreza uzasno losa. Ostaje mi da vidim kakva je situacija sa Telenorom i eventualno tamo podnesem zahtev za ugovor.
Sa VIP/A1 nikada nisam imao ni jedan problem, uvecan racun, nepostovanje ugovora, losu mrezu ili bilo sta. Sve sto sam potosio obracunato je kako i treba i nikada nije dodato nesto preko ili slicno. Nisu ni oni samnom imali prob sve placano i postovano u maksimali i na vreme.
Ono sto sam u zadnje vreme primetio, generalno kod svih operatera kao i drugih pruzaoca usluga (kablovska i ostalo) je da se ne drze zakona i da su skloni raznim manipulacijama i da mogu da ti naprave problem da ne znas kako da se izvuces iz istog. Ja za sada takve probleme nisam imao, ne mogu da kazem, ali sam od dosta ljudi cuo za probleme. Evo i mene je npr A1 kod ovog slucaja uputio da proverim na sajtu gde je nejasno sta obracunavaju kada sam ih konkretno pitao sta su obracunali u naknadu za raskid.
Zbog toga se razmisljam da mozda i na prepaid predjem. Pa koliko uplatim to je to.
Svakako ako mi i Telenor ne bude odgovarao verovatno cu sacekati istek UO sa A1 pa preci na prepaid. Ne isplati mi se da im dam 11600 din za raskid i uplacujem kredit. Bespotreban trosak.
Vreme je da prestaneš da koristiš mobilni telefon i tako rešiš sve svoje probleme...
 
Tacno je, u A1 se meseci sabiraju. Ali mislim samo ako je uz ugovor uzet telefon. Ja sam npr pre ovog ugovora koji sam zeleo da raskinem imao ugovor bez telefona, nikada do zadnjeg ugovora i nisam uzimao telefone uz ugovor. Ne znam ni zasto sam sada uzeo. Kada sam uzimao telefon, bilo je mislim oko 7-8 meseci do isteka prethodnog ugovora i novim ugovorom sa telefonom poceo je period od novih 2 godine ugovorne obaveze. Znaci, nisu mi sabirali preostale mesece iz prethodnog ugovora i dodali na novi ugovor. Da li zato sto je bio ugovor bez telefona ili kao sto kazes nisu znali, to vec ne znam.
Potvrdili su mi iznos za raskid ugovora. 11600 din. Izvinjavaju se i bukvalno me mole da oprostim gresku jer je iznos koji su mi prethodno naveli 6800 din kako su naveli, greska njihove tehnicke sluzbe.
Iznos od 11600 din za raskid mi odgovara naravno, nije veliki, i da je duplo veci, izrevoltiran njihovim postupkom oko poklanjanja 1 pretplate da bi mi omogucili da potpisem novi ugovor, platio bih.
Javio se drugi problem. Zeleo sam da predjem u MTS nakon raskida ugovora ali me prijatelji koji su u njihovoj mrezi upozoravaju da to ne cinim nikako jer i oni jedva cekaju da ih se otarase. Navode mi da se sa MTS nista ne zna i da su skloni razlicitim manipulacijama. Od nepostovanja ugovora, preko napucavanja iznosa racuna, do izmisljanja dugova naknadnih. Kao i da im je mreza uzasno losa. Ostaje mi da vidim kakva je situacija sa Telenorom i eventualno tamo podnesem zahtev za ugovor.
Sa VIP/A1 nikada nisam imao ni jedan problem, uvecan racun, nepostovanje ugovora, losu mrezu ili bilo sta. Sve sto sam potosio obracunato je kako i treba i nikada nije dodato nesto preko ili slicno. Nisu ni oni samnom imali prob sve placano i postovano u maksimali i na vreme.
Ono sto sam u zadnje vreme primetio, generalno kod svih operatera kao i drugih pruzaoca usluga (kablovska i ostalo) je da se ne drze zakona i da su skloni raznim manipulacijama i da mogu da ti naprave problem da ne znas kako da se izvuces iz istog. Ja za sada takve probleme nisam imao, ne mogu da kazem, ali sam od dosta ljudi cuo za probleme. Evo i mene je npr A1 kod ovog slucaja uputio da proverim na sajtu gde je nejasno sta obracunavaju kada sam ih konkretno pitao sta su obracunali u naknadu za raskid.
Zbog toga se razmisljam da mozda i na prepaid predjem. Pa koliko uplatim to je to.
Svakako ako mi i Telenor ne bude odgovarao verovatno cu sacekati istek UO sa A1 pa preci na prepaid. Ne isplati mi se da im dam 11600 din za raskid i uplacujem kredit. Bespotreban trosak.

Drug te je malo slagao, sto se tice mreze, mreza je posle Telenora najbolja i tu nema sta da se prica, a sigurno je 10x bolja od usljivog A1 koji nema ili gubi signal ili nisi dostupan iako je telefon sve vreme ukljucen. Pricam za svoj slucaj i sta sam doziveo sa njima prilikom vise puta testiranja njihovog broja koji sam kupio na trafici, a i kolega koji je u A1 sa njime isto imam problem da se cujem jer mreza u Novom Sadu nebitno koji deo grada zeza, sto je nedopustivo da u drugom najvecem gradu u Srbiji oni imaju tako losu mrezu.

Da se vratim na MTS, sto se tice racuna kod njih sam vec 20 godina i nikada nisam imao problema sa cenama i racunima da mi je naplaceno nesto vise a sto se tice ugovora sve trazis da bude napisano crno na belo ili ako se pogodis za neke promocije koje ne mogu da upisu u standardni ugovor trazis da ti to bude poslato na email. Do sada ko zna koliko ugovora za mobilni i za internet obnovljeno kod njih i nikada nije doslo do problema, 3-4 tableta uzeta po 1 dinar, vise telefona uzeto uz ugovor. Vise problema sam imao sa njihovim promoterima koji vole da izvrcu reci pa onda mora da se sa mts-om biju bitke da se to ispravi ali uvek se ispravi i uvek ispostuju dogovor ili da promoteri cesto nude losiju ponudu od samog MTS-a.

Sto se tice signala kod MTS-a nema gde nisam imao signal, bilo gde da sam otisao sam uvek imao signal. Ovo sada ispada da svaki ciga svoga konja hvali.

Na kraju uvek mozes uzeti njihovu karticu na dopunu pa testirati mrezu i signal kako se ponasa na istim mestima gde si do sada koristio A1 usluge.
 
Drug te je malo slagao, sto se tice mreze, mreza je posle Telenora najbolja i tu nema sta da se prica, a sigurno je 10x bolja od usljivog A1 koji nema ili gubi signal ili nisi dostupan iako je telefon sve vreme ukljucen. Pricam za svoj slucaj i sta sam doziveo sa njima prilikom vise puta testiranja njihovog broja koji sam kupio na trafici, a i kolega koji je u A1 sa njime isto imam problem da se cujem jer mreza u Novom Sadu nebitno koji deo grada zeza, sto je nedopustivo da u drugom najvecem gradu u Srbiji oni imaju tako losu mrezu.

Da se vratim na MTS, sto se tice racuna kod njih sam vec 20 godina i nikada nisam imao problema sa cenama i racunima da mi je naplaceno nesto vise a sto se tice ugovora sve trazis da bude napisano crno na belo ili ako se pogodis za neke promocije koje ne mogu da upisu u standardni ugovor trazis da ti to bude poslato na email. Do sada ko zna koliko ugovora za mobilni i za internet obnovljeno kod njih i nikada nije doslo do problema, 3-4 tableta uzeta po 1 dinar, vise telefona uzeto uz ugovor. Vise problema sam imao sa njihovim promoterima koji vole da izvrcu reci pa onda mora da se sa mts-om biju bitke da se to ispravi ali uvek se ispravi i uvek ispostuju dogovor ili da promoteri cesto nude losiju ponudu od samog MTS-a.

Sto se tice signala kod MTS-a nema gde nisam imao signal, bilo gde da sam otisao sam uvek imao signal. Ovo sada ispada da svaki ciga svoga konja hvali.

Na kraju uvek mozes uzeti njihovu karticu na dopunu pa testirati mrezu i signal kako se ponasa na istim mestima gde si do sada koristio A1 usluge.
Ja za MTS nista nisam tvrdio, lepo sam napisao da su mi par osoba navele to sto sam napisao za MTS. Ne mogu da testiram njihovu mrezu jer na MTS prepaid ne postoji 4G, u 2021 god.
Ne hvalim ja A1, zasto bih, nisu mi iz oka ispali, imamo ugovor na koji smo obavezani i A1 i ja, i to je poslovna saradnja, placam koliko treba, ne daju mi za dz pa da ih hvalim. Samo kazem da zaista za vise od 8 god na postpaid kod njih nisam imao prob ni jedan. Ni pucanje veze, ni interneta, ni kakvih smetnji, niti bilo kakvih naduvavanja racuna. Jedino sto me iritiralo u pocetku je bio taj nacionalni roming ali to je vec samo do mene. Raskid sa njima trazio sam iskljucivo zbog ne svidjanja njihove politike poslovanja. Vecina racuna koje sam imao su bili dobrano preko pretplate, i oni sada, da bi se odobrovoljili da mi dozvole produzenje ugovora, traze da im poklonim iznos jedne pretplate. To sto kazem racuni su bili itekako visi u odnoau na osnovnu pretplatu u vecini slucajeva to je zato sto sam i napravio te racune a ne zato sto su oni zelelli, ali iz tog razloga bi trebalo da uvide tu cinjenicu, "ej ovaj je vise od 8 god u mrezi, racuni su veliki, sve se placa na vreme", ide nam na korist obnova ugovora na jos 24 meseca. A ne, poklonite nam jednu pretplatu i obnovicemo ugovor. E pa ne dam, ne zato sto nemam, nego iz principa. A ovamo cim sam pomenuo da mi sracunaju iznos obestecenja za prevremeni raskid, zao nam je sto to trazite, da li mozete da nam iznesete razlog, da li mozemo da ucinimo neki ustupak kako bi smo nastavili saradnju na obostrano zadovoljstvo, itd. A kada sam u mail dobio iznos, verovatno su u sistemu gledali i iznose racuna koje sam placao, saopstili mi iznos za obestecenje zbog raskida i bukvalno u nastavku kao da klece na kolenima i mole da nadjemo nacin da ostanem u mrezi. Epa sad ja necu. Prelazim kod drugih.
 
Ja za MTS nista nisam tvrdio, lepo sam napisao da su mi par osoba navele to sto sam napisao za MTS. Ne mogu da testiram njihovu mrezu jer na MTS prepaid ne postoji 4G, u 2021 god.
Ne hvalim ja A1, zasto bih, nisu mi iz oka ispali, imamo ugovor na koji smo obavezani i A1 i ja, i to je poslovna saradnja, placam koliko treba, ne daju mi za dz pa da ih hvalim. Samo kazem da zaista za vise od 8 god na postpaid kod njih nisam imao prob ni jedan. Ni pucanje veze, ni interneta, ni kakvih smetnji, niti bilo kakvih naduvavanja racuna. Jedino sto me iritiralo u pocetku je bio taj nacionalni roming ali to je vec samo do mene. Raskid sa njima trazio sam iskljucivo zbog ne svidjanja njihove politike poslovanja. Vecina racuna koje sam imao su bili dobrano preko pretplate, i oni sada, da bi se odobrovoljili da mi dozvole produzenje ugovora, traze da im poklonim iznos jedne pretplate. To sto kazem racuni su bili itekako visi u odnoau na osnovnu pretplatu u vecini slucajeva to je zato sto sam i napravio te racune a ne zato sto su oni zelelli, ali iz tog razloga bi trebalo da uvide tu cinjenicu, "ej ovaj je vise od 8 god u mrezi, racuni su veliki, sve se placa na vreme", ide nam na korist obnova ugovora na jos 24 meseca. A ne, poklonite nam jednu pretplatu i obnovicemo ugovor. E pa ne dam, ne zato sto nemam, nego iz principa. A ovamo cim sam pomenuo da mi sracunaju iznos obestecenja za prevremeni raskid, zao nam je sto to trazite, da li mozete da nam iznesete razlog, da li mozemo da ucinimo neki ustupak kako bi smo nastavili saradnju na obostrano zadovoljstvo, itd. A kada sam u mail dobio iznos, verovatno su u sistemu gledali i iznose racuna koje sam placao, saopstili mi iznos za obestecenje zbog raskida i bukvalno u nastavku kao da klece na kolenima i mole da nadjemo nacin da ostanem u mrezi. Epa sad ja necu. Prelazim kod drugih.

Dobro i sve to sto si sada napisao samo vec procitali u predhodnim postovima ali kakve to ima veze sa time sto ti je drugar reko? Kada bi se sve svodilo na rekla kazala sta bi onda bio smisao naseg zivota? Da verujemo kolegi koji je probao rakiju od kajsije, dunje i kruske i kaze da mu je lose i da mu je bolje ono pivo u plastici takozvano krmaca, ili ti koji si isto probao te vrste rakija i znas da su dobre i ne samo dobre nego da su vrhunske. Eto samo primer da dam. Kada bi se svi vodili tom politikom niko nista ne bi koristio, niko nista ne bi kupovao, niko nista ne bi jeo, niko nista ne bi od igrica igrao, niko ne bi putovao u Grcku, Tusrsku, Dubai, Egipat itd zbog necijeg loseg iskustva ili zbog necije tvrdoglavosti.
 
@Him
Ako si vec zadovoljan mrezom veruj mi da ti se ne isplati da menjas mrezu. Ove pausalne price najbolji je Telenor ili Mts ili A1 su besmislene.'Kvalitet mreze varira od lokacije do lokacije i broja korisnika na toj lokaciji. JA sam od pocetka bio na Mts-u ali zadnjih godina na lokacijama na kojima ja provodim puno vemena mreza je postala neupotrebljiva do te mere da sam imao po 20 propustenih poziva dnevno o mobilnom internetu necu ni komentarisem. Na A1 je znacajno bolja mreza (u mom slucaju ne generalno) mada opet koristim preusmerenje na Telenorovu pripaid karticu ako sam nedostupan na A1 i opet se desi da ponekad dobijem poruku o propustenom pozivu.
Ili im plati kolko traze za prevremenu obnovu ili sacekaj da istekne njih svakako nece zaboleti sto su izgubili korisnika a tebi se mozda ne dopadne u drugoj mrezi.
 
Teška muka je ova mobilna telefonija 🤨
 
je l' radio neko u vipu otkup ugovorne obaveze zbog prenosa broja kod drugog operatera? koliko se čeka otprilike?
zahtev je podnet 13. maja. uplaćen je i proknjižen iznos za otkup koji su mi naveli u sms na dan 13. maj, plus dospele obaveze po ugovoru (račun za prošli mesec). dakle, sve je izmireno. operaterka mi kaže, kao, to ne ide automatski, nego neko odlučuje o tome. šta?? koliko im treba da odluče wtf? već je podnet zahtev za prenos broja u mts (zbog uvođenja optike box 3), a ovi nikako da se smiluju.
 
Zašto onda razmišljaš o promeni operatera?
Ima u proslim postovima, neki su se bunili sto pisem tj "tupim" po njima. Ukratko, trazio sam im obnovu ugovora 6 meseci pre isteka ugovorne obaveze, da potpisem jos jednu na 24 meseca. Veca tarifa. Receno mi je da se neseci preostali, znaci 6 meseci starog sabiraju sa novim ugovorom od 24 meseca i to mi odgovara. Ee, da bi mi obnovili ugovor traze mi da uplatim iznos jedne pretplate tj da im poklonim jer kako kazu toliko kosta obnova ugovora. Kod njih u mrezi sam mnogo godina unazad, naravno na pretplati, racuni su obicno dobro preko pretplate, nikada nisam zakasnio ni jedan dan sa placanjem. Mozda je ovo nekom shvatljivo, meni ne, nikako, ovo je za mene bukvalno u najmanju ruku ponizavanje i pljackanje. Kako ne bih se izlagao trosku dodatnom ostacu do kraja UO i odmah prebaciti broj u Telenor. Ne radi se o problemu nikakvom u A1 osim ovog ponizavanja.
 
8 godina bio kod njih, nikad neki popust kao stari korisnik, sve isto kao da tek uzimam prvi paket kod njih, dovidjenja. 8 godina su imali od mene 2500-3000din od mene, sad nista, ni kredit ne uplacujem na broj dok ne bude frka... stekare jadne...
 
Ljudi moji, vi ko o rodbini da pričate, a ne o operaterima 😂

Hint - pri isteku UO malo bolje ispratite situaciju na tržištu mobilne telefonije.

Kada konačno UO istekne, potpišete ugovor sa onim operaterom koji vam (u tom trenutku) nudi najbolje uslove.

I - vozi Miško, do sledećeg izvlačenja!
 
Ljudi moji, vi ko o rodbini da pričate, a ne o operaterima 😂

Hint - pri isteku UO malo bolje ispratite situaciju na tržištu mobilne telefonije.

Kada konačno UO istekne, potpišete ugovor sa onim operaterom koji vam (u tom trenutku) nudi najbolje uslove.

I - vozi Miško, do sledećeg izvlačenja!
Pa o tome i govorim svo vreme. Nisu mi ni rodbina niti bilo sta drugo pa da im poklanjam novac. Ja nisam trazio nikakve pogodnosti samo obnovu ugovora, oni su ti koji traze da im se nesto pokloni, iznos jedne mesecne pretplate. Ma daj.
 
Pa o tome i govorim svo vreme. Nisu mi ni rodbina niti bilo sta drugo pa da im poklanjam novac. Ja nisam trazio nikakve pogodnosti samo obnovu ugovora, oni su ti koji traze da im se nesto pokloni, iznos jedne mesecne pretplate. Ma daj.
Vidis nisam bio lenj pa sam celu tvoju pricu vratio unazad pad stranica i sve procitao, kod MTS-a korisnici imaju pravo 3 meseca ranije da obnove ugovor pod uslovom da nisu uzeli uredjaj (tablet, telefon, konzolu, lap top ili nesto drugo) a ti si uzeo telefon i hoces 6 meseci ranije da obnovis ugovor i jos se bunis sto hoce da ti naplate jednu predplatu vise.

Sedi malo pa se preracunaj ko je u toj prici na gubitku ti ili oni koji ti to odobravaju, da si kod Telenora ili MTS-a to ne bi mogo tako lako da izvedes ako bi ti i dozvolili da tako nesto radis kostalo bi te daleko skuplje nego sto ti A1 trazi i ti se jos bunis.

Kazes nisi trazio nikakve pogodnosti, a kako onda objasnjavas da trazis 6 meseci ranije da obnovis ugovor ako ti po papirima ugovor traje 24 meseca? Zasto za tebe da ugovor vazi 18 meseci a za nekog drugog punih 24 meseca? Po toj prici onda svi mi mozemo kod svog provajdera da zahtevamo 6-8-12 meseci ranije da obnovimo ugovor i da uzmemo novi po povoljnijim uslovima.

Prvo sto nisi u pravu iako sam prvo mislio da jesi ali sada vidim da si daleko od toga i da si pritom jos bezobrazan i uvredjen sto hoce samo jednu predplatu da ti naplate vise. Za bilo koje prekidanje ugovora na insistiranje korisnika se placaju penali.
 
Vidis nisam bio lenj pa sam celu tvoju pricu vratio unazad pad stranica i sve procitao, kod MTS-a korisnici imaju pravo 3 meseca ranije da obnove ugovor pod uslovom da nisu uzeli uredjaj (tablet, telefon, konzolu, lap top ili nesto drugo) a ti si uzeo telefon i hoces 6 meseci ranije da obnovis ugovor i jos se bunis sto hoce da ti naplate jednu predplatu vise.

Sedi malo pa se preracunaj ko je u toj prici na gubitku ti ili oni koji ti to odobravaju, da si kod Telenora ili MTS-a to ne bi mogo tako lako da izvedes ako bi ti i dozvolili da tako nesto radis kostalo bi te daleko skuplje nego sto ti A1 trazi i ti se jos bunis.

Kazes nisi trazio nikakve pogodnosti, a kako onda objasnjavas da trazis 6 meseci ranije da obnovis ugovor ako ti po papirima ugovor traje 24 meseca? Zasto za tebe da ugovor vazi 18 meseci a za nekog drugog punih 24 meseca? Po toj prici onda svi mi mozemo kod svog provajdera da zahtevamo 6-8-12 meseci ranije da obnovimo ugovor i da uzmemo novi po povoljnijim uslovima.

Prvo sto nisi u pravu iako sam prvo mislio da jesi ali sada vidim da si daleko od toga i da si pritom jos bezobrazan i uvredjen sto hoce samo jednu predplatu da ti naplate vise. Za bilo koje prekidanje ugovora na insistiranje korisnika se placaju penali.
Penali se ne placaju. Drugo, tih 6 meseca preostalog ugovora oni sabiraju sa novim ugovorom od 24meseca, tako da bih bio pod ugovorom 30 meseci. Ne otpisuju se meseci ako ranije obnovis ugovor. Ratu za uredjaj mi takodje ne otpisuju, placao bi je i na dalje, jedino sto bi se promenilo je visina mesecne pretplate, dakle ne bih placao kao do sada nego bi pretplata bila po ceni za visu tarifu koju bih uzeo. I to odmah od sledeceg preseka a ne kada istekne stari ugovor. Svako ima prava da tumaci kako zeli, ja eto imam takva shvatanja, da su mi rod neki poklonio bih im to. Ovako rastacemo se nakon vise od 8 godina cim istekne ugovor.
 
@Him

Da ne bi isli sada opet sa pricom u krug, odradi kako si naumio i to je to.

Samo mislim da je greska sto resenje za svoj problem trazis na forumu, mesto da pokusas sa njima to da resis u poslovnici razgovarajuci sa nekim menadzerom gde bi mu lepo sve objasnio, putem email pa njima lepo sve objasnio ili preko call centra da zatrazis da te pozove neko lice koje je u mogucnosti da pregovara u ime A1 kompanije. Verujem da bi sa nekim uspeo da se dogovoris i da se nadjete na pola puta, resenje za svoj problem ovde sigurno neces naci.
 
Mozda je ovo nekom shvatljivo, meni ne, nikako, ovo je za mene bukvalno u najmanju ruku ponizavanje i pljackanje. Kako ne bih se izlagao trosku dodatnom ostacu do kraja UO i odmah prebaciti broj u Telenor. Ne radi se o problemu nikakvom u A1 osim ovog ponizavanja.
Nema tu ni ponizavanja ni pljackanja (osim tvog pokusaja da ih "opljackas" za 1 pretplatu na koju si pristao). I sad u Telenoru trazi odmah 50% (ako ne uzimas uredjaj) da te ne bi i oni ponizavali i zlostavljali
Pa o tome i govorim svo vreme. Nisu mi ni rodbina niti bilo sta drugo pa da im poklanjam novac. Ja nisam trazio nikakve pogodnosti samo obnovu ugovora, oni su ti koji traze da im se nesto pokloni, iznos jedne mesecne pretplate. Ma daj.
Jesi, trazio si pogodnosti retroaktivno (da si trazio za novi ugovor mozda bi i dobio). Oni traze samo da ispostujes dogovoreno/potpisano
 
Poslednja izmena:
Ima u proslim postovima, neki su se bunili sto pisem tj "tupim" po njima. Ukratko, trazio sam im obnovu ugovora 6 meseci pre isteka ugovorne obaveze, da potpisem jos jednu na 24 meseca. Veca tarifa. Receno mi je da se neseci preostali, znaci 6 meseci starog sabiraju sa novim ugovorom od 24 meseca i to mi odgovara. Ee, da bi mi obnovili ugovor traze mi da uplatim iznos jedne pretplate tj da im poklonim jer kako kazu toliko kosta obnova ugovora. Kod njih u mrezi sam mnogo godina unazad, naravno na pretplati, racuni su obicno dobro preko pretplate, nikada nisam zakasnio ni jedan dan sa placanjem. Mozda je ovo nekom shvatljivo, meni ne, nikako, ovo je za mene bukvalno u najmanju ruku ponizavanje i pljackanje. Kako ne bih se izlagao trosku dodatnom ostacu do kraja UO i odmah prebaciti broj u Telenor. Ne radi se o problemu nikakvom u A1 osim ovog ponizavanja.
Ovo nikome ne treba da bude shvatljivo. Svuda je normalna poslovna logika da se verni dugogodišnji korisnik bar minimalno nagradi za lojalnost. Nije realno očekivati da se kod nas dobije neki telefon tek tako, ali bar da se ne vređa ničija inteligencija. Čuj da ti naplate penal jer ti HOĆEŠ da nastaviš UO kod njih?! Da mi to radi Telenor, pa prvi bi ih napustio! Uvek sam ugovor obnavljao pre isteka starog (najčešće mesec dana) i uvek su me častili taj mesec. Tačnije nova UO počinje od tog dana dogovora, a ne da se čeka datum isteka prethodne UO. Da ne pominjem 50% popusta na pretplatu koju kao i mnogi uvek dobijem.
 
nema kod njih nikakve nagrade...da posle 8 god. dobijam isto sto i novi korisnik, ne pada mi napamet...devojka u mts-u samo pomenula da ce preci u drugu mrezu i dobila normalno ugovor van ponude..
 
To je sasvim druga prica, pogodnost za novi ugovor. Nije postojalo ni u mts pre masovnog odliva korisnika
Ovo nikome ne treba da bude shvatljivo. Svuda je normalna poslovna logika da se verni dugogodišnji korisnik bar minimalno nagradi za lojalnost. Nije realno očekivati da se kod nas dobije neki telefon tek tako, ali bar da se ne vređa ničija inteligencija. Čuj da ti naplate penal jer ti HOĆEŠ da nastaviš UO kod njih?! Da mi to radi Telenor, pa prvi bi ih napustio! Uvek sam ugovor obnavljao pre isteka starog (najčešće mesec dana) i uvek su me častili taj mesec. Tačnije nova UO počinje od tog dana dogovora, a ne da se čeka datum isteka prethodne UO. Da ne pominjem 50% popusta na pretplatu koju kao i mnogi uvek dobijem.
Nigde nema retroaktivne nagrade za lojalnost, a da obnovis ugovor (sa uredjajem) 6 meseci pre isteka ili uopste ne mozes ili moras da platis. Ako ti to nije normalno, odgovarajuce i sl. sto si potpisivao ugovor? Nisi bio upoznat? Zasto nisi citao/pitao nekog da ti protumaci?

A za vredjanje inteligencije je potrebno posedovati istu
 
Poslednja izmena:
Nisam ja ni trazio resenje ovde samo sam zeleo da uputim ljude sta se radi. Cisto ako nekom zatreba. Sto se tice "nastavka serije" bilo mi je pitanje postavljeno pa sam ponovo objasnio. Svakako, nekom je normalno, nekom ne. Mozda bi i dobio neke pogodnosti jer su odmah poceli da pitaju sta mogu da ucine za mene da ostanem u mrezi, da li mozemo nekako da se dogovorimo i dalje, ali nisam zeleo, kasno su se setili. Svakako, bezim ja u telenor, nisu mnogo bolji, ali za mene je ovo placka i ponizavanje. Nisam trazio da mi neko nesto otpise, pokloni, ili sta god, vec da nastavimo saradnju od koje samo mogu da imaju korist.
 
Nisam trazio da mi neko nesto otpise, pokloni, ili sta god, vec da nastavimo saradnju od koje samo mogu da imaju korist.
Jesi. Ali nisi dobio pa si sad besan, iznenadjen, uvredjen, itd. A da ne bi dosao u istu (ili goru) situaciju za 18 meseci, u Telenoru nemoj da uzmes uredjaj (ili uzmi preko banke, onda valjda mozes novi ugovor cim otplatis)
 
Pa o tome i govorim svo vreme. Nisu mi ni rodbina niti bilo sta drugo pa da im poklanjam novac. Ja nisam trazio nikakve pogodnosti samo obnovu ugovora, oni su ti koji traze da im se nesto pokloni, iznos jedne mesecne pretplate. Ma daj.
A reci mi zbog čega si hteo da obnoviš, produžiš ugovor..mislim zašto bih sada obnavljao ugovor (6 meseci ranije) ako već imaš UO i dobru uslugu ?
I ako možeš reći na kojem si trenutno paketu ?
 
Treba mi vise GB. Ovako mi racun ide i do 5000-6000rsd. Dosta sam na putu tako da se oslanjam mobile data, viber, whatsapp, telegram, zbog posla i kontakata u inostranstvu. Zeleo sam da idem na veci paket pa i ako prebacim izaslo bi manje. Ovako malo pa malo, pa se dohvatim za dzoker dodatak. Npr poslednji racun 4800 rsd. Trenutni paket, Neo 3.
 
Dečije bolesti bivšeg Vip-a i dalje u funkciji.
Ali dodavanje meseci iz prethodnog ugovora na novi je 👎😖
 
Cekam poziv iz mts mreze,stize poruka ko me zvao-porusten poziv

Poziv se nikad nije desio,nazovem broj i resim
Slucajno video sms

Veoma cudno,nikad se ranije nije desavalo
 
Nazad
Vrh Dno