Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Odakle ti ideja da imam 150MB preostalih u Neo Neo paketu?
 
uh bre, ranije kada se pisalo o neo neo max mislio sam da imaš taj paket pa mi je bilo nelogično kako možeš da uđeš u minus.

odustajem :)
 
Nisi ti to dobro čitao.
Pisao sam o Neo30 paketu.
A govorio sam da ću, od marta, preći na NeoNeo.
Kako je moguće da plaćam NeoNeo unapred, kada je obračunski period tek krenuo od 1. marta ?
Odnosmo u off..pažljivije čitaj..
 
Hmm. Danas mi se prekidao razgovor na svakih 30sekundi i tako ceo dan, umalo da olomim telefon.
Da li mogu zbog ovoga da raskinem ugovor bez penala ?
 
Hmm. Danas mi se prekidao razgovor na svakih 30sekundi i tako ceo dan, umalo da olomim telefon.
Da li mogu zbog ovoga da raskinem ugovor bez penala ?
Teška priča da ćeš uspeti bilo šta. Oni neće da priznaju ni ono što je očigledno, corpus delicti. Kod njih je ,uvek, sve u najboljem redu, dobičeš ,u najboljem slučaju, predlog (od podrške ) da probaš SIM u drugom uređaju ,jer taj koji imaš ne valja.. i sl.
Meni su i prošli mesec, sračunali nekih 1000rsd zaostatka..reket, kako oni to nazivaju,nemam pojma..balans..ali mi ta cifra nije ušla u krajnji račun. IT sektor im je kriminalan, živi piš.. pa pogledaj šta su napravili od aplikacije,koja ,ne samo što je nepregledna i izgleda kao jedna velika reklama za njihove pakete i joker dodatke..već mesec dana ne radi kako treba.
 
Zvao ih i navodno bili su radovi na novom bgd :/

Ako se nastavi moraće raskid ugovora, naravno kao i uvek na moju štetu.
 
Kako vam radi ova nova "moj VIP" aplikacija?
Sad pokusavam da proverim neke stvari, preko WiFi nece ni makac od prvog screena (VIP brand na nekoj pozadini),
preko njihovog neta vrti one kockice tamo-vamo i izbaci "Something went wrong, please try again".
 
Kako vam radi ova nova "moj VIP" aplikacija?
Sad pokusavam da proverim neke stvari, preko WiFi nece ni makac od prvog screena (VIP brand na nekoj pozadini),
preko njihovog neta vrti one kockice tamo-vamo i izbaci "Something went wrong, please try again".
Никако. Било да је WiFi или мобилни нет, добијам инфо да приступ апликацији није могућ и да се проверим интернет конекцију. А до пре неки дан сам нормално користио апликацију.
 
@LostInTime Pristup Moj Vip servisu ne radi sa Vip mreže ako se ne koristi njihov DNS. To je opšte poznat problem već godinama, zato što kada pristupaš sa Vip mreže oni to rutiraju kao intranet (interna mreža) da bi mogli automatski da te uloguju. Na taj način radi provera stanja na kućnom internetu bez logovanja na nalog. Ako ne koristiš njihov DNS, dobijaš IP adresu servera za "javnost" tj. za ostale ne-Vip korisnike, a taj server odbija konekcije Vip korisnika.

Aplikacija inače radi, lepa je (meni barem), ali je strašno spora. Još sporija od one ranije, mada je i stara znala da bude spora i da baguje dok "prizove" rezultate ako se dugo nije otvaralo stanje pa mora da "kontaktira" više internih sistema i da onda kešira podatke u bazi web servisa.
 
A šta je pa meni uradio vip, zbog jednog bednog gigabajta izgubiće dugogodišnjeg korisnika.
2019g. potpišem ugovor bez telefona na nao 2, prošle godine 2020 januara taj prekinem i potpišem novi sa telefonom na neo 3 i sve ponovo odradim u online prodavnici da bih dobio 1gb. Sada 1.2.2021 ukinu onih 365 gb. što je i bilo po dogovoru ali ukinu i onaj jedan gigabajt koji sam dobio u on line prodavnici.
Zovem ja njih jednom i ništa proveriće i javiće zašto je to tako i naravno ništa ne javljaju, zovem drugi puta i kažu da sam ja taj 1 gb. dobio potpisivanjem na nao 2 2019g. i da mi se je ta promocija završila nakon dve godine a kada sam potpisao novi ugovor januara prošle godine da 1 gb. nisam dobio iako je tada to bilo aktuelno da u online prodavnici se dobija 1gb. i kažu to vam piše u ugovoru. Ugovor i nisam ni čitao, računam ono što piše na sajtu to je to ali koji prevaranti su postali.
 
@LostInTime Pristup Moj Vip servisu ne radi sa Vip mreže ako se ne koristi njihov DNS. To je opšte poznat problem već godinama, zato što kada pristupaš sa Vip mreže oni to rutiraju kao intranet (interna mreža) da bi mogli automatski da te uloguju. Na taj način radi provera stanja na kućnom internetu bez logovanja na nalog. Ako ne koristiš njihov DNS, dobijaš IP adresu servera za "javnost" tj. za ostale ne-Vip korisnike, a taj server odbija konekcije Vip korisnika.

Aplikacija inače radi, lepa je (meni barem), ali je strašno spora. Još sporija od one ranije, mada je i stara znala da bude spora i da baguje dok "prizove" rezultate ako se dugo nije otvaralo stanje pa mora da "kontaktira" više internih sistema i da onda kešira podatke u bazi web servisa.
Hvala na odgovoru, proradilo bez da sam ista cackao (radi i preko WiFi-a i preko njihovog neta). Btw sve pohvale za sajt i veliko znanje koje posedujes i delis :)
Znas mozda da li su oni razvijali ovaj novi "moj Vip"? Meni izgleda kao da je vec kupljeno gotovo resenje od nekoga.

Malo sam utanjio sa zivcima zadnjih par dana, i ovo sto radi Vojvodjanska banka sa prelazom na novi sistem je katastrofa, na novu web stranicu za ebanking se ne moze logovati sa starim podacima (error kod logovanja) dok se na staru moze ulogovati ali ne prolazi placanje racuna :mad: (error kod potvrde)...
 
Da li se pri prebacivanju na postpejd zadrzava isti 061 broj, posto imam vip prepaid karticu?
 
A šta je pa meni uradio vip, zbog jednog bednog gigabajta izgubiće dugogodišnjeg korisnika.
2019g. potpišem ugovor bez telefona na nao 2, prošle godine 2020 januara taj prekinem i potpišem novi sa telefonom na neo 3 i sve ponovo odradim u online prodavnici da bih dobio 1gb. Sada 1.2.2021 ukinu onih 365 gb. što je i bilo po dogovoru ali ukinu i onaj jedan gigabajt koji sam dobio u on line prodavnici.
Zovem ja njih jednom i ništa proveriće i javiće zašto je to tako i naravno ništa ne javljaju, zovem drugi puta i kažu da sam ja taj 1 gb. dobio potpisivanjem na nao 2 2019g. i da mi se je ta promocija završila nakon dve godine a kada sam potpisao novi ugovor januara prošle godine da 1 gb. nisam dobio iako je tada to bilo aktuelno da u online prodavnici se dobija 1gb. i kažu to vam piše u ugovoru. Ugovor i nisam ni čitao, računam ono što piše na sajtu to je to ali koji prevaranti su postali.
Meni deluje da si naleteo na nekoga ko nije dobro istražio ili saslušao to što si uradio. Piši im mail, kao što su ranije ljudi savetovali kao najbolje rešenje, tako ćeš dobiti zvaničan odgovor.
 
@dejca
Vip je specifican sa ugovorima i promocijama na njima. Verovatno posto si vec imao aktivnu promociju 1gb online nisi mogao da dobijes istu ponovo.
Kod njih trajenje ugovorne obaveze je 24meseca od dana potpisivanja ali trajanje promocije je 24 obracunska perioda. Ako potpisete ranije novu promociju ostaje vam stara do isteka, pocinje nova od prvog obracunskog perioda ali ugovorna obaveza se nastavlja 24 meseca od datuma predhodne ugovorne obaveze.
Malo konfuzno za korisnike ali pise u ugovoru. Kod mene je dodato komplikovano jer sam promenio i interval obracunskog perioda za stare promocije je stari za nove je novi datum isteka.

vip2.jpg
 
Meni deluje da si naleteo na nekoga ko nije dobro istražio ili saslušao to što si uradio. Piši im mail, kao što su ranije ljudi savetovali kao najbolje rešenje, tako ćeš dobiti zvaničan odgovor.
Pisao sam im i meil i ubrzo me pozvali i opet isto pričaju. Po meni nema nikakve logike to što rade, nego kako hoće, preživeće se i bez tog jednog gigabajta, nivi gazda nova i pravila.
 
Ne mogu da nadjem na njihovom sajtu, treba mi mejl na koji im mogu pisati. Želim da završim sa njima a na sajtu samo neka glupa kontakt forma. Naravno, ni aplikacija im ne radi.
Zna neko mejl na koji da pišem, hoću da mi ostane dokaz prepiske. Ili moram u poslovnicu?
 
Aplikacija im je ceo dan u raspadu... Mada od samog starta nije baš sjajno radila,ali ovo danas...čist amaterizam
 
Juce, cisto da proverim da li radi aplikacija, ono mi na moje cudjenje, izbacilo stanje od par dinara.
Samo da pojasnim situaciju, Neo paket, iskljucene VAS usluge i jos puuuno megabajta ostalo nepotroseno.
Nije meni zbog par dinara vec kako su od 0 stanja (nikada do sada nisam ni imao veci racun zbog full paketa) dosli do neke cifre? Mozda su iscupali iz dimenzije X??? Isto tako su mogli da iscupaju i par hiljada dinara i da se prave blesavi :mad:
 
Mene zvali iz podrške, izvinjavaju se, refundiraće ono što su greškom nakrcali veći račun. Lepo od njih, ..to ja( koji pratim situaciju), a šta reći za one koji samo plaćaju ..i ne znaju da sve to postoji..Inače, bili su kategorični, tvrdili su da je račun ispravan, da ga moram platiti.
 
Danas mi ističe UO, pa su me juče zvali iz VIPa za produženje.
Jedino što su nudili je NEO 3 za 1100 ili NEO 3 + 5GB za 1300.
 
Meni istice uskoro INTARIFA 2 godine od kako sam uzeo po promo ceni 990din. Ima li neke nade da dobijem za taj novac vise interneta? Ima li neka dobra ponuda u Telenoru oko ovih 1000din mesecno?
 
Meni istice uskoro INTARIFA 2 godine od kako sam uzeo po promo ceni 990din. Ima li neke nade da dobijem za taj novac vise interneta? Ima li neka dobra ponuda u Telenoru oko ovih 1000din mesecno?
Imas ovu foru da prebacis u prepaid u telenoru pa da uzmes go data sa 50% posle par dana cim dobijes ponudu za popust to te izadje 825 RSD sa popustom od 50%
 
Poslednja izmena:
Da li je RCS podrzan od strane Vip mreze? Izbacio mi telefon da je dostupna opcija caskanja na Vip broju pa se pitam da li je podrzan od strane Vip mreze? Hvala
 
Nazad
Vrh Dno